WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!quote:
Of anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!![]()
![]()
Retour afzenderquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van m'n ex met uitleg over het een en ander. Wat moet ik daar in godesnaam mee... Beantwoorden, negeren?
Fuck dit.
Of waterboardenquote:
Ja je school staat hier om de hoek, maar jij woont in dat pauperstukje nog noordelijkerquote:
Uitleg over wat voor SOA's je zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van m'n ex met uitleg over het een en ander. Wat moet ik daar in godesnaam mee... Beantwoorden, negeren?
Fuck dit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit.
Ontvanger onbekend, Retour afzenderquote:
Zeg dat je zwanger bent, alleen niet zeker weet of hij wel de vader is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit.
Crimineelquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of waterboarden
[..]
Ja je school staat hier om de hoek, maar jij woont in dat pauperstukje nog noordelijker![]()
Hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg dat je zwanger bent, alleen niet zeker weet of hij wel de vader is.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn dollo wel eens in de puna van Samzz gestoken
Vertel eens iets nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Kom maar een keer langs.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef meowingtons het volgende:
Damn ik wil wel eens gewaterboard worden, ben benieuwd hoe dat voelt
Jij hebt dat nietquote:
Alsnog niets nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs.
[..]
Jij hebt dat niet.
quote:
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Jij kent mij duidelijk niet zo goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.
Maakt niet uit, ik heb de breinaalden al afgestoftquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat ze je brieven sturen dat ze zwanger is.
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb de breinaalden al afgestoft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |