Oh ja dat is ook een goeie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
@greys 18.15 check
Mocht je echt naar laplace willen kan je ook een OV-taxi nemen
Een zee van rood-wit-blauw en oranje. That's us!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet gevraagd is: Kan de argeloze tv-kijker nog de FOK! afvaardiging herkennen aan iets of moet het gewoon gissen worden en hopen dat de tv camera's hun kant op zwaaien?
Ik hoop iig weer dat we een Vader Abraham rel krijgen zoals laatst.
Vorig jaar kon je het in elk geval heel duidelijk zien, want toen was er NIEMAND van het publiek die vlaggetjes mee hadden en wij welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Iwanius het volgende:
Als het al niet gevraagd is: Kan de argeloze tv-kijker nog de FOK! afvaardiging herkennen aan iets of moet het gewoon gissen worden en hopen dat de tv camera's hun kant op zwaaien?
Ik hoop iig weer dat we een Vader Abraham rel krijgen zoals laatst.
Dat mogen ze vinden, maar hoe verschrikkelijk het ook is, het leven gaat door.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
Ze gaan dat toch niet ongepast vinden ofzo he, ons roodwitblauwe gejubel nu met Friso enzo?
Welnee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
Ze gaan dat toch niet ongepast vinden ofzo he, ons roodwitblauwe gejubel nu met Friso enzo?
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb trouwens een normale outfit aan hoor, het enige oranje item dat ik heb is een soort vikingsmuts met vlechten en dat gaat me iets te furrr
Das ook mijn instelling. Ik heb niets Oranjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.
Rood-wit-blauw mag ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Das ook mijn instelling. Ik heb niets Oranjes
Gelukkig heb ik connecties danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die instelling verdien je geen fanclub kaartje.
En Takkevlaggetjes!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik connecties dan![]()
Rwb is keisjiek.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe een oranje polo onder een zwart overhemd, want ik moet wel sjiek blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |