Ohja, hij is natuurlijk net terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bieren?
Ik zou wel willen, maar Rob is speciaal vrij dit weekendOmdat hij bijna maand weg is geweest
Met mijn tong gaat alles goed, vanmorgen wat dik. In de middag alleen rechterkant dik. Nu bijna weer normaal
Nee heb ik nog niet op het balletje gebetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, hij is natuurlijk net terug.
Alleen de rechterkant dik? apart. Al vaak op je balletje gebeten? Dat doet echt teveel pijn.
Hehehe, kan op zich prima hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik durf niet te eten
zit braaf aan mijn shakedieet
Gister wel 1 patatje op. Was echt vaagAlsof ik meer door moest slikken dan alleen dat patatje
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Heldquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Even fappen. Ben zo terug. Fris en uitgeput om kaartjes voor de bios te bestellen
Kaartjes zijn gratis neger.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Held
Ja ik heb leuke roze en paarse gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, kan op zich prima hoor.
Trouwens, ik raad je wel plastic staafjes en balletjes aan, stuk beter voor je gebit.
De bios is gratis, doosquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij gebruikt nu Intronic's geld voor de bios? Held
Ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb leuke roze en paarse gezien
Over 2 weekjes terug
Maar heb er geen spijt van
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Even fappen. Ben zo terug. Fris en uitgeput om kaartjes voor de bios te bestellen
Ja doe maar wel, als het mij niet lukt kan ik alsnog, en anders raken we het kaartje wel kwijt aan een andere FOK!kerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?
Ik wil graag een Hello Kitty balletje op m'n piercingquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bijna al mijn piercingballetjes nog.Ik had hem er echt niet uit moeten halen, nu zit er een soort raar litteken iets op mn tong.
en voor rob? Hoe ga je dat doen??? zijn maar 2 kaarten per persoon hequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ik geen kaartje voor jou bestellen trouwens?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef meowingtons het volgende:
Oh die fillum, bestellen = betalen hoor, zeg dan dat je gratis tickets gaat regelen
Ja.quote:
Dat zijn er toch twee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en voor rob? Hoe ga je dat doen??? zijn maar 2 kaarten per persoon he
Sommige zeggen dat ik spijt ga krijgenquote:
Een vriend van mij heeft hem er ook uitgehaald. En die heeft nog steeds een gat.... nog niet dichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bijna al mijn piercingballetjes nog.Ik had hem er echt niet uit moeten halen, nu zit er een soort raar litteken iets op mn tong.
Iemand anders bestelt een kaartje voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |