Greys, heb jij mijn DM van daarstraks ontvangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Greys het volgende:
Hadden er nog mensen een verdwaalde postcodeloterij agenda? Daar zit een bon in voor La Place, 25% korting op je rekening. Max 4 pers per bon. Ik heb 2 bonnen, kunnen we nog meer verzamelen?
Denk het wel, maar ik roep dit ff snel via mobiel vanaf mijn werk en mobiel dmen is me nog nooit geluktquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Greys, heb jij mijn DM van daarstraks ontvangen?
ok no probs!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik roep dit ff snel via mobiel vanaf mijn werk en mobiel dmen is me nog nooit gelukt![]()
![]()
Gaat over zondag? Ik denk rond vier uur bij Buddha Beer in Bleiswijk op de parkeerplaats, ik pm je vanavond absoluut, beloofd!
Ja had ik gezien en ik heb de vouchers erin gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, het staat op blz 76 maar de bon zelf zit achterin
bon nr 64
Super!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef indaha het volgende:
Ja heb ik, zal ze dadelijk op de bus doen dan moet het lukken voor zondag
Als je nog eens wat nodig hebt roep je maar hoor, want het meeste ervan is voor ons toch te ver wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Greys het volgende:
Die bonnen zijn echt dik de moeite, was paar mnd geleden met moeder en zusje eten in Nijmegen en toen ging er bijna 30 eu van de rekening af bij Humphreys
Nee zijn niet geldig met andere korting denk ik , maar er is op internet wel een kortingsvel van bepaalde producten en die is geldig t/m 26 febquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Cat22 het volgende:
Effe checken of we korting op korting kunnen krijgen. En anders de rekenmachine mee voor optimaal voordeel.
Kllllllik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooo
Dan kunnen we vandaag en zondag vergelijken
Je haar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kllllllik.
Het is echt best kort en het whoesjt niet echt.
Is het al zondag, echt te veel zin in gewoon
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je haar!Ook met minder whoesj is het goddelijk.
![]()
Wat een leuke foto ook, je kijkt zo guitig.
Corry!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Mijn. God.
Als voorbereiding heb ik maar even het mapje muziekjes geopend met alle winnende nummers van het eerste songfestival (1956) tot 2009.
En het is awesome. Zometeen Corry Brocken. Dit wordt wat in de auto
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |