Ik heb er 1, omdat ik met Tchock over Justin bieber en snow patrol en Tokio Hotel ging praten in een topic over de beste (auto)bandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.
[..]
Ja, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.
[..]
Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.
Ja.quote:
Hmm true.. Als jij een definitieve datum tevoorschijn haalt ga ik m'n baas pijpen overtuigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag is irritant.
Zeker als je heel de nacht doorgaat... 2 dagen weekend om uit te rusten
Ik heb er nulquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb er 1, omdat ik met Tchock over Justin bieber en snow patrol en Tokio Hotel ging praten in een topic over de beste (auto)banden
Dan ga ik samen met Myra en jou in een bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ow ik neem wel het bed trouwens...![]()
Er is ook een 2 persoonsmatras
Dit keer met 4 vrouwen erbij, dan komt alles goed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Intronic het volgende:
Ik slaap wel weer met Mono in bed.
Buuh.. ennehm.. is er een maarkt voor om zelf te ontwerpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.
[..]
Ja, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.
[..]
Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.
Count me in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit keer met 4 vrouwen erbij, dan komt alles goed!
Ik denk het niet. Mja, ik ga gewoon naar de piercer binnenkort en kijk wat ze hebben liggen. Ik houd zelf sowieso wel van steentjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buuh.. ennehm.. is er een maarkt voor om zelf te ontwerpen?
Dat maak ik toch zeker zelf wel uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kan niet jij moet bij iemand anders in bed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mja, ik ga gewoon naar de piercer binnenkort en kijk wat ze hebben liggen. Ik houd zelf sowieso wel van steentjes.
Ok sorry schatjequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat maak ik toch zeker zelf wel uit?
Als ik mee kom, kan ik wel een 2 pers luchtbed geval meenemen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ow ik neem wel het bed trouwens...![]()
Er is ook een 2 persoonsmatras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |