Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan
Je DNS kan je ten alle tijde aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat je DNS verandert is verwijs je naar die valse websites, die worden offline gehaald 7 maart, tot die tijd heb je de kans het virus te verwijderen en je DNS goed te krijgen, als je dat niet doet zoekt je PC dus nog steeds naar sites die niet bestaan
Omdat je DNS verandert isquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Ik zou zeggen, lees de link van rob, die is wel noobvriendelijk uitgelegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaah zo. Hoe zorgen ze er dan voor dat alle sites verkeerd zijn?
Niet spotten met kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef meowingtons het volgende:
Krijg blafkanker broertje, fucking overdag vol downloaden
Want? en het is blafkanker, geen kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet spotten met kanker
Gewoon niet doen oke?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want? en het is blafkanker, geen kankerBlafkanker is een nare rokershoest
Melting is weer terug!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, wat vind jij? Al heb je me niet echt zonder bril gezien..
Melting is er nog niet he? Hmm..
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....quote:
Denk je dat dat is omdat het echt te zien is, of omdat je een beeld in je hoofd hebt van diegene met een bril?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....
Ik denk dat het 't zelfde is als wanneer je iemand zonder bril leert kennen, en hij of zij opeens een bril draagt.. Neem Samzz als voorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen goed idee om dat aan mij te vragen. Ik vind altijd dat je dat aan mensen toch blijft zien dat ze een bril gedragen hebben. Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik weet alleen nog wel dat je bril aansloeg in de kroeg. En dat is niet ideaal....
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gewoon niet doen oke?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdrevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?
Totdat je zelf iemand eraan verliest..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden dat mensen er zo moeilijk over doen, wat is nou echt het probleem met zo'n woord?
Mja ik vind het alsnog onzin ook al zegt iemand gewoon kanker, als iemand het constant zegt oke, dat is wel lame, maar als het een keer gebeurd, so what? Een woord krijgt pas een nare betekenis als je die er zelf bij plaatstquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar blafkanker vind ik nogal overdreven
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gelijk er van uitgaan dat dit niet het geval isquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Totdat je zelf iemand eraan verliest..
Gewoon iets minder Mauw, okay?
Dat laatste is wel waar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kankerquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zelf genoeg mensen verloren aan kanker maar ik heb er geen problemen mee. Echter als andere mensen er last van hebben gebruik ik het woord gewoon niet ik bedoel het is niet nodig ofzo.
Mod has spokenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
Maak nou gewoon geen drama over een keertje het woord kanker.Als het nou kanker dit, kanker zus of kanker whatever zou zijn, zou ik het nog begrijpen. Maar 1 keertje. Kom op.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
Maak nou gewoon geen drama over een keertje het woord kanker.Als het nou kanker dit, kanker zus of kanker whatever zou zijn, zou ik het nog begrijpen. Maar 1 keertje. Kom op.
Ja dat snap ik ook nooit en ik erger me daar ook wel eens aan ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kanker![]()
Maar blafkanker vind ik gewoon echt wat overdreven om zelfs daar moeilijk over te doen, tenzij je wat ouder bent moet je als jongere toch echt wel weten dat dat om een rokershoest gaat, toch?
Komen er nog meer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top, rond uurtje of 9 @ my place
Hey, mijn tante heeft MS, doe eens nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Deze mod weet, en vanaf nu ga ik jullie allemaal MS verwensen, dat staat minder dichtbij de meeste mensen en zal dus minder provocerend zijn
Mijn opa is daar aan overleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
Deze mod weet, en vanaf nu ga ik jullie allemaal MS verwensen, dat staat minder dichtbij de meeste mensen en zal dus minder provocerend zijn
Deal mits CoDquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef meowingtons het volgende:
Tchock bier morgen![]()
(ik doe ook populair)
C_A zal wel niet, die is weer streng aan 't sporten en dietenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Opa Wander, Intronic en Patje keek nog even geloof ik.
Maar zal ook C_A vragen
Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit, maar ik vind het altijd zo vervelend als je dan wel eens om een reden vraagt dat mensen gewoon meteen zeggen, niet doen of er van uitgaan dat ik niemand verloren heb aan kanker![]()
Maar blafkanker vind ik gewoon echt wat overdreven om zelfs daar moeilijk over te doen, tenzij je wat ouder bent moet je als jongere toch echt wel weten dat dat om een rokershoest gaat, toch?
Hij verwacht wel dat je een fruitmandje meebrengt.quote:
NOAH D: Excusesquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, mijn tante heeft MS, doe eens niet
quote:
Dat wist ik anders had ik wel ALS gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Tchock het volgende:
Ohnee wacht dat was ALS. In dat geval prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |