Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Ben je gek.We hebben hier de meest prachtige vlaaien maar Ing, Greys en Tombo willen alleen maar kruimelvlaai.
Of deze keer paasvlaai misschien?quote:
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.En de wilde wieven eten ieder met gemak een kwart vlaai op.
Minuut of 15.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?
Dan vind ik het ook niet gek dat je je zorgen maakt om je jurrekiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Tsssssk in de sauna heb ik ook wel eens bountyvlaai en speculaasvlaai op
Ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Tombo en Ingetje gaan allebei naar La Place toch?
Dat als Re niet kan en ik wel, ik dus moet zorgen dat ik al voor die tijd op het station van Hilversum ben dus zodat 1 van hun mij op kan pikken daar?
Misschien kan iemand als greys gaat zitten wel een bilspleetfoto van haar maken, als het jurkje openscheurtquote:
Oh okquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr ik breng je wel thuis als het nodig is
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijn![]()
quote:
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?
Je kunt het!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Nog een werkdag overleven, een saaie verjaardag en als ik dan wakker word.....is het al bijnaaaa zover
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het!![]()
Ik heb morgen verjaardag. zaterdag verjaardag (allebei leuk) en dan is het zover!
Heb je anders nog outfits dan? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kast
Ook een paar oranjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je anders nog outfits dan? Nee toch?
Ja, meer heb je ook niet nodig al rasechte Hollandert natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook een paar oranjeMaar dat is het wel.
Oranje jurk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, meer heb je ook niet nodig al rasechte Hollandert natuurlijk
Die heeft Bliss in allerlei modellen....en een oranje pyama heeft ze ookquote:
Je draagt nu enkel topjes?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had een oranje trui. Maar ik heb truien uit mijn leven gebannen.
quote:
Ja, ook apart iddquote:
De laatste keer dat ik MB zag, was ze hartstikke dun, dus dat past vast.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij moeten door de stad naar La Place dus Bliss ik kan ook langs het station rijden. Moeten we gewoon ff proppen
Rood blauw wit!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik trek wel een rood shirt, blauwe rok en witte panty aan. Rood wit blauw
Ohja, de slipperdepip.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vergeet je reserve schone slip niet.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik MB zag, was ze hartstikke dun, dus dat past vast.
quote:13.54 uur: Nationaal Songfestival gaat door
Het Nationaal Songfestival van komende zondagavond in Hilversum gaat zeker door, ondanks het slechte nieuws over de toestand van prins Friso. Dat heeft een woordvoerder van organisator TROS laten weten. De omroep bekijkt nog of, en zo ja hoe de organisatie stilstaat bij de gezondheidssituatie van Friso.
Aw!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Stond er nog iemand op de reservelijst?
Ik moet helaas wegens privé omstandigheden afzeggen.
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Amsel woont in dezelfde regio als HPKW en ik. Ze gaan alleen een stukje binnendoor om GB op te halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw!Jammer DML!
En Amsel woont toch in een heel andere regio dan HPKW en GB?Of gaat Amsel een stukkie met de trein dan ofzo? Anders wordt het voor KPKW een tour de Nederland.
DMLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Tuurlijk, maak het geld wel even over hoor! PM me je gegevens maar Dizzy!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Nou jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou daar was sowieso niet om gevraagdquote:
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar was sowieso niet om gevraagd![]()
Zie je het al voor je? In die studio op schoot met taart?![]()
Overigens om dezelfde redenen dat ik af moet haken had ik ook never nooit een taart kunnen maken helaas![]()
Nee Janquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Ole het volgende:
Ik moet even bijlezen hoor. Presenteert Yo het weer?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.
Ik noem geen namen. (wijst naar Greys)
En de rest niet bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben morgen nog wel effe online enzo... maar voor ik het vergeet... Alvast onwijs veel plezier allemaal... en let een beetje op Steve en Erik, die zijn in staat om in extase het podium op te rennen
Super jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat konden we daar ook alweer aan bijdragen? 50 cent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
Er zijn geen doden gevallen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
DML, niks ernstigs hoop ik?
Ja dat is het gedeeltelijk wel ja. Geen zin om het hier verder uit één te zetten maar ik was bang dat Muis het te serieus zag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh er is echt *iets* gebeurd?
Sorry, ik vroeg het niet omdat ik dacht dat het mss te maken had met wat je op FB postte en dat je daardoor simpelweg niet in de stemming bent (begrijpelijk).
Van wie die 2e dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh wat jammer dat je niet mee kan dml!
maar nu zijn er zelfs 2 kaarten over toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar van Re was toch nog niet echt echt echt 100% zeker dat ie niet mee gaat?
Anders had MB dat wel aan Ole laten weten al denk ik
Omdat Ole op de reservelijst stondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...![]()
En waarom moet het aan Ole verteld worden dan?
Oh, gemist ookquote:
Ik hoop er nog steeds opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef MissBliss het volgende:
Er is idd nog een heel klein kansje dat Re meegaat![]()
Wat jammer DML!
As ifquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, gemist ook
Dussssssssssssssss ik hou mn mond wel
Dat was bij elies thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
As if
Nee niet doen hoor! Dat ken ik van je! *denkt aan sauna*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |