Alsof je verdrinkt maar dan onderstebovenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef meowingtons het volgende:
Damn ik wil wel eens gewaterboard worden, ben benieuwd hoe dat voelt
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje borsthaar is best ok. Maar als het deze proporties begint aan te nemen.Eens met deze mooie dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het er dan maar liever gewoon af ja..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja lijkt me tof manquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt maar dan ondersteboven
Erger lijkt me het gevoel met lucht dat in je smoel wordt geblazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt maar dan ondersteboven
Het mooiste nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Het is dat Samzz incontinent en onvruchtbaar is, anders had ze al minimaal 2 elftallen rondlopen.
Haha jij bent corpulent.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef -Datdus- het volgende:
BOH, ik ga effe een mekkie halen. Quarter pounder up in dis bitch.
Verdomd zeg, dat rijmt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het mooiste nog
Ze is incontinent
En wil ook in een band
Ik wil ook een bandquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het mooiste nog
Ze is incontinent
En wil ook in een band
Inb4 Juicygrappen.quote:
Zou ik nooit doen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een beetje borsthaar is best ok. Maar als het deze proporties begint aan te nemen.Ohh, dan heb ik nog ff te gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal het er dan maar liever gewoon af ja.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik zou Juicy ook niet doen.quote:
Ik zou hem nat houden en terug rollen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou hem nat houden en terug rollen.
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dan heb ik nog ff te gaan..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
JH is geen crew meer, dus je kan je gang gaan.
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptiequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Het is dat Samzz incontinent en onvruchtbaar is, anders had ze al minimaal 2 elftallen rondlopen.
Rughaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.
Wordt je ineens zwanger.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptie.
Je weet wat er kan gebeuren wanneer je dat niet doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou hem nat houden en terug rollen.
SPOILER: Eet smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dat heb ik nog laaaang niet.. En zoals ik 't nu heb hou ik 't wel denkquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.
De soa's heb je al, dus waarom je nog druk maken over dingen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptie.
Wablief.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
Och, eigenlijk maakt lichaamshaar mij niet zoveel uit, als de schaamstreek maar geen oerwoud is. Die heb ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |