Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Ben je gek.We hebben hier de meest prachtige vlaaien maar Ing, Greys en Tombo willen alleen maar kruimelvlaai.
Of deze keer paasvlaai misschien?quote:
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zonde, er zijn zoveel lekkere.
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dabedoellik. Maar dan is er opstand.En de wilde wieven eten ieder met gemak een kwart vlaai op.
Minuut of 15.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van essentieel belang: in welk tijdsbestek?
Dan vind ik het ook niet gek dat je je zorgen maakt om je jurrekiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Tsssssk in de sauna heb ik ook wel eens bountyvlaai en speculaasvlaai op
Ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Tombo en Ingetje gaan allebei naar La Place toch?
Dat als Re niet kan en ik wel, ik dus moet zorgen dat ik al voor die tijd op het station van Hilversum ben dus zodat 1 van hun mij op kan pikken daar?
Misschien kan iemand als greys gaat zitten wel een bilspleetfoto van haar maken, als het jurkje openscheurtquote:
Oh okquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr ik breng je wel thuis als het nodig is
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat goedkomen Bliss![]()
Mits Re zich natuurlijk zodanig beter voelt dat je met een fijn gevoel de deur uit stapt
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, maar anders ga ik gewoon foto's van mn tv maken als jullie vol in beeld zijn![]()
quote:
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel er vaderlandslievend bij zitten voor de totale ervaring he?
Je kunt het!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Nog een werkdag overleven, een saaie verjaardag en als ik dan wakker word.....is het al bijnaaaa zover
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het!![]()
Ik heb morgen verjaardag. zaterdag verjaardag (allebei leuk) en dan is het zover!
Heb je anders nog outfits dan? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik trek gewoon 1 van mijn vele rood-wit-blauwe outfits uit de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |