Erkenning van Monopoly, mijn leven is compleetquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Tsjok is tof omdat hij in Zwolle woont.
Zwollenaren zijn per definitie al tof.
Mijn tante heeft 't serieusquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
NOAH D: Excuses
[..]
[..]
Dat wist ik anders had ik wel ALS gezegd
Nee? Echt iedereen die ik ken heeft het wel eens gebruikt of heeft het gehoordquote:
Nee, echt nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Echt iedereen die ik ken heeft het wel eens gebruikt of heeft het gehoord
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Tsjok is tof omdat hij in Zwolle woont.
Zwollenaren zijn per definitie al tof.
Jij kotst toch wel, of je nou ziek bent of niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik verwacht morgen wel weer een tikkie beter te zijn.
Maar dat houdt mij niet tegen om bier te drinken en vage dingen tot mij te nemen
Jij bent ook van voor bouwjaar 90quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kende het ook niet, trouwens, dat blafkanker..
Het is idd klote.. Gewoon zomaar ineens niets meer kunnen in sommige gevalen, terwijl je 5 minuten ervoor nog boodschappen gedaan hebt enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kutziekte is het![]()
Erger dan kanker in vele gevallen, mijns inziens dan
Mijn trademarkquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij kotst toch wel, of je nou ziek bent of niet.
Dan zie ik je morgen wel verschijnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben net weer een beetje beter, dat betekent dat ik weer kan zuipen.
Noem je mij nou oud? NOEM JE MIJ NOU OUD?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij bent ook van voor bouwjaar 90
Ziek zijn neemt de mogelijkheid tot drank nuttigen niet weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben net weer een beetje beter, dat betekent dat ik weer kan zuipen.
Ja, ik weet niet wat ik verder moet zeggen, het is gewoon zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is idd klote.. Gewoon zomaar ineens niets meer kunnen in sommige gevalen, terwijl je 5 minuten ervoor nog boodschappen gedaan hebt enzo..
Misschien wel ja, weet nog niet zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen wel verschijnen
Normaliter niet nee, maar deze keer ging dat echt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziek zijn neemt de mogelijkheid tot drank nuttigen niet weg.
Ja ouwequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud? NOEM JE MIJ NOU OUD?!![]()
WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!quote:
Of anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
WAJOOOO Tis maar goed dat je niet in de buurt woont mannetje!![]()
![]()
Retour afzenderquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van m'n ex met uitleg over het een en ander. Wat moet ik daar in godesnaam mee... Beantwoorden, negeren?
Fuck dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |