SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Liesbeth had ook wel een bh aan mogen doen.. allejezus!
Om het op te vullen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Die jurk is sowieso lelijk, zou het zeker geen gala noemen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, eerder; Ik heb iets uit de collectie van de kringloop gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Die jurk is sowieso lelijk, zou het zeker geen gala noemen!
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
10 kwartetten, dus alle kandidaten, inclusief afvallers?
Ik zie haar twee pluspunten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
haar ogen !quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Jorwol het volgende:
Wat een kwartetface heeft die Tim ook
Luister je wel naar de opdracht?quote:
nee niet gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Luister je wel naar de opdracht?
Afvallers zwart, mensen in het spel rood.quote:
cool, maar mijn opmerking staat nog steedsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afvallers zwart, mensen in het spel rood.
Zou wat zijn hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Mestras het volgende:
Anne Marie gaat zichzelf neerleggen
Liever niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op Hadewych, pak die vrijstelling.
Dit ja.quote:
Ja dat was ook niet uitgelegd volgens mij hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Mestras het volgende:
Ik dacht dat Hade zichzelf uitspeelde.Mensen die kwartet niet snappen.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Jorwol het volgende:
Beter gaat Hadewych er nu niet uit hoor
Van te voren veel oefenen met kwartet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef EllaN het volgende:
Je kunt als mol niet zoveel in deze opdracht, toch?
Ben bang van welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Jorwol het volgende:
Gaarne of Liesbeth, zolang het Tim maar niet is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Jorwol het volgende:
Nee, klopt idd. Had ik nog niet bij stil gestaan. Het gaat niet om geld en die vrijstelling is de mol niet zoveel waard.quote:
En dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Gaarne of Liesbeth, zolang het Tim maar niet is.
KSSST.quote:
iemand die jou verdenkt niet de vrijstelling laten krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef EllaN het volgende:
Je kunt als mol niet zoveel in deze opdracht, toch?
Zullen we dan maar afspreken dat Liesbeth er uit gaat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Gaarne of Liesbeth, zolang het Tim maar niet is.
Ja echttt!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg spannendste aflevering tot nu toe.
Eerste spel? Dat hadewych afgezonderd werd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef bzk het volgende:
Maar waar sloeg de openingstitel nou op
omdat Molquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef jcdragon het volgende:
WTF ? Waarom niet Liesbeth eruit ?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
JAAAAA TIM WEG. Daar gaat mijn tweede verdachte
.
Ben bang van dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Melleyn het volgende:
Dan is Liesbeth de slechtste mol ever
Ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Als er nu nog mensen zijn die denken dat Liesbeth het niet is.
hoezo faalmolquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
Nu hoop ik gewoon dat Hadewych het is anders is Liesbeth echt gewoon een faalmol.
Veel te opvallend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
hoezo faalmolze heeft individueel nog geen euro ingebracht
Ik vind haar zo doorzichtigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit dus.. Hadewychquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
Nu hoop ik gewoon dat Hadewych het is anders is Liesbeth echt gewoon een faalmol.
Het is zo'n vieze vuile passieve mol. Heel die laatste aflevering 'Ja de groep verneukte het al dus ik hoefde het niet te doen' Bah!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik leef wel met je meequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als Hade eruit had gelegen had ik ook met jou mee geleefd hoor!![]()
Wat stom!
Ja maar wel veeeeeeeel te opvallend. Slechte mol dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen de bek niet houden tegen elkaar waarschijnlijk.quote:
nee dohquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef TUFKAL het volgende:
Wedden dat t volgende week niet bekend wordt?
Gaan ze het weer uitstellen tot de allerlaatste uitzendingquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef TUFKAL het volgende:
Wedden dat t volgende week niet bekend wordt?
Sowiesoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaan ze het weer uitstellen tot de allerlaatste uitzending
Toch altijd zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaan ze het weer uitstellen tot de allerlaatste uitzending
Yep, klinkt zeker plausibelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
En het is toch echt Hadewych, al was die wel wat onmollerig met 1.000 euro voor de pot erbij vandaag. Maar aardig wat hints naar haar:
* In de titel ontbrak haar naam, daar stonden dus alleen die van de overgebleven kandidaten
* Hadewych vindt tellen leuk... handig met al die kruizen (plus) en de rekensommen in de tweets
* Hadewych zag je door het fiche met de vrijstelling en het woord 'De Mol' heen
* Bij de executie zei Art: Tenzij je de mol bent... Hadewych.
Alsof hij niet tactisch heeft gespeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Blijkt dus dat ie niet de mol is, gewoon dom.
Hij verneukte de helft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof hij niet tactisch heeft gespeeld
Ik ga hierin meequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
En het is toch echt Hadewych, al was die wel wat onmollerig met 1.000 euro voor de pot erbij vandaag. Maar aardig wat hints naar haar:
* In de titel ontbrak haar naam, daar stonden dus alleen die van de overgebleven kandidaten
* Hadewych vindt tellen leuk... handig met al die kruizen (plus) en de rekensommen in de tweets
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
Zat Maarten met die vraag altijd goed.quote:
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
verdachtmaking bij haar weghalen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?
Voor mij ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef NLGooner het volgende:
Zou ook voor het eerst zijn dat ik de mol al een tijdje goed had
Ze heeft de rest van de opdracht anders verneukt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?
Ik denk vooral om wat minder verdacht over te komen. Ze had immers ook al 1.500 euro uit de pot gehaald door de anderen te herkennen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar als wellicht ook een of andere hint?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verdachtmaking bij haar weghalen.
Heb precies hetzelfde probleem.. altijd net de tweede verdacht bij mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij ook! De afgelopen paar jaar zit ik steevast op kandidaten die wel in de finale komen, maar niet de mol zijn
.
Ah jij was erbij en hebt meegeteld?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
Geld in de pot brengen om minder verdacht te zijn slaat nergens op. Zo raar zou het niet zijn als ze niet had geweten hoeveel bogen het waren.
Expres mollen (achterover zitten bij fietsenopdracht, de toren in willen lopen,quote:
Als je geen zin hebt kom je niet zo ver.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Expres mollen (achterover zitten bij fietsenopdracht, de toren in willen lopen,
Hij was ook gewoon erg passief, had er nooit zin in
Bij het kwartetten (waar de fuck ging dat over), overduidelijk verkleden bij de fotoopdracht,
Nee, ben blij dat ie eruit is.
Hij maakt zichzelf verdacht op die manier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt kom je niet zo ver.
Sowieso vond ik het vorig jaar een waardeloze mol... hoefde bijna niets te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
HADE FOR THE WIN!!
Overigens betekent dit wel dat de dames elkaar hebben voorgelogen (deze aflevering en de aflevering waarin Hade de andere twee dames ondervroeg).
Geweldig gewoon dat Hade de finale haalt, terwijl sommige mensen ervan overtuigt waren (al sinds aflevering 2) dat ze vroeg zou sneuvelen!!
Dit is dus nu al een beter seizoen dan vorig jaar (sorry, Art).
quote:DAGBOEK MOL (AFLEVERING 8)
23feb
"Zo, het zit er op. Nou ja, bijna dan. Alle mannen zijn er in ieder geval uitgewerkt!"
plaatje
Zo, het zit er op. Nou ja, bijna dan. Alle mannen zijn er in ieder geval uitgewerkt! En toch vind ik dat wel een beetje jammer. Tim, William, Frits, Maarten, Dio. Zeg nou zelf: stuk voor stuk hele aardige, sympathieke jongens. Echt waar! Je zou ze allemaal in de finale willen zien. Maar nee, het zijn de dames die het doen in deze editie van Wie is de mol. Ik ben één van hen, maar wie? De pot staat nu nog steeds vlak onder het bedrag waarmee we in het Hofdi-huis eindigden. En we hebben nog maar één aflevering te gaan! Als ik me niet vergis wordt dit, ongeacht hoe de volgende aflevering verloopt, sowieso de laagste pot in de geschiedenis van dit programma. En daar ben ik nu al trots op!
ja probeer ik hele tijd uit te leggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf verdacht op die manier.
Anne-Marie valt echt af, die heeft van de drie overgebleven kandidaten het meeste geld in de pot gebrachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych of Anne-Marie?
Mijn gevoel neigt erg naar Hadewych.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anne-Marie valt echt af, die heeft van de drie overgebleven kandidaten het meeste geld in de pot gebracht.
Inderdaad.. vond zijn blik/zijn ogen heel mooi ergens in het begin van deze aflevering.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef La_Vita het volgende:
Wel jammer van Tim, begon hem steeds leuker te vinden
ach kom op, anne-marie kan het echt niet zijnquote:
En Liesbeth vind ik er te dik bovenop liggen, dus die valt daarom al af voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ach kom op, anne-marie kan het echt niet zijn
Hadewych, want toffer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Anne marie is het niet nee, te fanatiek, en ook toch heel wat geld in de pot gebracht?
Zit nu in dubio over Liesbeth en Hadewych. Ik weet het echt niet.
Waarheid!!! Liesbeth staat daar al vanaf het begin hoog als verdachte, zou een enorme tegenvaller zijn .......quote:
Wat me meer irriteert is dat bewegen van haar vingers toen Art het over de mol had tijdens de executie (hetzelfde deed ze tijdens de onderhandelingsopdracht op het einde, toen de kaartjes getrokken werden).quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef pleeborstel het volgende:
Valt me toch echt op hoor, die Liesbeth zit iedere executie met haar armen gekruist. Is dat geen hint naar de kruizen?
Het lijkt ieder jaar weer op elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Smeich het volgende:
De schrijfstijl komt van iemand van de redactie hoor
Ja Tim was erg leuk en deed leuk mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Tim was wel tof deze aflevering.
Mee eens met jou PatriQuequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dit een van de beste afleveringen dit seizoen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Smeich het volgende:
De schrijfstijl komt van iemand van de redactie hoor
Die kruisjes die Hadewich geregeld voor opdrachten sloeg, zouden in plaats van een ' god, help me' weleens een 'god, vergeef me' kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga wel huilen als er helemaal geen hint blijkt te zijn naar de kruizen.
Nou ik kan je nu alvast vertellen dat het gewoon Liesbeth isquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind het nu al frustrerend dat we volgende week niet te horen krijgen wie de mol is..
Wat mij betreft is het óf Liesbeth (maar dan is het wel saai, want zelfs IN de uitzending spreken kandidaten openlijk erover dat ze Liesbeth als mol verdenken) óf Hadewych. Hadewych verdenk ik dan, omdat ze vorige week tijdens het maken van de test bij de vraag 'wie is de mol' met de muis naar haar eigen naam wees.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou ik kan je nu alvast vertellen dat het gewoon Liesbeth isDaar heeft vanaf het allereerste moment voor mij geen twijfel over bestaan. Daarnaast zijn de emoties van Hadewych veel te oprecht en gaf Anne-Marie bij het kwartetten ook duidelijk de bevestiging dat zij niet de mol is door haar duidelijke gespannenheid en opluchting toen ze de vrijstelling kreeg.
Alls 1 van die 2 het toch zou zijn dan verdienen ze een dikke oscar voor de prachtige acteerprestaties.
Wel jammer als Liesbeth het is omdat het dan zo obvious was, aan de andere kant een prima mol-jaar als je kijkt naar het bedrag in de pot. Alhoewel dat soms meer kwam door dom gedrag van de rest dan door de mol, maar toch
Nogmaals, het is niet duidelijk of dit inderdaad waar is. Regie enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hadewych verdenk ik dan, omdat ze vorige week tijdens het maken van de test bij de vraag 'wie is de mol' met de muis naar haar eigen naam wees.
Hadewych is het niet, die heeft tevaak geld binnen gehaald waar ze makkelijk had kunnen mollen zonder dat het opviel. (Vandaag ook weer met die vraag, tuurlijk kun je zeggen dat ze 500 pakt om dan niet verdacht te worden. Maar als dat zo is zou ik haar een slechte mol vinden. Een mol saboteert en gaat niet persoonlijk geld in de pot brengen. Ze kon het makkelijk op de boeg gooien dat ze totaal niet op het plein gelet had ofzo...)quote:Mijn Mol is nog steeds Liesbeth. Vanwege de kruisen in veel afleveringen en haar naam die gewijd aan god betekent. Dan zit zij gekruist met haar benen tijdens de executies, ze kruiste vanavond haar armen ook nog even. Ze werkt bij de KRO, de omroep van het katholieke kruis.
Waar komt die hint vandaan? Dan kan ik hem in de special gebruiken voor morgenavondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Vanaf aflevering 1 op Liesbeth, en nog goed ook. Qua potstand een goede mol, echter voor het thuisfront een makkelijk te herkennen mol. Zo makkelijk zelfs dat het er bijna bovenop lag.
Ze heeft hier en daar soms best slim dingen gedaan hoor, echter was het alleen vaak best opzichtig in plaats van in het geniep. Maar zo kan een mol nu eenmaal te werk ghaan in een groep waarin iedereen wel een beetje mol is. Ze kon helaas alleen niet acteren (vooral dat lachen toen de pot naar 0 ging, ze was gewoon blij op de camera).
Met deze hint daarbij:
[..]
Hadewych is het niet, die heeft tevaak geld binnen gehaald waar ze makkelijk had kunnen mollen zonder dat het opviel. (Vandaag ook weer met die vraag, tuurlijk kun je zeggen dat ze 500 pakt om dan niet verdacht te worden. Maar als dat zo is zou ik haar een slechte mol vinden. Een mol saboteert en gaat niet persoonlijk geld in de pot brengen. Ze kon het makkelijk op de boeg gooien dat ze totaal niet op het plein gelet had ofzo...)
Wacht... wat? Op die ¤500 vandaag na heeft Hadewych toch ¤0 in de pot gebracht? En ze heeft ook een keer ¤500 eruit gesnoept voor die joker. Haar saldo is ronduit slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hadewych is het niet, die heeft tevaak geld binnen gehaald waar ze makkelijk had kunnen mollen zonder dat het opviel. (Vandaag ook weer met die vraag, tuurlijk kun je zeggen dat ze 500 pakt om dan niet verdacht te worden. Maar als dat zo is zou ik haar een slechte mol vinden. Een mol saboteert en gaat niet persoonlijk geld in de pot brengen. Ze kon het makkelijk op de boeg gooien dat ze totaal niet op het plein gelet had ofzo...)
8 maart is de finale / ontknoping. 15 maart start het nieuwe seizoen van Bloedverwanten in het tijdslot van Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan iemand mij helpen aan een uitzendschema van WIDM 2010 of 2011, of 2012? Ik weet (bijna) 100% zeker dat er altijd een week pauze is tussen het bekendmaken van de winnaar en de laatste aflevering maar ik kan het even niet vinden..
Ben ik dan gek? Ik zou zweren dat er altijd een week met niets was tussen de bekendmaking van de winnaar en de laatste aflevering?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:57 schreef MrManiak het volgende:
[..]
8 maart is de finale / ontknoping. 15 maart start het nieuwe seizoen van Bloedverwanten in het tijdslot van Wie is de Mol?
Zal wel lachen zijn als jongens Jung-is moest betekenen. Dan ben ik wel benieuwd wat Art volgende week gaat doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Nu hoeft Art de groep niet meer steeds aan te spreken met 'Jongens'.
Zie een paar pagina's terugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:54 schreef Maartel het volgende:
Hoorde iemand anders Art met zijn 'de spannendste excecutie van allemaal, tenzij je de mol bent.... Hadewych'?
Onzin natuurlijk, deze bn-ers zijn niet bepaald rijk te noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik denk ook Liesbeth. Ik hoop het niet, dan zou ik serieus teleurgesteld zijn, omdat ik haar dan een slechte mol zou vinden.
Sowieso die "hints"; zo zegt ze in aflevering 3 "ik ben de mol", en ergens in de latere afleveringen als Hadewych(?) aan haar vraagt of ze de mol is zegt ze heel stellig "ik ben NIET de mol", terwijl ze knikt (op de vraag "ben jij de mol?"). Verder roept ze zo vaak zo hard dat ze niet de mol isHet ligt er wel heel dik bovenop.
Ik hoop dat het Hadewych of A-M is. Anders zou ik het een slecht seizoen vinden. Ik vind het al een matig seizoen omdat de groep gewoon niet competitief was/is, ze zijn allemaal zulke leuke vriendjes etc etc.Dat boeit me geen fuck, ik wil onderlinge strijd, wantrouwen en mindfucks. Ook, waarschijnlijk omdat het BNers zijn, lijkt het geld ze helemaal niet uit te maken. Wat is ¤10k nou voor ze? Liever onbekende mensen die écht voor het geld gaan, en écht het spel spelen. Ik vind dat er vrij weinig echt WIDM over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |