Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag ik me toch af: waarmee zit de 4gig zo snel vol? Nemen de apps zoveel ruimte in beslag? Als je het gebruikt voor save files en af en toe en demo (die je toch weer verwijdert) is het toch genoeg ruimte?
Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Dat is niet helemaal waar. Bij de meeste demo's download je het complete spel, maar is deze locked.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Een gemiddelde demo ligt rond de 1 gig. Dus als je een complete game koopt gaat die zo naar dubbele als het niet meer is. Daarnaast nog de savegames en andere installaties en dan zit die zo vol.
Als je Uncharted haalt, MOET je een memorycard hebben. Memory card is sowieso wel verplichte kost als je ook demo's etc gaat downloaden van de store.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even snel een vraagje: ik ga vanmiddag de VITA halen...JA!!!
Maar welke games zijn een must have? Ik wil sowieso wel Uncharted er bij halen denk ik.
Wat zijn nog meer dingen die ik er echt bij moet hebben? Gheugenkaartje? Beschermhoes? Dat soort dingen?
Hoor het graag.
Save-games nemen amper ruimte, gemiddelde lijkt 2 MB te zijn. Alleen Uncharted maakt het bont met 64 MB (bron). Als je niet van plan bent om digitale games te kopen (loop je wel dingen zoals Stardust en Gravity Rush mis) is 4GB prima.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte neemt de gemiddelde savegame in beslag dan? Kan me amper voorstellen dat dit een memory card snel vult. Andere installaties weet ik niets vanaf, zijn deze verplicht?
Niet dat ik een 4 gig kaartje ga halen bij mijn vita, maar zie veel mensen toch klagen erover
op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euroquote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
games waar ik aan denk zijn FIFA, Everybody's Golf en Motorstorm RC.
Iemand ervaring met deze spellen?
Motorstorm gewoon heb ik wel op de PS3...maar niet de RC versie. Is die ook op PS3 te krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
op de ps3 is motorstorm erg leuk, en bovendien maar 6 euro
Okay dan valt die dus wel af. Hmmm nu nog kiezen...uncharetd, FIFA, golf, of Raymann haha...quote:
Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen?
wat is dat voor een aanbieding dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Idd het minimum, maar groter is nog moeilijk te vinden.. 32GB is niet in de winkels te koop.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef Klonk het volgende:
Mij lijkt een 16gig toch echt het minimum
Die of:quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Klonk het volgende:
Iedereen het met mij eens dat de intertoysactie de beste aanbieding is op dit moment?
Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Is zelf zoeken echt zo moeilijk!?
http://www.psncode.nl/
http://psncardsdirect.nl/
www.gamecardz.nl/
Simpele "psn cards" search op google. Lazy bastard!
Maar bij Toys XL is het Uncharted met Touch my Katamari, Ridge Racer, of asphalt. Zijn die laatste wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
komt ongeveer op hetzelfde neer voor mijn gevoel toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Die of:
Toys XL
Vita + Uncharted + een ander spel (keuze uit vier) voor ¤299,99
Meld dat er dan ook bij Breinstein, want je hebt verzuimd dat te melden. Met halve info kan men niks.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Oke grapjas en klik ze nu eens eerst aan voor je bijdehand gaat lopen doen. Alle 20 euro kaarten zijn uitverkocht. Had namelijk al die websites al gevonden.
You feelin' me?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een PSN card online kan kopen en waar ik met ideal kan betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |