Jij hebt heul niks geshowedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet vorige keer dan?![]()
Ik ga zo werken ja, geen pandabeer overigens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is een grote beer. Hij heeft zijn berenpak al aan
Koalabeer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga zo werken ja, geen pandabeer overigens.
Die is nog bij de stomerij, zat vol met zaadquote:
Dat is dus een neequote:
Kan ik me voorstellen, koalaberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is nog bij de stomerij, zat vol met zaad
Ik ga daar wel even aanzitten vanavondquote:
Je had me rapedrugs gegeven zekerquote:
Ik dacht dat je zou gaan tegenspartelen als ik corrigerende ondergoed uittrok en mijn vetrollen zichtbaar werdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had me rapedrugs gegeven zeker![]()
Ik zei nog zo ik wil het best meemaken hoor als ik seks met je heb
ik vind hem schattigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook gevonden, maar die staat voor geen meter op mijn piercing.
nog niet. Ben wel aan het zoeken, wil niet steeds hetzelfde balletjequote:
Ja, hij is echt tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem schattig![]()
Ik ga hem zeker kopen...
[..]
nog niet. Ben wel aan het zoeken, wil niet steeds hetzelfde balletje
5,99quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is echt tof. Wat kost die?
Jag.quote:
Ik ben bijna 2 keer zo zwaar manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou gaan tegenspartelen als ik corrigerende ondergoed uittrok en mijn vetrollen zichtbaar werden
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?quote:
Nee, gemiddelde prijsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5,99Geen idee of dat duur is?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat zegt deze jongen hier ongeveer weet jij dat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |