Ik ga Rayman terugbrengen en PSN tegoed ervoor in de plaats nemen. Dan Escape Plan en Stardust downloaden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:38 schreef Pheno het volgende:
Vier games, zo weinig tijd.
Ultimate Marvel vs Capcom 3 speelt in ieder geval lekker weg. Al mis je weinig als je de ps3-versie al hebt. Wel grappig dat je de vita als controller voorde ps3-versie kan gebruiken, met shortcuts op je touchscreen.
Vandaag maar eens army corpse of hell uitproberen, die lijkt me wel interessant. Beetje patapon meest pikmin.
Die leek mij nu ook juist perfect als handheldgame?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom gaat Rayman terug? Dat is één van de games die ik zelf heel graag wil spelen als mijn reviewreeks klaar is
Precies. 2D platformers op een handheldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die leek mij nu ook juist perfect als handheldgame?
De Vita is op papier 2× zo snel als een iPad 2 die het al relatief snel doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK! herkent Vita niet als mobiel apparaat in de browser, volledige layout dus helaas. Wel verrassend snel.
Hmm, dat heb ik nog niet gecontroleerd eigenlijk. Kun je überhaupt wel zien dat iemand op een Vita speelt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Weten jullie het volgende op te lossen?
Ik heb ook sinds woensdag een Vita en ik ben er gister een beetje mee gaan spelen. Ik heb mijn PSN (SEN) account netjes toegevoegd en ik kan ook al mijn vrienden zien wat zij op dat moment spelen.
Ik zie dat ik dan bijv. Wipeout op mijn Vita aan het spelen ben en mijn vrienden spelen iets op de PS3. Maar zij kunnen niet zien wat ik op dat moment speel. Als ik mezelf op mijn US account aanmeld op mijn PS3 zie ik mezelf niet online als ik op mijn Vita speel met mijn EU account.
En ja ik heb op beide mezelf dus aangemeld als vriend.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit wel kunnen zien?
Settings -> Privacy settings. Daar kan je info sharing uit of aan zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef BraboMeneer het volgende:
Weten jullie het volgende op te lossen?
Ik heb ook sinds woensdag een Vita en ik ben er gister een beetje mee gaan spelen. Ik heb mijn PSN (SEN) account netjes toegevoegd en ik kan ook al mijn vrienden zien wat zij op dat moment spelen.
Ik zie dat ik dan bijv. Wipeout op mijn Vita aan het spelen ben en mijn vrienden spelen iets op de PS3. Maar zij kunnen niet zien wat ik op dat moment speel. Als ik mezelf op mijn US account aanmeld op mijn PS3 zie ik mezelf niet online als ik op mijn Vita speel met mijn EU account.
En ja ik heb op beide mezelf dus aangemeld als vriend.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij dit wel kunnen zien?
Geen idee eigenlijk, maar omdat ik wel kan zien wat zij op hun PS3 spelen lijkt mij het het niet meer dan logisch,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik nog niet gecontroleerd eigenlijk. Kun je überhaupt wel zien dat iemand op een Vita speelt?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar omdat ik wel kan zien wat zij op hun PS3 spelen lijkt mij het het niet meer dan logisch,
[EDIT] Oke, thanks. Ga ik thuis even uitproberen als ik klaar ben met werken. Had ik hem maar meegenomen, ik heb niets te doen hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Settings -> Privacy settings. Daar kan je info sharing uit of aan zetten.
De Vita of de game?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een maandje wachten en hij kost drie knaak vijftig. Dan haal ik 'm.
Ik vind Vice Cityquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef CamelNLD het volgende:
Wat is de tofste GTA die in de store staat?
Hopelijk heb je je niet bezeerd toen je om gingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:02 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik vind Vice City![]()
Vandaag Uncharted gespeeld bij de game mania. 5 minuten, en ik was om
Waarom speel je hem dan geen 2e keer op de xbox...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Even terugkomend op mijn besluit om Rayman te retourneren, wat een hoop mensen niet snapten:
Ik heb hem al uitgespeeld op de 360 en ik dacht dat de game wel leuk zou zijn voor een 2e sessie.
Helaas is het gewoon Rayman zoals hij op de 360 is, verder niks extra's.
Ik ruil m in voor 40 euro PSN tegoed.
Dat verklaart het wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:13 schreef ChocolateMoose het volgende:
Even terugkomend op mijn besluit om Rayman te retourneren, wat een hoop mensen niet snapten:
Ik heb hem al uitgespeeld op de 360 en ik dacht dat de game wel leuk zou zijn voor een 2e sessie.
Helaas is het gewoon Rayman zoals hij op de 360 is, verder niks extra's.
Ik ruil m in voor 40 euro PSN tegoed.
Ik heb hem er ook op staan, maar wel in het frans om de een of andere reden.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoor van veel mensen dat ze de Unit 13 demo hebben gespeeld, maar deze kan ik niet vinden in de store??
Btw, heb het al eerder aangegeven, maar is het niet een idee om de ID's van iedereen hier in de OP te zetten ofzo?
Gewoon gevonden in de store onder demo's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook op staan, maar wel in het frans om de een of andere reden.....
yeps, maar las gisteren ergens dat er problemen mee waren op sommige psvita's, dus misschien is hij weggehaald.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gewoon gevonden in de store onder demo's?
Haha, oke, dat zou het inderdaad kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, maar las gisteren ergens dat er problemen mee waren op sommige psvita's, dus misschien is hij weggehaald.
Speelt iig redelijk goed weg ondanks het franse geleuter.
Een IP adres is dynamisch en dus niet gekoppeld aan een vast huisadres (tenzij je een statisch IP-adres hebt en geloof mij, die kan je niet pinpointen op een adres, vast wel op een stad of misschien een wijk). Daarnaast ziet de Google auto volgens mij alleen je SSID en kan hij geen Mac-adres van de router zien omdat hij geen wachtwoord heeft? Ik heb nog even gekeken vanmorgen op Wikipedia en die kijkt dus echt naar de sterkte van de andere accesspoints en daarop maakt hij een beslissing welke tot op een meter of 20-30 nauwkeurig is ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef igottagun het volgende:
[..]
Dan pakt hij je op je IP. Tevens blijft het mac adres van de modem hetzelfde als je de nama veranderd.
Have fun ermee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef JK het volgende:
Nog even over het vinden van je locatie via wifi:
[..]
Een IP adres is dynamisch en dus niet gekoppeld aan een vast huisadres (tenzij je een statisch IP-adres hebt en geloof mij, die kan je niet pinpointen op een adres, vast wel op een stad of misschien een wijk). Daarnaast ziet de Google auto volgens mij alleen je SSID en kan hij geen Mac-adres van de router zien omdat hij geen wachtwoord heeft? Ik heb nog even gekeken vanmorgen op Wikipedia en die kijkt dus echt naar de sterkte van de andere accesspoints en daarop maakt hij een beslissing welke tot op een meter of 20-30 nauwkeurig is ofzo.
-----------------------------------------------
Vanmiddag voor de bijl gegaan. Even in de Mediamarkt er kort mee gespeeld (Modnation, Stardust Delta, Ridge Racer).. nou, ik had genoeg gezien. Ziet er erg mooi uit, 2 pookjes werken zeker wel lekkerder dan die ene van de PSP-3000 die ik nog heb liggen.. en aangezien het geld toch in m'n zak brandt, moest ik er maar één kopen.
Maar ze deden wel moeilijk met de prijs, toen ik over 'laagste prijsgarantie' begon, wist hij meteen dat het over de FRS ging en dat ze al uitverkocht waren in Utrecht en hij dus niet meer omlaag kon met de prijs. Toen ik zei dat ik nog een accessoire (tasje) erbij wilde kopen, ging hij overstag en kreeg ik 'm als nog voor de prijs van de FRS.. en ook 2 voor de prijs van 1.
Enige nadeel.. er lag nog 1x Virtual Tennis 4.. en ik dacht dat ie nog wel een paar minuten zou liggen. Niet dus!Toen maar Fifa daar voor in de plaats genomen (en Uncharted). Rayman lag er niet meer, die wilde ik eigenlijk wel meenemen. Ik ben geen voetbalfan, kijk er nooit naar (behalve EK/WK af en toe), en het laatste spel wat ik speelde was denk ik Sensible Soccer wat in 1992 ofzo uit kwam op de Amiga. Dat vond ik toen erg leuk.. even zien hoe deze is en anders gaat ie wel te koop of te ruil op het internet.
Overige spellen koop ik via Zavvi of 2e hands, de prijzen in Nederland zijn voor geen enkele console normaal.
Ik ga 'm nu uit de doos halen en even opladen... ben benieuwd.
Thanks, ik denk dat dat wel moet lukken.. wat ik wel vreemd vind, ik kan in de store bij de Mini's, het spel 'Tetris' niet vinden. Deze heb ik op de PSP destijds gekocht, maar nu niet meer te vinden. Ook niet in m'n downloadlijst. Vreemd... Fieldrunners heeft ie dan weer wel gevonden en die dan maar gedownload.quote:
Stond zelfs in het vorige topicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand had vooraf in dit topic kunnen melden dat ie 188 euro zou kosten op release dag bij MM Middelburg?
Had je beter op moeten letten alvorens anderen te beschuldigen van het weglaten van informatie. OF gewoon die Nee - Nee sticker van je brievenbus afhalen. Had je t ook geweten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand had vooraf in dit topic kunnen melden dat ie 188 euro zou kosten op release dag bij MM Middelburg?
Ik kreeg gister ook te horen dat mijn status vreemd deed. Ik stond helemaal onderaan haar lijst, onder degene die al vijf maanden niet online is geweest. Ook trophies schijnen niet helemaal goed te synchen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:49 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb gister nog mijn instellingen proberen te wijzigen dat mijn PS3 vrienden me als nog konden zien. Maar mijn instellingen staan dus al goed, maar nog steeds kan niemand mij zien als ik op mijn PSvita speel.
Tevens heb ik het probleem dat ik geen locatie kan ophalen bij Near en dat mijn locatie ook niet gevonden wordt bij Maps.Daar krijg ik de foutcode C2-13396-2. Kennelijk hebben hier heel veel mensen last van maar er zijn ook mensen die er helemaal geen last van hebben.
Er wordt in een topic gezegd om een keer je BlueTooth uit te zetten. Dit heb ik gedaan maar dit heeft helemaal niet geholpen.
Ik denk dat ik zo even de Helpdesk ga bellen om te vragen wat hier de oplossing voor dit alles kan zijn.
Ik heb gebeld naar Sony en de man aan de andere kant van de lijn stond me netjes te woord. Hij vertelde me dat hij vandaag ook voor het eerst had opgemerkt je PS3 vrienden je niet kunnen zien als je op de PS Vita aan het spelen bent. Hij verwacht dat dit in de volgende Firmware Update verholpen zal worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kreeg gister ook te horen dat mijn status vreemd deed. Ik stond helemaal onderaan haar lijst, onder degene die al vijf maanden niet online is geweest. Ook trophies schijnen niet helemaal goed te synchen...
Sony
Wedden dat ze ze maandag ineens weer allemaal binnen hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef LeNick het volgende:
Volgens mij heeft elke FRS gewoon die 16gb kaartjes even uit de winkel gehangen
Ik heb vandaag mijn eerste Near-goodie gekregen. In Super Stardust. Maar ik snap het niet helemaal hoor, StreetPass op 3DS is wat duidelijker voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb gebeld naar Sony en de man aan de andere kant van de lijn stond me netjes te woord. Hij vertelde me dat hij vandaag ook voor het eerst had opgemerkt je PS3 vrienden je niet kunnen zien als je op de PS Vita aan het spelen bent. Hij verwacht dat dit in de volgende Firmware Update verholpen zal worden.
Over Near en Google Maps wist hij ook niet echt veel te vertellen, hij heeft met een collega overlegd en tijdens dat overleg bleef ik met mijn Vita aankloten en ineens zag hij wel mijn lokatie.![]()
Alleen de locatie die de Vita aangaf was 15Km van mij vandaan![]()
De medewerker heeft wel mijn klacht genoteerd en zou het doorgeven aan zijn leidinggevende.
OP 1 ACCU!?!?!?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Vita gaat ongeveer 4 jaar, 3 maanden, 2 weken, 1 dag en een half uur mee.
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Vita gaat ongeveer 4 jaar, 3 maanden, 2 weken, 1 dag en een half uur mee.
Bij de FRS in Rotterdam heb ik vanmiddag nog een 16 GB kaartje kunnen krijgen. Waren er nog genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef LeNick het volgende:
Volgens mij heeft elke FRS gewoon die 16gb kaartjes even uit de winkel gehangen
Volgens mij alleen MP4....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:57 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Bij de FRS in Rotterdam heb ik vanmiddag nog een 16 GB kaartje kunnen krijgen. Waren er nog genoeg.
De Vita zelf bij de MM gehaald met Uncharted en Hot Shots Golf.
Is er ergens een overzichtje van welk videoformaat de Vita kan afspelen?
MPEG-4 Simple Profile Level 3, Maximum 320 x 240 pixels, AACquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:57 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Is er ergens een overzichtje van welk videoformaat de Vita kan afspelen?
hamerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef Azreal het volgende:
Even een vraagje aan de Vita-experts hier
Hoe krijg je dat kreng aan je wifi verbonden? Het lijkt erop dat ie bij mij namelijk geen IP krijgt (WPA key klopt, MAC adres is geregistreerd). In de DHCP log van m'n router zie ik de MAC van de Vita ook niet terug komen...
Klinkt meer als een probleem met je netwerkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef Azreal het volgende:
Even een vraagje aan de Vita-experts hier
Hoe krijg je dat kreng aan je wifi verbonden? Het lijkt erop dat ie bij mij namelijk geen IP krijgt (WPA key klopt, MAC adres is geregistreerd). In de DHCP log van m'n router zie ik de MAC van de Vita ook niet terug komen...
Die ga ik binnenkort ook maar es halen denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:29 schreef ChocolateMoose het volgende:
10 euro bij GM. Gaan 4 games in en is retesterk....
[ afbeelding ]
Ben nog wat games vergeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef ikookhier het volgende:
Heb je toegevoegt,Iedereen mag mij ook toevoegenzie mn sub voor SEN
Uncharted
Escape Plan
Wipeout 2028
Forbister says
In bezit
Ja, ik vind het op de PS3 ook iets lekkerder mikken. Zal wel gewenning zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef JK het volgende:
Net even Uncharted voor het eerst gespeeld, ik moet heel erg wennen aan de gevoeligheid van die 2e stick. Als je op een vijand moet richten om 'm te raken kost me dat veel meer moeite dan op m'n PS3. Andere mensen daar ook last van? Bij de demo van A-Men merkte ik deze gevoeligheid ook al op. Kwestie van wennen natuurlijk...
Gevoeligheid is hetzelfde, oppervlak tov input is kleiner. Daardoor lijkt het gevoeliger.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef JK het volgende:
Net even Uncharted voor het eerst gespeeld, ik moet heel erg wennen aan de gevoeligheid van die 2e stick. Als je op een vijand moet richten om 'm te raken kost me dat veel meer moeite dan op m'n PS3. Andere mensen daar ook last van? Bij de demo van A-Men merkte ik deze gevoeligheid ook al op. Kwestie van wennen natuurlijk...
4 dagen na release, ja denk t wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef igottagun het volgende:
Is er nog een leuke bundel met uncharted en de vita zelf?
Niet als er ook 2 laptops en een telefoon aan hangen die het prima doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef BramPowert het volgende:
Klinkt meer als een probleem met je netwerk
Ik heb 2mb down (megabyte). De PSV doet het met ca. 1mb of 500K per seconde. De PS3 ook via wireless.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:24 schreef Azreal het volgende:
[..]
Niet als er ook 2 laptops en een telefoon aan hangen die het prima doen
Dan maar een keertje de Vita mee naar een plek met gratis wifi, even uitsluiten dat de wifi van de Vita uberhaupt werkt.
krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CCquote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef Klonk het volgende:
godver, ik was er van overtuigd dat ik nog wel even zonder kon, tot ik vanavond motorstorm rc downloade op mijn ps3 en zag dat ik er gratis de vita versie bij kreeg.
had er al mee in mijn handen gestaan en tegen mezelf gezegd dat ik hem echt niet nodig had, ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol ga houden
technisch gezien is er maar 1 versie en die kun je op 2 unieke Playstation systemen(Vita&PS3, 2xPS3, 2xPSVita) installerenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CC
Is die maar 20 euro? Dacht dat ik alweer 40+ kwijt zou zijn. Dat valt mee dus...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
technisch gezien is er maar 1 versie en die kun je op 2 unieke Playstation systemen(Vita&PS3, 2xPS3, 2xPSVita) installeren
het spel komt dan ook niet in de winkel maar als je geen CC hebt kun je het met een PSN prepaid kaartje van het internet afhalen ... je hebt ze van 50 en 20 euro en je kunt ze vrijwel overal kopen (FRS, Gamemania etc.)
met een kaart van 20 euro kun je Motorstorm halen en heb je nog genoeg geld over voor Escape Plan
Toys XLquote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef igottagun het volgende:
Is er nog een leuke bundel met uncharted en de vita zelf?
ik heb gewoon een prepaid creditcard van 3v; https://www.3vcard.nl/ alle voordelen van een creditcard zonder de nadelenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
krijg je daar de vita versie bij? Vet! Die ga ik dus ook kopen. Is dit ook als je hem in de winkel koopt? Heb namelijk geen CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |