Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan
Je DNS kan je ten alle tijde aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan
Omdat je DNS verandert isquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Ik zou zeggen, lees de link van rob, die is wel noobvriendelijk uitgelegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Niet spotten met kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef meowingtons het volgende:
Krijg blafkanker broertje, fucking overdag vol downloaden
Want? en het is blafkanker, geen kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet spotten met kanker
Gewoon niet doen oke?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want? en het is blafkanker, geen kankerBlafkanker is een nare rokershoest
Melting is weer terug!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, wat vind jij? Al heb je me niet echt zonder bril gezien..
Melting is er nog niet he? Hmm..
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....quote:
Denk je dat dat is omdat het echt te zien is, of omdat je een beeld in je hoofd hebt van diegene met een bril?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....
Ik denk dat het 't zelfde is als wanneer je iemand zonder bril leert kennen, en hij of zij opeens een bril draagt.. Neem Samzz als voorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon niet doen oke?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdrevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?
Totdat je zelf iemand eraan verliest..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?
Mja ik vind het alsnog onzin ook al zegt iemand gewoon kanker, als iemand het constant zegt oke, dat is wel lame, maar als het een keer gebeurd, so what? Een woord krijgt pas een nare betekenis als je die er zelf bij plaatstquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |