Sowiesoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaan ze het weer uitstellen tot de allerlaatste uitzending
Toch altijd zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaan ze het weer uitstellen tot de allerlaatste uitzending
Yep, klinkt zeker plausibelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
En het is toch echt Hadewych, al was die wel wat onmollerig met 1.000 euro voor de pot erbij vandaag. Maar aardig wat hints naar haar:
* In de titel ontbrak haar naam, daar stonden dus alleen die van de overgebleven kandidaten
* Hadewych vindt tellen leuk... handig met al die kruizen (plus) en de rekensommen in de tweets
* Hadewych zag je door het fiche met de vrijstelling en het woord 'De Mol' heen
* Bij de executie zei Art: Tenzij je de mol bent... Hadewych.
Alsof hij niet tactisch heeft gespeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
Blijkt dus dat ie niet de mol is, gewoon dom.
Hij verneukte de helft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof hij niet tactisch heeft gespeeld
Ik ga hierin meequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
En het is toch echt Hadewych, al was die wel wat onmollerig met 1.000 euro voor de pot erbij vandaag. Maar aardig wat hints naar haar:
* In de titel ontbrak haar naam, daar stonden dus alleen die van de overgebleven kandidaten
* Hadewych vindt tellen leuk... handig met al die kruizen (plus) en de rekensommen in de tweets
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
Zat Maarten met die vraag altijd goed.quote:
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef DaMart het volgende:
verdachtmaking bij haar weghalen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?
Voor mij ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef NLGooner het volgende:
Zou ook voor het eerst zijn dat ik de mol al een tijdje goed had
Ze heeft de rest van de opdracht anders verneukt..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze die vraag over die bruggen goed (vier bruggen). Zou dat ook een hint zijn of te maken hebben met dat optellen?
Ik denk vooral om wat minder verdacht over te komen. Ze had immers ook al 1.500 euro uit de pot gehaald door de anderen te herkennen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar als wellicht ook een of andere hint?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verdachtmaking bij haar weghalen.
Heb precies hetzelfde probleem.. altijd net de tweede verdacht bij mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij ook! De afgelopen paar jaar zit ik steevast op kandidaten die wel in de finale komen, maar niet de mol zijn
.
Ah jij was erbij en hebt meegeteld?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
Geld in de pot brengen om minder verdacht te zijn slaat nergens op. Zo raar zou het niet zijn als ze niet had geweten hoeveel bogen het waren.
Expres mollen (achterover zitten bij fietsenopdracht, de toren in willen lopen,quote:
Als je geen zin hebt kom je niet zo ver.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Expres mollen (achterover zitten bij fietsenopdracht, de toren in willen lopen,
Hij was ook gewoon erg passief, had er nooit zin in
Bij het kwartetten (waar de fuck ging dat over), overduidelijk verkleden bij de fotoopdracht,
Nee, ben blij dat ie eruit is.
Hij maakt zichzelf verdacht op die manier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt kom je niet zo ver.
Sowieso vond ik het vorig jaar een waardeloze mol... hoefde bijna niets te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
HADE FOR THE WIN!!
Overigens betekent dit wel dat de dames elkaar hebben voorgelogen (deze aflevering en de aflevering waarin Hade de andere twee dames ondervroeg).
Geweldig gewoon dat Hade de finale haalt, terwijl sommige mensen ervan overtuigt waren (al sinds aflevering 2) dat ze vroeg zou sneuvelen!!
Dit is dus nu al een beter seizoen dan vorig jaar (sorry, Art).
quote:DAGBOEK MOL (AFLEVERING 8)
23feb
"Zo, het zit er op. Nou ja, bijna dan. Alle mannen zijn er in ieder geval uitgewerkt!"
plaatje
Zo, het zit er op. Nou ja, bijna dan. Alle mannen zijn er in ieder geval uitgewerkt! En toch vind ik dat wel een beetje jammer. Tim, William, Frits, Maarten, Dio. Zeg nou zelf: stuk voor stuk hele aardige, sympathieke jongens. Echt waar! Je zou ze allemaal in de finale willen zien. Maar nee, het zijn de dames die het doen in deze editie van Wie is de mol. Ik ben één van hen, maar wie? De pot staat nu nog steeds vlak onder het bedrag waarmee we in het Hofdi-huis eindigden. En we hebben nog maar één aflevering te gaan! Als ik me niet vergis wordt dit, ongeacht hoe de volgende aflevering verloopt, sowieso de laagste pot in de geschiedenis van dit programma. En daar ben ik nu al trots op!
ja probeer ik hele tijd uit te leggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf verdacht op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |