De totale befervaring.quote:
Das juist goed te doen, en goedkoop! Deed ik toen met Carooltje ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik ga met de autoParkeer denk ik onder die stomme arena als dat kan
En we gaan ook wat eerder en dan gaan we ergens wat eten
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, nadeel is dat die bolletjes voor navelpiercings worden gemaakt en dus te groot zijn, of voor tongpiercings en dus niet de juiste positie hebben.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Check vooral de kleur van zijn tong.
Hmm vaag, bijna is gewoon clean..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
4.9?
Ja toen ik net de reset opstartte, ging mijn antivirus meteen vet over de zeik.
Nee, alleen voor dat soort piercingsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde..
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens wie heeft er weer zin in een Amsterdam-Stap-Meet
Wil weer naar Woody's met leuke mensen
In April ofzo
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen voor dat soort piercings. Wel jammer, idd. Ik heb nu enkel gewone zilveren bolletjes of bolletjes met een steentje...
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
Ik heb een piercing die mijn billen vast maakt aan elkaar.
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?
Ja ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.
Dus het moeten wel bolletjes zijn. Of afgeplatte bolletjes.
Niet voor mij :$quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gekkie, ben veel te jong voor jou.
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kan
quote:
quote:
quote:
Juh..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?
Donderdag mag ook, maar vrijdag is wel fijn jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Sowieso op een vrijdag weer?
Vrijdag.. Geen zaterdag? Dan heb ik meer kans namelijk..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrijdag heeft altijd wel mijn voorkeur ja. Nachtje door dan weer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
Aaah, alle leuke reacties in het ALS topic zijn weg.
ik heb slaapplaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag heeft altijd wel mijn voorkeur ja. Nachtje door dan weer?
En daar zijn geen speciale voor? Dat snap ik dan weer niet van die hele industrie..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua bolletjes met de tongpiercing.
Onderhandelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Oh Jofu, jullie zijn ¤105,- duurder.
Maar de bus is wel beter volgens mij, dus ik draag jullie voor op school na de vakantie.
Ligt eraan, wat staat er in de offerte over de bus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Oh Jofu, jullie zijn ¤105,- duurder.
Maar de bus is wel beter volgens mij, dus ik draag jullie voor op school na de vakantie.
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik kom best, maar niet zoals de vorige keer hele tijd lopen en stilstaan met al dat geouwehoer.
Jammer dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
Aaah, alle leuke reacties in het ALS topic zijn weg.
Oh! Dat is helemaal super!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb slaapplaatsen![]()
5 minuten van rembrandt
Wij zijn uitgegaan van een luxe touringcar met 54 zitplaatsen. Deze bus is voorzien van toilet, airco,quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat staat er in de offerte over de bus?
Zaterdag is irritant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijdag.. Geen zaterdag? Dan heb ik meer kans namelijk..
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik kom best, maar niet zoals de vorige keer hele tijd lopen en stilstaan met al dat geouwehoer.
Ja zo hoor het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!
Bier drinken en dansen![]()
Zuipenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik ga stappen ga ik ook echt stappen, die tent in en niet zeiken!
Bier drinken en dansen![]()
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er bij in utrecht toen? Dat was echt een faal-meet.
Ja toch!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja zo hoor het ook. Dan ga ik jou als jong broekie versieren
.
Alles ging fout.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik krijg nooit een note, al wens ik iedereen persoonlijk een langdurige en pijnlijke dood toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
en ik heb niet eens een note gekregen
Ja, klopt. Maar goed, het is ook niet echt een plek waar je veel tierelantijntjes gaan proppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daar zijn geen speciale voor? Dat snap ik dan weer niet van die hele industrie..
Ja, best wel. Ik heb moeten lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had eigenlijk gewoon een slotje verwacht, omdat de hele OP ook nergens op slaat
M'n eerste reactie staat er nog wel
En dan heb jij het ergste nog gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die hebben we nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij zijn uitgegaan van een luxe touringcar met 54 zitplaatsen. Deze bus is voorzien van toilet, airco,
dvd, koelkast en koffiebar.
Ik wil wel met Myra in een bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch!
Misschien wel 6 plekken, maar dan moeten 3 mensen in 1 bed![]()
past op zich wel
[..]
Ik ben benieuwd
Tsja.... Utrechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |