Blonde godquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet aan, dat leest je toch?
Ja, was vorige week alleen geen aflevering.quote:
Mij mama heef rollator nodig. Ik bied 10 Euro? OK? OK. Bel mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
Mijn God er zijn daadwerkelijk mensen die vragen sturen naar de mail van mijn website.
Nee geen John Bakkerrollators.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mij mama heef rollator nodig. Ik bied 10 Euro? OK? OK. Bel mij.
No shitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
Mijn God er zijn daadwerkelijk mensen die vragen sturen naar de mail van mijn website.
Nee, vooral mensen die vragen of het ook werkt in de tram of bus.quote:
Wat vind jij van de serie? Ik vind hem een beetje saai wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, was vorige week alleen geen aflevering.
Is dat een SOA?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al gehoord van het DNSchanger-virus?
Joahquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al gehoord van het DNSchanger-virus?
Ik vraag me altijd af bij dat soort testsites of het zelf geen malware verspreiden of iets dergelijksquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee man.
http://www.xead.nl/het-gevaarlijke-dnschanger-virus-
Ik heb getest en heb hem niet.
Jeej. Ik ben SOAvrij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee man.
http://www.xead.nl/het-gevaarlijke-dnschanger-virus-
Ik heb getest en heb hem niet.
quote:Op 7 maart 2012 worden deze tijdelijke servers uitgeschakeld. Als je DNS-instellingen nog naar deze servers verwijzen, kun je vanaf dat moment mogelijk geen gebruik meer maken van internet.
Maar niet op internet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Op 7 maart veel gewhine van mensen die geen internet meer hebben
Ik snap die zin nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Op 7 maart veel gewhine van mensen die geen internet meer hebben
quote:
quote:Als je DNS-instellingen nog naar deze servers verwijzen, kun je vanaf dat moment mogelijk geen gebruik meer maken van internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |