Anne-Marie valt echt af, die heeft van de drie overgebleven kandidaten het meeste geld in de pot gebrachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych of Anne-Marie?
Mijn gevoel neigt erg naar Hadewych.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anne-Marie valt echt af, die heeft van de drie overgebleven kandidaten het meeste geld in de pot gebracht.
Inderdaad.. vond zijn blik/zijn ogen heel mooi ergens in het begin van deze aflevering.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef La_Vita het volgende:
Wel jammer van Tim, begon hem steeds leuker te vinden
ach kom op, anne-marie kan het echt niet zijnquote:
En Liesbeth vind ik er te dik bovenop liggen, dus die valt daarom al af voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ach kom op, anne-marie kan het echt niet zijn
Hadewych, want toffer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Anne marie is het niet nee, te fanatiek, en ook toch heel wat geld in de pot gebracht?
Zit nu in dubio over Liesbeth en Hadewych. Ik weet het echt niet.
Waarheid!!! Liesbeth staat daar al vanaf het begin hoog als verdachte, zou een enorme tegenvaller zijn .......quote:
Wat me meer irriteert is dat bewegen van haar vingers toen Art het over de mol had tijdens de executie (hetzelfde deed ze tijdens de onderhandelingsopdracht op het einde, toen de kaartjes getrokken werden).quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef pleeborstel het volgende:
Valt me toch echt op hoor, die Liesbeth zit iedere executie met haar armen gekruist. Is dat geen hint naar de kruizen?
Het lijkt ieder jaar weer op elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Smeich het volgende:
De schrijfstijl komt van iemand van de redactie hoor
Ja Tim was erg leuk en deed leuk mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Tim was wel tof deze aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |