De totale befervaring.quote:
Das juist goed te doen, en goedkoop! Deed ik toen met Carooltje ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok... ik ga met de autoParkeer denk ik onder die stomme arena als dat kan
En we gaan ook wat eerder en dan gaan we ergens wat eten
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, nadeel is dat die bolletjes voor navelpiercings worden gemaakt en dus te groot zijn, of voor tongpiercings en dus niet de juiste positie hebben.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Check vooral de kleur van zijn tong.
Hmm vaag, bijna is gewoon clean..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
4.9?
Ja toen ik net de reset opstartte, ging mijn antivirus meteen vet over de zeik.
Nee, alleen voor dat soort piercingsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze die niet speciaal voor jouw piercing? Das zonde..
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens wie heeft er weer zin in een Amsterdam-Stap-Meet
Wil weer naar Woody's met leuke mensen
In April ofzo
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen voor dat soort piercings. Wel jammer, idd. Ik heb nu enkel gewone zilveren bolletjes of bolletjes met een steentje...
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
Ik heb een piercing die mijn billen vast maakt aan elkaar.
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook op een gegeven moment saai lijkt me?
Ja ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
In April ofzo
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ook graag wat anders. Maar je gaat er natuurlijk geen frutseltjes aan hangen, dat kan gewoon niet en dat vind ik ook lelijk.
Dus het moeten wel bolletjes zijn. Of afgeplatte bolletjes.
Niet voor mij :$quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gekkie, ben veel te jong voor jou.
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het sowieso een aparte piercing vergeleken met de rest? f zijn er piercings voor andere plekken die je er wel mee kunt vergelijken/wisselen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom maar met een goeie datum, en ik zal kijken wat ik doen kan
quote:
quote:
quote:
Juh..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Qua formaat of zo?
Donderdag mag ook, maar vrijdag is wel fijn jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Sowieso op een vrijdag weer?
Vrijdag.. Geen zaterdag? Dan heb ik meer kans namelijk..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Sowieso op een vrijdag weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |