quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
Zo..
Ik heb eindelijk de OP kunnen wijzigen.
nah.. die was toch leu=heuk die John Leddyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
Zo..
Ik heb eindelijk de OP kunnen wijzigen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Staal het volgende:
Jah, lachen jullie maar.
Dat zinnetje dat mensen van 80 meuren en niet welkom zijn.
Dan zie ik echt een lieve oude opa en dan weet hij eindelijk hoe het allemaal werkt en wat zeggen jullie dan? Ouwe, je meurt en bent niet welkom.
Neuh, dat moet er echt definitief uit.
Blijft een top-serie!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef Staal het volgende:
Ik ga nog even een aflevering kijken van Six Feet Under.
Ja, ben na een paar jaar weer opnieuw begonnen met kijken. Ik blijf het zo mooi vinden een serie die lijkt te gaan over de dood maar in feite over het leven gaat.
Dankje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
da's waar... opaatje's zijn OOK welkom
![]()
Oké ik moet opbiechten dat ik niet ben gaan slapen maar dat topic heb gelezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah nog één slaapliedje........
Trusten allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welk topic heb je dan gelezen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik moet opbiechten dat ik niet ben gaan slapen maar dat topic heb gelezen
en ik zweer je met mijn hand op mijn hart dat ik dat hele topic niet kende en dit
plaatje wordt gewoon een aantal keren genoemd![]()
Ik vind dat bijna eng![]()
Ik ga nog één koppie thee zetten![]()
HO, wacht even. Jij bent geen oud koeienlijk he? Dat sloeg op oude topics die werden opgerakeld en toen was ik blij dat het vorige deel dicht ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:40 schreef sacha het volgende:
jeuh! nieuw deeltje!![]()
*oud koeienlijk meldt zich*
even een speculaasje met Friso en verder lurken
Echt nieuws. Hoewel het voor een aantal al geen echt nieuws meer was. Namelijk dat ie voorlopig als kasplant verder kan en waarschijnlijk nooit meer kan functioneren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Staal het volgende:
Is er eigenlijk nieuws over Friso of echt alleen speculaasjes. Het is iedere keer zo droef. Staan de hele dag reporters voor dat ziekenhuis om dagelijks te vertellen dat er geen nieuws is.
Wat triest. Ik had ergens door al die speculaaspraatjes die de ronde deden steeds het idee dat het eigenlijk wel mee zou vallen. Maar dit is wel heel triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt nieuws. Hoewel het voor een aantal al geen echt nieuws meer was. Namelijk dat ie voorlopig als kasplant verder kan en waarschijnlijk nooit meer kan functioneren.
eh... van het Lila Pauze Gevoel enzo ...quote:
.quote:Achtergrondmuziek nog steeds the lonely shepard van Zamfir
Maar ze gaan hemt wel ''in leven houden''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat triest. Ik had ergens door al die speculaaspraatjes die de ronde deden steeds het idee dat het eigenlijk wel mee zou vallen. Maar dit is wel heel triest natuurlijk.
Wat luister je nu? #1995quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.
Test vanaf mijn galaxy tab
Nou... zo goed als zeg maar...quote:
En dat heeft bijna een week geduurd om die conclusie te trekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... zo goed als zeg maar...
Zeer ernstig hersenletsel Friso
24 februari 2012 15:47
Prins Johan Friso heeft tijdens zijn ski-ongeluk vorige week vrijdag een zeer ernstige
hersenbeschadiging opgelopen. Het is onzeker of hij ooit nog bij bewustzijn komt.
lees hier verder, als je wilt...
http://www.nu.nl/binnenla(...)senletsel-friso.html
Oja, dan begrijp ik het beter. Ja, dat lijkt me een hel voor mensen in je omgeving. Dat zou ik ook helemaal niet willen. Mensen kunnen niet verder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ze gaan hemt wel ''in leven houden''
Ik moet dat toch eens een keertje laten vastleggen dat IK dat nooit zou willen.
lijkt me echt een hel ...
Koningin schijnt inderdaad nogal gelovig te zijn, maar ik denk dat Mabel toch de eerst aangewezene is die daarover moet beslissen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Staal het volgende:
Maar ik las vanmiddag ergens dat de koningin in de here is en er op tegen zou zijn om het te beeindigen. Geen idee of dat waar is hoor.
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Koningin schijnt inderdaad nogal gelovig te zijn, maar ik denk dat Mabel toch de eerst aangewezene is die daarover moet beslissen.
Zou Mabel er werkelijk een stem in hebben ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.
Als hij geen NVVE-lid was en geen wilsverklaring daarover had dan wordt het lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Staal het volgende:
Ja. Wat erg eigenlijk om zo'n beslissing te moeten nemen en dan ook nog eens met zoveel hijgende mensen in je nek.
Misschien heeft Friso er zelf een stem in. Dat hoop ik eigenlijk, mensen gaan er maar al te vaak van uit dat ze oud worden en dan dood gaan. Ik heb dat soort dingen wel degelijk aan mijn familie medegedeeld. Ook b.v. waar ik graag mijn as verstrooid wil hebben. Ik weet nog dat mijn zus ze "nee hoor je komt hier te staan dan" Ja duhhh en dan stoot de kat het potje over en beland ik in de vuilniszak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou Mabel er werkelijk een stem in hebben ?
Meedelen aan je familie is niet voldoende.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef Soury het volgende:
Misschien heeft Friso er zelf een stem in. Dat hoop ik eigenlijk, mensen gaan er maar al te vaak van uit dat ze oud worden en dan dood gaan. Ik heb dat soort dingen wel degelijk aan mijn familie medegedeeld.
Ja ok euthanasie. Ik heb kenbaar gemaakt wat ik wil. Begraven, cremeren hoe en wat. De muziek moet ik weer eens regelen dat veranderd nog wel eens per jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Meedelen aan je familie is niet voldoende.
Je moet een euthanasie-verklaring hebben getekend en behalve jouw familie moet ook jouw (huis)arts daarvan op de hoogte zijn.
Die heb ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb alles vastgelegd, van de euthanasie-verklaringen via de NVVE t/m mijn uitvaartwensen. Die staan allemaal omschreven bij mijn uitvaartverzekering.
Wat gaan we van je erven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zal ik vast afscheid nemen?
nah... als ik dit zo lees dan denk ik dat als ik koorts ga krijgen ofzo ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Weet je bij welke symptomen je naar de dokter moet?
.quote:Verschijnselen
De incubatietijd van de veteranenziekte is twee tot tien dagen. In het begin heeft de persoon in kwestie meestal hoofdpijn en spierpijn en voelt zich niet lekker. Vervolgens kunnen hoge koorts (tot 40 à 40,5 oC) en rillingen ontstaan. Verder is er kans op misselijkheid, braken en diarree.
Op de tweede of derde dag krijgt de patiënt vaak een droge hoest en soms pijn op de borst. Ook kunnen bij een ernstige infectie ademhalingsmoeilijkheden voorkomen. De Legionellabacterie veroorzaakt vaak een longontsteking en kan daarbij beide longen aantasten. Bij ernstige vormen is ziekenhuisopname nodig. Longontsteking als gevolg van de veteranenziekte is vergelijkbaar met longontsteking in het algemeen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Lienekien het volgende:
FANN vloog wel eens uit de bocht, maar ze had een goed hart.
RIP
En ze had ook best humor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het moest alleen gekookt op haar rug hangen zou Juul Deelder zeggen
Is toch ook humorquote:
Nee joh, als je gaat dan ga je toch wel, zal wel meevallen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Kun je niet een paar weken op vakantie?
Ik heb één keer gelanglauft dat was géén succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef golfer het volgende:
Je kunt altijd nog off-piste gaan skiën.
Mag ik ook weten waarom en waaraan je geopereerd gaat worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
@Lienekien, komende woensdag ga ik eindelijk dan onder het mes, heeft even geduurd, want ik had vorig jaar nog een ander akkefietje. Als je het je nog kunt herinneren tenminste (schildklier).
Dat staat erquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik ook weten waarom en waaraan je geopereerd gaat worden?
Oeps. Zit je ook al aan de Thyrax?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Dat staat erSchildklier, wordt 1 helft weggehaald. Waarom: bij een biopsie werden "onrustige cellen" gevonden, de enige manier om het verder te onderzoeken is een deel weghalen en dat dan te bekijken.
Nee, ik heb nergens last van, het is alleen uit voorzorg, om te kijken OF er iets zit. Het is alleen dik, maar als je het niet weet, zie je het niet eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps. Zit je ook al aan de Thyrax?
Hopelijk blijft het allemaal onschuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Nee, ik heb nergens last van, het is alleen uit voorzorg, om te kijken OF er iets zit. Het is alleen dik, maar als je het niet weet, zie je het niet eens.
Daar ga ik wel van uit. Wat ik zei: ik heb nergens last van en alle bloedwaarden etc. waren goed. Alleen wel balen, beetje krom misschien, als je geopereerd wordt en er is niets aan de hand. Je houdt er toch een litteken aan over. Ik weet wel dat ze het moeten onderzoeken, maar toch...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het allemaal onschuldig.
Ja, ik weet het nog!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
@Lienekien, komende woensdag ga ik eindelijk dan onder het mes, heeft even geduurd, want ik had vorig jaar nog een ander akkefietje. Als je het je nog kunt herinneren tenminste (schildklier).
Dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nog!
Sterkte alvast en als je nog vragen mocht hebben, dan hoor ik het wel!
Better prepare!quote:Internetbeweging Anonymous is van plan om op 31 maart het internet plat te leggen, maar 1-aprilgrap of niet, dat zal ze niet lukken. Dat voorspelt beveiligingsexpert Robert Graham van Errata Security. Om het internet op zwart te krijgen wil Anonymous de 13 root DNS-servers uitschakelen. De aankondiging werd gedaan op Pastebin en wordt 'Operation Global Blackout' genoemd.
Er zijn echter verschillende redenen waarom de aanval niet meer praktisch is, merkt Graham op. Veel aanvallen slagen omdat het dagen duurt voordat het slachtoffer het door heeft. Dat is niet het geval met de root DNS-servers. Zodra daar iets mee is zullen binnen minuten honderden experts beschikbaar zijn om het probleem op te lossen.
Diversiteit
Een tweede reden dat het Anonymous het niet zal lukken, is de diversiteit van de 13 root DNS-servers. Die worden door verschillende organisaties met verschillende hardware, software en beleid beheerd. Een aanval die bij één werkt, zou geen effect op de andere twaalf hebben. Een aanvaller zou dan ook eerst de aanvallen op alle dertien bedrijven moeten testen, voordat die ze tegelijkertijd kan toepassen. De kans is daardoor groot dat de aanval bij één van deze 'testrondes' wordt opgemerkt.
Anonymous
Een ander obstakel voor de aanvallers is Anycasting. Hierbij wordt verkeer voor een IP-adres naar een andere lokale server doorgestuurd. Eén IP-adres kan zodoende uit meerdere machines bestaan. Daarnaast beschikken de root-servers over "dikke internetverbindingen". Graham stelt dat Anonymous in het ergste geval een aantal root-servers kan ontregelen, maar het onwaarschijnlijk is dat ze allemaal worden uitgeschakeld.
Dat wil niet zeggen dat het internet niet is uit te schakelen. "Ik denk dat ik het kan doen, als ik zes maanden de tijd krijg. Er zijn andere mensen die ik ken en het ook mogelijk kunnen. Als we voor een brainstormsessie zouden samenkomen, weet ik zeker dat we het kunnen doen."
http://2cool.nl/viewtopic.php?f=7&t=3
Is ook ... is ook... maar toch... een operatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef APK het volgende:
Ik hoor al genoeg ellende om mij heen IRL, no offence, dus ik blijf lekker youtubejes posten
Dan kan je niet al jouw kwaliteitsposts plaatsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... in Jip en Janneke taal betekent dat dat ze the interwebz gaat platgooien ?
en dan???
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je niet al jouw kwaliteitsposts plaatsen.
Dan kunnen we een dagje niet ons lief en leed delen via het Interwebz.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... in Jip en Janneke taal betekent dat dat ze the interwebz gaat platgooien ?
en dan???
The Horror !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[quote]Dan kunnen we een dagje niet ons lief en leed delen via het Interwebz.
En sommige mensen ook niet meer via een landline, omdat die ook vaak via het Internet gaan tegenwoordig.
Dan moet je, like, tegen echte mensen praten
Nee, bah...quote:En een operatie is ook niet niks, dat lijkt mij duidelijk.
Lijkt wel een mierenhoopquote:De metro trappen in Taiwan. Ook hier haast! Net Nederland alleen zijn de trappen wat langer
Dat, uiteraardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, bah...sterkte voor Karina
Maar toch... sterkte, ik ben een schijtert voor dat soort dingen !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Over de operatie maak ik me niet druk, heb ik al vaker gehad, ik mag als het goed gaat de volgende dag al weer naar huis. Ik hoop niet dat ik met mannen op zaal lig, dat lijkt me nietsVorig jaar was een vrouwending, dus geen mannen daar
![]()
En niet rokenook lastig en niet FOK!ken
er is wel wifi, maar om nou mijn laptop mee te sjouwen is ook niet echt handig, vooral omdat de batterij rot is en ik altijd de stekker in het stopcontact moet hebben.
Alleen als het youtube is, anders niet. Dan kun je het youtube linkje neerzetten. Of anders een linkje naar de site waar het staat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kan ik zo'n filmpie die vanaf een i-pad is verstuurd hier plaatsen?
en zo ja...
HOE???????????
Laat lekker op dat I-Ding staanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kan ik zo'n filmpie die vanaf een i-pad is verstuurd hier plaatsen?
en zo ja...
HOE???????????
aH... JA is ook zo, jij bent bang waarschijnlijk het bangste voor de prikken, en die vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben alleen bang voor naalden, maar dat meld ik altijd even en dan zorgen ze dat ik het niet zieVoor de rest merk je niets hoor, je gaat in slaap en word weer wakker. Ik zal niet in details treden (pm maar als je wat wilt weten), maar de vorige keer was een stuk heftiger. Dit valt reuze mee, beetje keelpijn daarna, dat is het.
neeeeeee ze hep hem naar mijn laptop verstuurd, tenminste daar krijg ik hem OOKquote:
Niet eens echt de prikken, maar de naalden kan ik niet zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aH... JA is ook zo, jij bent bang waarschijnlijk het bangste voor de prikken, en die vallen
meestal errug mee![]()
Ik vond het bijkomen uit de narcose echt KUTtoen met mijn amandelen
KOUD !!!!!!!!! ik had het echt heeeeeel koud en pijn in mijn strot natuurlijk![]()
2 weken op ijslollies geleefd en gelijk mijn babyvet kwijtdat dan weer wel
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow..... die sla ik effe op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |