Erkenning van Monopoly, mijn leven is compleetquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Tsjok is tof omdat hij in Zwolle woont.
Zwollenaren zijn per definitie al tof.
Mijn tante heeft 't serieusquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
NOAH D: Excuses
[..]
[..]
Dat wist ik anders had ik wel ALS gezegd
Nee? Echt iedereen die ik ken heeft het wel eens gebruikt of heeft het gehoordquote:
Nee, echt nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Echt iedereen die ik ken heeft het wel eens gebruikt of heeft het gehoord
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Tsjok is tof omdat hij in Zwolle woont.
Zwollenaren zijn per definitie al tof.
Jij kotst toch wel, of je nou ziek bent of niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik verwacht morgen wel weer een tikkie beter te zijn.
Maar dat houdt mij niet tegen om bier te drinken en vage dingen tot mij te nemen
Jij bent ook van voor bouwjaar 90quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kende het ook niet, trouwens, dat blafkanker..
Het is idd klote.. Gewoon zomaar ineens niets meer kunnen in sommige gevalen, terwijl je 5 minuten ervoor nog boodschappen gedaan hebt enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kutziekte is het![]()
Erger dan kanker in vele gevallen, mijns inziens dan
Mijn trademarkquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij kotst toch wel, of je nou ziek bent of niet.
Dan zie ik je morgen wel verschijnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben net weer een beetje beter, dat betekent dat ik weer kan zuipen.
Noem je mij nou oud? NOEM JE MIJ NOU OUD?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij bent ook van voor bouwjaar 90
Ziek zijn neemt de mogelijkheid tot drank nuttigen niet weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben net weer een beetje beter, dat betekent dat ik weer kan zuipen.
Ja, ik weet niet wat ik verder moet zeggen, het is gewoon zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is idd klote.. Gewoon zomaar ineens niets meer kunnen in sommige gevalen, terwijl je 5 minuten ervoor nog boodschappen gedaan hebt enzo..
Misschien wel ja, weet nog niet zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen wel verschijnen
Normaliter niet nee, maar deze keer ging dat echt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziek zijn neemt de mogelijkheid tot drank nuttigen niet weg.
Ja ouwequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud? NOEM JE MIJ NOU OUD?!![]()
WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!quote:
Of anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!![]()
![]()
Retour afzenderquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van m'n ex met uitleg over het een en ander. Wat moet ik daar in godesnaam mee... Beantwoorden, negeren?
Fuck dit.
Of waterboardenquote:
Ja je school staat hier om de hoek, maar jij woont in dat pauperstukje nog noordelijkerquote:
Uitleg over wat voor SOA's je zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van m'n ex met uitleg over het een en ander. Wat moet ik daar in godesnaam mee... Beantwoorden, negeren?
Fuck dit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit.
Ontvanger onbekend, Retour afzenderquote:
Zeg dat je zwanger bent, alleen niet zeker weet of hij wel de vader is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit.
Crimineelquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of waterboarden
[..]
Ja je school staat hier om de hoek, maar jij woont in dat pauperstukje nog noordelijker![]()
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg dat je zwanger bent, alleen niet zeker weet of hij wel de vader is.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn dollo wel eens in de puna van Samzz gestoken
Vertel eens iets nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Kom maar een keer langs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef meowingtons het volgende:
Damn ik wil wel eens gewaterboard worden, ben benieuwd hoe dat voelt
Jij hebt dat nietquote:
Alsnog niets nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs.
[..]
Jij hebt dat niet.
quote:
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Jij kent mij duidelijk niet zo goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.
Maakt niet uit, ik heb de breinaalden al afgestoftquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb de breinaalden al afgestoft
quote:
En anders werken kleerhangers ook zeggen ze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb de breinaalden al afgestoft
Ja toch, heb speciaal voor jou mijzelf van mijn lichaamshaar ontdaan, op mijn epische baard na natuurlijk!quote:
Als ik mijn borsthaar af moet scheren voor seks met Sammz laat ik dat gaarne aan mij voorbij gaan. Niemand komt aan mijn borsthaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch, heb speciaal voor jou mijzelf van mijn lichaamshaar ontdaan, op mijn epische baard na natuurlijk!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijn borsthaar af moet scheren voor seks met Sammz laat ik dat gaarne aan mij voorbij gaan. Niemand komt aan mijn borsthaar.
Speciaal voor mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch, heb speciaal voor jou mijzelf van mijn lichaamshaar ontdaan, op mijn epische baard na natuurlijk!
Komt wel goed. Wel pindakaas met nootjes en de vissticks moeten dolfijnenvlees bevatten en van kapitein Iglo zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
Johan ik wil best langskomen als je deze keer maar helpt met opruimen. Zoja haal ik wel weer 26 potten pindakaas, 3 pakken vissticks en de CD van Alanis Morissette.
Ha, dat zeg je nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijn borsthaar af moet scheren voor seks met Sammz laat ik dat gaarne aan mij voorbij gaan. Niemand komt aan mijn borsthaar.
Een dolfijn is toch heul geen vis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goed. Wel pindakaas met nootjes en de vissticks moeten dolfijnenvlees bevatten en van kapitein Iglo zijn.
Klopt, maar het is wel lekker vleesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een dolfijn is toch heul geen vis.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef -Datdus- het volgende:
Mannen die borsthaar scheren.![]()
[ afbeelding ]
3 meter haar om je tepels hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, jij bent newbiequote:
Moet jij eens opletten. De enige die er aan mocht zitten was mijn tattoo artiest. En dat was ook niet van ganser harte.quote:
quote:
Jij bent oud, het mag allemaal tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent newbie.
Wie geeft 'm even de heads up?
Een beetje borsthaar is best ok. Maar als het deze proporties begint aan te nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:40 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het er dan maar liever gewoon af ja.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent newbie.
Wie geeft 'm even de heads up?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik!
Samzz is een vieze crackhoer met uitgezakte tieten en bedorven tepels. Ook heeft ze wratten op haar kut en stinkt ze naar oud frituurvet van een snackbar die naast een levertraanfabriek heeft gestaan.
Maar ze is wel lief
Agossiequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten. De enige die er aan mocht zitten was mijn tattoo artiest. En dat was ook niet van ganser harte.
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik!
Samzz is een vieze crackhoer met uitgezakte tieten en bedorven tepels. Ook heeft ze wratten op haar kut en stinkt ze naar oud frituurvet van een snackbar die naast een levertraanfabriek heeft gestaan.
Maar ze is wel lief
Alsof je verdrinkt maar dan onderstebovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef meowingtons het volgende:
Damn ik wil wel eens gewaterboard worden, ben benieuwd hoe dat voelt
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje borsthaar is best ok. Maar als het deze proporties begint aan te nemen.Eens met deze mooie dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het er dan maar liever gewoon af ja..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja lijkt me tof manquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt maar dan ondersteboven
Erger lijkt me het gevoel met lucht dat in je smoel wordt geblazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt maar dan ondersteboven
Het mooiste nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Het is dat Samzz incontinent en onvruchtbaar is, anders had ze al minimaal 2 elftallen rondlopen.
Haha jij bent corpulent.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef -Datdus- het volgende:
BOH, ik ga effe een mekkie halen. Quarter pounder up in dis bitch.
Verdomd zeg, dat rijmt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het mooiste nog
Ze is incontinent
En wil ook in een band
Ik wil ook een bandquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het mooiste nog
Ze is incontinent
En wil ook in een band
Inb4 Juicygrappen.quote:
Zou ik nooit doen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje borsthaar is best ok. Maar als het deze proporties begint aan te nemen.Ohh, dan heb ik nog ff te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het er dan maar liever gewoon af ja.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik zou Juicy ook niet doen.quote:
Ik zou hem nat houden en terug rollen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou hem nat houden en terug rollen.
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dan heb ik nog ff te gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |