Jullie mogen de hele achterbank hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is een van mijn betere zo niet beste vrienden. If I may say so.
* Tha_Erik pinkt traantje weg. En allemaal dankzij FOK!.
Maar ik wil naast Takke zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn alleen maar vrienden hoor.
Ah, je snapt het. Dan hoef ik het bordje niet op te hangen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het omdat ik homo ben? Dat we achterin moeten? Equal but seperate?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Over 3 kwartier is het al overmorgen!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Takaiki het volgende:
Dames dames...![]()
Domdom zegt anderhalf uur vanaf "oos stedje"...
+ tussenstops om Steve en Erik op te pikken ...
+ tussenstop voor Steve's kleine blaas![]()
Cat? Tussen 2 en half drie aankachelen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik er iets over te zeggen heb, maar ik ben iemand die liever te vroeg dan te laat is![]()
.
Dan beginnen we dus lekker landelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Takaiki het volgende:
O ja bonnen![]()
*link stuurt naar werk om gratis uit te printen*
@Cat: mwah aan de noordkant van Buul, dus de Domdom zal ons wel via Zurrik weer de A2 opjagen
Ik LOLdequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Takketaxi! 2 uur chez moi!
(dan is ze er rond 14.10 uur)
En die andere helft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik LOLde![]()
Vertraging komt overigens zeker voor de helft van de keren op de rekening van Takkeman
Als je mee wilt eten welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Tombo en Ingetje gaan allebei naar La Place toch?
Dat als Re niet kan en ik wel, ik dus moet zorgen dat ik al voor die tijd op het station van Hilversum ben dus zodat 1 van hun mij op kan pikken daar?
En als ze niet mee wil eten maar wel mee wil naa La Place laat je 'r staan?!quote:
Jij impliceerde dat de keren dat ik later ben, dat dat aan mij ligt, maar dat zijn vaak de keren dat we samen zijn en die vertraging komt vaak door Takkeman.quote:
Nee, dan haal ik haar na het eten opquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ze niet mee wil eten maar wel mee wil naa La Place laat je 'r staan?!
Maar als ze nu in de auto pas zegt dat ze niet mee-eet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan haal ik haar na het eten op![]()
En als ze mee wil eten haal ik haar voor het eten op
quote:
Whut?quote:
Oh ok, dus ik kan ook later komen als ik dat wil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan haal ik haar na het eten op![]()
En als ze mee wil eten haal ik haar voor het eten op
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als ze nu in de auto pas zegt dat ze niet mee-eet?
Gooi je haar dan eruit?
Omgquote:
Nou ja, ze wil Bliss alleen ophalen als ze mee komt eten, en als dan blijkt dat ze dat toch niet wil mag Bliss niet uit de auto... ik vind het verdacht!quote:
Ja hoor.....dan rij ik na LaPlace wel ff naar het stationquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok, dus ik kan ook later komen als ik dat wil?
Nou ik weet het helemaal nog niet hoor! Alleen ben ik wel een beetje bang dat het alleen mij zal worden, zonder ReHet was al een beetje twijfelachtig, maar nu is meneer ook nog echt ziek geworden. Hopelijk knapt ie op, want als ie zoals vandaag is, ga ik ook niet mee zondag
(maar kan me niet voorstellen dat het zo lang zal duren).
[..]
[..]
Omg![]()
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ze wil Bliss alleen ophalen als ze mee komt eten, en als dan blijkt dat ze dat toch niet wil mag Bliss niet uit de auto... ik vind het verdacht!
Blame tha breakfast on Kreesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.![]()
Nee.quote:
Rijstevlaai?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik bij haar logeer moet ik ook altijd vlaai meenemen en ze doet uitgebreide ontbijten.![]()
Thanks!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor.....dan rij ik na LaPlace wel ff naar het station![]()
Zie maar ff wat en hoe het komt zondag.
Ik ben bang van wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
Oooooh! Ik hoop toch echt dat jij in ieder geval wel meekan.Re erbij zou super zijn geweest, maar ik denk dat dat wat veel is nu he?
Vandaag een oud wijf in de winkel vet flippen dat haar rijstevlaaitje niet lekker was.quote:
Ben je gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |