abonnement Unibet Coolblue
pi_108335013
PlayStation Vita zal begin 2012 in de winkels liggen. Er komen twee versies van de nieuwe handheld, eentje met enkel Wifi en eentje met Wifi en 3G. De eerste gaat je 249 euro kosten, de tweede kost je 299 euro. De richtprijzen voor de games zijn nog niet bekendgemaakt, maar de verwachting is dat die een euro of vijftig gaan kosten.

110608_47809_PSVITA_Header.jpg

= promofilmpje =

= Specs =
CPU: ARM® Cortex- A9 core (4 core)
GPU: SGX543MP4+
External Dimensions: Approx. 182.0 x 18.6 x 83.5mm (width x height x depth)
(tentative, excludes largest projection)
Screen (Touch Screen): 5 inches (16:9), 960 x 544, Approx. 16 million colors, OLED
Multi touch screen (capacitive type)
Rear Touch Pad: Multi touch pad (capacitive type)
Cameras: Front camera, Rear camera
Sound: Built-in stereo speakers
Built-in microphone
Sensors: Six-axis motion sensing system (three-axis gyroscope,
three-axis accelerometer), Three-axis electronic compass
Location: Built-in GPS
Wi-Fi location service support
Keys / Switches: PS button, Power button, Directional buttons (Up/Down/Right/Left), Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square), Shoulder buttons (Right/Left), Right stick, Left stick
START button, SELECT button, Volume buttons (+/-)
Wireless Communications: Mobile network connectivity (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1x1)(Wi-Fi)(Infrastructure mode/Ad-hoc mode), Bluetooth® 2.1+EDR (A2DP/AVRCP/HSP)

= Previews =
Hands on van de nieuwe PlayStation Vita hardware.

Aangekondigde games:
Little Deviants
Reality Fighters
LittleBigPlanet Vita
Escape Plan

110608_47809_PSVITA_Content_Leader.jpg

Volledige launch lijst:

PS Vita games beschikbaar op 22 februari:

Escape Plan (PSN Only)
Hot Shots Golf: World Invitational (Everybodys Golf)
Hustle Kings (PSN Only)
Little Deviants
ModNation Racers: Road Trip
Super StarDust Delta (PSN only)
Uncharted: Golden Abyss
wipEout 2048
Army Corps of Hell
Asphalt Injection
BEN10 Galactic Racing
Blazblue: Continuum Shift EXTEND
Dungeon Hunter Alliance
Dynasty Warriors Next
F1 2011
FIFA Soccer
Lumines Electronic Symphony
Michael Jackson The Experience
Plants vs. Zombies (PSN Only)
Rayman Origins
Shinobido 2: Revenge of Zen
Tales of Space: Mutant Blobs (PSN Only)
Touch My Katamari
Ultimate Marvel vs. Capcom 3
Virtua Tennis 4: World Tour Edition

GAME ON!


Home + Start, werkt in elke game. :P

[ Bericht 13% gewijzigd door ChocolateMoose op 24-02-2012 09:23:12 ]
How can I help you... BoB!
pi_108335606
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108335624
quote:
So true! :D
How can I help you... BoB!
pi_108336001
Vier games, zo weinig tijd.

Ultimate Marvel vs Capcom 3 speelt in ieder geval lekker weg. Al mis je weinig als je de ps3-versie al hebt. Wel grappig dat je de vita als controller voorde ps3-versie kan gebruiken, met shortcuts op je touchscreen.

Vandaag maar eens army corpse of hell uitproberen, die lijkt me wel interessant. Beetje patapon meest pikmin.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108336239
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
Vier games, zo weinig tijd.

Ultimate Marvel vs Capcom 3 speelt in ieder geval lekker weg. Al mis je weinig als je de ps3-versie al hebt. Wel grappig dat je de vita als controller voorde ps3-versie kan gebruiken, met shortcuts op je touchscreen.

Vandaag maar eens army corpse of hell uitproberen, die lijkt me wel interessant. Beetje patapon meest pikmin.
Ik ga Rayman terugbrengen en PSN tegoed ervoor in de plaats nemen. Dan Escape Plan en Stardust downloaden. :)

Verder vermaak ik me prima met uncharted. :)

How can I help you... BoB!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:24:53 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108337251
Waarom gaat Rayman terug? Dat is één van de games die ik zelf heel graag wil spelen als mijn reviewreeks klaar is :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games vrijdag 24 februari 2012 @ 10:32:24 #7
188609 crew  Kensuke
pi_108337462
Jullie vinden Rayman tegenvallen? :o Ongelofelijk, het is echt een topplatformer.

Ik heb nu zo'n 9 lanceertitels (uit)gespeeld, daarvan is Everybody's Golf nog steeds mijn favoriet, Rayman is twee. :s)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:35:15 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108337532
Mijn favoriet is Welkomspark.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108337631
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat Rayman terug? Dat is één van de games die ik zelf heel graag wil spelen als mijn reviewreeks klaar is :P
Die leek mij nu ook juist perfect als handheldgame? :?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:40:14 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108337662
Ik vind het nog steeds een topding :P.

Uncharted is gewoon erg lekker speelbaar, heb nog wat demo's erop, dat speelt ook allemaal goed weg. Nu wachten op de eerste echt goeie FPS O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:43:56 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108337771
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die leek mij nu ook juist perfect als handheldgame? :?
Precies. 2D platformers op een handheld _O_ Die grafische stijl op het scherm van Vita :9~ Nog een maandje wachten en hij kost drie knaak vijftig. Dan haal ik 'm.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108338631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! herkent Vita niet als mobiel apparaat in de browser, volledige layout dus helaas. Wel verrassend snel.
De Vita is op papier 2× zo snel als een iPad 2 die het al relatief snel doet.
De mobiele layout is een stuk beperkter van Fok dus misschien wel handiger zo.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108339312
Weten jullie het volgende op te lossen?

Ik heb ook sinds woensdag een Vita en ik ben er gister een beetje mee gaan spelen. Ik heb mijn PSN (SEN) account netjes toegevoegd en ik kan ook al mijn vrienden zien wat zij op dat moment spelen.

Ik zie dat ik dan bijv. Wipeout op mijn Vita aan het spelen ben en mijn vrienden spelen iets op de PS3. Maar zij kunnen niet zien wat ik op dat moment speel. Als ik mezelf op mijn US account aanmeld op mijn PS3 zie ik mezelf niet online als ik op mijn Vita speel met mijn EU account.

En ja ik heb op beide mezelf dus aangemeld als vriend.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit wel kunnen zien?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:32:41 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108339408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Weten jullie het volgende op te lossen?

Ik heb ook sinds woensdag een Vita en ik ben er gister een beetje mee gaan spelen. Ik heb mijn PSN (SEN) account netjes toegevoegd en ik kan ook al mijn vrienden zien wat zij op dat moment spelen.

Ik zie dat ik dan bijv. Wipeout op mijn Vita aan het spelen ben en mijn vrienden spelen iets op de PS3. Maar zij kunnen niet zien wat ik op dat moment speel. Als ik mezelf op mijn US account aanmeld op mijn PS3 zie ik mezelf niet online als ik op mijn Vita speel met mijn EU account.

En ja ik heb op beide mezelf dus aangemeld als vriend.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit wel kunnen zien?
Hmm, dat heb ik nog niet gecontroleerd eigenlijk. Kun je überhaupt wel zien dat iemand op een Vita speelt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108339487
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Weten jullie het volgende op te lossen?

Ik heb ook sinds woensdag een Vita en ik ben er gister een beetje mee gaan spelen. Ik heb mijn PSN (SEN) account netjes toegevoegd en ik kan ook al mijn vrienden zien wat zij op dat moment spelen.

Ik zie dat ik dan bijv. Wipeout op mijn Vita aan het spelen ben en mijn vrienden spelen iets op de PS3. Maar zij kunnen niet zien wat ik op dat moment speel. Als ik mezelf op mijn US account aanmeld op mijn PS3 zie ik mezelf niet online als ik op mijn Vita speel met mijn EU account.

En ja ik heb op beide mezelf dus aangemeld als vriend.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit wel kunnen zien?
Settings -> Privacy settings. Daar kan je info sharing uit of aan zetten. :)
How can I help you... BoB!
pi_108339502
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hmm, dat heb ik nog niet gecontroleerd eigenlijk. Kun je überhaupt wel zien dat iemand op een Vita speelt?
Geen idee eigenlijk, maar omdat ik wel kan zien wat zij op hun PS3 spelen lijkt mij het het niet meer dan logisch,
pi_108339582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar omdat ik wel kan zien wat zij op hun PS3 spelen lijkt mij het het niet meer dan logisch,
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Settings -> Privacy settings. Daar kan je info sharing uit of aan zetten. :)
[EDIT] Oke, thanks. Ga ik thuis even uitproberen als ik klaar ben met werken. Had ik hem maar meegenomen, ik heb niets te doen hier.
pi_108339683
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een maandje wachten en hij kost drie knaak vijftig. Dan haal ik 'm.
De Vita of de game? :+
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_108344470
Wat is de tofste GTA die in de store staat?
pi_108345157
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef CamelNLD het volgende:
Wat is de tofste GTA die in de store staat?
Ik vind Vice City :)

Vandaag Uncharted gespeeld bij de game mania. 5 minuten, en ik was om :+
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108345329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:02 schreef LDS het volgende:

[..]

Ik vind Vice City :)

Vandaag Uncharted gespeeld bij de game mania. 5 minuten, en ik was om :+
Hopelijk heb je je niet bezeerd toen je om ging
pi_108345585
Even terugkomend op mijn besluit om Rayman te retourneren, wat een hoop mensen niet snapten:

Ik heb hem al uitgespeeld op de 360 en ik dacht dat de game wel leuk zou zijn voor een 2e sessie.

Helaas is het gewoon Rayman zoals hij op de 360 is, verder niks extra's.

Ik ruil m in voor 40 euro PSN tegoed. :)
How can I help you... BoB!
pi_108345617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Even terugkomend op mijn besluit om Rayman te retourneren, wat een hoop mensen niet snapten:

Ik heb hem al uitgespeeld op de 360 en ik dacht dat de game wel leuk zou zijn voor een 2e sessie.

Helaas is het gewoon Rayman zoals hij op de 360 is, verder niks extra's.

Ik ruil m in voor 40 euro PSN tegoed. :)
Waarom speel je hem dan geen 2e keer op de xbox...
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:15:36 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108345660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Even terugkomend op mijn besluit om Rayman te retourneren, wat een hoop mensen niet snapten:

Ik heb hem al uitgespeeld op de 360 en ik dacht dat de game wel leuk zou zijn voor een 2e sessie.

Helaas is het gewoon Rayman zoals hij op de 360 is, verder niks extra's.

Ik ruil m in voor 40 euro PSN tegoed. :)
Dat verklaart het wel ja :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108345676
en ik kan nog steeds niks komen in de ps store....
pi_108350874
Hoor van veel mensen dat ze de Unit 13 demo hebben gespeeld, maar deze kan ik niet vinden in de store??

Btw, heb het al eerder aangegeven, maar is het niet een idee om de ID's van iedereen hier in de OP te zetten ofzo?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:22:48 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108350901
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoor van veel mensen dat ze de Unit 13 demo hebben gespeeld, maar deze kan ik niet vinden in de store??

Btw, heb het al eerder aangegeven, maar is het niet een idee om de ID's van iedereen hier in de OP te zetten ofzo?
Ik heb hem er ook op staan, maar wel in het frans om de een of andere reden.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108350939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb hem er ook op staan, maar wel in het frans om de een of andere reden.....
Gewoon gevonden in de store onder demo's?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:24:44 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108350971
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Gewoon gevonden in de store onder demo's?
yeps, maar las gisteren ergens dat er problemen mee waren op sommige psvita's, dus misschien is hij weggehaald.

Speelt iig redelijk goed weg ondanks het franse geleuter :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108351002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

yeps, maar las gisteren ergens dat er problemen mee waren op sommige psvita's, dus misschien is hij weggehaald.

Speelt iig redelijk goed weg ondanks het franse geleuter :P.
Haha, oke, dat zou het inderdaad kunnen verklaren.
Lijkt me wel een aardige shooter ja van wat ik er van heb gezien :)
pi_108355495
Ik krijg constant in de shop deze error; np-2244-2

meer mensen met hetzelfde probleem?

Te vroeg geschreeuwd: je moet je cc gegevens even opnieuw invullen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:14:56 #32
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108356543
Nog even over het vinden van je locatie via wifi:

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef igottagun het volgende:

[..]

Dan pakt hij je op je IP. Tevens blijft het mac adres van de modem hetzelfde als je de nama veranderd.
Een IP adres is dynamisch en dus niet gekoppeld aan een vast huisadres (tenzij je een statisch IP-adres hebt en geloof mij, die kan je niet pinpointen op een adres, vast wel op een stad of misschien een wijk). Daarnaast ziet de Google auto volgens mij alleen je SSID en kan hij geen Mac-adres van de router zien omdat hij geen wachtwoord heeft? Ik heb nog even gekeken vanmorgen op Wikipedia en die kijkt dus echt naar de sterkte van de andere accesspoints en daarop maakt hij een beslissing welke tot op een meter of 20-30 nauwkeurig is ofzo.
-----------------------------------------------

Vanmiddag voor de bijl gegaan. Even in de Mediamarkt er kort mee gespeeld (Modnation, Stardust Delta, Ridge Racer).. nou, ik had genoeg gezien. Ziet er erg mooi uit, 2 pookjes werken zeker wel lekkerder dan die ene van de PSP-3000 die ik nog heb liggen.. en aangezien het geld toch in m'n zak brandt, moest ik er maar één kopen.

Maar ze deden wel moeilijk met de prijs, toen ik over 'laagste prijsgarantie' begon, wist hij meteen dat het over de FRS ging en dat ze al uitverkocht waren in Utrecht en hij dus niet meer omlaag kon met de prijs. Toen ik zei dat ik nog een accessoire (tasje) erbij wilde kopen, ging hij overstag en kreeg ik 'm als nog voor de prijs van de FRS.. en ook 2 voor de prijs van 1.

Enige nadeel.. er lag nog 1x Virtual Tennis 4.. en ik dacht dat ie nog wel een paar minuten zou liggen. Niet dus! :( Toen maar Fifa daar voor in de plaats genomen (en Uncharted). Rayman lag er niet meer, die wilde ik eigenlijk wel meenemen. Ik ben geen voetbalfan, kijk er nooit naar (behalve EK/WK af en toe), en het laatste spel wat ik speelde was denk ik Sensible Soccer wat in 1992 ofzo uit kwam op de Amiga. Dat vond ik toen erg leuk.. even zien hoe deze is en anders gaat ie wel te koop of te ruil op het internet.

Overige spellen koop ik via Zavvi of 2e hands, de prijzen in Nederland zijn voor geen enkele console normaal. :+

Ik ga 'm nu uit de doos halen en even opladen... ben benieuwd.
pi_108358448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef JK het volgende:
Nog even over het vinden van je locatie via wifi:

[..]

Een IP adres is dynamisch en dus niet gekoppeld aan een vast huisadres (tenzij je een statisch IP-adres hebt en geloof mij, die kan je niet pinpointen op een adres, vast wel op een stad of misschien een wijk). Daarnaast ziet de Google auto volgens mij alleen je SSID en kan hij geen Mac-adres van de router zien omdat hij geen wachtwoord heeft? Ik heb nog even gekeken vanmorgen op Wikipedia en die kijkt dus echt naar de sterkte van de andere accesspoints en daarop maakt hij een beslissing welke tot op een meter of 20-30 nauwkeurig is ofzo.
-----------------------------------------------

Vanmiddag voor de bijl gegaan. Even in de Mediamarkt er kort mee gespeeld (Modnation, Stardust Delta, Ridge Racer).. nou, ik had genoeg gezien. Ziet er erg mooi uit, 2 pookjes werken zeker wel lekkerder dan die ene van de PSP-3000 die ik nog heb liggen.. en aangezien het geld toch in m'n zak brandt, moest ik er maar één kopen.

Maar ze deden wel moeilijk met de prijs, toen ik over 'laagste prijsgarantie' begon, wist hij meteen dat het over de FRS ging en dat ze al uitverkocht waren in Utrecht en hij dus niet meer omlaag kon met de prijs. Toen ik zei dat ik nog een accessoire (tasje) erbij wilde kopen, ging hij overstag en kreeg ik 'm als nog voor de prijs van de FRS.. en ook 2 voor de prijs van 1.

Enige nadeel.. er lag nog 1x Virtual Tennis 4.. en ik dacht dat ie nog wel een paar minuten zou liggen. Niet dus! :( Toen maar Fifa daar voor in de plaats genomen (en Uncharted). Rayman lag er niet meer, die wilde ik eigenlijk wel meenemen. Ik ben geen voetbalfan, kijk er nooit naar (behalve EK/WK af en toe), en het laatste spel wat ik speelde was denk ik Sensible Soccer wat in 1992 ofzo uit kwam op de Amiga. Dat vond ik toen erg leuk.. even zien hoe deze is en anders gaat ie wel te koop of te ruil op het internet.

Overige spellen koop ik via Zavvi of 2e hands, de prijzen in Nederland zijn voor geen enkele console normaal. :+

Ik ga 'm nu uit de doos halen en even opladen... ben benieuwd.
Have fun ermee.
pi_108358630
Heeft iemand dungeon hunter al gespeeld?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:21:45 #35
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108359607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Have fun ermee.
Thanks, ik denk dat dat wel moet lukken.. wat ik wel vreemd vind, ik kan in de store bij de Mini's, het spel 'Tetris' niet vinden. Deze heb ik op de PSP destijds gekocht, maar nu niet meer te vinden. Ook niet in m'n downloadlijst. Vreemd... Fieldrunners heeft ie dan weer wel gevonden en die dan maar gedownload.

Verder mogen van mij die irritante Nintendo-achtige muziekjes wel uit in bijv. Near en de PS Store. In het hoofdmenu heb ik 'm al uitgezet. Voor dat soort deuntjes zet ik m'n 3DS wel aan.

edit; en de PS store is nog steeds baggertraag. Maargoed, dat zal over een maand vast wel anders zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door JK op 24-02-2012 20:26:48 ]
pi_108359694
Tof ding die Vita alleen doe ik er niet genoeg mee om een koop te rechtvaardigen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_108366326
Niemand had vooraf in dit topic kunnen melden dat ie 188 euro zou kosten op release dag bij MM Middelburg? :(
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:32:06 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108366351
Dat is wel gezegd hoor.
pi_108366387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand had vooraf in dit topic kunnen melden dat ie 188 euro zou kosten op release dag bij MM Middelburg? :(
Stond zelfs in het vorige topic :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108375296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand had vooraf in dit topic kunnen melden dat ie 188 euro zou kosten op release dag bij MM Middelburg? :(
Had je beter op moeten letten alvorens anderen te beschuldigen van het weglaten van informatie. OF gewoon die Nee - Nee sticker van je brievenbus afhalen. Had je t ook geweten. :)

Heeft er meerdere keren gestaan, faalhaas! :') Met screenshot en wel.

OT: Escape Plan is dik de moeite waard! :D

Ik heb nu Uncharted, Stardust (fokking vet) en Escape Plan.

Verder de 3 gratis games die je bij de AR cards krijgt. Fireworks deed me aan Fantavision denken van 12 jaar terug en dat is goed. :)
How can I help you... BoB!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:19:02 #41
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108376642
Unit 13 is uit de store gehaald ivm vastlopers. Balen.... Tetris gevonden in lijst, niet compatible. Eens zien wat ie zegt als ik m via ps3 wil toevoegen op de vita.

Rayman demo gedaan, das echt om je vingers bij af te likken!

Ik las ergens nog over een skype app? Of is dat het partygebeuren?

Ook 720p mp4 is erg fijn om naar te kijken. Laat die goeie games maar komen! :)
pi_108378218
Ik heb hem eindelijk morgen.. Nederlandse tijd gok ik zo'n 22-23 uur :') Nu even bij Best Buy 3 games laten klaarleggen, want hun actie 3 halen 2 betalen loopt vandaag af :') Dus moet ik het eerst online bestellen, en dan morgen ophalen..

Alleen zo jammer dat Rayman uitverkocht is.. Dus nu wordt het FIFA, Uncharted en nog een game.. En die game ga ik wss hier weer verkopen.. Ik denk dat ik die Wipeout of Golf meeneem..

En straks ff naar de FRS hier voor een 16gb kaartje. Ook geen ramp als ze hem niet hebben, in NYC is die ¤45.. scheelt een 10'tje.. maar hoop natuurlijk van wel
pi_108379501
Gister na me werk meteen gehaald met een 16gig kaartje en Fifa...wat een monsterlijk ding :D.
Fifa is heel vet. Alleen zou daar ook geen cross play voor komen? Wou gister proberen met een maat van me die op een ps3 zit. maar die kon mijn uitnodiging niet ontvangen :S

En zijn er al mensen die psp games hebben gekocht voor de vita,is dat het een beetje waard? Sommige games gaan nog steeds voor de hoofdprijs zie ik. Wil FM2012 halen,maar mischien is het toch beter om te wachten op de vita versie als die komt.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:02:23 #44
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108380347
LeNick, je kan ook gewoon een andere populaire titel zoeken en die dan Fok of Marktplaats ruilen ofzo? Ik zelf greep Rayman ook mis, heb maar Fifa gekozen.. even op youtube een filmpje gezien (want ik had 'm nog niet uit seal) en het ziet er best wel leuk uit. Hopelijk niet verplicht touchscreen gebruiken, maar dat je een keus hebt.

Best Buy heeft af en toe best leuke prijzen voor games, zal er binnenkort eens kijken of ze nog leuke Vita-koopjes hebben in NYC. ;)
pi_108380616
Ja klopt! Ga ik ook doen. Snap niet dat Rayman bij elke best buy in NYC is uitverkocht.. Beetje te weinig geproduceerd?
pi_108381677
Ik heb gister nog mijn instellingen proberen te wijzigen dat mijn PS3 vrienden me als nog konden zien. Maar mijn instellingen staan dus al goed, maar nog steeds kan niemand mij zien als ik op mijn PSvita speel.

Tevens heb ik het probleem dat ik geen locatie kan ophalen bij Near en dat mijn locatie ook niet gevonden wordt bij Maps.Daar krijg ik de foutcode C2-13396-2. Kennelijk hebben hier heel veel mensen last van maar er zijn ook mensen die er helemaal geen last van hebben.

Er wordt in een topic gezegd om een keer je BlueTooth uit te zetten. Dit heb ik gedaan maar dit heeft helemaal niet geholpen.

Ik denk dat ik zo even de Helpdesk ga bellen om te vragen wat hier de oplossing voor dit alles kan zijn.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:56:40 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108381860
Rayman hadden ze misschien niet zo populair verwacht, kan ook zijn dat de winkels er minder van hebben besteld. Uncharted ligt verschrikkelijk veel in de Mediamarkt, terwijl je zou verwachten dat die er als eerste uit zou zijn. Daar is dan wel weer veel van besteld.

Als je in Near je locatie kan ophalen, werkt dat wel met Google Maps/'Kaarten'?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:56:49 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108381865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:49 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb gister nog mijn instellingen proberen te wijzigen dat mijn PS3 vrienden me als nog konden zien. Maar mijn instellingen staan dus al goed, maar nog steeds kan niemand mij zien als ik op mijn PSvita speel.

Tevens heb ik het probleem dat ik geen locatie kan ophalen bij Near en dat mijn locatie ook niet gevonden wordt bij Maps.Daar krijg ik de foutcode C2-13396-2. Kennelijk hebben hier heel veel mensen last van maar er zijn ook mensen die er helemaal geen last van hebben.

Er wordt in een topic gezegd om een keer je BlueTooth uit te zetten. Dit heb ik gedaan maar dit heeft helemaal niet geholpen.

Ik denk dat ik zo even de Helpdesk ga bellen om te vragen wat hier de oplossing voor dit alles kan zijn.
Ik kreeg gister ook te horen dat mijn status vreemd deed. Ik stond helemaal onderaan haar lijst, onder degene die al vijf maanden niet online is geweest. Ook trophies schijnen niet helemaal goed te synchen...

Sony :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108384374
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik kreeg gister ook te horen dat mijn status vreemd deed. Ik stond helemaal onderaan haar lijst, onder degene die al vijf maanden niet online is geweest. Ook trophies schijnen niet helemaal goed te synchen...

Sony :')
Ik heb gebeld naar Sony en de man aan de andere kant van de lijn stond me netjes te woord. Hij vertelde me dat hij vandaag ook voor het eerst had opgemerkt je PS3 vrienden je niet kunnen zien als je op de PS Vita aan het spelen bent. Hij verwacht dat dit in de volgende Firmware Update verholpen zal worden.

Over Near en Google Maps wist hij ook niet echt veel te vertellen, hij heeft met een collega overlegd en tijdens dat overleg bleef ik met mijn Vita aankloten en ineens zag hij wel mijn lokatie. *O*

Alleen de locatie die de Vita aangaf was 15Km van mij vandaan :')

De medewerker heeft wel mijn klacht genoteerd en zou het doorgeven aan zijn leidinggevende.
pi_108385197
Vandaag bij MM EHV gehaald. Kaartje 16 gb helaas voor 50 pleuro, maarja. Uncharted en tennis wilde ik halen. Maar tennis uitverkocht (net als lumines) dus maar voor FIFA gegaan.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108385204
Volgens mij heeft elke FRS gewoon die 16gb kaartjes even uit de winkel gehangen :')
pi_108385257
Virtua Tennis ga ik denk ik verkopen of ruilen, toch niet zo mijn ding.
pi_108385529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef LeNick het volgende:
Volgens mij heeft elke FRS gewoon die 16gb kaartjes even uit de winkel gehangen :')
Wedden dat ze ze maandag ineens weer allemaal binnen hebben :')
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:20:57 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108385741
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik heb gebeld naar Sony en de man aan de andere kant van de lijn stond me netjes te woord. Hij vertelde me dat hij vandaag ook voor het eerst had opgemerkt je PS3 vrienden je niet kunnen zien als je op de PS Vita aan het spelen bent. Hij verwacht dat dit in de volgende Firmware Update verholpen zal worden.

Over Near en Google Maps wist hij ook niet echt veel te vertellen, hij heeft met een collega overlegd en tijdens dat overleg bleef ik met mijn Vita aankloten en ineens zag hij wel mijn lokatie. *O*

Alleen de locatie die de Vita aangaf was 15Km van mij vandaan :')

De medewerker heeft wel mijn klacht genoteerd en zou het doorgeven aan zijn leidinggevende.
Ik heb vandaag mijn eerste Near-goodie gekregen. In Super Stardust. Maar ik snap het niet helemaal hoor, StreetPass op 3DS is wat duidelijker voor mijn gevoel.

De goodie (een liedje van de soundtrack) kan ik niet terugvinden in de game bijvoorbeeld en zelf iets sturen is helemaal niet mogelijk :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:38:14 #55
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108386198
Oke, een nieuwe dure smartphone wordt sowieso niks, dus grote kans dat ik alsnog een Vita ga halen. Op lange termijn is dat ding het zeker waard, hoe lang verwachten jullie dat hij mee gaat? Langer dan de 2 jaar die ik met een smartphone doe hoop ik. Dat Sony zegt dat hij 5-10 jaar meegaat kan wel, maar na die 5 jaar ben ik het ook wel zat denk ik :')
bah
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:42:51 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108386309
Een Vita gaat ongeveer 4 jaar, 3 maanden, 2 weken, 1 dag en een half uur mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108386356
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Vita gaat ongeveer 4 jaar, 3 maanden, 2 weken, 1 dag en een half uur mee.
OP 1 ACCU!?!?!?! :P
How can I help you... BoB!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:57:23 #58
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108386732
PSV zal wel een jaartje of 5 mee gaan hoop ik.
En niet vergelijken met een smartphone waar je misschien 2 jaar mee doet, dit is geen telefoon.

Nu alleen hopen dat er genoeg leuke spellen voor uit komen. Op de PSP had je niet heel veel briljante titels.
  Eindredactie Games zaterdag 25 februari 2012 @ 16:58:35 #59
188609 crew  Kensuke
pi_108386773
Virtua Tennis online wil maar niet lukken. Als ik aan een speler word verbonden word ik er onmiddellijk weer uitgegooid met een 'network error'. Ik weet niet of het aan mijn internet ligt of aan het spel, zucht.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:59:12 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108386792
Heb trouwens deze hoes besteld (Play-Asia, 15 euro incl verzenden):





Hori Hard Pouch

Heb 'm ook voor DSi XL en 3DS en ben erg tevreden over Hori. ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games zaterdag 25 februari 2012 @ 17:01:23 #61
188609 crew  Kensuke
pi_108386846
Ziet er niet heel stevig uit, kan het wel tegen een stootje?

Wat vindt NeoGAF van het hoesje? :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:01:38 #62
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108386857
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Vita gaat ongeveer 4 jaar, 3 maanden, 2 weken, 1 dag en een half uur mee.
Zou wel mooi zijn :P
Heb je ook nog een screenprotector erbij?
bah
pi_108387060
Ik had een hoesje moeten meenemen bij de Media Markt, daar hadden ze best aardige liggen. Zo'n prachtig apparaat moet toch beschermd worden :p
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108387598
Zo, het volgende zojuist besteld en betaald en zou het theoretisch gezien binnen 45 minuten kunnen ophalen ergens op 5th Avenue :P

- Uncharted
- FIFA Soccer
- Hot Shot Golf (bij dezen: te koop/te ruil! :P)

Moest dit al bestellen omdat de actie vanavond afliep :') De Vita zelf en de 16gb memory en een mooie case, pak ik morgen gewoon in de winkel.

Deze is wel sick, $19,99..

pi_108387614
Ik heb een hoes van bubbeltjesplastic gemaakt voor nood.

M'n pouch is nog onderweg :P
pi_108388862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef LeNick het volgende:
Volgens mij heeft elke FRS gewoon die 16gb kaartjes even uit de winkel gehangen :')
Bij de FRS in Rotterdam heb ik vanmiddag nog een 16 GB kaartje kunnen krijgen. Waren er nog genoeg.
De Vita zelf bij de MM gehaald met Uncharted en Hot Shots Golf.

Is er ergens een overzichtje van welk videoformaat de Vita kan afspelen?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:58:45 #67
336897 Zonder-Suiker
Geen suiker voor jou.
pi_108388917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:57 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Bij de FRS in Rotterdam heb ik vanmiddag nog een 16 GB kaartje kunnen krijgen. Waren er nog genoeg.
De Vita zelf bij de MM gehaald met Uncharted en Hot Shots Golf.

Is er ergens een overzichtje van welk videoformaat de Vita kan afspelen?
Volgens mij alleen MP4....
bah
pi_108389095
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:57 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Is er ergens een overzichtje van welk videoformaat de Vita kan afspelen?
MPEG-4 Simple Profile Level 3, Maximum 320 x 240 pixels, AAC
H.264/MPEG-4 AVC Baseline/High/Main Profile Level 3.1, Maximum 720p, AAC

http://manuals.playstatio(...)ideos/filetypes.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108391891
10 euro bij GM. Gaan 4 games in en is retesterk....

How can I help you... BoB!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:36:52 #70
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108392196
De mijne hier ook maar (had 'm ook ff op Tweakers gezet);



Kunnen 16 games in, maar geen lader.
Voor 21,99 bij Mediamarkt gehaald gister.
pi_108395801
Even een vraagje aan de Vita-experts hier :P

Hoe krijg je dat kreng aan je wifi verbonden? Het lijkt erop dat ie bij mij namelijk geen IP krijgt (WPA key klopt, MAC adres is geregistreerd). In de DHCP log van m'n router zie ik de MAC van de Vita ook niet terug komen...
pi_108397249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef Azreal het volgende:
Even een vraagje aan de Vita-experts hier :P

Hoe krijg je dat kreng aan je wifi verbonden? Het lijkt erop dat ie bij mij namelijk geen IP krijgt (WPA key klopt, MAC adres is geregistreerd). In de DHCP log van m'n router zie ik de MAC van de Vita ook niet terug komen...
hamer
pi_108401948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef Azreal het volgende:
Even een vraagje aan de Vita-experts hier :P

Hoe krijg je dat kreng aan je wifi verbonden? Het lijkt erop dat ie bij mij namelijk geen IP krijgt (WPA key klopt, MAC adres is geregistreerd). In de DHCP log van m'n router zie ik de MAC van de Vita ook niet terug komen...
Klinkt meer als een probleem met je netwerk ;)
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_108402571
Vind fifa online niet echt vloeiend werken via Wi-Fi,iemand anders ervaringen ermee?

Ow en near geeft aan in een straal van 3,5km van mijn huis 18 vita gebruikers weer. Vind dat toch een positief voor een klein dorp als Boxtel.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_108405080
Is er trouwens een GTA voor de vita? Uit de store bijv.
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 05:26:18 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108406043
naast de PSP delen nog niet maar volgens de geruchtenmolen werkt Rockstar wel al aan iets PSVita related!

GDC is volgende week, benieuwd wat Sony daar gaat laten zien want ze kunnen niet weer met trailers voor Uncharted aan komen zetten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108407801
Ik hoop stiekem dat Bethesda The Elder Scrolls voor de PSP uit de ijskast heeft gehaald...die was in ontwikkeling maar is gestopt omdat de PSP het niet aan zou kunnen. Nu met de Vita zou een ideaal moment zijn om het te ontdooien en te ontwikkelen voor de Vita ;) :P .
pi_108407907
Evil_Tuinhekje voor de mensen die Friends zoeken.

Heb al aardig wat gedownload. :)

Escape Plan
Stardust
Hustle Kings
Top Darts <- Echt onwijs cool! :D
How can I help you... BoB!
  zondag 26 februari 2012 @ 13:42:05 #79
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108413427
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:29 schreef ChocolateMoose het volgende:
10 euro bij GM. Gaan 4 games in en is retesterk....

[ afbeelding ]
Die ga ik binnenkort ook maar es halen denk ik :)
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 26 februari 2012 @ 13:48:24 #80
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108413706
Heb je toegevoegt,Iedereen mag mij ook toevoegen ;) zie mn sub voor SEN

Uncharted
Escape Plan
Wipeout 2028
Forbister says

In bezit :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 26 februari 2012 @ 14:10:43 #81
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108414783
Heb ik Unit 13 nog op de PS3 uit de US store gedownload.. krijg je hetzelfde gezeik als met de PSP, dat je die content er niet op kan zetten, omdat het van een andere SEN-account afkomstig is.... nouja dan wacht ik wel op een verbeterde demoversie of ik speel Unit 13 gewoon nooit. ;)

Hoop dat er volgende week woensdag/donderdag wel weer nieuwe demo's te vinden zijn. Op dit moment weinig hele gave demo's... demo van Escape Plan mag nog wel komen met een puzzel of 5 er in om een beetje te zien of het wat is of niet.
pi_108416722
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef ikookhier het volgende:
Heb je toegevoegt,Iedereen mag mij ook toevoegen ;) zie mn sub voor SEN

Uncharted
Escape Plan
Wipeout 2028
Forbister says

In bezit :9
Ben nog wat games vergeten.

Fireworks
Cliff Diver
Forbister says
1ofanderevoetbalgame

Uncharted.
How can I help you... BoB!
  zondag 26 februari 2012 @ 16:15:06 #83
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108420556
Net even Uncharted voor het eerst gespeeld, ik moet heel erg wennen aan de gevoeligheid van die 2e stick. Als je op een vijand moet richten om 'm te raken kost me dat veel meer moeite dan op m'n PS3. Andere mensen daar ook last van? Bij de demo van A-Men merkte ik deze gevoeligheid ook al op. Kwestie van wennen natuurlijk...
pi_108427399
Is er nog een leuke bundel met uncharted en de vita zelf?
  zondag 26 februari 2012 @ 19:11:39 #85
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108427898
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef JK het volgende:
Net even Uncharted voor het eerst gespeeld, ik moet heel erg wennen aan de gevoeligheid van die 2e stick. Als je op een vijand moet richten om 'm te raken kost me dat veel meer moeite dan op m'n PS3. Andere mensen daar ook last van? Bij de demo van A-Men merkte ik deze gevoeligheid ook al op. Kwestie van wennen natuurlijk...
Ja, ik vind het op de PS3 ook iets lekkerder mikken. Zal wel gewenning zijn.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108429370
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef JK het volgende:
Net even Uncharted voor het eerst gespeeld, ik moet heel erg wennen aan de gevoeligheid van die 2e stick. Als je op een vijand moet richten om 'm te raken kost me dat veel meer moeite dan op m'n PS3. Andere mensen daar ook last van? Bij de demo van A-Men merkte ik deze gevoeligheid ook al op. Kwestie van wennen natuurlijk...
Gevoeligheid is hetzelfde, oppervlak tov input is kleiner. Daardoor lijkt het gevoeliger. :)
How can I help you... BoB!
pi_108429409
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef igottagun het volgende:
Is er nog een leuke bundel met uncharted en de vita zelf?
4 dagen na release, ja denk t wel ja.
:{
How can I help you... BoB!
pi_108431818
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef BramPowert het volgende:
Klinkt meer als een probleem met je netwerk ;)
Niet als er ook 2 laptops en een telefoon aan hangen die het prima doen ;)
Dan maar een keertje de Vita mee naar een plek met gratis wifi, even uitsluiten dat de wifi van de Vita uberhaupt werkt.
pi_108432052
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef Azreal het volgende:

[..]

Niet als er ook 2 laptops en een telefoon aan hangen die het prima doen ;)
Dan maar een keertje de Vita mee naar een plek met gratis wifi, even uitsluiten dat de wifi van de Vita uberhaupt werkt.
Ik heb 2mb down (megabyte). De PSV doet het met ca. 1mb of 500K per seconde. De PS3 ook via wireless.

Geen idee hoe of wat, maar de 360 download fullspeed...
How can I help you... BoB!
  zondag 26 februari 2012 @ 20:35:50 #90
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108432736
godver, ik was er van overtuigd dat ik nog wel even zonder kon, tot ik vanavond motorstorm rc downloade op mijn ps3 en zag dat ik er gratis de vita versie bij kreeg.

had er al mee in mijn handen gestaan en tegen mezelf gezegd dat ik hem echt niet nodig had, ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol ga houden :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 20:39:33 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108433088
je hebt het nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:57:39 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108434806
ja :D

nu alleen nog even nadenken hoe ik dat aan vriendinlief uit ga leggen die een hele rits ouwe consoles, een 3ds,een ps3, een wii en een 360 bij de televisie ziet staan en dat al niet snapt :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108435616
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef Klonk het volgende:
godver, ik was er van overtuigd dat ik nog wel even zonder kon, tot ik vanavond motorstorm rc downloade op mijn ps3 en zag dat ik er gratis de vita versie bij kreeg.

had er al mee in mijn handen gestaan en tegen mezelf gezegd dat ik hem echt niet nodig had, ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol ga houden :')
krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CC ;(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 21:06:43 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108435650
laat haar de Terminator saga kijken en vertel haar dat je alvast bij de winning team bent gegaan!

Resistance is futile
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 21:11:07 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108436084
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CC ;(
technisch gezien is er maar 1 versie en die kun je op 2 unieke Playstation systemen(Vita&PS3, 2xPS3, 2xPSVita) installeren

het spel komt dan ook niet in de winkel maar als je geen CC hebt kun je het met een PSN prepaid kaartje van het internet afhalen ... je hebt ze van 50 en 20 euro en je kunt ze vrijwel overal kopen (FRS, Gamemania etc.)

met een kaart van 20 euro kun je Motorstorm halen en heb je nog genoeg geld over voor Escape Plan *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108436209
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

technisch gezien is er maar 1 versie en die kun je op 2 unieke Playstation systemen(Vita&PS3, 2xPS3, 2xPSVita) installeren

het spel komt dan ook niet in de winkel maar als je geen CC hebt kun je het met een PSN prepaid kaartje van het internet afhalen ... je hebt ze van 50 en 20 euro en je kunt ze vrijwel overal kopen (FRS, Gamemania etc.)

met een kaart van 20 euro kun je Motorstorm halen en heb je nog genoeg geld over voor Escape Plan *O*
Is die maar 20 euro? Dacht dat ik alweer 40+ kwijt zou zijn. Dat valt mee dus...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 21:16:54 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108436569
Escape Plan is 12,99 en Motorstorm 5,99 ... 20 euro kaartje en je bent klaar :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108437671
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef igottagun het volgende:
Is er nog een leuke bundel met uncharted en de vita zelf?
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108438029
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:35:47 #100
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108438169
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CC ;(
ik heb gewoon een prepaid creditcard van 3v; https://www.3vcard.nl/ alle voordelen van een creditcard zonder de nadelen :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 26 februari 2012 @ 21:37:16 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108438299
Hmm, jammer, normaal zijn er in Duitsland ook leuke koopjes te scoren, nu kom ik niet verder dan 259 voor een vita wifi met little deviants...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108439418
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:27 schreef ChocolateMoose het volgende:
Ik heb 2mb down (megabyte). De PSV doet het met ca. 1mb of 500K per seconde. De PS3 ook via wireless.

Geen idee hoe of wat, maar de 360 download fullspeed...
500K zou ik al heel tevreden mee zijn, maarja, ik heb nu ook niks :P
Ik lees hier dat ik blijkbaar niet de enige ben waarbij de wifi helemaal niet wil connecten.

Wachten op een firmware update dan maar. En even klagen bij Sony :P
pi_108447216
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:39 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

4 dagen na release, ja denk t wel ja.
:{
zoals welke dan? :)
  maandag 27 februari 2012 @ 00:45:18 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108448624
Na 4 dagen spelen nog steeds blij met de aankoop :D
Virtua Tennis tot nu toe het meest gedaan; erg mooi spel al wordt het soms wat saai met te makkelijke tegenstanders in de 'tour'.
Wipeout een stuk of 5 races gedaan. Spel ziet er echt supermooi uit en mooi gevoel van snelheid, zoals je van Wipeout mag verwachten.
Uncharted een level of 4 gespeeld nu, probeer 'm nog ff te bewaren :P
Rayman alleen even opgestart en nog niet gespeeld.

Net de demo van Gravity Rush gedownload. Tering wat een cool spel wordt dat _O_
Haters everywhere but I don't really care.
pi_108448985
Wacht zelf ook op een goede deal. Sla mezelf nog steeds op de kop voor het missen van de 188 euro actie bij MM |:(

Hopelijk verkoopt dat ding heel slecht in de komende twee maanden zodat ik er één kan oppikken voor 200 :P
pi_108451820
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef igottagun het volgende:

[..]

zoals welke dan? :)
Je denkt dat ze na vier dagen de prijzen al gaan halveren? MM heeft een bundel volgens mij, maar dat scheelt je een tientje of zo. DE FRS had een deal met dat geheugenkaartje, maar dat is afgelopen.

Voor de rest is het afwachten voor de mensen die op acties wachten. Ik verwacht ze zelf niet, maar he, een winkelketen kan zo maar raar gaan doen. Die 188 actie was leuk, maar in Middelburg, dus met reiskosten daar naar toe haal ik die aanbieding er niet uit. Mensen met een OV-kaart hadden er van kunnen profiteren :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 27 februari 2012 @ 08:10:25 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108452205
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef JDizzle het volgende:
Hopelijk verkoopt dat ding heel slecht in de komende twee maanden zodat ik er één kan oppikken voor 200 :P
En dan? Heb je een Vita zonder spellen en geheugenkaart, dus nog minimaal 3x 35 (2 games + geheugen) erbij en dan zit je op 305.
Uiteindelijk zit je dan maanden te wachten voor 25 euro "korting".
Haters everywhere but I don't really care.
pi_108453070
http://www.bol.com/nl/p/g(...)012018860/index.html

Das niet duur! Ff kijken of de financien het toelaten, heb aan die 4 gig namelijk echt niet genoeg :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108453174
Waarom is nergens een 20 euro PSn card te koop online? ;(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 27 februari 2012 @ 09:30:54 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108453192
Weekend voorbij :P.

Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.

Uncharted is ok verder hoor ;). Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS! :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108453320
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend voorbij :P.

Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.

Uncharted is ok verder hoor ;). Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS! :P.
Door mijn vita heb ik, na maanden, weer heel het weekend weer op mijn ps3 zitten spelen, te verslavend :(

motor storm rc is trouwens een erg leuk tijdverdrijf en maar 6 euro!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 27 februari 2012 @ 09:39:17 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108453371
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Door mijn vita heb ik, na maanden, weer heel het weekend weer op mijn ps3 zitten spelen, te verslavend :(

motor storm rc is trouwens een erg leuk tijdverdrijf en maar 6 euro!
Racegames hebben me sinds Enduro niet kunnen boeien ;).

Nee, ik heb voor de test NOVA even geinstalleerd, beetje suf spelletje, maar wel een FPS, werkt best ok ook al is het een port.

Voorlopig is het een leuk ding, maar echt intensief gebruiken doe ik hem nog niet echt. Maar daar kan de Vita niets aan doen, das mijn afwijking :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 februari 2012 @ 09:40:41 #113
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108453392
Gravity Rush? Niet in de store gezien tussen de demo's? Zal wel aan mij liggen.

Ik heb ook weer op m'n PS3 gister zitten gamen.. de Starhawk beta.
Motorstorm RC doet me denken aan Skidmarks op de Amiga, ik ga 'm alleen niet kopen... en ik wacht ook nog een beetje op 'de' titels, maar die zullen er rond de kerstperiode vast wel zijn!

N.O.V.A. .. op mijn ipod issie best te spelen, op de PSP zag het er niet uit. Halo kloon van Gameloft. ;)

Vanavond maar eens FIFA uit de seal halen om te zien of dat leuk is.
  maandag 27 februari 2012 @ 09:42:13 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108453426
Nee, NOVA ziet er ook niet uit, maar wou gewoon ff kijken hoe het zou werken met 2 sticks :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 februari 2012 @ 11:04:18 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108455648
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef JK het volgende:
Gravity Rush? Niet in de store gezien tussen de demo's? Zal wel aan mij liggen.
ff via de Hong Kong Store installeren ;)

1. reset factory settings
2. geef aan dat je geen PSN account hebt, kies Hong Kong als regio
3. je krijgt een melding Memory card is linked . kies: NO, kies vervolgens cancel bij de format melding
4. open de store en create new account. Je kunt nu de store in maar de Vita gaat janken dat je de card niet kunt gebruiken.
5. reset factory settings en login met je HK account
6. download de demo
NB: START DE DEMO NIET OP, DAN WORDT HIJ NAMELIJK AAN JE HK ACCOUNT GELINKED
7. restore factory settings (deactivate de HK account) en login met je normale acount
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:19:30 #116
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108458152
Is NOVA dan wel aangepast voor 2 sticks? Dat zou wel schelen qua besturing!

@matthijst; Mij teveel werk, ik wacht wel tot ze in de EU store komen (of nooit). Of bewaard hij bepaalde settings wel als je een factory reset doet? Blijft bijv. alle Near-info bestaan? WiFi info enz?
  maandag 27 februari 2012 @ 12:27:52 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108458452
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef JK het volgende:
Is NOVA dan wel aangepast voor 2 sticks? Dat zou wel schelen qua besturing!

@matthijst; Mij teveel werk, ik wacht wel tot ze in de EU store komen (of nooit). Of bewaard hij bepaalde settings wel als je een factory reset doet? Blijft bijv. alle Near-info bestaan? WiFi info enz?
Nee, maar je kan tijdens het spel je touchscreen ingedrukt houden, en dan kan je de 2de stick instellen. Niet helemaal optimaal, maar het werkt :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Games maandag 27 februari 2012 @ 12:43:01 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_108458921
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

En dan? Heb je een Vita zonder spellen en geheugenkaart, dus nog minimaal 3x 35 (2 games + geheugen) erbij en dan zit je op 305.
Uiteindelijk zit je dan maanden te wachten voor 25 euro "korting".
Nee, want over een paar maanden (in de zomer koop ik sowieso geen systeem erbij) komen de feestdagen er al weer aan. Als ik dan een Vita koop en voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst er games, geheugen en accesoires bij krijg, komt het dus neer op enkel de Vita :)

Wachten loont gewoon, tegen die tijd zijn alle bugs er ook uit en meer apps beschikbaar. Ook zullen er meer must-haves zijn hoogstwaarschijnlijk *nu misschien één*. Dus ja, geen haast ermee.
pi_108459118
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend voorbij :P.

Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.

Uncharted is ok verder hoor ;). Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS! :P.
Dat heb je als je hem op de launch koopt he, maar tegenover de PS3 launch heeft deze toch een pak meer en betere games imo. Uncharted, Rayman, Lumines etc. En ook al enkele geweldige store games.

Had trouwens Lumines als extra gekocht samen met uncharted, maar heb gewoon het hele weekend lumines zitten spelen, veel te verslavend spel met geweldige soundtrack en visuals. Uncharted nog altijd niet opgestart :P
  Eindredactie Games maandag 27 februari 2012 @ 12:51:08 #120
188609 crew  Kensuke
pi_108459207
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef matthijst het volgende:
Na 4 dagen spelen nog steeds blij met de aankoop :D
Virtua Tennis tot nu toe het meest gedaan; erg mooi spel al wordt het soms wat saai met te makkelijke tegenstanders in de 'tour'.
Wipeout een stuk of 5 races gedaan. Spel ziet er echt supermooi uit en mooi gevoel van snelheid, zoals je van Wipeout mag verwachten.
Uncharted een level of 4 gespeeld nu, probeer 'm nog ff te bewaren :P
Rayman alleen even opgestart en nog niet gespeeld.

Net de demo van Gravity Rush gedownload. Tering wat een cool spel wordt dat _O_
Als je zin hebt om een potje Virtua Tennis te spelen mag je me toevoegen: Wretched_Walrus. Ik beloof betere tegenstand te bieden dan de tour-tegenstanders ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 12:53:38 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108459313
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef Woogy het volgende:

[..]

Dat heb je als je hem op de launch koopt he, maar tegenover de PS3 launch heeft deze toch een pak meer en betere games imo. Uncharted, Rayman, Lumines etc. En ook al enkele geweldige store games.

Had trouwens Lumines als extra gekocht samen met uncharted, maar heb gewoon het hele weekend lumines zitten spelen, veel te verslavend spel met geweldige soundtrack en visuals. Uncharted nog altijd niet opgestart :P
Ja, maakt ook niet uit verder. Vind het alleen (en velen met mij) een gemiste kans, al jaren zijn FPSs niet lekker te spelen vanwege geen 2de analoge stick, en dan maken ze zoiets eindelijk, zit er niet 1 FPS bij de launchgames :P.

Sony had samen met EA natuurlijk gewoon Modern Warfare moeten uitbrengen, of idd Bioshock ofzo. Bioshock ziet er echt geweldig uit wat ik zie op de trailers.

Of idd Killzone....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 februari 2012 @ 12:59:39 #122
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108459529
die intertoys actie lijkt me ook wel netjes, vita, game naar keuze + een bon van 25 euro, geheugenkaartje erbij en ik ben onder de 300 gebleven :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 februari 2012 @ 13:01:53 #123
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108459606
oh, nee ik lees het verkeerd :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108459900
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:01 schreef Klonk het volgende:
oh, nee ik lees het verkeerd :@
Wel toch? 250 voor de vita+ 40/50 voor het spel. En dan daarna van die bon een geheugenkaartje.

Raad je alleen aan niet de 4 gig te nemen, die zit echt zo vol.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 27 februari 2012 @ 13:12:08 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108459942
4gig is idd niet de bedoeling :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Games maandag 27 februari 2012 @ 13:13:12 #126
181272 crew  Noppie2000
pi_108459996
Vraag ik me toch af: waarmee zit de 4gig zo snel vol? Nemen de apps zoveel ruimte in beslag? Als je het gebruikt voor save files en af en toe en demo (die je toch weer verwijdert) is het toch genoeg ruimte?
pi_108460055
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag ik me toch af: waarmee zit de 4gig zo snel vol? Nemen de apps zoveel ruimte in beslag? Als je het gebruikt voor save files en af en toe en demo (die je toch weer verwijdert) is het toch genoeg ruimte?
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Redactie Games maandag 27 februari 2012 @ 13:17:38 #128
181272 crew  Noppie2000
pi_108460166
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?

Niet dat ik een 4 gig kaartje ga halen bij mijn vita, maar zie veel mensen toch klagen erover :)
pi_108460232
Even snel een vraagje: ik ga vanmiddag de VITA halen...JA!!!
Maar welke games zijn een must have? Ik wil sowieso wel Uncharted er bij halen denk ik.

Wat zijn nog meer dingen die ik er echt bij moet hebben? Gheugenkaartje? Beschermhoes? Dat soort dingen?

Hoor het graag.
Vici, Vidi, Veni!
pi_108460241
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Dat is niet helemaal waar. Bij de meeste demo's download je het complete spel, maar is deze locked.

Stardust is een mooi voorbeeld. De trial is ca. 800 mb ofzo en de upgrade naar Full is maar een paar kb. :)
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 13:20:26 #131
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108460260
Mij lijkt een 16gig toch echt het minimum
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108460299
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even snel een vraagje: ik ga vanmiddag de VITA halen...JA!!!
Maar welke games zijn een must have? Ik wil sowieso wel Uncharted er bij halen denk ik.

Wat zijn nog meer dingen die ik er echt bij moet hebben? Gheugenkaartje? Beschermhoes? Dat soort dingen?

Hoor het graag.
Als je Uncharted haalt, MOET je een memorycard hebben. Memory card is sowieso wel verplichte kost als je ook demo's etc gaat downloaden van de store.

Uncharted is geweldig, Rayman is ook een fantastische platformer, erg mooi.

Beschermhoes en evt. een screen protector zijn wel gewenst denk ik ja.
How can I help you... BoB!
pi_108460623
games waar ik aan denk zijn FIFA, Everybody's Golf en Motorstorm RC.
Iemand ervaring met deze spellen?
Vici, Vidi, Veni!
  Eindredactie Games maandag 27 februari 2012 @ 13:32:15 #134
188609 crew  Kensuke
pi_108460672
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?

Niet dat ik een 4 gig kaartje ga halen bij mijn vita, maar zie veel mensen toch klagen erover :)
Save-games nemen amper ruimte, gemiddelde lijkt 2 MB te zijn. Alleen Uncharted maakt het bont met 64 MB (bron). Als je niet van plan bent om digitale games te kopen (loop je wel dingen zoals Stardust en Gravity Rush mis) is 4GB prima.
  maandag 27 februari 2012 @ 13:42:15 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108461050
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
games waar ik aan denk zijn FIFA, Everybody's Golf en Motorstorm RC.
Iemand ervaring met deze spellen?
op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euro :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108461272
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euro :)
Motorstorm gewoon heb ik wel op de PS3...maar niet de RC versie. Is die ook op PS3 te krijgen?
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 27 februari 2012 @ 13:49:27 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108461314
jeps, in gewoon in de store :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108461485
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Klonk het volgende:
jeps, in gewoon in de store :)
Okay dan valt die dus wel af. Hmmm nu nog kiezen...uncharetd, FIFA, golf, of Raymann haha...
Uncharted sowieso...
Vici, Vidi, Veni!
  Eindredactie Games maandag 27 februari 2012 @ 13:54:00 #139
188609 crew  Kensuke
pi_108461512
Ik vind Everybody's Golf echt heel goed, super verslavend ook. Ik zou het je persoonlijk aanraden, maar het moet je wel liggen eigenlijk.
pi_108461754
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen? :s)
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108461995
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen? :s)
Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?

http://www.psncode.nl/
http://psncardsdirect.nl/
www.gamecardz.nl/

Simpele "psn cards" search op google. Lazy bastard!
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:13:37 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108462329
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108462567
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
wat is dat voor een aanbieding dan?
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:21:12 #144
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108462620
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Klonk het volgende:
Mij lijkt een 16gig toch echt het minimum
Idd het minimum, maar groter is nog moeilijk te vinden.. 32GB is niet in de winkels te koop.
16GB.. ik heb wat demo's gedownload (full games dus eigenlijk), en dan nog die AR games.. 1 mp4 bestand er op gezet en ik heb nu nog +/- 8GB over. Blij dat ik 16GB heb gekocht, heb medelijden met de mensen die bijv. een 4GB kaartje hebben gekocht.
pi_108463211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108463269
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?

http://www.psncode.nl/
http://psncardsdirect.nl/
www.gamecardz.nl/

Simpele "psn cards" search op google. Lazy bastard!
Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108463419
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
Maar bij Toys XL is het Uncharted met Touch my Katamari, Ridge Racer, of asphalt. Zijn die laatste wat?

Bij intertoys krijg ik alleen de duitse site, wat ik ook doe, wat is de aanbieding daar dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 27-02-2012 14:53:23 ]
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:55:08 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108463796
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
komt ongeveer op hetzelfde neer voor mijn gevoel toch?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 februari 2012 @ 14:57:18 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108463873
toysxl heeft meer scherpe aanbiedingen: http://www.toysxl.nl/is-b(...)ameOrID=psvitabundel

maar of ze kloppen?

299 voor een vita, uncharted en f1 2011?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108463886
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.
Meld dat er dan ook bij Breinstein, want je hebt verzuimd dat te melden. Met halve info kan men niks.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen? :s)
You feelin' me?
-Geen vermelding dat het om 20 euro versie gaat.
-Geen vermelding dat je het halve net hebt afgespeurd zonder succes

Dan mij een beetje een bijdehande grapjas noemen. Tsssk

Ondertussen zit je je rot te zoeken, maar voor 20 euro haal je m zo uit de winkel. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door ChocolateMoose op 27-02-2012 15:08:08 ]
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:58:44 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108463916
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef Klonk het volgende:
toysxl heeft meer scherpe aanbiedingen: http://www.toysxl.nl/is-b(...)ameOrID=psvitabundel

maar of ze kloppen?

299 voor een vita, uncharted en f1 2011?
Vita is 249, MM heeft ook 2 voor 1 games, dus das dan ook 300.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 februari 2012 @ 14:59:39 #152
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108463943
fuck, ik had op een of andere manier 349 in mijn hoofd als basisprijs :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 februari 2012 @ 15:00:37 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108463970
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Klonk het volgende:
fuck, ik had op een of andere manier 349 in mijn hoofd als basisprijs :D
Zo duur is hij niet hoor :P.

Ik vind het sowieso meevallen, als je ziet wat je krijgt ervoor. :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108463984
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vita is 249, MM heeft ook 2 voor 1 games, dus das dan ook 300.....
Kijk dat is mooi, dan hoef ik geen moeite te doen met omrijden. Maar dan doe ik dat...Hoop dat het ook in Rotterdam geldt. Dan loop ik daar ff langs straks

welke games kun je uit kiezen daar? Dan kan ik reviews kijken
Vici, Vidi, Veni!
pi_108464172
Heeft MM nog steeds 2 voor 1 op games? En 16gb nog ¤35 bij FRS?
  maandag 27 februari 2012 @ 15:08:32 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108464236
wel raar dat die 2 voor1 games nergens staat bij de mm, bij de prijs staat alleen ''vergeet uw activa niet''
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108464237
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heeft MM nog steeds 2 voor 1 op games? En 16gb nog ¤35 bij FRS?
Ja en Nee. :)
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 15:11:06 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108464344
goedkoopste memorycard is die van www.bol.com 16 gig voor 48,94 (incl. verzenden)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108464514
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:11 schreef Klonk het volgende:
goedkoopste memorycard is die van www.bol.com 16 gig voor 48,94 (incl. verzenden)
http://link.marktplaats.nl/533632589

42,50 :)
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 15:16:01 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108464521
Ik heb wel 5 euro teveel betaald :o.

Waar maak je je druk om? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108464553
http://link.marktplaats.nl/535155465

10 teveel. Das al een dubbele friet oorlog, broodje kaassoufle en nogwat.
:P

Maak me nergens druk om, dacht dat je op jacht was voor de beste deal. ;)
How can I help you... BoB!
pi_108464775
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Meld dat er dan ook bij Breinstein, want je hebt verzuimd dat te melden. Met halve info kan men niks.

[..]

You feelin' me?
-Geen vermelding dat het om 20 euro versie gaat.
-Geen vermelding dat je het halve net hebt afgespeurd zonder succes

Dan mij een beetje een bijdehande grapjas noemen. Tsssk

Ondertussen zit je je rot te zoeken, maar voor 20 euro haal je m zo uit de winkel. :)
Als je een stukje terugleest zie je waarom ik niet weer vermeld dat het de 20 euro versie betreft.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom is nergens een 20 euro PSn card te koop online? ;(
Wat dus ook verklaart dat ik al gezocht had. Dat jij dat niet gelezen hebt, is wat anders en dat jij dan vervolgens mij lui noemt. Tja dan kan je zon reactie terugverwachten. ;)

En ik had inderdaad al 1 in de winkel kunnen kopen, maar ik zit op mijn werk dus dat gaat niet lukken!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 27 februari 2012 @ 15:23:40 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108464815
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef ChocolateMoose het volgende:
http://link.marktplaats.nl/535155465

10 teveel. Das al een dubbele friet oorlog, broodje kaassoufle en nogwat.
:P

Maak me nergens druk om, dacht dat je op jacht was voor de beste deal. ;)
Nee, ik heb er al 1 met alles erbij ;).

Ik snap best dat je opzich de beste deal wil, maar of een memorycard nou 45 of 50 kost, wat maakt dat nou uit op zo'n bedrag?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108465073
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik heb er al 1 met alles erbij ;).

Ik snap best dat je opzich de beste deal wil, maar of een memorycard nou 45 of 50 kost, wat maakt dat nou uit op zo'n bedrag?
Geen drol, al helemaal niet als je naar de totale uitgaven kijkt. :P
How can I help you... BoB!
pi_108465166
Hebben hier nog meer mensen een 3G gekocht? Ik wil me gratis Wipe-out! :(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  maandag 27 februari 2012 @ 15:33:53 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108465184
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Geen drol, al helemaal niet als je naar de totale uitgaven kijkt. :P
Dat wou ik er alleen maar even over kwijt ;).

Ik heb dat ding gewoon bij de MM gehaald, misschien iets teveel betaald, maar ach ook weer geen tientallen euro's. En wel gewoon voor de deur, niet wachten op bestellingen etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108465191
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Als je een stukje terugleest zie je waarom ik niet weer vermeld dat het de 20 euro versie betreft.

[..]

Wat dus ook verklaart dat ik al gezocht had. Dat jij dat niet gelezen hebt, is wat anders en dat jij dan vervolgens mij lui noemt. Tja dan kan je zon reactie terugverwachten. ;)

En ik had inderdaad al 1 in de winkel kunnen kopen, maar ik zit op mijn werk dus dat gaat niet lukken!
True, true. Maar moet ik dan een half topic terug gaan lezen voor het geval dat je info weg laat bij je laatste post? nee toch?

Maargoed, je hebt wel gezocht. Je hebt gelijk, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer. (zit ondertussen ook te zoeken, maar ken niks vinden nie...)
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 15:35:16 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108465236
En ik vind het een stuk makkelijker om op mijn PSVita (ik vertik het als PSV af te korten B-)). via de Creditcard bij te vullen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108465288
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
En ik vind het een stuk makkelijker om op mijn PSVita (ik vertik het als PSV af te korten B-)). via de Creditcard bij te vullen :P.
Sinds dat hele hack debacle van Sony, ben ik daar vanaf gestapt. Hoe makkelijk het ook is.
Zelfde geldt voor de 360.

Ik doe alles met prepaid kaartjes als het om dlc e.d gaat. :)
How can I help you... BoB!
  maandag 27 februari 2012 @ 15:37:28 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108465315
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Sinds dat hele hack debacle van Sony, ben ik daar vanaf gestapt. Hoe makkelijk het ook is.
Zelfde geldt voor de 360.

Ik doe alles met prepaid kaartjes als het om dlc e.d gaat. :)
Dat kan ik me dan opzich wel weer indenken :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 februari 2012 @ 15:46:04 #171
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108465669
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel 5 euro teveel betaald :o.

Waar maak je je druk om? :').
we zijn en blijven Nederlanders :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108465845
Ben eigenlijk ook nog wel van plan zo'n tegoedkaartje van PSN te halen.

Wil namelijk graag een God Of War of GTA op m'n Vita spelen :P
pi_108472220
De Vita bevalt zeer goed moet ik zeggen, echt veel beter dan de PSP. Qua speeltijd ga ik in een maand misschien wel al net zoveel op de Vita gespeeld hebben dan ik ooit op mijn launch PSP gedaan heb :P

Afgelopen weekend heb ik bij de FRS de Travelkit gekocht:


Bevalt zeer goed moet ik zeggen! In de tas passen ook nog 4 spellen en de adapter. Erg handig dus voor als je de Vita mee wilt nemen. Er zit ook nog een apart doosje bij voor 8 spellen en 2 Memory Cards.

En een 32Gb van PlanetAxel is ook al onderweg, kost inclusief verzenden iets van een 77 euro.
PSN id: NL_SToRM
  maandag 27 februari 2012 @ 18:59:03 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108473080
Ik ga hem halen, ben om, en de mm is nog open, ik kan daar dus gewoon twee games meenemen en maar 1 betalen?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108473285
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef Klonk het volgende:
Ik ga hem halen, ben om, en de mm is nog open, ik kan daar dus gewoon twee games meenemen en maar 1 betalen?
ja
How can I help you... BoB!
pi_108473486
Gaat de vita ij jullie ook zo snel uit? Ik zit dan in een lobby van Ridge racer maar je kunt niet eens gaan pissen of je vita valt al weer uit.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:09:20 #177
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108473493
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:38 schreef SToRM81 het volgende:
De Vita bevalt zeer goed moet ik zeggen, echt veel beter dan de PSP. Qua speeltijd ga ik in een maand misschien wel al net zoveel op de Vita gespeeld hebben dan ik ooit op mijn launch PSP gedaan heb :P

Afgelopen weekend heb ik bij de FRS de Travelkit gekocht:
[ afbeelding ]

Bevalt zeer goed moet ik zeggen! In de tas passen ook nog 4 spellen en de adapter. Erg handig dus voor als je de Vita mee wilt nemen. Er zit ook nog een apart doosje bij voor 8 spellen en 2 Memory Cards.

En een 32Gb van PlanetAxel is ook al onderweg, kost inclusief verzenden iets van een 77 euro.
Hoe duur was die travelkit?
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:09:58 #178
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108473516
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef CamelNLD het volgende:
Gaat de vita ij jullie ook zo snel uit? Ik zit dan in een lobby van Ridge racer maar je kunt niet eens gaan pissen of je vita valt al weer uit.
Ja, staat standaard op na 1 minuut standby ingesteld. Kun je veranderen bij Instellingen > Energiebesparing.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_108473598
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef LDS het volgende:

[..]

Ja, staat standaard op na 1 minuut standby ingesteld. Kun je veranderen bij Instellingen > Energiebesparing.
Thx meteen ff kijken
pi_108473649
Ik heb m ook al op 3 minuten gezet.
Gravity Rush is nu trouwens aan het downloaden, met dank aan matthijst ;)
PSN id: NL_SToRM
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 19:23:53 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108474117
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend voorbij :P.

Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.

Uncharted is ok verder hoor ;). Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS! :P.
ik snap deze ook echt niet!!!

heel 2011 staat in bijna elk artikel 'FPS kan eindelijk op de handheld!!!!!!!!11!', Sony roept het ook constant en vervolgens hebben ze er geen 1 klaarliggen voor de launch ... daar is echt over nagedacht :')

ik ben ook maar NOVA gaan spelen en dat vind ik echt niet leuk _O-

dat er nog geen RTS is aangekondigd snap ik ook niet, gewoon een noname wegwerp RTS die geen winst hoeft te maken zodat je iig kunt roeptoeteren dat het genre eindelijk speelbaar is zonder een PC
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108474445
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Devz op 28-02-2012 10:15:03 ]
  maandag 27 februari 2012 @ 19:32:45 #183
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108474474
Tja, voor de 3DS wacht ik ook nog op een FPS.. met een stylus kan je dat prima spelen.
RTS? TBS mag ook wel van mij.. Field Commander op de PSP vond ik een leuk spel.

Wat betreft die standby mode, ook ik had 'm al direct naar 3 min gezet. En dat irritante menu-muziekje uit.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:40:06 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108474814
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 19:48:01 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108475203
LOOOL, dat duurde nog best lang _O-

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:32 schreef JK het volgende:
Tja, voor de 3DS wacht ik ook nog op een FPS.. met een stylus kan je dat prima spelen.
RTS? TBS mag ook wel van mij.. Field Commander op de PSP vond ik een leuk spel.

Wat betreft die standby mode, ook ik had 'm al direct naar 3 min gezet. En dat irritante menu-muziekje uit.
TBS wil ik sowieso meer zien op elk systeem!

maar van een RTS met de front en rear touch mogelijkheden en al de extra knopjes voor macro's en hotlinks en al dat soort moois ga ik toch een beetje :~)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108475605
COD voor de vita ben ik wel benieuwd naar.

  maandag 27 februari 2012 @ 20:43:07 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108478392
Gekauft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 20:57:25 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108479328
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Klonk het volgende:
Gekauft
en nu moet je de hele week koken voor je vriendin?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:59:41 #189
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108479479
Dat doe ik sowieso al, Klonkette is niet het grootste talent in de keuken :+

De doos van de Vita ziet er trouwens wel uit alsof het een chinese ripoff is :X
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:03:39 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108479751
misschien heb je wel een Chinese ripoff gekocht!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 27 februari 2012 @ 21:07:53 #191
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108479989
damn, wat ligt ie lekker in de hand in vergelijking met de 3DS, precies goed voor grote mannenhanden, heb qua games uncharted, wipe out en everbody's golf meegenomen. nu ff een 16 gig kaartje bestellen :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 februari 2012 @ 21:28:39 #192
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108481263
godverdomme, ik kan niets zonder geheugenkaartje :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108481372
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, ik kan niets zonder geheugenkaartje :')
Wil je niet zo vloeken :P
  maandag 27 februari 2012 @ 21:47:46 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108482424
Sorry, diepe teleurstelling :@
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108482793
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Klonk het volgende:
Sorry, diepe teleurstelling :@
gvd nou.... ja geloof ik nu ook geen winkel meer los om een 4gig oid ff te kopen. Als je in Twente woont mag je wel hier ff komen aan de mijne ruiken :D

edit: nee dat is toch iets te ver weg wat ik zie :P
  maandag 27 februari 2012 @ 21:59:28 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108483136
Lol, ga morgen ff langs de dixons, hebben hem nog op voorraad zonder de hoofdprijs te betalen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 27 februari 2012 @ 22:18:52 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108484227
Hoe kun je nou geen geheugenkaart erbij kopen? :D Die discussie is al zo vaak geweest...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108484231
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, ik kan niets zonder geheugenkaartje :')
_O- En hem toch gewoon zonder geheugenkaartje kopen :')
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108485354
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

_O- En hem toch gewoon zonder geheugenkaartje kopen :')
Op zn zachtst gezegt... niet slim
pi_108487120
OK, nu is me vriendin helemaal los aan het gaan op de demo van Lumines. Wordt de vita waarschijnlijk inleveren....
  dinsdag 28 februari 2012 @ 07:06:51 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108492372
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je nou geen geheugenkaart erbij kopen? :D Die discussie is al zo vaak geweest...
nou, ze hadden de 16gig niet en had geen zin om een duur 4 gig kaartje te kopen wat ik toch zou niet zou gebruiken :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108492554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:06 schreef Klonk het volgende:

[..]

nou, ze hadden de 16gig niet en had geen zin om een duur 4 gig kaartje te kopen wat ik toch zou niet zou gebruiken :')
Ding heeft het gewoon nodig. Niet netjes van Sony imho om er geen standaard bij te leveren, als de Vita toch niet zonder kan, maar goed, dat is nu eenmaal Sony. PSP was idem dito.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 februari 2012 @ 07:51:46 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108492602
en het rare is dat het niet zo expliciet op de verpakking staat, er staat dat ie een vitacard of een memorycard nodig heeft of allebei, maar nergens dat ie zo niet functioneert, maar goed, wat ik al zei wou toch geen kleinere dan 16 gig, dadelijk eerst eens gaan werken en tussendoor ff de stad in en een 16gig kaartje scoren.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108493289
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ding heeft het gewoon nodig. Niet netjes van Sony imho om er geen standaard bij te leveren, als de Vita toch niet zonder kan, maar goed, dat is nu eenmaal Sony. PSP was idem dito.
Kostenbesparing. Elk spel zou gewoon opslag op de card moeten hebben óf de Vita zou bijvoorbeeld 512MB speciaal voor savegames moeten hebben
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:17:03 #205
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108493541
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ding heeft het gewoon nodig. Niet netjes van Sony imho om er geen standaard bij te leveren, als de Vita toch niet zonder kan, maar goed, dat is nu eenmaal Sony. PSP was idem dito.
Volgens mij kreeg ik bij mijn PSP een 32mb kaartje, maar ik kan me vergist hebben.
Heb het eerste model gehad en de PSP-3000. Bij één van de twee moet het volgens mij wel geleverd zijn.

Gisteravond even voor het eerst Fifa er in gedaan en een paar minuten gespeeld.
Ik ben niet echt van het voetballen en de hele hype er omheen, I couldn't care less, maar vroeger wel met veel plezier Italia '90 (of Italy '90), Sensible Soccer (1992) en Kick Off! gespeeld op de Amiga.
Ja, hier zit een fossiel te spelen! :+

Tussentijds nooit meer naar voetbalspellen gekeken en dan zie ik nu Fifa... met een grote glimlach was ik dus aan het spelen, wat is dat professioneel geworden zeg... en heel erg gaaf dat het commentaar echt met je speelwijze te maken heeft en niet gewoon een soundtrack is die ze afspelen. _O_ Al waren bovengenoemde games van +/- 20-22 jaar geleden ook erg leuk om te doen, ik zal vanavond eens een potje uitspelen, nu stopte ik na een minuut of 5.
pi_108493703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef JK het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg ik bij mijn PSP een 32mb kaartje, maar ik kan me vergist hebben.
Heb het eerste model gehad en de PSP-3000. Bij één van de twee moet het volgens mij wel geleverd zijn.
Er waren twee modellen. De gewone en een Value Pack met 32MB en koptelefoon :)



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108493809
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Kostenbesparing. Elk spel zou gewoon opslag op de card moeten hebben óf de Vita zou bijvoorbeeld 512MB speciaal voor savegames moeten hebben
In ieder geval iets beters dan dit. Je koopt iets wat nog niet werkt omdat je geen memorykaartje hebt :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:33:31 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108493813
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Kostenbesparing. Elk spel zou gewoon opslag op de card moeten hebben óf de Vita zou bijvoorbeeld 512MB speciaal voor savegames moeten hebben
dat eerste had ik dus ook verwacht
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:34:34 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108493835
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat eerste had ik dus ook verwacht
Was gelukkig nog geen 100 keer gezegd hier :').

Ik ben hem vergeten vandaag, voelt toch als een zonde :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:20:49 #210
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108494662
Dan had ik de valuepack. :) Al had je aan die 32MB toen al weinig..
ik heb nu 8GB in m'n PSP-3000 zitten. Kan je iets meer mee. :+

Alleen die AR-games zijn al bij elkaar 1GB, leuk dus als je maar 4GB hebt.
Heb je veel games, dan moet je echt snel upgraden, aangezien er regelmatig updates van games beschikbaar zijn.

Gister in Near toch maar m'n PSN_ID ingeschakeld, dan zie je toch wat meer.
Zag ook dat iemand een kado had achtergelaten voor Modnation racers.. heb ik niet, dus niet meegenomen..

Die digitale handleidingen in games zijn overigens niet eens zo heel verkeerd. Scheelt een heleboel bomen en vaak lees je het toch maar 1x (of niet eens) en kijk je er niet meer naar om. Zou er nog een Escape Plan op een kaartje komen, of blijft het digitale content? Ben niet zo van de digitale content.. en sommige games of DLC zie je later als nog in de winkel liggen.. denk aan Pain, Red Dead Redemption: Undead Nightmare etc.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:03:18 #211
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108495693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was gelukkig nog geen 100 keer gezegd hier :').

Ik ben hem vergeten vandaag, voelt toch als een zonde :P.
ja, ja, wrijf het er nog maar even in ;)

Heb net een 16 gig kaart gescoord, dus ik kan er eindelijk mee aan de slag
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:56:07 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108497246
downloadsnelheid via wifi is echt bedroevend :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:57:13 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108497287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Klonk het volgende:
downloadsnelheid via wifi is echt bedroevend :P
Sowieso vind ik het niet echt een heel snel apparaat. Laadtijden zijn soms echt behoorlijk lang, ook bij een mini als NOVA.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:57:40 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108497307
daar kom ik dan straks nog even op mopperen :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108498813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het niet echt een heel snel apparaat. Laadtijden zijn soms echt behoorlijk lang, ook bij een mini als NOVA.
Wat kost die op de Vita nu?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:50:49 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108498949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat kost die op de Vita nu?
4,99 geloof ik. Het is niet echt een topspel, maar de enige echte FPS op dit moment :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:02:33 #217
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108499362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef Klonk het volgende:
downloadsnelheid via wifi is echt bedroevend :P
Die is absoluut bedroevend, maar ik verwacht nog steeds dat dat bijtrekt.

Gister wilde de PSVita overigens niet uit... bleef hangen bij het uitschakelen. Constant dat cirkeltje wat bleef draaien. Uiteindelijk maar powerknop ingedrukt, opnieuw opgestart en weer afgesloten (binnen paar tellen).
pi_108499881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

4,99 geloof ik. Het is niet echt een topspel, maar de enige echte FPS op dit moment :P.
Oke, dat valt nog mee. Dat is min of meer dezelfde prijs als ze op iOS en Android kosten. Goed om te zien dat ze die spellen gewoon porten zonder een premium te vragen ^O^

Ik las op ign dat dat voor Dungeon Hunter wel anders was namelijk.

Hoe speelt het met dual analog sticks?
pi_108499955
Motorstorm RC is echt vet! Speel hem alleen toch liever op mijn PS3 :D Je zal maar de ontwikkelaar van de game zijn en die banen mogen maken. Zitten echt mooie tussen :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108500943
wiehooooe heb me vita met uncharted en FIFA!!
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:55:28 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108501162
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:17 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oke, dat valt nog mee. Dat is min of meer dezelfde prijs als ze op iOS en Android kosten. Goed om te zien dat ze die spellen gewoon porten zonder een premium te vragen ^O^

Ik las op ign dat dat voor Dungeon Hunter wel anders was namelijk.

Hoe speelt het met dual analog sticks?
het is natuurlijk ook maar een heel beperkt spelletje. Is geloof ik maar 88MB ofzo.

Je moet de actie-knoppen even mappen naar de 2de stick maar dan gaat het best redelijk moet ik zeggen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:14:26 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108501814
Net even wipout gespeeld en damn, hoe krijgen ze het voor elkaar, zoveel grafische pracht uit een relatief klein ding, ben echt superblij dat ik hem gekocht heb :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108501853
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is natuurlijk ook maar een heel beperkt spelletje. Is geloof ik maar 88MB ofzo.

Je moet de actie-knoppen even mappen naar de 2de stick maar dan gaat het best redelijk moet ik zeggen :).
Het gaat dus om de eerste NOVA? Want NOVA2 op mijn iPhone gewoon een hele GB in beslag. Je bedoelt wel gewoon die Halo-kloon toch?

Maar wel beter dat het gewoon goed werkt. Ik vond het op mijn iPhone een vrij leuk spel, maar wel zwaar beperkt qua besturing, dus dat is echt zo'n spel dat ik dan veel liever op de Vita zou spelen als ik hem koop.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:48:37 #224
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108503107
Nova de Halo kloon ja, net zoals Nova 2 de Halo 2 kloon is. :)
Volgens mij was deel 1 iets van 300 of 400mb op iOS. Maar met retina-update zag ie er wel heel erg gelikt uit!!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:57:16 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108503420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het gaat dus om de eerste NOVA? Want NOVA2 op mijn iPhone gewoon een hele GB in beslag. Je bedoelt wel gewoon die Halo-kloon toch?

Maar wel beter dat het gewoon goed werkt. Ik vond het op mijn iPhone een vrij leuk spel, maar wel zwaar beperkt qua besturing, dus dat is echt zo'n spel dat ik dan veel liever op de Vita zou spelen als ik hem koop.
Ja, NOVA 1 zeg maar, weet het niet zeker hoor, heb mijn Vita niet bij de hand, maar dacht zoiets gezien te hebben bij het installeren.

Ja, het is redelijk accuraat met spelen, maar het ziet er niet echt goed uit met die beperkte graphics. Maar zoals gezegd, ik wou gewoon ff een FPS testen.

Ik wacht echt op CoD, Bioshock etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108505631
Ik word genaaid bij Uncharted, moet een foto van de IOA Survey Map (van Odessa Mining Company) uit chapter 9 maken maar dat venster van de doelfoto wil niet verschijnen :(
pi_108505711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, NOVA 1 zeg maar, weet het niet zeker hoor, heb mijn Vita niet bij de hand, maar dacht zoiets gezien te hebben bij het installeren.

Ja, het is redelijk accuraat met spelen, maar het ziet er niet echt goed uit met die beperkte graphics. Maar zoals gezegd, ik wou gewoon ff een FPS testen.

Ik wacht echt op CoD, Bioshock etc.
Bioshock op de Vita zou echt geniaal zijn! Dan kun je hem helemaal makkelijk in het donker spelen met oordopjes in :P
pi_108505815
Aah, oke, was part of the story, nvm :P
pi_108505975
Gepland onderhoud aan PlayStation Network op donderdag 1 maart '12 vanaf 17.00 tot 07.00 op vrijdag 2 maart '12.

Het PlayStation Network zal tijdens de duur van onderhoud offline zijn.

NB: In tegenstelling tot eerder gepland onderhoud zullen de online sessies van alle ingelogde gebruikers beëindigd worden en zal het tijdens de duur van het onderhoud niet mogelijk zijn opnieuw in te loggen.

http://nl.playstation.com(...)03-2012-vanaf-17-00/
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:16:01 #230
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108506321
Uncharted uit gespeeld _O_ Vette game zeg :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:16:50 #231
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108506338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Bioshock op de Vita zou echt geniaal zijn! Dan kun je hem helemaal makkelijk in het donker spelen met oordopjes in :P
Die staat sowieso op de planning voor de Vita.
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 18:00:43 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108509748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

4,99 geloof ik. Het is niet echt een topspel, maar de enige echte FPS op dit moment :P.
ik speel nu Medal of Honor: Heroes

niet echt goed maar stukken beter als NOVA!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Games dinsdag 28 februari 2012 @ 19:58:14 #233
181272 crew  Noppie2000
pi_108514374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik word genaaid bij Uncharted, moet een foto van de IOA Survey Map (van Odessa Mining Company) uit chapter 9 maken maar dat venster van de doelfoto wil niet verschijnen :(
Thanks for the spoilers _O_
pi_108514670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:16 schreef JK het volgende:

[..]

Die staat sowieso op de planning voor de Vita.
Het wordt zo wel erg moeilijk om hem niet te kopen :p

Staat GTA IV ook al gepland?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:19:55 #235
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108515458
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het wordt zo wel erg moeilijk om hem niet te kopen :p

Staat GTA IV ook al gepland?
ga hem nou maar gewoon halen, ik heb ook te lang getwijfeld :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 20:22:21 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108515594
Bioshock is wel aangekondigd maar de laatste keer dat ernaar gevraagd werd waren ze nog in conceptfase GTA bestaat alleen nog in de geruchtenmolen dus ik verwacht ze eigenlijk niet voor het einde van het jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108515835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Thanks for the spoilers _O_
Je weet niets meer hoor.
Ben zelf nu in lvl 21 maar weet ook al wel vanwege de ingame quest wat er zoal in lvl 30 is te vinden.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:33:59 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108516219
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Staat GTA IV ook al gepland?
GTA 4? Ik hoop het niet, geen ports... nieuwe games wil ik zien. Tenzij het een HD versie is van San Andreas. Die koop ik zonder er ook maar over na te hoeven denken.
pi_108519170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Motorstorm RC is echt vet! Speel hem alleen toch liever op mijn PS3 :D Je zal maar de ontwikkelaar van de game zijn en die banen mogen maken. Zitten echt mooie tussen :P
Echt een fantastisch goed spel ja. Ik speel deze veruit het meeste momenteel. Vooral het proberen te verbreken van anderen hun tijden is geweldig :D
PSN id: NL_SToRM
pi_108519783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

ga hem nou maar gewoon halen, ik heb ook te lang getwijfeld :P
Zolang er nog geen must have titels zijn, wacht ik het gewoon nog even af :) De enige (persoonlijke) must have van dit moment zou Rayman zijn, en die ga ik de komende dagen wel even uitspelen op de Vita van een vriend :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:58:12 #241
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108520444
dit oplaaddingetje is ook wel nice: http://www.ebay.nl/itm/Ge(...)225a6#ht_2368wt_1270
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108521426
Baal er een beetje van dat Vodafone zo verschrikkelijk sloom is met de voucher voor wipe out :(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  woensdag 29 februari 2012 @ 07:26:50 #243
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108533515
GTA4 doet het prima op een Vita


(tenminste in de fantasie van iemand die erg slecht is in videomontage)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:15:33 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108534909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik speel nu Medal of Honor: Heroes

niet echt goed maar stukken beter als NOVA!
Die heb ik dan ff gemist denk ik :P, straks maar ff kijken, tnx!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108534996
speelt er hier iemand FIFA?
Vici, Vidi, Veni!
pi_108535128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
speelt er hier iemand FIFA?
Yes maar afgelopen dagen vooral motorstorm rc gespeeld dus die ligt ff naast de vita :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108535871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
speelt er hier iemand FIFA?
Ja, veel gespeeld de afgelopen week.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:01:52 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108535924
Klopt het trouwens dat er bij geen enkele game een handleiding wordt meegeleverd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:07:32 #249
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108536105
Ik speel FIFA, maar nog niet online, ik moet na 20 jaar weer even oefenen.
Handleidingen staan op de cartridge zelf. Als je op het ikoontje klikt, zie je voor je kan starten een boekje met een vraagteken. Daar op klikken en je krijgt digitaal de handleiding te zien.
Scheelt weer een paar bomen, ik ben niet voor DLC en games die alleen digitaal te downloaden zijn, maar een boekje digitaal heb ik dan weer geen moeite mee.
pi_108536255
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het trouwens dat er bij geen enkele game een handleiding wordt meegeleverd?
Net als bij de 3DS meestal digitaal.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:17:32 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108536346
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:13 schreef Aether het volgende:

[..]

Net als bij de 3DS meestal digitaal.
Voor downloadgames okay, maar bij al mijn retailgames voor 3DS zitten gewoon boekjes. De enige reden waarom je voor Vita-games nog retail koopt is omdat ze snel goedkoper worden en je ze eventueel door kunt verkopen. Ik weet niet of ik dit een fijne ontwikkeling vind.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108536429
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor downloadgames okay, maar bij al mijn retailgames voor 3DS zitten gewoon boekjes. De enige reden waarom je voor Vita-games nog retail koopt is omdat ze snel goedkoper worden en je ze eventueel door kunt verkopen. Ik weet niet of ik dit een fijne ontwikkeling vind.
De keren dat ik in een boekje heb gekeken die bij het spel zat zijn niet te tellen want dat doe ik werkelijk nooit :')

Veel spellen beginnen ook tegenwoordig met de complete uitleg van hoe het spel werkt.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:23:33 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108536523
Het gaat me niet zo zeer om het feit dat ik het nodig heb als wel om het feit dat er op bezuinigd wordt zonder dat we dat merken. De games in de PlayStation Store zijn niet significant goedkoper (zeker niet als je de prijzen vergelijkt met bijvoorbeeld Zavvi) en de verzamelwaarde gaat keihard omlaag zonder extra's.

Een fysieke game heeft voor mij altijd meerwaarde ten opzichte van een game die ik download.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108536528
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor downloadgames okay, maar bij al mijn retailgames voor 3DS zitten gewoon boekjes. De enige reden waarom je voor Vita-games nog retail koopt is omdat ze snel goedkoper worden en je ze eventueel door kunt verkopen. Ik weet niet of ik dit een fijne ontwikkeling vind.
Bij de 3DS zit meestal een opgevouwen A4 met de basishandelingen.
Het scheelt veel papier en de meeste spelers lezen geen handleidingen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:12:06 #255
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108537841
Je hebt wel gelijk, Uncharted blijft 50 euro, ook zonder boekje.
Daar had best een paar euro van af gemogen.

Reden dat ik geen DLC/Digitale games wil hebben, is omdat je het idd niet kan verkopen en de prijzen in de store altijd veel hoger zijn. In principe zou zo'n game gewoon 50% goedkoper moeten zijn in de store dan in de winkel. Dan zou ik digitale content overwegen. Nu ben je een dief van je eigen portomonnee door veel meer te betalen voor een paar bitjes die je niet kan verkopen wanneer je het zat bent. Daarnaast heb je geen leuke collectie in de kast om naar te kijken.
pi_108538045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:12 schreef JK het volgende:
Je hebt wel gelijk, Uncharted blijft 50 euro, ook zonder boekje.
Daar had best een paar euro van af gemogen.

Reden dat ik geen DLC/Digitale games wil hebben, is omdat je het idd niet kan verkopen en de prijzen in de store altijd veel hoger zijn. In principe zou zo'n game gewoon 50% goedkoper moeten zijn in de store dan in de winkel. Dan zou ik digitale content overwegen. Nu ben je een dief van je eigen portomonnee door veel meer te betalen voor een paar bitjes die je niet kan verkopen wanneer je het zat bent. Daarnaast heb je geen leuke collectie in de kast om naar te kijken.
Ja enige toegevoegde waarde is spellen die niet uitkomen in de winkel en alleen in de PSN store. De rest haal ik gewoon bij een winkel!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 11:19:37 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108538075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die heb ik dan ff gemist denk ik :P, straks maar ff kijken, tnx!
last time I checked kon ik ze (2 delen) alleen via de PS3 op mijn PSVita krijgen omdat Sony zo sloom is met het updaten van die kutstore, geen idee of dat nog steeds zo is

op zich niet erg want dan gebruik ik dat ding ook weer is maar als je geen PS3 hebt kun je een flink deel van de PSP games niet op je Vita zetten (waarom dat niet via de PC kan snap ik ook niet :'))
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:23:16 #258
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108539884
Ik hoop nog steeds dat ze de Tetris mini van de PSP wel compatible maken. Op de PS3 kreeg ik automatisch na die download een update naar de demo en mocht ik 10 euro aftikken -> Dikke lul voor ze. Ik wacht nog even af en anders zet ik de PSP gewoon weer aan voor Tetris.

Al bekend of er wat in de Vita store komt aan demo's vanmiddag?
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 12:33:12 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108540198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef JK het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze de Tetris mini van de PSP wel compatible maken. Op de PS3 kreeg ik automatisch na die download een update naar de demo en mocht ik 10 euro aftikken -> Dikke lul voor ze. Ik wacht nog even af en anders zet ik de PSP gewoon weer aan voor Tetris.

Al bekend of er wat in de Vita store komt aan demo's vanmiddag?
whehehe dat lijkt me best frustrerend, maar als je lang genoeg met Sony meedoet ga je lachen om dit soort klunzigheden!

SOCOM: Tactical Strike (soort staat bij ons bv wel in de (PSP) store als demo maar de volledige versie erop zetten is op de een of andere manier te moeilijk ... ik zeg :') en ga gewoon wat anders doen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:20:24 #260
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108541734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

whehehe dat lijkt me best frustrerend, maar als je lang genoeg met Sony meedoet ga je lachen om dit soort klunzigheden!
Mwah ik ga al sinds de release van de PSX met Sony om. Uiteraard kwam het hele downloadgebeuren eigenlijk pas op gang met de PS3 natuurlijk. Op de PS2 had je wel het Playstation Network (die oude phat nog met een aparte LAN module), maar dat was nog niet zo goed geregeld als nu. Maar ze hebben gewoon die Mini alleen voor de PSP beschikbaar gemaakt en blijkbaar was het spel zo populair, dat je voor de PS3 een aparte versie hebt. Ik moet ook zeggen dat die PSP-mini nooit op de PS3 gewerkt heeft, dan kreeg je al een melding dat deze niet uitvoerbaar is. Maargoed, nu dus een demo en de volledige versie voor de PS3.

Ik trek wel weer de PSP uit z'n hoes...
Verder hoop ik dat ze vanmiddag een demo van Escape Plan hebben, geen zin om zo 13 euro af te tikken als ik het misschien niet echt leuk vind. Vroeger speelde ik alles wat los en vast zat, nu maak ik toch echt specifieke keuzes en laat ik veel links liggen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:51:21 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108542842
raar, ligt het aan mijzelf of kun je nergens zien of de vita aan het laden is? ik bedoel zoals als bij de telefoon in het accustatusdingetje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108542888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Klonk het volgende:
raar, ligt het aan mijzelf of kun je nergens zien of de vita aan het laden is? ik bedoel zoals als bij de telefoon in het accustatusdingetje
Dat ligt aan jou. In de batterij op het scherm zie je een stroompje lopen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:54:42 #263
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108542935
helemaal correct, was alleen ff vergeten dat de vita niet via een pc kan worden opgeladen :@

vanmiddag toch ook maar even een tasje enzo gescoord, ben voor het originele sony ding gegaan, had het mooiste tasje (en nee ik ben geen meisje :P)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108547730
Via de PC kan de Vita wel opladen geloof ik.
Deed ie iig wel bij mij toen ik hem voor de grap een keer aan m'n PC hing.
pi_108553959
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108554711
Gravity Rush Coming To PS Vita As Both Download And Game Card On 13th June
http://blog.eu.playstatio(...)me-card-on-13th-june

A lot of you have been wondering about a European release date for Gravity Rush on PS Vita, which released to critical acclaim in Japan on February 9th. We’re therefore hugely excited to confirm today that Gravity Rush will come to PAL markets both as a digital release on the PS Store AND a Game Card release at retail from 13th June this year.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:45:36 #267
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_108556201
Niks voor de vita vandaag in de storeupdate :{
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:53:24 #268
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108556609
Ik had ook wel wat verwacht, ja.
Achja dan maar de kz3 multiplayer op de ps3 gratis. Alleen ook op de ps3 is de store tergend langzaam.
pi_108560057
Bij de MM net weer even gespeeld met dit mooie apparaat Motostorm RC en Escape Plan. Als dit hoge niveau op PSN behouden wordt, dan ga ik de Vita toch echt wel halen! Beide ontzettend gaaf!

Net als Super Stardust Delta!
pi_108566230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:54 schreef Klonk het volgende:
helemaal correct, was alleen ff vergeten dat de vita niet via een pc kan worden opgeladen :@
Via een PC opladen kan wel, maar dan moet je m uitzetten. Via het stopcontact maakt het niet uit.
PSN id: NL_SToRM
pi_108568089
Ik zie nu iets teveel negatieve berichten over Vodafone en de wipe out actie. Medewerkers hebben geen flauw idee dat de actie bestaat en dat in Engeland de voucher binnen een uur binnen was. Weer lekker slordig van Vodafone...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108574216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:54 schreef Klonk het volgende:
helemaal correct, was alleen ff vergeten dat de vita niet via een pc kan worden opgeladen :@

vanmiddag toch ook maar even een tasje enzo gescoord, ben voor het originele sony ding gegaan, had het mooiste tasje (en nee ik ben geen meisje :P)
Je noemt het een 'tasje', dus of je bent een nicht of je bent toch echt een meisje ;)
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:09:12 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108577095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

last time I checked kon ik ze (2 delen) alleen via de PS3 op mijn PSVita krijgen omdat Sony zo sloom is met het updaten van die kutstore, geen idee of dat nog steeds zo is

op zich niet erg want dan gebruik ik dat ding ook weer is maar als je geen PS3 hebt kun je een flink deel van de PSP games niet op je Vita zetten (waarom dat niet via de PC kan snap ik ook niet :'))
Aha ok, ik kon ze al niet vinden zo 123. Zal hem van het weekend wel ff koppelen aan mijn PS3 dan. :).

Thanks!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 10:30:06 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108577576

niet geweldig maar best leuk :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:28:03 #275
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_108581176
Er zijn al een tijdje hardnekkige geruchten over GTA IV voor de playstation vita ,denken jullie dat deze snel komt? Want dat zou voor mij een instant buy zijn, wel moeten er dezelfde physics zijn als op de PS3 wat mij betreft.
pi_108588339
quote:
How Fast Are Vita Memory Cards?
[...] Sony's historical annoyance in insisting upon proprietary memory cards [...] This article asks if they are needed, and whether the big price premium translates into a better experience for the gamer.

Sony says that the cards are required for security concerns (an odd excuse for a system that lets you back up all content to PC or Mac, and not a good enough reason to shift the cost onto the consumer) and also says that a set performance level is required. Bearing in mind how many games stream in assets while you play, this second reason makes a lot more sense. At Digital Foundry, what we wanted to know was how fast these proprietary cards are, how they compare to what's already on the market, and to discover what the performance level is that Sony deems appropriate to justify a proprietary set-up.

It's fair to say we didn't go into this in a particularly optimistic frame of mind: when it takes 9.5 minutes to back up WipEout 2048 from Vita to PC (a game with a download size of 1.6GB, suggesting a paltry 2.87MB/s transfer speed), we aren't particularly optimistic about performance here, but we wanted hard numbers across a range of scenarios.

A good test is sequential read and write speed. We tried to measure this by using a 425MB 720p video file in the h.264 format, implementing the Content Manager to stream the file from computer to Vita and back again, repeating the test three times. We asked four users - two using the 8GB card and two 16GB owners - to help us out here to give a range of results.

Read Test - 8GB: 6,34 MB/s — 16GB: 7,3 MB/s
Write Test - 8GB: ~4,25 MB/s — 16GB: 5,7 à 7,3 MB/s
Wipeout Read Test - 8GB: 38 à 40,5 sec. — 16GB: 33,75 à 36,25 sec.

[...]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108589634
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:28 schreef Apekoek het volgende:
Er zijn al een tijdje hardnekkige geruchten over GTA IV voor de playstation vita ,denken jullie dat deze snel komt? Want dat zou voor mij een instant buy zijn, wel moeten er dezelfde physics zijn als op de PS3 wat mij betreft.
Hij is nog niet aangekondig dus waarschijnlijk dit jaar sowieso niet.
pi_108589776
http://pspslimhacks.com/r(...)ooner-than-expected/

GTA IV: Stories gaat het heten en het speelt zich af in Liberty City.
En nee, ik wil m'n Vita niet hacken (kwam via googlen op deze site terecht).
pi_108590156
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
http://pspslimhacks.com/r(...)ooner-than-expected/

GTA IV: Stories gaat het heten en het speelt zich af in Liberty City.
En nee, ik wil m'n Vita niet hacken (kwam via googlen op deze site terecht).
Zijn allemaal geruchten, nog geen enkele officiele informatie.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_108592419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Zijn allemaal geruchten, nog geen enkele officiele informatie.
Weet ik, staat er ook boven (Rumor).
Wilde het alleen ff laten zien.
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:45:58 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108592546
Shinobido is echt de stomste game die ik in vijf jaar tijd gespeeld heb. En ik heb Steel Diver en Bass Fishing op 3DS gespeeld :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:07:43 #282
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108595789
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
GTA IV: Stories gaat het heten en het speelt zich af in Liberty City.
Joh! :+
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:32:53 #283
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108599943
Uncharted _O_ Als je die niet bij je vita hebt gekocht dan ben je knettergek
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_108601347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef JK het volgende:

[..]

Joh! :+
Nooit GTA IV gespeeld, dus weet ik veel :P
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:53:42 #285
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108604425
Ga je diep schamen! :) Toch zou het wel aardig zijn als GTA4 Stories zou komen, maar nu ik NYC helemaal ken, zie ik liever een nieuwe stad (en is het dus geen GTA4).

Waarom blijft PSN de laatste tijd zo baggertraag? Heeft Sony niet verwacht dat de Vita best lekker zou verkopen en daar hun bandbreedte niet op aangepast? Op de PS3 was het gisteravond weer zo traag downloaden... heb het ding maar uitgezet en probeer het na het geplande onderhoud wel weer een keer.
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:08:08 #286
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_108605259
Ik heb ook nooit GTA 4 gespeeld, of San Andreas.

Heeft iemand Ninja Gaiden al gespeeld op de Vita? Ben erg benieuwd hoe die is.
pi_108612200
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef JK het volgende:
...
Ben bij San Andreas gestopt, GTA IV kon m'n PC niet aan :P

Net Uncharted uitgespeeld, heerlijke game zeg!
Was vooraf eigenlijk niet heel enthousiast, maar dat had ik wel moeten zijn.
Mis alleen nog wel aardig wat trophies dus die moet ik nog ff zien te scoren :)
pi_108615853
Escape Plan blijft echt briljant! :D

Uncharted is en blijft ook een leuke game, erg mooi, maar HEEL voorspelbaar.
How can I help you... BoB!
pi_108615895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef ChocolateMoose het volgende:
Escape Plan blijft echt briljant! :D

Uncharted is en blijft ook een leuke game, erg mooi, maar HEEL voorspelbaar.
Is escape plan echt goed? Want dan ga ik hem ook kopen, moet nog 14 euro opmaken van me psn card.

Wat betreft Uncharted, heel vet en het verbaasd me dat het zo lang duurt om hem uit te spelen. Zitten echt hele mooie stukjes tussen. Maar als ik hem uitgespeeld heb, gaat die ook weer direct de deur uit :P Ga zulke spellen nooit voor de tweede keer spelen.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:32:55 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108617403
Heb je motorstorm rc al? De 6 euro dubbel en dwars waard
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:36:03 #291
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108617473
Ik wacht wel ff totdat de firmware gekraakt is en je er lekker homebrew op kan draaien :)
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:47:44 #292
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108617782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:36 schreef Catch_me het volgende:
Ik wacht wel ff totdat de firmware gekraakt is en je er lekker homebrew op kan draaien :)
Ja, daar heb je echt veel aan: na 1 miljoen verkochte Vita's hopen dat ze 'm kraken :O
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:49:44 #293
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_108617828
Ja hoezo niet? Over een tijdje is de hype er vanaf en zakken de prijzen of komen er nog leukere deals. Tegen die tijd zullen er ook wel 3rd party memory sticks beschikbaar zijn :)
Op elke fokker past een bril.
pi_108618210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:32 schreef Klonk het volgende:
Heb je motorstorm rc al? De 6 euro dubbel en dwars waard
Yes daar had ik die PSn card voor gekocht :D Geniaal spel, wordt wel wat lastiger naar mate je verder komt...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_108620754
Heeft iemand al een wekker gevonden op de vita? Dan hoef ik mijn telefoon niet meer naast me bed te leggen en constant wakker gebeld / gewhatsapped of gemaild.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:16:25 #296
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108621961
Koop gewoon een wekker voor een paar euro. ;)
pi_108626526
Ik ben slecht met wekkers, vooral het op tijd zetten.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:33:52 #298
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108629297
Dan slaap je uit. ;) Maar de Vita is geen smartphone, maar gewoon een portable console. Op de PS3 heb ik ook geen wekker gezien.

Facebook app weer beschikbaar in de ps store, las ik.
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 17:34:04 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108631735
is ook wel zo maar gek genoeg zat ik voor de PSP ook al op een wekker te wachten :D

ik hoop dat iemand een appje maakt strax, dan koop ik het voor een euro ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108633465
Terug uit NYC, heb hem nu ook met Uncharted en FIFA + 8GB. Helaas was 16GB op veel plaatsen uitverkocht, en de trip was al duur genoeg :7 (koop sowieso liever de retail games)

Die gasten bij Best Buy wilde me nog extra warranty aansmeren. Volgens hen waren er al zoveel problemen met de Vita dat het dom was om het niet te doen. Ik heb er iig nog niks over gelezen :+ heb het ook niet genomen..

Helaas bleek achteraf dat er wel een risico aan zit om hem in de USA te kopen: geen wereldwijde garantie.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:23:54 #301
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_108638817
Tja, Amerikanen proberen je alles te verkopen, zal wel wat provisie voor ze inzitten.
Problemen met de Vita heb ik eigenlijk ook niet gehoord in Europa. Hier en daar natuurlijk een modelletje wat het niet doet, maar voor de rest... wat betreft die apps.. die mag je toch zelf niet schrijven. Ik mis nog een emailclient.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')