SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
goffedomme nou dan lat dat trio mar hoor xdDDquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er past een vol concentratiekamp onder![]()
Ookal is een Impreza een economisch en milieutechnisch foute auto, ik wil er eentje..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Samzz clit was ook een geheim concentratiekamp in de oorlog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er past een vol concentratiekamp onderC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Verdorie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, gezellig. Maar helaas moet ik overslaan.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Lul niet, mijn opa heeft daar nog geschuild tijdens de razzia van '43.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Samzz clit was ook een geheim concentratiekamp in de oorlog.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Mij krijgen ze alleen maar tegen zich met dit soort dingen. En ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ben je zeker niet
Maar het moet gezegd worden, het is een effectieve campagneWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik wil nu vooral TS trollenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mij krijgen ze alleen maar tegen zich met dit soort dingen. En ik ben vast niet de enige.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik ga zo even op de normale PC zitten denk ik. Zo op de laptop is kut trollen en wil ook nog even fappen eigenlijk![]()
Je lult. Ik heb duizenden geholpen de oorlog te overlevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Samzz clit was ook een geheim concentratiekamp in de oorlog..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb niet het gevoel dat die wel serieus is. Maar ze is er weer, we zullen zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik wil nu vooral TS trollen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het was een zuivere NSDAP clit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lul niet, mijn opa heeft daar nog geschuild tijdens de razzia van '43.C'est la vie
Die TS snapt m'n hele opmerking niet![]()
![]()
![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die TS is een gehandicapte stekelbaars.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Het is wel een goed topic geworden moet ik zeggen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Bieren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi.Kom je morgen ook bieren?
En hoe is het met je tong?
Ik zou wel willen, maar Rob is speciaal vrij dit weekendOmdat hij bijna maand weg is geweest
Met mijn tong gaat alles goed, vanmorgen wat dik. In de middag alleen rechterkant dik. Nu bijna weer normaal![]()
![]()
Het is net R49 met een newbquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef SiIk het volgende:
Het is wel een goed topic geworden moet ik zeggen.
En je tanden al kapot gebeten op je staafje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bieren?
Ik zou wel willen, maar Rob is speciaal vrij dit weekendOmdat hij bijna maand weg is geweest
Met mijn tong gaat alles goed, vanmorgen wat dik. In de middag alleen rechterkant dik. Nu bijna weer normaal
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik vind die ALS-campagne ook een beetje overdreven. Maar het trekt wel aandachtAch, wij zijn toch al lid en donateur. Dus ik ben niet de doelgroep
![]()
![]()
Verder weet ik niet wie die TS is.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Volgens mij is ze wel serieus maar snapt ze niet dat jullie trollenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat die wel serieus is. Maar ze is er weer, we zullen zien.
Ik denk dat TS in dezelfde situatie zit als jij zatquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Tchock het volgende:
Ik vind die ALS-campagne ook een beetje overdreven. Maar het trekt wel aandachtAch, wij zijn toch al lid en donateur. Dus ik ben niet de doelgroep
nee ik durf niet te etenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En je tanden al kapot gebeten op je staafje?
zit braaf aan mijn shakedieet
Gister wel 1 patatje op. Was echt vaagAlsof ik meer door moest slikken dan alleen dat patatje
![]()
![]()
Ohja, hij is natuurlijk net terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bieren?
Met mijn tong gaat alles goed, vanmorgen wat dik. In de middag alleen rechterkant dik. Nu bijna weer normaal
Alleen de rechterkant dik? apart. Al vaak op je balletje gebeten? Dat doet echt teveel pijn.![]()
![]()
Nee heb ik nog niet op het balletje gebetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, hij is natuurlijk net terug.
Alleen de rechterkant dik? apart. Al vaak op je balletje gebeten? Dat doet echt teveel pijn.
Gister wilde me broertje hem zien, dus hij zei: steek je tong uitBij het terugtrekken bleef hij achter me tanden hangen, dat deed een beetje au
Voor de rest echt nergens last van![]()
![]()
Hehehe, kan op zich prima hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik durf niet te eten
zit braaf aan mijn shakedieet
Gister wel 1 patatje op. Was echt vaagAlsof ik meer door moest slikken dan alleen dat patatje
Trouwens, ik raad je wel plastic staafjes en balletjes aan, stuk beter voor je gebit.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Heldquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Even fappen. Ben zo terug. Fris en uitgeput om kaartjes voor de bios te bestellen
Kaartjes zijn gratis neger.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Held
En Intronic krijgt waar voor zijn geld. Hij krijgt een orgasme als nooit tevoren morgen als hij hier is.![]()
Ja ik heb leuke roze en paarse gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, kan op zich prima hoor.
Trouwens, ik raad je wel plastic staafjes en balletjes aan, stuk beter voor je gebit.
Over 2 weekjes terug
Maar heb er geen spijt van![]()
![]()
De bios is gratis, doosquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Held.
Ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb leuke roze en paarse gezien
Over 2 weekjes terug
Maar heb er geen spijt van
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik heb bijna al mijn piercingballetjes nog.Ik had hem er echt niet uit moeten halen, nu zit er een soort raar litteken iets op mn tong.
![]()
![]()
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Even fappen. Ben zo terug. Fris en uitgeput om kaartjes voor de bios te bestellen
Ja doe maar wel, als het mij niet lukt kan ik alsnog, en anders raken we het kaartje wel kwijt aan een andere FOK!kerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?![]()
![]()
Ik wil graag een Hello Kitty balletje op m'n piercingquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bijna al mijn piercingballetjes nog.Ik had hem er echt niet uit moeten halen, nu zit er een soort raar litteken iets op mn tong.
. Maar ik denk dat ik dan uitgelachen word.
dat topicjezus.
TS word keihard gepaald.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oh die fillum, bestellen = betalen hoor, zeg dan dat je gratis tickets gaat regelen
Ik ga forever alone naar de film.
C'est la vie
Ik ga mij naar huis vervoegen. Het was mij weer een waar genoegen, lieve mensen!There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
en voor rob? Hoe ga je dat doen??? zijn maar 2 kaarten per persoon hequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef meowingtons het volgende:
Oh die fillum, bestellen = betalen hoor, zeg dan dat je gratis tickets gaat regelen
Het is toch gratis???![]()
Ja.quote:C'est la vie
Dat zijn er toch twee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en voor rob? Hoe ga je dat doen??? zijn maar 2 kaarten per persoon heWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Sommige zeggen dat ik spijt ga krijgenquote:Een vriend van mij heeft hem er ook uitgehaald. En die heeft nog steeds een gat.... nog niet dichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
Iemand anders bestelt een kaartje voor mij.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die actie wel, maar een normale film is niet gratis, weet ik veel waar hij het over hadquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:ooooh dus daar zijn die posters van
ik dacht dat het van alzheimer was ofzo.
dan was het veel pakkender geweest
Okquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand anders bestelt een kaartje voor mij.
Ow ok ik snap. We hadden het over de fok premierequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Die actie wel, maar een normale film is niet gratis, weet ik veel waar hij het over had![]()
![]()
Ligt eraan of degene die m ziet openminded isquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag een Hello Kitty balletje op m'n piercing. Maar ik denk dat ik dan uitgelachen word.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mja, ik ga er vanuit dat iedereen die 'm op die plek ziet in lachen uitbarstquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan of degene die m ziet openminded is.
Amsterdam is wel ver, maar opzich ziet de film er niet heel slecht uit ofzo...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Zal wel meevallen toch? Ik denk dat meer dan de helft Hello Kitty nieteens zou kennen.. Het zou wel een vreemd idee zijn om er dan als kerel zijnde, en het wel kennen, mee te spelen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ga er vanuit dat iedereen die 'm op die plek ziet in lachen uitbarst.
Ik weet 't niet, ik heb geen Hello Kitty balletjequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Ik denk dat meer dan de helft Hello Kitty nieteens zou kennen.. Het zou wel een vreemd idee zijn om er dan als kerel zijnde, en het wel kennen, mee te spelen...
Ga je met mij mee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef meowingtons het volgende:
Amsterdam is wel ver, maar opzich ziet de film er niet heel slecht uit ofzo...C'est la vie
Kopen, zo duur zijn die krengen vast niet, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik heb geen Hello Kitty balletje.
Zullen wij naast elkaar zitten ? :$quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Intronic het volgende:
Ohja, niet die kaartjes vergeten zo meteen![]()
Meuh met jou? Nee man, daar ben ik te aantrekkelijk voor, ik kan niet met jou gezien wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik vind het prima, of op elkaar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zullen wij naast elkaar zitten ? :$![]()
hihihi, ik zal mijn bipsje lekker invetten, dat zit wat makkelijker :$quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik vind het prima, of op elkaar?![]()
Ik ga het meteen opzoekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kopen, zo duur zijn die krengen vast niet, toch?. Knalroze bolletje
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het meteen opzoeken. Knalroze bolletje
.
Ik wil straks ook wel even draaien mocht daar behoefte aan zijn, was ik eigenlijk al van plan, maar glad vergetenJaaa, dansen! dansen!![]()
Ja de vorige keer kreeg men alleen maar vage vervormde geluiden te horen. Even kijken of het nu beter gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kabel is vrij, ga je gang![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Meuh met jou? Nee man, daar ben ik te aantrekkelijk voor, ik kan niet met jou gezien worden
Ik snap het wel hoor, je verbleekt natuurlijk naast mij. Daar hebben wel meer mensen last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Mag ik naast jullie zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hihihi, ik zal mijn bipsje lekker invetten, dat zit wat makkelijker :$?
Treinen met Mono, geloof me... dat is een genotquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Palawan. Maar denk dat ik heen met monopoly mee-trein.![]()
![]()
Ik wil wel al iets eerder die kant op, in de stad even iets simpels eten en sommige mensen ook echt even spreken/zien. Alleen maar bios is zo saai.![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Intronic het volgende:
Ik rij lekker met Patje mee trouwens. In de pimpmobile.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Geen probleem. Lijkt mij ook wel chill.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel al iets eerder die kant op, in de stad even iets simpels eten en sommige mensen ook echt even spreken/zien. Alleen maar bios is zo saai.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je verbleekt natuurlijk naast mij. Daar hebben wel meer mensen last van.Als ik ga neem ik een chick mee, dat sowieso
Ik zal m'n poesje speciaal voor de gelegenheid scherenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tussen ons, kunnen we dan wel dat trio fixen..
Ik zou m nieteens zo erg vindenquote:
Jij draagt op je lichaam wat jij leuk vindt..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mooi, want mijn inner pedo kan niet tegen haar op den kutquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal m'n poesje speciaal voor de gelegenheid scheren.
.
![]()
Ik moet volgens mij rechtstreeks vanuit school.
C'est la vie
Hmm heb je toen der tijd niet mijn versie geinstalleerd?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ok... ik ga met de autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Palawan. Maar denk dat ik heen met monopoly mee-trein.Parkeer denk ik onder die stomme arena als dat kan
En we gaan ook wat eerder en dan gaan we ergens wat eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ah chill, jou ken ik nog niet in het echt dus scheelt
Mja, nadeel is dat die bolletjes voor navelpiercings worden gemaakt en dus te groot zijn, of voor tongpiercings en dus niet de juiste positie hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou m nieteens zo erg vinden
Jij draagt op je lichaam wat jij leuk vindt..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
4.9?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm heb je toen der tijd niet mijn versie geinstalleerd?
Ja toen ik net de reset opstartte, ging mijn antivirus meteen vet over de zeik.![]()
Check vooral de kleur van zijn tongquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ok dat vind ik dus geen gezicht.
De totale befervaring.quote:C'est la vie
Das juist goed te doen, en goedkoop! Deed ik toen met Carooltje ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik ga met de autoParkeer denk ik onder die stomme arena als dat kan
En we gaan ook wat eerder en dan gaan we ergens wat eten
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, nadeel is dat die bolletjes voor navelpiercings worden gemaakt en dus te groot zijn, of voor tongpiercings en dus niet de juiste positie hebben.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Check vooral de kleur van zijn tong.
Al ziet die er van mij nu ook best vaag uit
Maar zal wel weer goed komen![]()
![]()
Hmm vaag, bijna is gewoon clean..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
4.9?
Ja toen ik net de reset opstartte, ging mijn antivirus meteen vet over de zeik.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, alleen voor dat soort piercingsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde... Wel jammer, idd. Ik heb nu enkel gewone zilveren bolletjes of bolletjes met een steentje...
Trouwens wie heeft er weer zin in een Amsterdam-Stap-Meet
Wil weer naar Woody's met leuke mensen
In April ofzo![]()
![]()
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen voor dat soort piercings. Wel jammer, idd. Ik heb nu enkel gewone zilveren bolletjes of bolletjes met een steentje...
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
Ik heb een piercing die mijn billen vast maakt aan elkaar.![]()
![]()
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?
Dus het moeten wel bolletjes zijn. Of afgeplatte bolletjes.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo![]()
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.
Dus het moeten wel bolletjes zijn. Of afgeplatte bolletjes.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Aaah, alle leuke reacties in het ALS topic zijn weg.
Niet voor mij :$quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gekkie, ben veel te jong voor jou.![]()
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kanquote:quote:quote:Sowieso op een vrijdag weer?
![]()
Juh..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Donderdag mag ook, maar vrijdag is wel fijn jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Sowieso op een vrijdag weer?
.
Vrijdag.. Geen zaterdag? Dan heb ik meer kans namelijk..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrijdag heeft altijd wel mijn voorkeur ja. Nachtje door dan weer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Oh Jofu, jullie zijn ¤105,- duurder.
Maar de bus is wel beter volgens mij, dus ik draag jullie voor op school na de vakantie.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
![]()
en ik heb niet eens een note gekregen
Nou, ik kom best, maar niet zoals de vorige keer hele tijd lopen en stilstaan met al dat geouwehoer.
![]()
ik heb slaapplaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag heeft altijd wel mijn voorkeur ja. Nachtje door dan weer?![]()
5 minuten van rembrandt![]()
![]()
En daar zijn geen speciale voor? Dat snap ik dan weer niet van die hele industrie..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua bolletjes met de tongpiercing.
Onderhandelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Maar de bus is wel beter volgens mij, dus ik draag jullie voor op school na de vakantie.![]()
![]()
Ligt eraan, wat staat er in de offerte over de bus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Maar de bus is wel beter volgens mij, dus ik draag jullie voor op school na de vakantie.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik kom best, maar niet zoals de vorige keer hele tijd lopen en stilstaan met al dat geouwehoer.
Bier drinken en dansen![]()
![]()
![]()
Jammer dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik had eigenlijk gewoon een slotje verwacht, omdat de hele OP ook nergens op slaat
M'n eerste reactie staat er nog wel
Oh! Dat is helemaal super!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb slaapplaatsen![]()
5 minuten van rembrandt![]()
Wij zijn uitgegaan van een luxe touringcar met 54 zitplaatsen. Deze bus is voorzien van toilet, airco,quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat staat er in de offerte over de bus?
dvd, koelkast en koffiebar.![]()
Zaterdag is irritant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijdag.. Geen zaterdag? Dan heb ik meer kans namelijk..
Zeker als je heel de nacht doorgaat... 2 dagen weekend om uit te rusten![]()
![]()
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
![]()
![]()
Ja zo hoor het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!
. Dan ga ik jou als jong broekie versieren
.
![]()
Zuipenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!
Als de datum goed is kom ik denk ik wel, ligt er een beetje aan, al een ideetje?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.![]()
![]()
Ja toch!quote:
Misschien wel 6 plekken, maar dan moeten 3 mensen in 1 bed![]()
past op zich welIk ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja zo hoor het ook. Dan ga ik jou als jong broekie versieren
.
![]()
![]()
Alles ging fout.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.
C'est la vie
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
en ik heb niet eens een note gekregenJa, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar zijn geen speciale voor? Dat snap ik dan weer niet van die hele industrie..Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had eigenlijk gewoon een slotje verwacht, omdat de hele OP ook nergens op slaat
M'n eerste reactie staat er nog wel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dan heb jij het ergste nog gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.
Ja leuk, maar die hebben we nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij zijn uitgegaan van een luxe touringcar met 54 zitplaatsen. Deze bus is voorzien van toilet, airco,
dvd, koelkast en koffiebar.
Ja.. misschien de nieuwe die ergens in Maart moet komen, dat weet ik niet.. Anders wordt het de 72 persoons 15 meter bus.. Maar koffiebar kun je daarin vergeten.. Hoogstens een warm water geval..
Toiler en dvd heeft die overigens wel.. En als je het doet, laat het weten, dan kan ik mezelf als chauffeur erop laten plannen
Ik wil wel met Myra in een bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch!
Misschien wel 6 plekken, maar dan moeten 3 mensen in 1 bed![]()
past op zich wel
[..]
Ik ben benieuwd.
Tsja.... Utrechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er 1, omdat ik met Tchock over Justin bieber en snow patrol en Tokio Hotel ging praten in een topic over de beste (auto)bandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.
[..]
Ja, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.
[..]
Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.
Ja.quote:Dat doe ik echt niet meer hoor.
Opzich toffe mensen, maar dat lopen en wachten en twijfelen was echt niet tof.
![]()
![]()
Hmm true.. Als jij een definitieve datum tevoorschijn haalt ga ik m'n baas pijpen overtuigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag is irritant.
Zeker als je heel de nacht doorgaat... 2 dagen weekend om uit te rusten
Ik heb er nulquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb er 1, omdat ik met Tchock over Justin bieber en snow patrol en Tokio Hotel ging praten in een topic over de beste (auto)banden. En dat zal ook wel altijd zo blijven.
Dan ga ik samen met Myra en jou in een bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ow ik neem wel het bed trouwens...![]()
Er is ook een 2 persoonsmatras.
Dit keer met 4 vrouwen erbij, dan komt alles goed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Intronic het volgende:
Ik slaap wel weer met Mono in bed.![]()
Buuh.. ennehm.. is er een maarkt voor om zelf te ontwerpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.
[..]
Ja, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.
[..]
Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Count me in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit keer met 4 vrouwen erbij, dan komt alles goed!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik denk het niet. Mja, ik ga gewoon naar de piercer binnenkort en kijk wat ze hebben liggen. Ik houd zelf sowieso wel van steentjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buuh.. ennehm.. is er een maarkt voor om zelf te ontwerpen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat maak ik toch zeker zelf wel uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kan niet jij moet bij iemand anders in bed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mja, ik ga gewoon naar de piercer binnenkort en kijk wat ze hebben liggen. Ik houd zelf sowieso wel van steentjes.
Ok sorry schatjequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat maak ik toch zeker zelf wel uit?![]()
![]()
Als ik mee kom, kan ik wel een 2 pers luchtbed geval meenemen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ow ik neem wel het bed trouwens...![]()
Er is ook een 2 persoonsmatras
Ik heb er ook 2.
Wie moet nog een kaartje?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik heb niksWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
2 kaartjes
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dus ik kan er 1 teruggeven aan het systeem?quote:
Iedereen besteld als een malle nu 2 kaartjes. Zitten er dalijk maar 300 FOK!ers
Ja is goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus ik kan er 1 teruggeven aan het systeem?![]()
![]()
Je zou toch voor Rob doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus ik kan er 1 teruggeven aan het systeem?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik bestel niksquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen besteld als een malle nu 2 kaartjes. Zitten er dalijk maar 300 FOK!ersWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Haha dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen besteld als een malle nu 2 kaartjes. Zitten er dalijk maar 300 FOK!ers![]()
![]()
En stappen in Amsterdam? Ik ga wel mee hoor
Ja, daar is die ander voor.quote:
Volgens mij kan ik ze alleen allebei annuleren
Opgeschoond door een modquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe is het afgelopen met dat topic?
Ik neem een fokker meequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen besteld als een malle nu 2 kaartjes. Zitten er dalijk maar 300 FOK!ers![]()
![]()
Ik ook dus zijn er sowieso al meerquote:
dan houdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, daar is die ander voor.
Volgens mij kan ik ze alleen allebei annulerenEr is vast iemand die je blij kan maken
![]()
![]()
Wander?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook dus zijn er sowieso al meer![]()
Ik wilde ook een notequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vandaar dat hij niet meer in mijn myat staat en ik weer een note heb.
Ik zal er ook wel weer een note door gekregen hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vandaar dat hij niet meer in mijn myat staat en ik weer een note heb.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zal er ook wel weer een note door gekregen hebben.![]()
Waar kan je ook weer zien of je een note hebt?
abonnementen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of Sint kaartjes heeft.
:')![]()
Neequote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ik heb geen notesquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Samzz nu gaan we samen![]()
. We kunnen zelfs op dubbeldate
!
Booh.. ik kan zo slecht op een doordeweekse dag vrij krijgen
Gefeliciteerdquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:quote:FOK! zal aanwezig zijn met fotografen en een filmploeg. Door deelname verklaar je akkoord te gaan met publicatie van dit foto- en videomateriaal.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jeeejquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We gaan alsnog in gala outfit!
moeten we nu in gala komen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
Het is wel wereldpremiere trouwens![]()
Ik kom ook gewoon in pak.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik ga naaktWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Ik ga in m'n satijnen jurk, torenhoge hakken en ik laat m'n slipje thuis liggen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar dan is heel die stoel doorweekt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga in m'n satijnen jurk, torenhoge hakken en ik laat m'n slipje thuis liggen.![]()
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar dan is heel die stoel doorweekt.?
Ik weet niet of ik het dan droog hou hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga in m'n satijnen jurk, torenhoge hakken en ik laat m'n slipje thuis liggen.
Hahaha, dat komt mooi uit, dan kan ik gewoon in de zaal plassen en Samzz de schuld geven van een squirt actie![]()
![]()
Neger wat, dat is niets voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Intronic het volgende:
Johan we doen gewoon allebei zwembroek fuck it_!
Ik moet daar gedicht voorlezen in de zaal![]()
![]()
Godverdomme, ik spuug m'n drinken uit, lulquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Hahaha, dat komt mooi uit, dan kan ik gewoon in de zaal plassen en Samzz de schuld geven van een squirt actie![]()
.
Haha wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat, dat is niets voor mij_!
Ik moet daar gedicht voorlezen in de zaal![]()
![]()
Samzz en Sint, jullie hebben kaarten over dus? Kan een van jullie er een afstaan aan rob anders? Dan geef ik de mijne terug aan het systeem, da's wel zo netjes denk ik.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Een vriendin van mij wil misschien mee, ik wacht even haar antwoord af voor ik het extra kaartje weggeefquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef SiIk het volgende:
Samzz en Sint, jullie hebben kaarten over dus? Kan een van jullie er een afstaan aan rob anders? Dan geef ik de mijne terug aan het systeem, da's wel zo netjes denk ik..
Ach, ik wacht wel gewoon anders. Heb eventueel nog tot 6 maart om ze te annulerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin van mij wil misschien mee, ik wacht even haar antwoord af voor ik het extra kaartje weggeef.
WTF is dat ALS waar jullie het over hebben? Dat van die ziekte (ik ben al overleden) op die reclameposters?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hou nog even vast, ik zal eens kijken of er een kans bestaat dat ik die avond + volgende ochtend vrij kan krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef SiIk het volgende:
Samzz en Sint, jullie hebben kaarten over dus? Kan een van jullie er een afstaan aan rob anders? Dan geef ik de mijne terug aan het systeem, da's wel zo netjes denk ik.
ALS het goed is wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
WTF is dat ALS waar jullie het over hebben? Dat van die ziekte (ik ben al overleden) op die reclameposters?![]()
Ja, daarom. Doe maar evenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel gewoon anders. Heb eventueel nog tot 6 maart om ze te annuleren.
Je moet beide kaartjes terug geven aan het systeem! Niet één.
Dus beter zet je hem in FHF ofzo, dat iemand met jou naar binnen gaat![]()
![]()
ALS je dat dacht, dan heb je het goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
WTF is dat ALS waar jullie het over hebben? Dat van die ziekte (ik ben al overleden) op die reclameposters?.
Er ijn nog kaarten, dus je kan annuleren en er 1 bestellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel gewoon anders. Heb eventueel nog tot 6 maart om ze te annuleren![]()
![]()
Ik ga sowieso in de zaal plassen trouwens.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh, kut. Nu mogen ze me wel op de foto zetten, dat is dan weer een beetje jammer. Maar dat komt vast goed, want ik sta nooit op foto's.
Ik heb een nagellakje dat je perféct zal staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mezelf nog mooier maken dan dat ik al ben voor die avond.
Ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Koen66 het volgende:
wie hebben er allemaal kaarten besteld?Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Koen66 het volgende:
wie hebben er allemaal kaarten besteld?![]()
![]()
![]()
![]()
erg hard loopt die teller niet terug, ik had een gevecht verwacht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik moet werken tot half 6 dat red ik nooit tenzij ik iets vroeger wegga, ik ga het regelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Intronic het volgende:
Patrick [pre-meet] 6 maart voorpremière John CarterWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kun jij vast welquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet werken tot half 6 dat red ik nooit tenzij ik iets vroeger wegga, ik ga het regelen.![]()
![]()
Ik heb trouwens besloten dat als er lenzen zijn die geschikt zijn voor mijn cilinder afwijking ik het gewoon ga doen
Alles of niets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Koen66 het volgende:
in hoeverre mag je die bestelde kaarten nou teruggeven?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
je kan altijd annuleren tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Koen66 het volgende:
in hoeverre mag je die bestelde kaarten nou teruggeven?![]()
![]()
ik zou die week dinsdag en woensdagavond iets hebben, heb nog niet geschecked hoe dat hier thuis valtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan altijd annuleren toch
Same shit, different day
SC hopper present![]()
gewoon bestellen, even overleggen en dan zaterdag ofzo annuleren als echt echt niet kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou die week dinsdag en woensdagavond iets hebben, heb nog niet geschecked hoe dat hier thuis valt![]()
![]()
ik doe het inderdaad, die woensdag is ook nog niet 100% zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon bestellen, even overleggen en dan zaterdag ofzo annuleren als echt echt niet kanSame shit, different day
SC hopper present![]()
gaat via IP toch ook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel klonen zullen kaarten hebben besteld![]()
Ben aanwezig.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
goenoeg VPN en proxy systemen beschikbaar om dat te omzeilenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Denk het welquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Niet genoeg hersencellen om dat ook te bedenkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goenoeg VPN en proxy systemen beschikbaar om dat te omzeilen
Nee, met de hele Pirate Bay-affaire nog in het achterhoofd kent bijna niemand die dingen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet genoeg hersencellen om dat ook te bedenken![]()
sorry ik heb daar geen verstand vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goenoeg VPN en proxy systemen beschikbaar om dat te omzeilen![]()
![]()
ik zit op Ziggo en kan ook echt niet meer op PBquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, met de hele Pirate Bay-affaire nog in het achterhoofd kent bijna niemand die dingen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
tpb.piratenpartij.nlquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit op Ziggo en kan ook echt niet meer op PB![]()
lol, da's makkelijker dan via proxyquote:deze kende ik niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
heb slechte ervaringen met Skype in combinatie met Fokquote:
het is niet bevorderlijk voor een forum
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waar ben je dan?quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik zet skype wel even aan.quote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties Forumhop: Hop naar: