Denk het wel, maar ik roep dit ff snel via mobiel vanaf mijn werk en mobiel dmen is me nog nooit geluktquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Greys, heb jij mijn DM van daarstraks ontvangen?
ok no probs!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik roep dit ff snel via mobiel vanaf mijn werk en mobiel dmen is me nog nooit gelukt![]()
![]()
Gaat over zondag? Ik denk rond vier uur bij Buddha Beer in Bleiswijk op de parkeerplaats, ik pm je vanavond absoluut, beloofd!
Ja had ik gezien en ik heb de vouchers erin gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, het staat op blz 76 maar de bon zelf zit achterin
bon nr 64
Super!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef indaha het volgende:
Ja heb ik, zal ze dadelijk op de bus doen dan moet het lukken voor zondag
Als je nog eens wat nodig hebt roep je maar hoor, want het meeste ervan is voor ons toch te ver wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Greys het volgende:
Die bonnen zijn echt dik de moeite, was paar mnd geleden met moeder en zusje eten in Nijmegen en toen ging er bijna 30 eu van de rekening af bij Humphreys
Nee zijn niet geldig met andere korting denk ik , maar er is op internet wel een kortingsvel van bepaalde producten en die is geldig t/m 26 febquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Effe checken of we korting op korting kunnen krijgen. En anders de rekenmachine mee voor optimaal voordeel.
Kllllllik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooo
Dan kunnen we vandaag en zondag vergelijken
Je haar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kllllllik.
Het is echt best kort en het whoesjt niet echt.
Is het al zondag, echt te veel zin in gewoon
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je haar!Ook met minder whoesj is het goddelijk.
![]()
Wat een leuke foto ook, je kijkt zo guitig.
Corry!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Mijn. God.
Als voorbereiding heb ik maar even het mapje muziekjes geopend met alle winnende nummers van het eerste songfestival (1956) tot 2009.
En het is awesome. Zometeen Corry Brocken. Dit wordt wat in de auto
.
Je gaat BrandX toch niet in de kofferbak van je Smart dumpen, hè?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Greys het volgende:
BrandX en Maes hebben PM!
Wij spreken om 16 uur af, het is ca. 50 minuten rijden naar La Place vanaf Bleiswijk dus zullen daar op tijd zijn als het goed isEn als we daar om 18 uur weer vertrekken zijn we ook op tijd in de studio.
LIJSTJEEEEEEEEEEE voor mezelf:
- 29 kaarten meenemen (mss wel handig)
- fotocamera
- kortingsbonnen La Place
- roodwitblauw jurk-ding aan
- telnrs van degenen die niet naar La Place komen om ze bij de studio te vinden
-JE GOEDE HUMEUR, GREYS!!!! (groetjes, Erik)
Dat past nooitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je gaat BrandX toch niet in de kofferbak van je Smart dumpen, hè?
Nee nu we met drie gaan, wordt het de auto van Maes of BrandXquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je gaat BrandX toch niet in de kofferbak van je Smart dumpen, hè?
Ik zou er wel een broek onder aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:48 schreef BrandX het volgende:
ladies and gents, mag ik kledingadvies?
Oranje t-shirt en een vlag op mijn wangen, kan ik er dan mee door?
Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er wel een broek onder aandoen.
Psies! Je moet een ieder in zijn of haar waarde laten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Muis006 het volgende:
Dat vind ik wel een beetje opdringerig hoor Cat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Muis006 het volgende:
Dat vind ik wel een beetje opdringerig hoor Cat.
Hebben jullie BX gemeet? Hmmm?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies! Je moet een ieder in zijn of haar waarde laten!
Daar! Zie! Opgelost.quote:
Snotneus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies! Je moet een ieder in zijn of haar waarde laten!
Ik wist niet dat je die ook spaardequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Greys het volgende:
- telnrs van degenen die niet naar La Place komen om ze bij de studio te vinden
Nou hè, wat dacht je van de mensen bij La Place! Loop ik in m'n roodwitblauwe jurkjequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nu we met drie gaan, wordt het de auto van Maes of BrandX
En volgens mij denken ze bij de studio als ze ons verkleed en wel aan zien komen zondag 'Gut, zouden ze denken dat ze naar een voetbalwedstrijd gaan?'
Nee daarom, ik kreeg er al een leuk opgevouwen beeld bij!quote:
Nou dat is meer omdat ik dan even kan bellen waar iemand is, als ik met diegene's kaartje bij de studio staquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die ook spaarde. Moet je die van mij ook nog hebben dan?
Help me even, hangt dat af van drukte of van of je wel naar La Place kan komen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Weet nogsteeds niet of LaPlace of direct.
Oh, ik doe het jurkje gewoon thuis aan, ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik had me bedacht dat ik me in La Place ging omkleden.Beetje in burger eten en zo. Maar zo te horen is Den Outfit dan ook al gewenst.
Dat was echt hilarisch, vooral toen we nog niet helemaal bij de haven waren!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga me niet in La Place omkleden hoor, dan hebben we helemaal zo weinig tijd om te eten![]()
We hebben ook door heel Dusseldorf gelopen in het rood wit blauw, dan moet de La Place ook kunnen!
Wat ga je dan allemaal op- en aantuigen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ga me niet in La Place omkleden hoor, dan hebben we helemaal zo weinig tijd om te eten![]()
We hebben ook door heel Dusseldorf gelopen in het rood wit blauw, dan moet de La Place ook kunnen!
Laplace naar studio is het puntquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat is meer omdat ik dan even kan bellen waar iemand is, als ik met diegene's kaartje bij de studio staWacht maar even, ik stuur vanavond wel even een PM aan degenen die niet naar La Place komen voor hun nr
[..]
Help me even, hangt dat af van drukte of van of je wel naar La Place kan komen?
Want mss valt er iets te regelen dat iemand je van het station kan halen, of dat je met de bus naar La Place gaat vanaf het station en dat iemand van ons je weer mee terug neemt naar de studio
Volgens mij waren er nog wel wat plekjes in sommige auto's!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Laplace naar studio is het punt
Dat komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wil je nu al met iemand de kofferbak induiken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ok dan nemen we de gok maar. En anders maar op schoot. Of iemand moet de kofferbak in.
Met greys even.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wil je nu al met iemand de kofferbak induiken?
Mag je haar uit haar jurkje spelden.quote:
Ohhhhhhh dat komt zeker goed! Het is maar 8 minuten rijden ofzo, dus op schoot kan altijd (quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik die speld nog nodig heb deze keerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag je haar uit haar jurkje spelden.
Gekrompen in de was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik die speld nog nodig heb deze keer![]()
De vorige keer was het jurkie te groot, of dat nu nóg zo is...
Primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat is meer omdat ik dan even kan bellen waar iemand is, als ik met diegene's kaartje bij de studio staWacht maar even, ik stuur vanavond wel even een PM aan degenen die niet naar La Place komen voor hun nr
Bij mij ook! Bij mij ook!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Errrrrrrrhm... jah, houd het daar maar op.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Errrrrrrrhm... jah, houd het daar maar op.
quote:
+1!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wasmachines van tegenwoordig...
Jij doet alleen handwasjes?quote:
Want negatieve aandacht is ook aandacht.quote:
Eten bij La Place is een kwestie van een plate-je of een broodjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Dirkh het volgende:
Dus jullie hebben een uur en een kwartier gerekend voor eten, rijden, parkeren, wachten en opwachten?Spannend.
Nou, reken nog maar twee mensen voor La Place Tombolafan
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten bij La Place is een kwestie van een plate-je of een broodje
En het rijden is maar 7 minuten. We moeten gewoon iedereen weer op tijd de auto's in schoppen, dan komt het vast goed. Hoop ik*nagelbijt*
En yayyyyy
Ik ben er ook bang voor jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]Tuurlijk komt het goed. Jij zit vast om kwart over vijf al te roepen dat iedereen op moet schieten.
Zit je haar niet goed meer?quote:
Nee, dat op tijd komenquote:
Appeltje-eitje.quote:
We zijn met veel man bij de La Place, jij schopt ze ruim op tijd naar buiten mét kaartjes en dan kun je pp zeker een stoel extra bezet houden voor evt. laatkomers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we om half zeven of iets later daar naar binnen kunnen en dan als die deuren om 19 uur open gaan als een gek naar binnenEn dan bij elkaar neer ploffen, stoeltjes ruilen kan daarna nog, daar hebben we dan nog anderhalf uur voor
En plassen doe je ook maar tijdens die anderhalf uur, eerst stoelen claimen
Ja maar is een uur + kwartier dan toch niet wat krap om 20+ mensen aan voer te helpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn met veel man bij de La Place, jij schopt ze ruim op tijd naar buiten mét kaartjes en dan kun je pp zeker een stoel extra bezet houden voor evt. laatkomers.
Hebbert!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik neem m'n stoma mee, en die deel ik niet!
Nee joh, daar is alles heel snel klaar! Ik neem denk ik sowieso iets van een broodje. Of in ieder geval iets wat snel te pakken is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar is een uur + kwartier dan toch niet wat krap om 20+ mensen aan voer te helpen?
Of nee, bij de gemiddelde La Place zijn ze heel rap he met grote druktes?
En we weten zeker dat ie open is op zondagavond?
Volgens DML was hij open.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar is een uur + kwartier dan toch niet wat krap om 20+ mensen aan voer te helpen?
Of nee, bij de gemiddelde La Place zijn ze heel rap he met grote druktes?
En we weten zeker dat ie open is op zondagavond?
Okay, ik deel alleen met jou dan. Zijn de huidplakken nieuw?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebbert!Dan krijg jij ook geen extragratizz huidplakken van me.
![]()
En dat zakje geurvreters kun je ook wel vergeten.
Nieuw en ongebruikt. Wil je eendelig of tweedelig?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik deel alleen met jou dan. Zijn de huidplakken nieuw?
Weet je heel zeker dat je dat wil weten?quote:
quote:
Dan vertellen we je het zondag welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Euh nee, laat bij nader inzien maar zitten.
Ik moet nog eten, de 6e...
Premeet om half 5?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik eet gewoon zodra ik binnenkom hoor, ik ga niet eerst wachten tot de groep compleet is![]()
Ik (her)ken ook meer dan de helft niet geloof ik
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar DirkH en OpEenGrotePaddestoel gaan ook mee dus
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jongen, iets te gay, kijkt boos en zegt weinig = Cosmo..
Dna ga je duidelijk niet naar de goede meets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef BrandX het volgende:
Ik ken er slechts 6 uit de OP
lang geleden dat ik naar een meet ben geweest waar ik de meeste niet ken
In mijn ogen juist welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dna ga je duidelijk niet naar de goede meets.
quote:
Heeft ze mij zeker als aas gebruikt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef BrandX het volgende:
Vergeet niet dat Greys mij hier in geluisd heeft
Ik ook 14 wel, 15 nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er 14 wel eerder van gemeet, 15 niet.
Gb, ik geloof dat ik van je gedroomd heb vannacht. Of gewoon aan je gedacht hebquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er 14 wel eerder van gemeet, 15 niet.
Jezelf bij de mensen die je gemeet hebt tellen is valsspelen.quote:
Oeh ik ben die ene.quote:
Nou nee niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ze mij zeker als aas gebruikt?
als Re thuis blijft zijn het er maar 5quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh als Re thuisblijft dan 13 wel en 15 niet.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou nee niet eens
Het ging iets als zo:
BX krijgt PM van Greys: "Ja hoi BX, maak eens 17,50 over naar mijn rekeningnr, ditdat"
BX PM't terug: "ehhh. hoezo?"
BX krijgt PM van Greys: "ja we gaan leuke dingen doen! Doe nou maar!"
BX is braaf en doet het.
BX PM't terug: "done! wat gaat er nu gebeuren?"
BX krijgt PM van Greys: "zo, nu ga je mee naar hier {link topic Nat. Songfestival}"
BX antwoord twijfelachtig: "eeeehhhhh...... ok!"
Dit soort dingen zijn altijd leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik beloof je, het wordt gezellig
. Sowieso is het een leuke groep, voor zover ik de mensen ken
.
Ingetje79 was er vorig jaar ook bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Peter het volgende:
Dikgedrukt ken ik volgens mij wel..
Weinig eigenlijkEn Tombolafan was er vorig jaar bij? Dan zou ik je ook moeten kennen
En Cat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Peter het volgende:
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Weinig eigenlijkEn Tombolafan was er vorig jaar bij? Dan zou ik je ook moeten kennen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou nee niet eens
Het ging iets als zo:
BX krijgt PM van Greys: "Ja hoi BX, maak eens 17,50 over naar mijn rekeningnr, ditdat"
BX is braaf en doet het.
BX krijgt PM van Greys: "zo, nu ga je mee naar hier {link topic Nat. Songfestival}"
Ik heb blijkbaar weinig indruk gemaakt.quote:
Dit had je beter niet kunnen doen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Peter het volgende:
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Je was ook maar chauffeur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weinig indruk gemaakt.
Nee, echt waar?! Wat een giller!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou nee niet eens
Het ging iets als zo:
BX is braaf en doet het.
Ik ook, terwijl ik toch de vrouwelijke variant ben van Erik qua "myhairdomakesafirstimpression"quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar weinig indruk gemaakt.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik toch de vrouwelijke variant ben van Erik qua "myhairdomakesafirstimpression"
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was ook maar chauffeur.
Sorry...
Schokkend, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl ik toch de vrouwelijke variant ben van Erik qua "myhairdomakesafirstimpression"
Als de cd werkt vast wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Maar dit jaar ga ik met de Takketaxi
. Oh, betreffende de takketaxi, ik moet nog wel weten of de spleet mp3's van een CD kan lezen
.
Oh, dus zondag herken je me wel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Peter het volgende:
Post geupdate
Ik ben beter in gezichten dan in namen, sorry!
Dan moet je je nooit aan namen wagen. (doe ik ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Peter het volgende:
Post geupdate
Ik ben beter in gezichten dan in namen, sorry!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus zondag herken je me wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |