quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
Zo..
Ik heb eindelijk de OP kunnen wijzigen.
nah.. die was toch leu=heuk die John Leddyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
Zo..
Ik heb eindelijk de OP kunnen wijzigen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Staal het volgende:
Jah, lachen jullie maar.
Dat zinnetje dat mensen van 80 meuren en niet welkom zijn.
Dan zie ik echt een lieve oude opa en dan weet hij eindelijk hoe het allemaal werkt en wat zeggen jullie dan? Ouwe, je meurt en bent niet welkom.
Neuh, dat moet er echt definitief uit.
Blijft een top-serie!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef Staal het volgende:
Ik ga nog even een aflevering kijken van Six Feet Under.
Ja, ben na een paar jaar weer opnieuw begonnen met kijken. Ik blijf het zo mooi vinden een serie die lijkt te gaan over de dood maar in feite over het leven gaat.
Dankje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
da's waar... opaatje's zijn OOK welkom
![]()
Oké ik moet opbiechten dat ik niet ben gaan slapen maar dat topic heb gelezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah nog één slaapliedje........
Trusten allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welk topic heb je dan gelezen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik moet opbiechten dat ik niet ben gaan slapen maar dat topic heb gelezen
en ik zweer je met mijn hand op mijn hart dat ik dat hele topic niet kende en dit
plaatje wordt gewoon een aantal keren genoemd![]()
Ik vind dat bijna eng![]()
Ik ga nog één koppie thee zetten![]()
HO, wacht even. Jij bent geen oud koeienlijk he? Dat sloeg op oude topics die werden opgerakeld en toen was ik blij dat het vorige deel dicht ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:40 schreef sacha het volgende:
jeuh! nieuw deeltje!![]()
*oud koeienlijk meldt zich*
even een speculaasje met Friso en verder lurken
Echt nieuws. Hoewel het voor een aantal al geen echt nieuws meer was. Namelijk dat ie voorlopig als kasplant verder kan en waarschijnlijk nooit meer kan functioneren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Staal het volgende:
Is er eigenlijk nieuws over Friso of echt alleen speculaasjes. Het is iedere keer zo droef. Staan de hele dag reporters voor dat ziekenhuis om dagelijks te vertellen dat er geen nieuws is.
Wat triest. Ik had ergens door al die speculaaspraatjes die de ronde deden steeds het idee dat het eigenlijk wel mee zou vallen. Maar dit is wel heel triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt nieuws. Hoewel het voor een aantal al geen echt nieuws meer was. Namelijk dat ie voorlopig als kasplant verder kan en waarschijnlijk nooit meer kan functioneren.
eh... van het Lila Pauze Gevoel enzo ...quote:
.quote:Achtergrondmuziek nog steeds the lonely shepard van Zamfir
Maar ze gaan hemt wel ''in leven houden''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat triest. Ik had ergens door al die speculaaspraatjes die de ronde deden steeds het idee dat het eigenlijk wel mee zou vallen. Maar dit is wel heel triest natuurlijk.
Wat luister je nu? #1995quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.
Test vanaf mijn galaxy tab
Nou... zo goed als zeg maar...quote:
En dat heeft bijna een week geduurd om die conclusie te trekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... zo goed als zeg maar...
Zeer ernstig hersenletsel Friso
24 februari 2012 15:47
Prins Johan Friso heeft tijdens zijn ski-ongeluk vorige week vrijdag een zeer ernstige
hersenbeschadiging opgelopen. Het is onzeker of hij ooit nog bij bewustzijn komt.
lees hier verder, als je wilt...
http://www.nu.nl/binnenla(...)senletsel-friso.html
Oja, dan begrijp ik het beter. Ja, dat lijkt me een hel voor mensen in je omgeving. Dat zou ik ook helemaal niet willen. Mensen kunnen niet verder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ze gaan hemt wel ''in leven houden''
Ik moet dat toch eens een keertje laten vastleggen dat IK dat nooit zou willen.
lijkt me echt een hel ...
Koningin schijnt inderdaad nogal gelovig te zijn, maar ik denk dat Mabel toch de eerst aangewezene is die daarover moet beslissen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Staal het volgende:
Maar ik las vanmiddag ergens dat de koningin in de here is en er op tegen zou zijn om het te beeindigen. Geen idee of dat waar is hoor.
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Koningin schijnt inderdaad nogal gelovig te zijn, maar ik denk dat Mabel toch de eerst aangewezene is die daarover moet beslissen.
Zou Mabel er werkelijk een stem in hebben ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.
Als hij geen NVVE-lid was en geen wilsverklaring daarover had dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Staal het volgende:
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.
Misschien heeft Friso er zelf een stem in. Dat hoop ik eigenlijk, mensen gaan er maar al te vaak van uit dat ze oud worden en dan dood gaan. Ik heb dat soort dingen wel degelijk aan mijn familie medegedeeld. Ook b.v. waar ik graag mijn as verstrooid wil hebben. Ik weet nog dat mijn zus ze "nee hoor je komt hier te staan dan" Ja duhhh en dan stoot de kat het potje over en beland ik in de vuilniszak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou Mabel er werkelijk een stem in hebben ?
Meedelen aan je familie is niet voldoende.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef Soury het volgende:
Misschien heeft Friso er zelf een stem in. Dat hoop ik eigenlijk, mensen gaan er maar al te vaak van uit dat ze oud worden en dan dood gaan. Ik heb dat soort dingen wel degelijk aan mijn familie medegedeeld.
Ja ok euthanasie. Ik heb kenbaar gemaakt wat ik wil. Begraven, cremeren hoe en wat. De muziek moet ik weer eens regelen dat veranderd nog wel eens per jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Meedelen aan je familie is niet voldoende.
Je moet een euthanasie-verklaring hebben getekend en behalve jouw familie moet ook jouw (huis)arts daarvan op de hoogte zijn.
Die heb ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb alles vastgelegd, van de euthanasie-verklaringen via de NVVE t/m mijn uitvaartwensen. Die staan allemaal omschreven bij mijn uitvaartverzekering.
Wat gaan we van je erven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik vast afscheid nemen?
nah... als ik dit zo lees dan denk ik dat als ik koorts ga krijgen ofzo ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Weet je bij welke symptomen je naar de dokter moet?
.quote:Verschijnselen
De incubatietijd van de veteranenziekte is twee tot tien dagen. In het begin heeft de persoon in kwestie meestal hoofdpijn en spierpijn en voelt zich niet lekker. Vervolgens kunnen hoge koorts (tot 40 à 40,5 oC) en rillingen ontstaan. Verder is er kans op misselijkheid, braken en diarree.
Op de tweede of derde dag krijgt de patiënt vaak een droge hoest en soms pijn op de borst. Ook kunnen bij een ernstige infectie ademhalingsmoeilijkheden voorkomen. De Legionellabacterie veroorzaakt vaak een longontsteking en kan daarbij beide longen aantasten. Bij ernstige vormen is ziekenhuisopname nodig. Longontsteking als gevolg van de veteranenziekte is vergelijkbaar met longontsteking in het algemeen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Lienekien het volgende:
FANN vloog wel eens uit de bocht, maar ze had een goed hart.
RIP
En ze had ook best humor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het moest alleen gekookt op haar rug hangen zou Juul Deelder zeggen
Is toch ook humorquote:
Nee joh, als je gaat dan ga je toch wel, zal wel meevallen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je niet een paar weken op vakantie?
Ik heb één keer gelanglauft dat was géén succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef golfer het volgende:
Je kunt altijd nog off-piste gaan skiën.
Mag ik ook weten waarom en waaraan je geopereerd gaat worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
@Lienekien, komende woensdag ga ik eindelijk dan onder het mes, heeft even geduurd, want ik had vorig jaar nog een ander akkefietje. Als je het je nog kunt herinneren tenminste (schildklier).
Dat staat erquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom en waaraan je geopereerd gaat worden?
Oeps. Zit je ook al aan de Thyrax?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat staat erSchildklier, wordt 1 helft weggehaald. Waarom: bij een biopsie werden "onrustige cellen" gevonden, de enige manier om het verder te onderzoeken is een deel weghalen en dat dan te bekijken.
Nee, ik heb nergens last van, het is alleen uit voorzorg, om te kijken OF er iets zit. Het is alleen dik, maar als je het niet weet, zie je het niet eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps. Zit je ook al aan de Thyrax?
Hopelijk blijft het allemaal onschuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Nee, ik heb nergens last van, het is alleen uit voorzorg, om te kijken OF er iets zit. Het is alleen dik, maar als je het niet weet, zie je het niet eens.
Daar ga ik wel van uit. Wat ik zei: ik heb nergens last van en alle bloedwaarden etc. waren goed. Alleen wel balen, beetje krom misschien, als je geopereerd wordt en er is niets aan de hand. Je houdt er toch een litteken aan over. Ik weet wel dat ze het moeten onderzoeken, maar toch...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het allemaal onschuldig.
Ja, ik weet het nog!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
@Lienekien, komende woensdag ga ik eindelijk dan onder het mes, heeft even geduurd, want ik had vorig jaar nog een ander akkefietje. Als je het je nog kunt herinneren tenminste (schildklier).
Dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog!
Sterkte alvast en als je nog vragen mocht hebben, dan hoor ik het wel!
Better prepare!quote:Internetbeweging Anonymous is van plan om op 31 maart het internet plat te leggen, maar 1-aprilgrap of niet, dat zal ze niet lukken. Dat voorspelt beveiligingsexpert Robert Graham van Errata Security. Om het internet op zwart te krijgen wil Anonymous de 13 root DNS-servers uitschakelen. De aankondiging werd gedaan op Pastebin en wordt 'Operation Global Blackout' genoemd.
Er zijn echter verschillende redenen waarom de aanval niet meer praktisch is, merkt Graham op. Veel aanvallen slagen omdat het dagen duurt voordat het slachtoffer het door heeft. Dat is niet het geval met de root DNS-servers. Zodra daar iets mee is zullen binnen minuten honderden experts beschikbaar zijn om het probleem op te lossen.
Diversiteit
Een tweede reden dat het Anonymous het niet zal lukken, is de diversiteit van de 13 root DNS-servers. Die worden door verschillende organisaties met verschillende hardware, software en beleid beheerd. Een aanval die bij één werkt, zou geen effect op de andere twaalf hebben. Een aanvaller zou dan ook eerst de aanvallen op alle dertien bedrijven moeten testen, voordat die ze tegelijkertijd kan toepassen. De kans is daardoor groot dat de aanval bij één van deze 'testrondes' wordt opgemerkt.
Anonymous
Een ander obstakel voor de aanvallers is Anycasting. Hierbij wordt verkeer voor een IP-adres naar een andere lokale server doorgestuurd. Eén IP-adres kan zodoende uit meerdere machines bestaan. Daarnaast beschikken de root-servers over "dikke internetverbindingen". Graham stelt dat Anonymous in het ergste geval een aantal root-servers kan ontregelen, maar het onwaarschijnlijk is dat ze allemaal worden uitgeschakeld.
Dat wil niet zeggen dat het internet niet is uit te schakelen. "Ik denk dat ik het kan doen, als ik zes maanden de tijd krijg. Er zijn andere mensen die ik ken en het ook mogelijk kunnen. Als we voor een brainstormsessie zouden samenkomen, weet ik zeker dat we het kunnen doen."
http://2cool.nl/viewtopic.php?f=7&t=3
Is ook ... is ook... maar toch... een operatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef APK het volgende:
Ik hoor al genoeg ellende om mij heen IRL, no offence, dus ik blijf lekker youtubejes posten
Dan kan je niet al jouw kwaliteitsposts plaatsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... in Jip en Janneke taal betekent dat dat ze the interwebz gaat platgooien ?
en dan???
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je niet al jouw kwaliteitsposts plaatsen.
Dan kunnen we een dagje niet ons lief en leed delen via het Interwebz.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... in Jip en Janneke taal betekent dat dat ze the interwebz gaat platgooien ?
en dan???
The Horror !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[quote]Dan kunnen we een dagje niet ons lief en leed delen via het Interwebz.
En sommige mensen ook niet meer via een landline, omdat die ook vaak via het Internet gaan tegenwoordig.
Dan moet je, like, tegen echte mensen praten
Nee, bah...quote:En een operatie is ook niet niks, dat lijkt mij duidelijk.
Lijkt wel een mierenhoopquote:De metro trappen in Taiwan. Ook hier haast! Net Nederland alleen zijn de trappen wat langer
Dat, uiteraardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, bah...sterkte voor Karina
Maar toch... sterkte, ik ben een schijtert voor dat soort dingen !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Over de operatie maak ik me niet druk, heb ik al vaker gehad, ik mag als het goed gaat de volgende dag al weer naar huis. Ik hoop niet dat ik met mannen op zaal lig, dat lijkt me nietsVorig jaar was een vrouwending, dus geen mannen daar
![]()
En niet rokenook lastig en niet FOK!ken
er is wel wifi, maar om nou mijn laptop mee te sjouwen is ook niet echt handig, vooral omdat de batterij rot is en ik altijd de stekker in het stopcontact moet hebben.
Alleen als het youtube is, anders niet. Dan kun je het youtube linkje neerzetten. Of anders een linkje naar de site waar het staat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kan ik zo'n filmpie die vanaf een i-pad is verstuurd hier plaatsen?
en zo ja...
HOE???????????
Laat lekker op dat I-Ding staanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kan ik zo'n filmpie die vanaf een i-pad is verstuurd hier plaatsen?
en zo ja...
HOE???????????
aH... JA is ook zo, jij bent bang waarschijnlijk het bangste voor de prikken, en die vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben alleen bang voor naalden, maar dat meld ik altijd even en dan zorgen ze dat ik het niet zieVoor de rest merk je niets hoor, je gaat in slaap en word weer wakker. Ik zal niet in details treden (pm maar als je wat wilt weten), maar de vorige keer was een stuk heftiger. Dit valt reuze mee, beetje keelpijn daarna, dat is het.
neeeeeee ze hep hem naar mijn laptop verstuurd, tenminste daar krijg ik hem OOKquote:
Niet eens echt de prikken, maar de naalden kan ik niet zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aH... JA is ook zo, jij bent bang waarschijnlijk het bangste voor de prikken, en die vallen
meestal errug mee![]()
Ik vond het bijkomen uit de narcose echt KUTtoen met mijn amandelen
KOUD !!!!!!!!! ik had het echt heeeeeel koud en pijn in mijn strot natuurlijk![]()
2 weken op ijslollies geleefd en gelijk mijn babyvet kwijtdat dan weer wel
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow..... die sla ik effe op
andere kant op kijken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
[quote]Niet eens echt de prikken, maar de naalden kan ik niet zienal voel je de prikjes amper, als ik die naald al zie, dan ga ik al bijna van mijn stokje.
De prik in mijn been (vraag me niet waarom) was echtquote:Ja als je al iets ouder bent is het een stuk heftiger met amandelen weghalen. Bij mij is het gedaan toen ik nog klein was, plaatselijke verdoving, ik heb er nog nachtmerries van, ik heb schijnbaar hard gegild en om me heen geslagen toen.
Oké jij mag vanavond de DJ zijn....quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké jij mag vanavond de DJ zijn....
Deze versie is beter:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die had ik al een keer stiekum opgeslagen
hmmmmmmmmmmm die valt tegenquote:
Ik vond die docu over de Buena Vista Social Club zo mooiquote:
Probeer maar een andere, ipv dit strijdliedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmm die valt tegen
Ik ken geen docu !quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond die docu over de Buena Vista Social Club zo mooi
Ik zoek die ene van die ouwe in de trein of bus of tram ofzoiets, maar ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer maar een andere, ipv dit strijdlied
Dit is 'em. denk ik: http://www.imdb.com/title/tt0186508/quote:
Oh, jij bedoelt Kroatië, Eurovisie Songcontest!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zoek die ene van die ouwe in de trein of bus of tram ofzoiets, maar ik kan hem niet vinden
Ah... mooi.. ga ik kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is 'em. denk ik: http://www.imdb.com/title/tt0186508/
Geen ideeeeeeeeeee. ik wacht wel effe afquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jij bedoelt Kroatië, Eurovisie Songcontest!
Effe zoeken
Ja dat is hemquote:
Ik vind dat hele album geniaal!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Even een ''in de wacht'' muziekje...
Oh wacht effe, die heb ik nog als avaquote:
ik schrik me te pletterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh wacht effe, die heb ik nog als ava
Ik kijk met opzet niet, ik wil objectief zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nog niet één toepje gezien voor het komende songfestival !
Jaaaa!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk met opzet niet, ik wil objectief zijn.
Deze vond ik zo leuk, maar die won natuurlijk niet![]()
Ja maar ik ga dit jaar wedden denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk met opzet niet, ik wil objectief zijn.
Deze vond ik zo leuk, maar die won natuurlijk niet![]()
Nah... hij was gewoon meesterlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:30 schreef APK het volgende:
Moet je ook bij FANN zijn met die Grieken
Oh ja inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:30 schreef APK het volgende:
Moet je ook bij FANN zijn met die Grieken
Die andere was ook echt hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe op riepiet maar dan de echte![]()
Ja... weet ik maar het optreden op het songfestival bedoel ik...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die andere was ook echt hoorAlleen de gepimpte versie.
Deze ook!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hij was gewoon meesterlijkof niet dan ?
Je houdt niet van muziek? Of niet van het ESFquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik sloop dit topic even uit MyAT tot het weer uit MUZ verdwenen is.
Feel free om iets zinnigs toe te voegenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef golfer het volgende:
Sakisquote:
Kom Opa, doe us gek, en gooi er een toepje inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef golfer het volgende:
Opa is langzaam, ik doe het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kom Opa, doe us gek, en gooi er een toepje in
quote:
eh... dat zing ze hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
i think i want to have your baby
"He keeps me open, like a 7/11"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... dat zing ze hoor![]()
Ach FANN je kent die mensen toch niet, ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat denk ik altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms vind ik FOK ineens niet zo leuk meer en dit is zo een moment ...
neh..![]()
effe iets anders doen dan maar
Zo is het Karina. Je kent die mensen toch niet. Ken t schele.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach FANN je kent die mensen toch niet, ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat denk ik altijd.
precies, lekker belangrijkquote:
en ?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
GoeiemiddagIk wilde al een uur geleden iets nuttigs gaan doen, maar ik had totaal geen zin. Nu nog niet, maar ik ga toch maar aan de slag, anders zit ik vanavond nog hier te gluren zonder iets gedaan te hebben
Ik heb UK en Iceland al in de plusquote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zijn er hier nog mensen die gaan wedden ?
hoe kan dat nou? die zijn toch nog helemaal niet bekend?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb UK en Iceland al in de plus
[ afbeelding ]
Ik vond het ooit heel leuk, als we (meestal) op vakantie waren in de ardennen... dan de BBC SF keken met het lekkere cynische en grappige commentaar van Terry Wogan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Finale ja of nee? De nummers in de halve finale van Joan
tot nu toe vind ik deze het leukste...![]()
maar er zijn er eigenlijk nog niet zoveel bekend dus dat kan natuurlijk zomaar
veranderen.
Maar volgens mij zitten er hier niet zoveel Fan's van het Songfestivalof wel?
Karina wel dacht ik, maar die gaat niet wedden.
Waarom niet ?lijkt me best spannend, misschien winnen we wel een pak geld
![]()
of we verliezen ... dat kan ook
Dit heb ik zooooo vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Soms vind ik FOK ineens niet zo leuk meer en dit is zo een moment ...
neh..![]()
effe iets anders doen dan maar
Ik ga niet wedden omdat ik van te voren de liedjes niet wil horen, dat vind ik leukerquote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Finale ja of nee? De nummers in de halve finale van Joan
tot nu toe vind ik deze het leukste...![]()
maar er zijn er eigenlijk nog niet zoveel bekend dus dat kan natuurlijk zomaar
veranderen.
Maar volgens mij zitten er hier niet zoveel Fan's van het Songfestivalof wel?
Karina wel dacht ik, maar die gaat niet wedden.
Waarom niet ?lijkt me best spannend, misschien winnen we wel een pak geld
![]()
of we verliezen ... dat kan ook
Toch nog wat gedaan zondagquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef sacha het volgende:
Jezus![]()
zelfs in de 40+ ben ik een Remi![]()
*plaatje opzet*
Ga je dat wel trekken in het ziekenhuis zo zonder tv ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]Post ik ook nog een liedje, ik ben ook een Remi. Omdat ik morgen het ziekenhuis in moet, een leuke ziekenhuisclip
![]()
Nee en morgen mis ik ook nog NL-Engelandquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ga je dat wel trekken in het ziekenhuis zo zonder tv ?
morgen al !quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]Post ik ook nog een liedje, ik ben ook een Remi. Omdat ik morgen het ziekenhuis in moet, een leuke ziekenhuisclip
![]()
Je kunt altijd een topicreport zetten als het te gek wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ok de boel hier effe modden morgen Karina?
Als ik online ben hou ik ook wel even een oogje in het zeil, maar hopelijk is het niet nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt altijd een topicreport zetten als het te gek wordt
En bedankt allemaal
Volgens mij zijn ze best braafquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik online ben hou ik ook wel even een oogje in het zeil, maar hopelijk is het niet nodig
Was een grapje hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt altijd een topicreport zetten als het te gek wordt
En bedankt allemaal
Is wel een leuk plaatje, maar niet erg geruststellend als je morgen het ziekenhuis in moetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef sacha het volgende:
als de Prodigy hoor moet ik altijd aan The Art of Noise denkenhoe vreemd is dat?
Mooi, al is die titel natuurlijk niet echt opbeurend, when I diequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef sacha het volgende:
speciaal voor Karina
mijn god, die hele LP (langspeelplaat) kan ik wel dromen
Nee welnee, iedereen is hardstikke aardig. En kloontjes hoeven niet perse vervelend te zijn natuurlijk,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was een grapje hoormaar er zijn hier geen ECHT vervelende mensen toch?
En de kloontjes pik je er zo uitdie pesten we gewoon weg
Nee!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat ik nog het vervelendste vind van in een ziekenhuis liggen is als je op zaal komt bij irritante mensen OF wat tegenwoordig is, met mannenGelukkig is het maar 1 nacht. En ik ben zo thuis, de VU is bij mij zowat om de hoek.
Ja, dat is al lang hoor, gemengde zalen. maar jij bent een man he? Dus met mannen op zaal zou voor jou dan weer geen probleem zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee!!!!![]()
Neetogg??
Dat lijkt me egt erugggg![]()
Kvind ze maar eng die mannenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat is al lang hoor, gemengde zalen. maar jij bent een man he? Dus met mannen op zaal zou voor jou dan weer geen probleem zijn
Nou... het kan best ongemakkelijk voelen,,,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee!!!!![]()
Neetogg??
Dat lijkt me egt erugggg![]()
Vooral als je een kingtoppie naast je hebt liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... het kan best ongemakkelijk voelen,,,
Kan ik me best wel voorstellen,
En ze stinken !quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
En die mannen snurken vast allemaal heel hardIk ga in ieder geval een slaappil vragen.
Naast?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vooral als je een kingtoppie naast je hebt liggen
Die lult de oren van je hoofdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vooral als je een kingtoppie naast je hebt liggen
Ook jaquote:
Dat bedoel ik...quote:
Misschien krijg je wel een hele leuke dokterquote:Ook jaAlhoewel, het zou natuurlijk OOK een hele jonge vent kunnen zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fan heeft me toch geblokkeerd op DM
Dus die heeft daar geen last van.
Ja, maar als ik je naast me heb liggen in het ziekenhuis kan ik je niet blokkerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fan heeft me toch geblokkeerd op DM
Dus die heeft daar geen last van.
Die heb ik, maar echt alles afsluiten doen die niet. Ik neem ze niet mee trouwens, want ze vallen nogal snel uit mijn oren, dan raak ik ze misschien kwijt. Een paar slaappillen moet het doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
Oordoppen he, real life block functie
Ben je vorig jaar ook al geweest? ah... dat wist ik niet !quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
DAT is wel een voordeel, ik heb alleen een beetje keelpijn waarschijnlijk, dus een ram geven gaat nog wel lukkenVorig jaar kon ik niet eens uit bed komen van de pijn
Iets heel anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je vorig jaar ook al geweest? ah... dat wist ik niet !
Ik zal jou nemen op mijn hoornquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben een stier, dus op de horens nemen kan ook nog
Horentje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal jou nemen op mijn hoorn
Kijk dat bedoelen we nou, je zal er naast liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal jou nemen op mijn hoorn
Ja maar ik ben nooit echt ziek. Griep heb ik zelden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... okee, beetje een kwakkelperiode dan...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk dat bedoelen we nou, je zal er naast liggen![]()
Jij bent vies....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de inhoud van mijn PO over je heen kieperen
Oh god dat heb je ook nog, die mannen die in zo een ding moeten plassenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de inhoud van mijn PO over je heen kieperen
mja...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat heb je ook nog, die mannen die in zo een ding moeten plassen
Ja dat soort dingen... Vorig jaar kwam er bij mijn buurvrouw een Rabbi op bezoek die een half uur een gebed ging opzeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
3 dagen op een kamer als 18 jarige met opa Pannekoek van 96 aan een longmachine en nog veel meer spul, heeft me voor de rest van mijn leven een ziekenhuistraumafobie opgeleverd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
6 uur 's ochtends kreeg je thermometer in je reet.
ow... ik had gezegd, ja joh... doe maar effequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen... Vorig jaar kwam er bij mijn buurvrouw een Rabbi op bezoek die een half uur een gebed ging opzeggenHij vroeg nog of hij het ook voor mij moest doen, ik heb vriendelijk bedankt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
6 uur 's ochtends kreeg je thermometer in je reet.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
![]()
Het was me weer een waar genoegen dames,
Ik zat er aan te denken om je te ''unblocken'' maar ik doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
![]()
Het was me weer een waar genoegen dames,
Ach dat merk ik dan toch niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel blijven leven hè, anders word ik boos
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om je te ''unblocken'' maar ik doe het toch maar niet![]()
Kletskous, maar je bent best gezellig hoor
Ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat merk ik dan toch niet meer
Ik heb na 1979 nooit meer in het ziekenhuis gelegen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat doen ze tegenwoordig in je oor.
Jaja, tot de dag dat ik van jou een DM krijg, zal ik je ergens diep van binnen een heel klein beetje hatenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik bedoelde het écht goed !
serieus ???quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, tot de dag dat ik van jou een DM krijg, zal ik je ergens diep van binnen een heel klein beetje haten
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef sacha het volgende:
jullie zien Detlief zijn hart onder de riem video over het hoofd
Sorry Detlevquote:
Had ik inderdaad gemist !quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef sacha het volgende:
jullie zien Detlief zijn hart onder de riem video over het hoofd
quote:
Het komt me heeeel vaag bekend voor, met een groen gezicht? Misschien ken ik het onder de Engelse naam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef sacha het volgende:
ken jij Graaf Schimmelkont vraagt mijn kind
Die laatste aflevering was echt super... Met een heel mooi meisje die uit het klooster kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Jammer dat House met het laatste seizoen bezig is trouwens.
Oh die heb ik een paar weken geleden al gezien, ik volg de USA afleveringenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die laatste aflevering was echt super... Met een heel mooi meisje die uit het klooster kwam
Whut, volgens mij loop ik 100% bij bij house hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik een paar weken geleden al gezien, ik volg de USA afleveringen
Heb je die van gisteren al gezien dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut, volgens mij loop ik 100% bij bij house hoor!
Neuh, die download ik straksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die van gisteren al gezien dan?
Oh het leek langer geledenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, die download ik straks
Die van vorige week was met een non met een opgezwolle hals.
Slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo afwas gedaan, was opgehangen, de kranen effe 3 minuten laten lopen, gedouched,,,
zal ik nog iets nuttigs gaan doen, of gewoon geen ene Fuck meer uitvoeren ?![]()
Ik neig sterk naar dat laatste...
Dat zou ik nou wel weer gezellie vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Lois het volgende:
Sterkte morgen Karina![]()
De laatste keer dat ik in het ziekenhuis lag (4mnd geleden) lag ik op een 6 persoonszaal met 5 (snurkende) bejaarden waarbij de dames aan mijn linker- en rechterkant de watersnoodramp gingen bespreken "weet jij nog toen...."
Ik moet ook, maar ik heb vandaag mijn contract getekend en ben vluchten naar indonesië aan het zoekenquote:
Leuk voor je ...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar ik heb vandaag mijn contract getekend en ben vluchten naar indonesië aan het zoeken
Het was vooral schattigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou ik nou wel weer gezellie vinden![]()
Ik zou dan alles willen wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef Lois het volgende:
[..]
Het was vooral schattig![]()
Alleen, het enige wat ik wilde was naar huis, dan is alles op dat moment gewoon vervelend.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet ook, maar ik heb vandaag mijn contract getekend en ben vluchten naar indonesië aan het zoeken
Hoe zat dat nou met dat wedden? Hoe kan je nu al wedden op iets wat nog niet bekend is???quote:
Ga ik regelen via CarOquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als hij maar wel elke dag een ''foto van de dag plaatst...
anders hebben wij er niks aan
Ja doe dat maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik regelen via CarO![]()
Dat was best wel een leuk idee toch?
Gelukkig gaat Karina maar een dagje
Dat is op een wedmarkt, maakt niet uit of een land het haalt. (Alle andere landen zijn groen, dus dat kost mij niks. Een beetje zoals slim in aandelen handelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe zat dat nou met dat wedden? Hoe kan je nu al wedden op iets wat nog niet bekend is???![]()
snap ik niet...
ow.... ik denk niet dat ik slim genoeg ben om in aandelen te handelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is op een wedmarkt, maakt niet uit of een land het haalt. (Alle andere landen zijn groen, dus dat kost mij niks. Een beetje zoals slim in aandelen handelen)
Gewoon speculeren, hoewel Engeland anyway meedoet natuurlijk
Ik ga in silent mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |