quote:13.54 uur: Nationaal Songfestival gaat door
Het Nationaal Songfestival van komende zondagavond in Hilversum gaat zeker door, ondanks het slechte nieuws over de toestand van prins Friso. Dat heeft een woordvoerder van organisator TROS laten weten. De omroep bekijkt nog of, en zo ja hoe de organisatie stilstaat bij de gezondheidssituatie van Friso.
Aw!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Stond er nog iemand op de reservelijst?
Ik moet helaas wegens privé omstandigheden afzeggen.
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Amsel woont in dezelfde regio als HPKW en ik. Ze gaan alleen een stukje binnendoor om GB op te halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw!Jammer DML!
En Amsel woont toch in een heel andere regio dan HPKW en GB?Of gaat Amsel een stukkie met de trein dan ofzo? Anders wordt het voor KPKW een tour de Nederland.
DMLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HenkPietKlaasWim zal Amsel en GB naar Hilversum rijden. Er is dan ruim plaats om bijvoorbeeld MB op te halen van het station.
Tuurlijk, maak het geld wel even over hoor! PM me je gegevens maar Dizzy!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Maar jij hebt het kaartje al betaald
Of regel je dat ff onderling met Ole?
Ik dacht altijd dat HPKW regio Amsterdam woonde
Nou jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh! Ik woon dichter bij jou in de buurt dan bij Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou daar was sowieso niet om gevraagdquote:
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou daar was sowieso niet om gevraagd![]()
Zie je het al voor je? In die studio op schoot met taart?![]()
Overigens om dezelfde redenen dat ik af moet haken had ik ook never nooit een taart kunnen maken helaas![]()
Nee Janquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Ole het volgende:
Ik moet even bijlezen hoor. Presenteert Yo het weer?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, we moemen iemand anders dan we de hele avond taart.
Ik noem geen namen. (wijst naar Greys)
En de rest niet bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben morgen nog wel effe online enzo... maar voor ik het vergeet... Alvast onwijs veel plezier allemaal... en let een beetje op Steve en Erik, die zijn in staat om in extase het podium op te rennen
Super jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat konden we daar ook alweer aan bijdragen? 50 cent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft Taikaiki al aangeschaft voor ons allen
Er zijn geen doden gevallen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
DML, niks ernstigs hoop ik?
Ja dat is het gedeeltelijk wel ja. Geen zin om het hier verder uit één te zetten maar ik was bang dat Muis het te serieus zag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Oh er is echt *iets* gebeurd?
Sorry, ik vroeg het niet omdat ik dacht dat het mss te maken had met wat je op FB postte en dat je daardoor simpelweg niet in de stemming bent (begrijpelijk).
Van wie die 2e dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh wat jammer dat je niet mee kan dml!
maar nu zijn er zelfs 2 kaarten over toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat de Takkevlaggetjes van die cocktailprikkertjes warenen dat wij met zijn allen heel sneu met die prikkertjes zaten te wapperen.
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar van Re was toch nog niet echt echt echt 100% zeker dat ie niet mee gaat?
Anders had MB dat wel aan Ole laten weten al denk ik
Omdat Ole op de reservelijst stondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik lees terug en zie dat het niet helemaal duidelijk is nog, maar wel heel waarschijnlijk...![]()
En waarom moet het aan Ole verteld worden dan?
Oh, gemist ookquote:
Ik hoop er nog steeds opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef MissBliss het volgende:
Er is idd nog een heel klein kansje dat Re meegaat![]()
Wat jammer DML!
As ifquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, gemist ook
Dussssssssssssssss ik hou mn mond wel
Dat was bij elies thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
As if
Nee niet doen hoor! Dat ken ik van je! *denkt aan sauna*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |