jeg hedar geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Jag heter Patrick. Toch? Ik kan alleen maar schelden verder in het Zweeds
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gemiddelde prijs. Is het een afgeplat bolletje? Misschien is dat wat voor mij als ik de piercing omdraai...
Ik spreek helemaal geen Zweedsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?![]()
Dit is wel correct.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
Jag heter Patrick. Toch? Ik kan alleen maar schelden verder in het Zweeds
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Sveriges hetaste fotbollsstjärna John Guidetti bryr sig! Och skickar en hälsning till alla killar. Skicka vidare du också.
= volgens google vertalen =
Heetste voetbal Zweedse ster John Guidetti cares! En stuur een groet aan alle jongens. Doorsturen u.
Dat slaat op haar vagijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom zou je dat in je bakkes willen?
Dan stop je dat ding daar, niet in je mondquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Waarom zou je dat in je bakkes willen?
is dat zo??? Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik over baarmoederhalskanker. Waar hij voor op komt of zo.
Sintquote:
Ik heb nog twee kaartjes ja, maar kijk even of fokkers van hier die nog willenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sint.
Heb jij je twee kaartjes nog? Want dan doe ik die van mij terug. Vriendin van me kan niet.
Doe maar even vragen of er van hier zijn die willen, ik moet nu weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog twee kaartjes ja, maar kijk even of fokkers van hier die nog willen
Is goed, nu ben je afhankelijk van mijn kaartje en komt het sowieso goed whehehehehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar even vragen of er van hier zijn die willen, ik moet nu weg.
Naar die première?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje wil je mee naar de bios?
Ja, ik neem samzz mee en zij heeft nog 2 kaartjesquote:
Hmm, toch maar doen dan...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik neem samzz mee en zij heeft nog 2 kaartjes
Welke?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk een serie en ik snap het allemaal niet meer zo goed geloof ik
Ik heb wel een ideetje...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa
Wie wordt je date?
De serie wordt wel minder imho, maar wel vermakelijk, moet de laatste aflevering nog kijken though.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ringer
Maar zit ook niet helemaal op te letten
Ik ben nu bezig met de laatste afleveringquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De serie wordt wel minder imho, maar wel vermakelijk, moet de laatste aflevering nog kijken though.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de laatste aflevering
Ik snap het Juliette/leraar/verkrachtingsverhaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Wiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik Goudvis mee kan smokkelen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]No problem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen de laatste ook maar even kijken."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Zat vroeger op FOK!, met haar, Snuf. en lama443 was mijn eerste echte meet. (hier in Gouda welteverstaan) De Gouda onzin radio jongerenmeetquote:
ja die vind ik nog vagerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
No problem.
Meteen de laatste ook maar even kijken.
als je zegt wat ik moet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden.
Ik niet ik mis sowieso het begin, vermoedelijk de eerste 3-4 uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Ziet iemand een mogelijkheid om Mono's show op te nemen? De volle 6 uur? Ik meen het. Ik ben er niet en dit moet voor het nageslacht bewaard worden.
Ik kan een poging wagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |