Maar dan is heel die stoel doorweekt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga in m'n satijnen jurk, torenhoge hakken en ik laat m'n slipje thuis liggen.
Daar heb jij toch geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar dan is heel die stoel doorweekt.
Ik weet niet of ik het dan droog hou hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga in m'n satijnen jurk, torenhoge hakken en ik laat m'n slipje thuis liggen.
Neger wat, dat is niets voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Intronic het volgende:
Johan we doen gewoon allebei zwembroek fuck it
Godverdomme, ik spuug m'n drinken uit, lulquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Hahaha, dat komt mooi uit, dan kan ik gewoon in de zaal plassen en Samzz de schuld geven van een squirt actie
Haha wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat, dat is niets voor mij_!
Ik moet daar gedicht voorlezen in de zaal
Een vriendin van mij wil misschien mee, ik wacht even haar antwoord af voor ik het extra kaartje weggeefquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef SiIk het volgende:
Samzz en Sint, jullie hebben kaarten over dus? Kan een van jullie er een afstaan aan rob anders? Dan geef ik de mijne terug aan het systeem, da's wel zo netjes denk ik.
Ach, ik wacht wel gewoon anders. Heb eventueel nog tot 6 maart om ze te annulerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriendin van mij wil misschien mee, ik wacht even haar antwoord af voor ik het extra kaartje weggeef.
Hou nog even vast, ik zal eens kijken of er een kans bestaat dat ik die avond + volgende ochtend vrij kan krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef SiIk het volgende:
Samzz en Sint, jullie hebben kaarten over dus? Kan een van jullie er een afstaan aan rob anders? Dan geef ik de mijne terug aan het systeem, da's wel zo netjes denk ik.
ALS het goed is wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
WTF is dat ALS waar jullie het over hebben? Dat van die ziekte (ik ben al overleden) op die reclameposters?
Ja, daarom. Doe maar evenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel gewoon anders. Heb eventueel nog tot 6 maart om ze te annuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |