500K zou ik al heel tevreden mee zijn, maarja, ik heb nu ook niksquote:Op zondag 26 februari 2012 20:27 schreef ChocolateMoose het volgende:
Ik heb 2mb down (megabyte). De PSV doet het met ca. 1mb of 500K per seconde. De PS3 ook via wireless.
Geen idee hoe of wat, maar de 360 download fullspeed...
zoals welke dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:39 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
4 dagen na release, ja denk t wel ja.
Je denkt dat ze na vier dagen de prijzen al gaan halveren? MM heeft een bundel volgens mij, maar dat scheelt je een tientje of zo. DE FRS had een deal met dat geheugenkaartje, maar dat is afgelopen.quote:
En dan? Heb je een Vita zonder spellen en geheugenkaart, dus nog minimaal 3x 35 (2 games + geheugen) erbij en dan zit je op 305.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef JDizzle het volgende:
Hopelijk verkoopt dat ding heel slecht in de komende twee maanden zodat ik er één kan oppikken voor 200
Door mijn vita heb ik, na maanden, weer heel het weekend weer op mijn ps3 zitten spelen, te verslavendquote:Op maandag 27 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend voorbij.
Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.
Uncharted is ok verder hoor. Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS!
.
Racegames hebben me sinds Enduro niet kunnen boeienquote:Op maandag 27 februari 2012 09:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Door mijn vita heb ik, na maanden, weer heel het weekend weer op mijn ps3 zitten spelen, te verslavend
motor storm rc is trouwens een erg leuk tijdverdrijf en maar 6 euro!
ff via de Hong Kong Store installerenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef JK het volgende:
Gravity Rush? Niet in de store gezien tussen de demo's? Zal wel aan mij liggen.
Nee, maar je kan tijdens het spel je touchscreen ingedrukt houden, en dan kan je de 2de stick instellen. Niet helemaal optimaal, maar het werktquote:Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef JK het volgende:
Is NOVA dan wel aangepast voor 2 sticks? Dat zou wel schelen qua besturing!
@matthijst; Mij teveel werk, ik wacht wel tot ze in de EU store komen (of nooit). Of bewaard hij bepaalde settings wel als je een factory reset doet? Blijft bijv. alle Near-info bestaan? WiFi info enz?
Nee, want over een paar maanden (in de zomer koop ik sowieso geen systeem erbij) komen de feestdagen er al weer aan. Als ik dan een Vita koop en voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst er games, geheugen en accesoires bij krijg, komt het dus neer op enkel de Vitaquote:Op maandag 27 februari 2012 08:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
En dan? Heb je een Vita zonder spellen en geheugenkaart, dus nog minimaal 3x 35 (2 games + geheugen) erbij en dan zit je op 305.
Uiteindelijk zit je dan maanden te wachten voor 25 euro "korting".
Dat heb je als je hem op de launch koopt he, maar tegenover de PS3 launch heeft deze toch een pak meer en betere games imo. Uncharted, Rayman, Lumines etc. En ook al enkele geweldige store games.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend voorbij.
Niet heel veel gebruik gemaakt van de Vita, het is een geweldig mooi ding, maar voor mij zijn "de" spellen er nog niet. Bioshock, Dust514, Resistance, Call of Duty, zodra die er zijn ga ik hem echt veel gebruiken denk ik.
Uncharted is ok verder hoor. Maar ik heb dat ding niet voor Lumines ofzo, ik wil verdomme een echte FPS!
.
Als je zin hebt om een potje Virtua Tennis te spelen mag je me toevoegen: Wretched_Walrus. Ik beloof betere tegenstand te bieden dan de tour-tegenstandersquote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef matthijst het volgende:
Na 4 dagen spelen nog steeds blij met de aankoop
Virtua Tennis tot nu toe het meest gedaan; erg mooi spel al wordt het soms wat saai met te makkelijke tegenstanders in de 'tour'.
Wipeout een stuk of 5 races gedaan. Spel ziet er echt supermooi uit en mooi gevoel van snelheid, zoals je van Wipeout mag verwachten.
Uncharted een level of 4 gespeeld nu, probeer 'm nog ff te bewaren![]()
Rayman alleen even opgestart en nog niet gespeeld.
Net de demo van Gravity Rush gedownload. Tering wat een cool spel wordt dat
Ja, maakt ook niet uit verder. Vind het alleen (en velen met mij) een gemiste kans, al jaren zijn FPSs niet lekker te spelen vanwege geen 2de analoge stick, en dan maken ze zoiets eindelijk, zit er niet 1 FPS bij de launchgamesquote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef Woogy het volgende:
[..]
Dat heb je als je hem op de launch koopt he, maar tegenover de PS3 launch heeft deze toch een pak meer en betere games imo. Uncharted, Rayman, Lumines etc. En ook al enkele geweldige store games.
Had trouwens Lumines als extra gekocht samen met uncharted, maar heb gewoon het hele weekend lumines zitten spelen, veel te verslavend spel met geweldige soundtrack en visuals. Uncharted nog altijd niet opgestart
Wel toch? 250 voor de vita+ 40/50 voor het spel. En dan daarna van die bon een geheugenkaartje.quote:
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag ik me toch af: waarmee zit de 4gig zo snel vol? Nemen de apps zoveel ruimte in beslag? Als je het gebruikt voor save files en af en toe en demo (die je toch weer verwijdert) is het toch genoeg ruimte?
Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Dat is niet helemaal waar. Bij de meeste demo's download je het complete spel, maar is deze locked.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Als je Uncharted haalt, MOET je een memorycard hebben. Memory card is sowieso wel verplichte kost als je ook demo's etc gaat downloaden van de store.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even snel een vraagje: ik ga vanmiddag de VITA halen...JA!!!
Maar welke games zijn een must have? Ik wil sowieso wel Uncharted er bij halen denk ik.
Wat zijn nog meer dingen die ik er echt bij moet hebben? Gheugenkaartje? Beschermhoes? Dat soort dingen?
Hoor het graag.
Save-games nemen amper ruimte, gemiddelde lijkt 2 MB te zijn. Alleen Uncharted maakt het bont met 64 MB (bron). Als je niet van plan bent om digitale games te kopen (loop je wel dingen zoals Stardust en Gravity Rush mis) is 4GB prima.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?
Niet dat ik een 4 gig kaartje ga halen bij mijn vita, maar zie veel mensen toch klagen erover
op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euroquote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
games waar ik aan denk zijn FIFA, Everybody's Golf en Motorstorm RC.
Iemand ervaring met deze spellen?
Motorstorm gewoon heb ik wel op de PS3...maar niet de RC versie. Is die ook op PS3 te krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euro
Okay dan valt die dus wel af. Hmmm nu nog kiezen...uncharetd, FIFA, golf, of Raymann haha...quote:
Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen?
wat is dat voor een aanbieding dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Idd het minimum, maar groter is nog moeilijk te vinden.. 32GB is niet in de winkels te koop.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Klonk het volgende:
Mij lijkt een 16gig toch echt het minimum
Die of:quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?
http://www.psncode.nl/
http://psncardsdirect.nl/
www.gamecardz.nl/
Simpele "psn cards" search op google. Lazy bastard!
Maar bij Toys XL is het Uncharted met Touch my Katamari, Ridge Racer, of asphalt. Zijn die laatste wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
komt ongeveer op hetzelfde neer voor mijn gevoel toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
Meld dat er dan ook bij Breinstein, want je hebt verzuimd dat te melden. Met halve info kan men niks.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.
You feelin' me?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |