SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
TT
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik hoor sowieso bizar weinig bas in nummers![]()
Bewust dan, maar ik weet dat het er zit en dat het nummer leger zou klinken zonder bas![]()
Sommige bands zijn trouwens extra leuk heb ik het idee, omdat ze de bas extra naar voren laten komen
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Bas is echt veeeel moeilijker te horen dan gitaar inderdaad. Ik heb er echt moeite mee, en gitaar nauwelijksquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
Ik hoor sowieso bizar weinig bas in nummers![]()
Bewust dan, maar ik weet dat het er zit en dat het nummer leger zou klinken zonder bas![]()
Sommige bands zijn trouwens extra leuk heb ik het idee, omdat ze de bas extra naar voren laten komen![]()
![]()
Kon het bij dat beatles nummer toch wel redelijk makkelijk horen, of ik word gek, dat kan ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bas is echt veeeel moeilijker te horen dan gitaar inderdaad. Ik heb er echt moeite mee, en gitaar nauwelijks
Ik luister weer Pink Floyd. Ik vind het zo mooi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan ook aan dit specifieke nummer liggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kon het bij dat beatles nummer toch wel redelijk makkelijk horen, of ik word gek, dat kan ookIk zal eens wat andere proberen.
![]()
Pink Floydquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
!
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
Ik faal trouwens, Seasick steve speelde met John Paul Jones, niet McCartney![]()
Jones is mijn grote held van TCV en LZ
![]()
![]()
TCVquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ikJones is mijn grote held van TCV en LZ
TCVquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ikJones is mijn grote held van TCV en LZ
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Damn, het wordt koud. En de trein maakt niet aan
. En ik heb honger
![]()
!
Wat doet de trein niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
Damn, het wordt koud. En de trein maakt niet aan
. En ik heb honger
![]()
!
whehehe dat liedje op de achtergrond danquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef Melting het volgende:
http://www.skoften.net/index/game/troll_face_quest
Troll face game!![]()
![]()
Maakt niet aan, dat leest je toch?quote:
Ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet aan, dat leest je toch?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Blonde godquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet aan, dat leest je toch?!
Mijn God er zijn daadwerkelijk mensen die vragen sturen naar de mail van mijn website.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, was vorige week alleen geen aflevering.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mij mama heef rollator nodig. Ik bied 10 Euro? OK? OK. Bel mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
Mijn God er zijn daadwerkelijk mensen die vragen sturen naar de mail van mijn website.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nee geen John Bakkerrollators.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mij mama heef rollator nodig. Ik bied 10 Euro? OK? OK. Bel mij.
C'est la vie
No shitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
Mijn God er zijn daadwerkelijk mensen die vragen sturen naar de mail van mijn website.
Bots vooral zeker?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nee, vooral mensen die vragen of het ook werkt in de tram of bus.quote:C'est la vie
Wat vind jij van de serie? Ik vind hem een beetje saai wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, was vorige week alleen geen aflevering.![]()
![]()
I beliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieve in the power of American natives!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hebben jullie al gehoord van het DNSchanger-virus?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Is dat een SOA?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al gehoord van het DNSchanger-virus?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Joahquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie al gehoord van het DNSchanger-virus?
Ain't it funny how it is
Ik vraag me altijd af bij dat soort testsites of het zelf geen malware verspreiden of iets dergelijksquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee man.
http://www.xead.nl/het-gevaarlijke-dnschanger-virus-
Ik heb getest en heb hem niet.![]()
![]()
Jeej. Ik ben SOAvrij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee man.
http://www.xead.nl/het-gevaarlijke-dnschanger-virus-
Ik heb getest en heb hem niet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op 7 maart 2012 worden deze tijdelijke servers uitgeschakeld. Als je DNS-instellingen nog naar deze servers verwijzen, kun je vanaf dat moment mogelijk geen gebruik meer maken van internet.![]()
Op 7 maart veel gewhine van mensen die geen internet meer hebbenJaaa, dansen! dansen!![]()
Maar niet op internet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Op 7 maart veel gewhine van mensen die geen internet meer hebben
Ain't it funny how it is
Ik snap die zin nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Op 7 maart veel gewhine van mensen die geen internet meer hebben![]()
![]()
quote:quote:Als je DNS-instellingen nog naar deze servers verwijzen, kun je vanaf dat moment mogelijk geen gebruik meer maken van internet.![]()
Lees de uitleg maar eens op die site... dan snap je het wel, denk ik.
Maar ik ben een visje eten!
Ain't it funny how it is
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaanquote:
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan![]()
Je DNS kan je ten alle tijde aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan
Omdat je DNS verandert isquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Comfortably numbWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik zou zeggen, lees de link van rob, die is wel noobvriendelijk uitgelegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Ugh, toch wel grappig als je dan ineens geen enkele website meer kan bereiken![]()
Net wel bazenmaaltijd in de magnetron gezet
Niet spotten met kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef meowingtons het volgende:
Krijg blafkanker broertje, fucking overdag vol downloadenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Want? en het is blafkanker, geen kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet spotten met kankerBlafkanker is een nare rokershoest
Hmm, ik heb ondertussen een extra stem over het wegdoen van m'n bril..
Misschien is Samzz toch iets op 't spoor..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon niet doen oke?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want? en het is blafkanker, geen kankerBlafkanker is een nare rokershoest
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Charmed, wat vind jij? Al heb je me niet echt zonder bril gezien..
Melting is er nog niet he? Hmm..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Melting is weer terug!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, wat vind jij? Al heb je me niet echt zonder bril gezien..
Melting is er nog niet he? Hmm..
Ain't it funny how it is
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....quote:Ain't it funny how it is
Denk je dat dat is omdat het echt te zien is, of omdat je een beeld in je hoofd hebt van diegene met een bril?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....![]()
![]()
Ik denk dat het 't zelfde is als wanneer je iemand zonder bril leert kennen, en hij of zij opeens een bril draagt.. Neem Samzz als voorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon niet doen oke?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdrevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?![]()
![]()
Totdat je zelf iemand eraan verliest..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?
Gewoon iets minder Mauw, okay?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mja ik vind het alsnog onzin ook al zegt iemand gewoon kanker, als iemand het constant zegt oke, dat is wel lame, maar als het een keer gebeurd, so what? Een woord krijgt pas een nare betekenis als je die er zelf bij plaatstquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdrevenJaaa, dansen! dansen!![]()
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Gelijk er van uitgaan dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Totdat je zelf iemand eraan verliest..
Gewoon iets minder Mauw, okay?
Ik doe het ook welgeteld 1 keer en ik moet het iets minder doen?
Dat laatste is wel waar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.
Dat eerste vast ook maar je begrijpt wat ik bedoel ja![]()
![]()
Maak nou gewoon geen drama over een keertje het woord kanker.Als het nou kanker dit, kanker zus of kanker whatever zou zijn, zou ik het nog begrijpen. Maar 1 keertje. Kom op.
![]()
![]()
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.![]()
Maar blafkanker vind ik gewoon echt wat overdreven om zelfs daar moeilijk over te doen, tenzij je wat ouder bent moet je als jongere toch echt wel weten dat dat om een rokershoest gaat, toch?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Mod has spokenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
Maak nou gewoon geen drama over een keertje het woord kanker.Als het nou kanker dit, kanker zus of kanker whatever zou zijn, zou ik het nog begrijpen. Maar 1 keertje. Kom op.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
![]()
Deze mod weet, en vanaf nu ga ik jullie allemaal MS verwensen, dat staat minder dichtbij de meeste mensen en zal dus minder provocerend zijn
Ja dat snap ik ook nooit en ik erger me daar ook wel eens aan ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kanker![]()
Maar blafkanker vind ik gewoon echt wat overdreven om zelfs daar moeilijk over te doen, tenzij je wat ouder bent moet je als jongere toch echt wel weten dat dat om een rokershoest gaat, toch?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Komen er nog meer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, rond uurtje of 9 @ my place![]()
Hey, mijn tante heeft MS, doe eens nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Deze mod weet, en vanaf nu ga ik jullie allemaal MS verwensen, dat staat minder dichtbij de meeste mensen en zal dus minder provocerend zijn
Mijn opa is daar aan overleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Deze mod weet, en vanaf nu ga ik jullie allemaal MS verwensen, dat staat minder dichtbij de meeste mensen en zal dus minder provocerend zijn![]()
Deal mits CoDquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef meowingtons het volgende:
Tchock bier morgen![]()
(ik doe ook populair)![]()
C_A zal wel niet, die is weer streng aan 't sporten en dietenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Opa Wander, Intronic en Patje keek nog even geloof ik.
Maar zal ook C_A vragen
Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kanker![]()
Maar blafkanker vind ik gewoon echt wat overdreven om zelfs daar moeilijk over te doen, tenzij je wat ouder bent moet je als jongere toch echt wel weten dat dat om een rokershoest gaat, toch?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hij verwacht wel dat je een fruitmandje meebrengt.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
NOAH D: Excusesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, mijn tante heeft MS, doe eens niet
quote:Dat wist ik anders had ik wel ALS gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Tchock het volgende:
Ohnee wacht dat was ALS. In dat geval prima.
Jaaa, dansen! dansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |