SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*applaudisseert*quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht er verwarring ontstaan, ik ben Erik.
Je hebt mij ook ontmoet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik beloof je, het wordt gezellig
. Sowieso is het een leuke groep, voor zover ik de mensen ken
.
Spannennnnd! Maar je gaat het vast geweldig doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh ik moet eerst morgen nog op een intakegesprek ergens en ik ben zenuwachtig en ik moet nog kleren uitzoeken en die zullen wel weer net in de was zitten enzo
Zal blij zijn als het morgenmiddag is, dan kan ik ongezenuwd hyperen voor zondag
How could you forget?quote:
Ik moet morgen nog college, dan naar Eindhoven, dan 's avonds nog een feesten op een feest waar ik vrijwilliger voor ben en dan zaterdag uitpuffen en hyperen en zondag ben ik heel de dag total loss want NSF!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh ik moet eerst morgen nog op een intakegesprek ergens en ik ben zenuwachtig en ik moet nog kleren uitzoeken en die zullen wel weer net in de was zitten enzo
Zal blij zijn als het morgenmiddag is, dan kan ik ongezenuwd hyperen voor zondag
Woeeeeiizzzzzquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
zo ongeveer daar kwam het wel op neer jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt waar?! Wat een giller!![]()
![]()
Trust me, na zondag ga je vast online zoeken wanneer het NSF volgend jaar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo ongeveer daar kwam het wel op neer ja
Die gaat naar Baku.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, na zondag ga je vast online zoeken wanneer het NSF volgend jaar is
True thatquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
we zullen zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
we zullen zien
Het contrast: exact een week later zit ik bij Rammstein in Ahoy
bij rammstein of NSF?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]Da's juist tof, zulke uiteenlopende dingen.
Had je gezien dat Siegfried komt fotografen?
Idols is toch neit van John de Molquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste keer dat ik Steve ontmoette was ook bij een John de Mol show (idols). Dat was mijn eerste FOK!meet
.
Die derde is geniaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Juicyhil was vorig jaar ook zo'n held he.
[ afbeelding ]
Die koppen van van Tellingen.
Oh, dat dacht ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Idols is toch neit van John de Mol?
Dus na zondag ken je mij ook niet meer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was ook maar chauffeur.
Sorry...
Ligt eraan of je CDspelert MP3's leest of nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus na zondag ken je mij ook niet meer?![]()
![]()
*Kraskras*
Jaaaa! Bazenactie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Juicyhil was vorig jaar ook zo'n held he.
[ afbeelding ]
Die koppen van van Tellingen.
Net alsof ik op mooie vrouwen letquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
Peter, Amsel/Merel zat ook bij ons in de auto op de heenweg vorig jaar
Die mooie! Kwam ook uit jouw richting.
Oh en BrandX, je bent me zondag vast dankbaar
Ik weet het echt niet! Ik heb de handleiding erbij gepakt en die vertelt alleen hoe je hem moet bedienen, niet wat ie wel of niet speeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of je CDspelert MP3's leest of niet.
Ok, dan doe ik dat. En anders moeten we zelf maar zingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet! Ik heb de handleiding erbij gepakt en die vertelt alleen hoe je hem moet bedienen, niet wat ie wel of niet speelt![]()
Maar neem maar MP3 cd mee en een paar op den ouderwetsche manier gebrand, zit er altijd iets tussen dat het doet![]()
En schoonouders hebben ook nog een kortingsbon voor La Place
Schone Takke-ouders!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet! Ik heb de handleiding erbij gepakt en die vertelt alleen hoe je hem moet bedienen, niet wat ie wel of niet speelt![]()
Maar neem maar MP3 cd mee en een paar op den ouderwetsche manier gebrand, zit er altijd iets tussen dat het doet![]()
En schoonouders hebben ook nog een kortingsbon voor La Place
Ben ik net weer bij stem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet rijden, Cat doet wel zingen
Dan klinkt het vast beeldig! What's another yeaaaaarquote:
In 2006, toch alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste keer dat ik Steve ontmoette was ook bij een John de Mol show (idols). Dat was mijn eerste FOK!meet
.
Jullie hebben zondag dus reünie op de achterbank?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
In 2006, toch alweer een tijdje geleden..
Ik zie Erik minstens 2 keer per maand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Jullie hebben zondag dus reünie op de achterbank?
Gezellig! Wist ik dus duidelijk niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie Erik minstens 2 keer per maand..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is een van mijn betere zo niet beste vrienden. If I may say so.
* Tha_Erik pinkt traantje weg. En allemaal dankzij FOK!.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Aaaaawwwwquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie mogen de hele achterbank hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik wil naast Takke zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn alleen maar vrienden hoor.
Ah, je snapt het. Dan hoef ik het bordje niet op te hangen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het omdat ik homo ben? Dat we achterin moeten? Equal but seperate?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Over 3 kwartier is het al overmorgen!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Takaiki het volgende:
Dames dames...![]()
Domdom zegt anderhalf uur vanaf "oos stedje"...
+ tussenstops om Steve en Erik op te pikken ...
+ tussenstop voor Steve's kleine blaas![]()
Cat? Tussen 2 en half drie aankachelen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik er iets over te zeggen heb, maar ik ben iemand die liever te vroeg dan te laat is![]()
.
Dan beginnen we dus lekker landelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Takaiki het volgende:
O ja bonnen![]()
*link stuurt naar werk om gratis uit te printen*
@Cat: mwah aan de noordkant van Buul, dus de Domdom zal ons wel via Zurrik weer de A2 opjagen
Ik LOLdequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Takketaxi! 2 uur chez moi!
(dan is ze er rond 14.10 uur)
En die andere helft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik LOLde![]()
Vertraging komt overigens zeker voor de helft van de keren op de rekening van Takkeman
Als je mee wilt eten welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Tombo en Ingetje gaan allebei naar La Place toch?
Dat als Re niet kan en ik wel, ik dus moet zorgen dat ik al voor die tijd op het station van Hilversum ben dus zodat 1 van hun mij op kan pikken daar?
En als ze niet mee wil eten maar wel mee wil naa La Place laat je 'r staan?!quote:
Jij impliceerde dat de keren dat ik later ben, dat dat aan mij ligt, maar dat zijn vaak de keren dat we samen zijn en die vertraging komt vaak door Takkeman.quote:
Nee, dan haal ik haar na het eten opquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ze niet mee wil eten maar wel mee wil naa La Place laat je 'r staan?!
Maar als ze nu in de auto pas zegt dat ze niet mee-eet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan haal ik haar na het eten op![]()
En als ze mee wil eten haal ik haar voor het eten op
quote:
Whut?quote:
Oh ok, dus ik kan ook later komen als ik dat wil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan haal ik haar na het eten op![]()
En als ze mee wil eten haal ik haar voor het eten op
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als ze nu in de auto pas zegt dat ze niet mee-eet?
Gooi je haar dan eruit?
Omgquote:
Nou ja, ze wil Bliss alleen ophalen als ze mee komt eten, en als dan blijkt dat ze dat toch niet wil mag Bliss niet uit de auto... ik vind het verdacht!quote:
Ja hoor.....dan rij ik na LaPlace wel ff naar het stationquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok, dus ik kan ook later komen als ik dat wil?
Nou ik weet het helemaal nog niet hoor! Alleen ben ik wel een beetje bang dat het alleen mij zal worden, zonder ReHet was al een beetje twijfelachtig, maar nu is meneer ook nog echt ziek geworden. Hopelijk knapt ie op, want als ie zoals vandaag is, ga ik ook niet mee zondag
(maar kan me niet voorstellen dat het zo lang zal duren).
[..]
[..]
Omg![]()
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ze wil Bliss alleen ophalen als ze mee komt eten, en als dan blijkt dat ze dat toch niet wil mag Bliss niet uit de auto... ik vind het verdacht!
Blame tha breakfast on Kreesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.![]()
Nee.quote:
Rijstevlaai?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.![]()
Thanks!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor.....dan rij ik na LaPlace wel ff naar het station![]()
Zie maar ff wat en hoe het komt zondag.
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
Oooooh! Ik hoop toch echt dat jij in ieder geval wel meekan.Re erbij zou super zijn geweest, maar ik denk dat dat wat veel is nu he?
Vandaag een oud wijf in de winkel vet flippen dat haar rijstevlaaitje niet lekker was.quote:
Ben je gek.quote:
Booooohquote:
Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Ben je gek.We hebben hier de meest prachtige vlaaien maar Ing, Greys en Tombo willen alleen maar kruimelvlaai.
Of deze keer paasvlaai misschien?quote:
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.En de wilde wieven eten ieder met gemak een kwart vlaai op.
Minuut of 15.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?
Dan vind ik het ook niet gek dat je je zorgen maakt om je jurrekiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Tsssssk in de sauna heb ik ook wel eens bountyvlaai en speculaasvlaai op
Ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Tombo en Ingetje gaan allebei naar La Place toch?
Dat als Re niet kan en ik wel, ik dus moet zorgen dat ik al voor die tijd op het station van Hilversum ben dus zodat 1 van hun mij op kan pikken daar?
Misschien kan iemand als greys gaat zitten wel een bilspleetfoto van haar maken, als het jurkje openscheurtquote:
Oh okquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr ik breng je wel thuis als het nodig is
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijn![]()
quote:
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?
Je kunt het!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Nog een werkdag overleven, een saaie verjaardag en als ik dan wakker word.....is het al bijnaaaa zover
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het!![]()
Ik heb morgen verjaardag. zaterdag verjaardag (allebei leuk) en dan is het zover!
Heb je anders nog outfits dan? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kast
Ook een paar oranjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je anders nog outfits dan? Nee toch?
Ja, meer heb je ook niet nodig al rasechte Hollandert natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook een paar oranjeMaar dat is het wel.
Oranje jurk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, meer heb je ook niet nodig al rasechte Hollandert natuurlijk
Die heeft Bliss in allerlei modellen....en een oranje pyama heeft ze ookquote:
Je draagt nu enkel topjes?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had een oranje trui. Maar ik heb truien uit mijn leven gebannen.
quote:
Ja, ook apart iddquote:
De laatste keer dat ik MB zag, was ze hartstikke dun, dus dat past vast.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij moeten door de stad naar La Place dus Bliss ik kan ook langs het station rijden. Moeten we gewoon ff proppen
Rood blauw wit!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik trek wel een rood shirt, blauwe rok en witte panty aan. Rood wit blauw
Ohja, de slipperdepip.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vergeet je reserve schone slip niet.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik MB zag, was ze hartstikke dun, dus dat past vast.
quote:13.54 uur: Nationaal Songfestival gaat door
Het Nationaal Songfestival van komende zondagavond in Hilversum gaat zeker door, ondanks het slechte nieuws over de toestand van prins Friso. Dat heeft een woordvoerder van organisator TROS laten weten. De omroep bekijkt nog of, en zo ja hoe de organisatie stilstaat bij de gezondheidssituatie van Friso.
Aw!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Stond er nog iemand op de reservelijst?
Ik moet helaas wegens privé omstandigheden afzeggen.
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Amsel woont in dezelfde regio als HPKW en ik. Ze gaan alleen een stukje binnendoor om GB op te halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw!Jammer DML!
En Amsel woont toch in een heel andere regio dan HPKW en GB?Of gaat Amsel een stukkie met de trein dan ofzo? Anders wordt het voor KPKW een tour de Nederland.
DMLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Tuurlijk, maak het geld wel even over hoor! PM me je gegevens maar Dizzy!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Nou jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou daar was sowieso niet om gevraagdquote:
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar was sowieso niet om gevraagd![]()
Zie je het al voor je? In die studio op schoot met taart?![]()
Overigens om dezelfde redenen dat ik af moet haken had ik ook never nooit een taart kunnen maken helaas![]()
Nee Janquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Ole het volgende:
Ik moet even bijlezen hoor. Presenteert Yo het weer?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.
Ik noem geen namen. (wijst naar Greys)
En de rest niet bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben morgen nog wel effe online enzo... maar voor ik het vergeet... Alvast onwijs veel plezier allemaal... en let een beetje op Steve en Erik, die zijn in staat om in extase het podium op te rennen
Super jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat konden we daar ook alweer aan bijdragen? 50 cent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
Er zijn geen doden gevallen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
DML, niks ernstigs hoop ik?
Ja dat is het gedeeltelijk wel ja. Geen zin om het hier verder uit één te zetten maar ik was bang dat Muis het te serieus zag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh er is echt *iets* gebeurd?
Sorry, ik vroeg het niet omdat ik dacht dat het mss te maken had met wat je op FB postte en dat je daardoor simpelweg niet in de stemming bent (begrijpelijk).
Van wie die 2e dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh wat jammer dat je niet mee kan dml!
maar nu zijn er zelfs 2 kaarten over toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar van Re was toch nog niet echt echt echt 100% zeker dat ie niet mee gaat?
Anders had MB dat wel aan Ole laten weten al denk ik
Omdat Ole op de reservelijst stondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...![]()
En waarom moet het aan Ole verteld worden dan?
Oh, gemist ookquote:
Ik hoop er nog steeds opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef MissBliss het volgende:
Er is idd nog een heel klein kansje dat Re meegaat![]()
Wat jammer DML!
As ifquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, gemist ook
Dussssssssssssssss ik hou mn mond wel
Dat was bij elies thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
As if
Nee niet doen hoor! Dat ken ik van je! *denkt aan sauna*
Jaquote:
Mogguh Gbquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Door dit bericht realiseer ik me ineens dat Jan Smit het NSF presenteert! Ik wist het wel, maar was het toch helemaal vergeten!![]()
![]()
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ig-songfestival.html
Sorry!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mogguh Gb![]()
Heb je de speculaaaasies gemist over de vrije agenda van N&S op 26 febr.?
Jij nepfan
Ik kijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
Jan Smit en Hind bij Koffietijd, zij zingt fragmentjes van oudere songfestivalnrs en hij raadt het
En hij wist zelfs 1996 bij Franklin en Maxine.
Of misschien kan ik meerijden met iemand vanaf Hilversum?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:08 schreef Greys het volgende:
Tombo, jij had het toch over 10 minuten met OV ofzo?
Wat doe ik hier fout dan?
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2012-02-25T1005
Oh ja dat is ook een goeie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
@greys 18.15 check
Mocht je echt naar laplace willen kan je ook een OV-taxi nemen
Een zee van rood-wit-blauw en oranje. That's us!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet gevraagd is: Kan de argeloze tv-kijker nog de FOK! afvaardiging herkennen aan iets of moet het gewoon gissen worden en hopen dat de tv camera's hun kant op zwaaien?
Ik hoop iig weer dat we een Vader Abraham rel krijgen zoals laatst.
Vorig jaar kon je het in elk geval heel duidelijk zien, want toen was er NIEMAND van het publiek die vlaggetjes mee hadden en wij welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet gevraagd is: Kan de argeloze tv-kijker nog de FOK! afvaardiging herkennen aan iets of moet het gewoon gissen worden en hopen dat de tv camera's hun kant op zwaaien?
Ik hoop iig weer dat we een Vader Abraham rel krijgen zoals laatst.
Dat mogen ze vinden, maar hoe verschrikkelijk het ook is, het leven gaat door.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
Ze gaan dat toch niet ongepast vinden ofzo he, ons roodwitblauwe gejubel nu met Friso enzo?
Welnee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
Ze gaan dat toch niet ongepast vinden ofzo he, ons roodwitblauwe gejubel nu met Friso enzo?
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb trouwens een normale outfit aan hoor, het enige oranje item dat ik heb is een soort vikingsmuts met vlechten en dat gaat me iets te furrr
Das ook mijn instelling. Ik heb niets Oranjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.
Rood-wit-blauw mag ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Das ook mijn instelling. Ik heb niets Oranjes
Gelukkig heb ik connecties danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.
En Takkevlaggetjes!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik connecties dan![]()
Rwb is keisjiek.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe een oranje polo onder een zwart overhemd, want ik moet wel sjiek blijven.
Staat wel op de lijst.quote:
Dan doe jij ook een jurrekie aan. Opgelost!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg toch niks over jullie jurrekies!
GEEN PANIEK! IK HERHAAL: GEEN PANIEK!quote:
Maar wel met collecte.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar nog wel het Frisofeest organiseren..
Prrrrr?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Begrijpelijk, maar toch jammer (volgend jaar beter!). En er is vast wel een mauw aan te passen zodat je niet te voet van thuis naar de studio hoeft
.
We draaien ploegendienst tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig zijn er altijd Tombo en Cat nog om me op elke fout die ik maak te wijzen, de schatten.
Ja, Tombo kon me thuisbrengen iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Ow, MB? Volgens mij werden er al mensen van het station opgehaald voor La Place, maar dan zou je hier even moeten teruglezen. Vervoer van La Place naar de studio is geen probleem. En Tombo kon je volgens mij thuisbrengen.
Zie bovenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet nog van station naar LaPlace zien te komen. Dus samen bussen?.
Beat ya.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Als Ing dan ook Cosmo meeneemt. Da's twee vliegen in één klap.
Slim ben ik!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Mn broek zit in de was ik herhaal mn broek zit in de was
mn jurkje ben ik een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje kwijt, die moet ik nog ff zoeken
Cosmaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer dat Re niet meegaat, maar wel zo verstandig voor hem om thuis vanaf de bank mee te wapperen![]()
MB, wel het leukst als je ff mee eet natuurlijk![]()
Als je dat ook wil is dan zou je een trein moeten nemen die rond half 5 in Hilversum is lijkt me, dan zijn we er zeker 17 uur![]()
En Cosma kan natuurlijk ook mee dan
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Dan ga je gewoon mee-eten MB.![]()
Al is het maar omdat die arme Cosmo anders helemaal alleen met de bus naar de La Place moet.Veel socialer om je dan door Ing op te laten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat jammer nu dat Ing jou niet wil meenemen en die Cosma wel. Niet aardig.quote:
Behalve op vrijdagnachten.quote:
Frisa?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat komt allemaal doordat Friso in comA ligt, ik ben overstuur....zien jullie dat dan niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had het allang in de gaten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat komt allemaal doordat Friso in comA ligt, ik ben overstuur....zien jullie dat dan niet
Over een uurtje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ing, hoelaat word ik dan op station verwacht?.
Red ik wel hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een uurtje.Ze zit nu in de auto met haar nieuwe hippe foon.
Goede reis en houd bij la Place een plekje voor me vrij!quote:
quote:
Dat ligt er nog aan of MB mee gaat eten of niet. Want dan zou Ing -die blijkbaar the designated driver is- twee keer op en neer moeten rijden en dat is (denk ik) ook niet zo leuk voor haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Dus Ole, Blissebabe en Cosmo worden alle drie opgehaald op station?
Mss handig als jullie dan ook even 06nrs uitwisselen zodat iedereen gevonden kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |