Ik ben al op leeftijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef kornuitbuffel het volgende:
Jawel, als je je wat meer socialer opstelt en mengt onder de jeugd is het je zo duidelijk.....
Dan wel in grappig variant, dan wel in serieuze variant.
Ja, precies. Dat is hier ook zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Maar als we het in deze regio over een schuurfeest hebben, is dat gewoon een feest in een oude schuur/manege.
neu, da's een sausage festquote:
Daar dacht ik dus ook aan, als ik de OP niet had gelezen had ik wel wat anders gepost. Maar dat het mijn mening over schuurfeesten en boeren niet verandert wil ik toch wel het volgende posten:quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
Ik dacht aan schuurfeesten zoals bij boeren..
Ik ook, leek me al gezellig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
precies, met een flinke laag goedkoop bier op de vloer, nostalgie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Maar als we het in deze regio over een schuurfeest hebben, is dat gewoon een feest in een oude schuur/manege.
Feesten waar alleen kerels op af komen?quote:
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, als ik de OP niet had gelezen had ik wel wat anders gepost. Maar dat het mijn mening over schuurfeesten en boeren niet verandert wil ik toch wel het volgende posten:
boeren
schuurfeesten
boeren met schuurfeesten![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?.
!
Ik moest denken aan Normaal die op zo een feest kwam spelen, iedereen ladderzat en met bier gooien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Deetch het volgende:
Schuurfeesten waren vroeger gewoon in een boerderij met goedkope drank, een grote stookoliebrander als ruimteverwarming, brommerskieken en ene d'r op bokk'n.
En dat is nieuw/erg/schokkend, omdat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Quarant het volgende:
http://www.eo.nl/ditisdedag
14.45 Ferry Haan over schuurfeesten
Docent Ferry Haan hoort van zijn leerlingen over 'frisfeesten' waar het ruig aan toe gaat. Jongeren tussen de 12 en 15 jaar houden zich bezig met 'schuren', uitdagend dansen met kruis tegen bil. Scholen maken zich zorgen, tieners vinden het mooi. Is het onschuldig, of is er meer aan de hand? Ferry Haan bespreekt het in de rubriek 'Achter de Voordeur'.
--
Is dit fenomeen bekend op fok? Ik had er nog niet eerder over gehoord.
Ik ben meer dan 25 keer verhuisd. Nationaal en internationaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Quarant het volgende:
[..]Ik heb het bewezen, Fok! is provinciaals
ik ook !quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
Ligt eraan welk kruis tegen welke bil komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:47 schreef Quarant het volgende:
Ontopic, is het onschuldig vermaak voor tieners?
Lijkt me niet ehh...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Staal het volgende:
Maar goed, jongeren tussen de 12 en 15 jaar die dit soort feestjes houden?
Dan zal ik wel hoogst bekrompen zijn maar ik vind dat niet normaal in ieder geval.
Daar zal die schuuronzin toch wel vandaan komen denk ik. Schuren is daggeren oftewel droogneuken op muziek aldus joetoep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet ehh...
Lol dat filmpje
Dat is toch gewoon precies hetzelfde als bubbling uit de jaren '90? Ik vind het weinig vernieuwend in elk geval.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Staal het volgende:
Dan zal ik wel hoogst bekrompen zijn maar ik vind dat niet normaal in ieder geval.
Eindigt dit niet in een complete Gangbang ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Staal het volgende:
En dat vond jij wel leuk om te doen toen je 12 was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon precies hetzelfde als bubbling uit de jaren '90? Ik vind het weinig vernieuwend in elk geval.
Dat is een dikke negert met grotere tetten dan ik heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat trouwens een vrouw ?of gewoon een hele dikke negert met tetten ?
Ja echt heh??? volgens mij is het een vent !quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is een dikke negert met grotere tetten dan ik heb.
Zijn er eigenlijk BH's voor mannen?
100DDquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maatje 150 B ofzo heeft hij nodig of niet?
Nee, ik ben geen neger.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef Staal het volgende:
En dat vond jij wel leuk om te doen toen je 12 was?
250DD dan. Weet ik ook veel. Ik heb 75B. Al jaren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100? Dat red het toch niet?(Dat was toch de omtrek net onder de buste?)
deze is mooier ...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef Staal het volgende:
[..]
250DD dan. Weet ik ook veel. Ik heb 75B. Al jaren.
Ik wist trouwens ook niet wat een AHBRA was.
[ afbeelding ]
Dat is wel wat voor hem. Lijkt me prettiger dan die wapperende uiers tijdens het schuren.
Ik voelde me op schoolfeesten dan juist zo opgelaten. En dan was het ook nog eens zo zweterig warm.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Doe mij maar schuifelen
was dat voor een BH dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef Staal het volgende:
[..]
250DD dan. Weet ik ook veel. Ik heb 75B. Al jaren.
Ik wist trouwens ook niet wat een AHBRA was.
[ afbeelding ]
Dat is wel wat voor hem. Lijkt me prettiger dan die wapperende uiers tijdens het schuren.
Zou toch zweren dat ik wat anders las.quote:
ja dat dacht ik ook.. Maar je hebt schijnbaar 2 soorten daar inquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Euuh, is een schuurfeest niet een feest waarbij je een x bedrag betaalt en dan de hele avond gratis kunt drinken, meestal was het in een grote schuur of loods?
Ik heb mijn eerste tongzoentje gehad tijdens het schuifelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik voelde me op schoolfeesten dan juist zo opgelaten. En dan was het ook nog eens zo zweterig warm.
Vond het helemaal niks. Vind je het gek, ik kende die lui als neuspeuters vanaf de kleuterklas.
Ik was aan t prutsen, iets met quoten en DM je weetszquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ik wat anders las..
Wat vind jij van dat schuren?
Dat kan in een gewone kroeg ook, aangezien een biertje meestal rond de 2 euro kost.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
schuurfeesten daarintegen.. heel de avond zuipen voor 20 euro was t toch?
Ligt er maar net aan hoe veel je drinkt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat kan in een gewone kroeg ook, aangezien een biertje meestal rond de 2 euro kost.
en ik was gelijk ''trutje af'' op mijn eigen school want het bleek een hele ''populaire gosert''quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tongzoentje gehad tijdens het schuifelen![]()
zo wammes plat of de bekwas op een schoolfeest maar daar waren ook jongens van een
andere school, ik kende hem net een kwartier ofzo
lijkt op mijn sport bh's.. Vindt t niet echt charmantquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Staal het volgende:
Is een AHBRA trouwens heel fout om te dragen?
Ik zou deze best willen in een andere kleur:
[ afbeelding ]
Maar wat is eigenlijk het voordeel?
Ik heb hem in 6 kleurenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
lijkt op mijn sport bh's.. Vindt t niet echt charmant
Ik kreeg mijn eerste zoen van een jongen die ik al heel lang leuk vond op een verjaardag van een vriendinnetje van me. Ben echt 2 dagen in extase geweest.. Was echt apart hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik was gelijk ''trutje af'' op mijn eigen school want het bleek een hele ''populaire gosert''
te zijn![]()
wist ik veel... maar hij zoende wel lekker![]()
en hij heette Rene, als de dag van gisteren
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste zoen van een jongen die ik al heel lang leuk vond op een verjaardag van een vriendinnetje van me. Ben echt 2 dagen in extase geweest.. Was echt apart hahaha
Wat lief! Ik kreeg mijn eerste tongzoen pas toen ik 17 was. Laatbloeier. Daarvoor vond ik dat geklef helemaal niks maar ik loog toen maar over ervaring terwijl ik eigenlijk nog zo groen was als gras. Hij heette Mark.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik was gelijk ''trutje af'' op mijn eigen school want het bleek een hele ''populaire gosert''
te zijn![]()
wist ik veel... maar hij zoende wel lekker![]()
en hij heette Rene, als de dag van gisteren
Oh als ik terug denk dan weet ik dat nog zo goed. Dat ik in bed lag en dacht, ik heb gezoend.. ohh ik heb gezoend.. echt ergquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]was toch veel leuker of niet dan?
Ik zie er weinig voordeel in. In plaats van dat het de mooie vormen accentueert, druk het die juist plat lijkt het!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind platdrukken niet erg eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zie er weinig voordeel in. In plaats van dat het de mooie vormen accentueert, druk het die juist plat lijkt het!
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik zou niks meer overhouden. Dat is meer iets voor grote borsten inderdaad. Zoals die van de daggerende negert.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zie er weinig voordeel in. In plaats van dat het de mooie vormen accentueert, druk het die juist plat lijkt het!
Dan heb jij waarschijnlijk ook grote jetsers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind platdrukken niet erg eigenlijk
Nee hoor drukt niks plat, en die prijzen die ze vragen zijn achterlijk je kan ze geoonquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Waarom wil je ze in alle kleuren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee hoor drukt niks plat, en die prijzen die ze vragen zijn achterlijk je kan ze geoon
hier bestellen voor 10 euro per stuk
http://link.marktplaats.nl/1000046035
ik zie nog een paar kleuren die ik NIET heb trouwens
Bookmark. Ik wil weleens zo'n BH proberen. Denk dat ze heel lekker zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor drukt niks plat, en die prijzen die ze vragen zijn achterlijk je kan ze geoon
hier bestellen voor 10 euro per stuk
http://link.marktplaats.nl/1000046035
ik zie nog een paar kleuren die ik NIET heb trouwens
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Waarom wil je ze in alle kleuren?
2a. Heb jij een man/vriend?
2b. Wíl jij een man/vriend?
Ik heb een echtgenoot, al jaaaaaaaaaaaren en hij vind mijn braatje mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Waarom wil je ze in alle kleuren?
2a. Heb jij een man/vriend?
2b. Wíl jij een man/vriend?
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?
Hij is zo weer uit ook hoor, geen gezeik met hakies enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te maken
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef Staal het volgende:
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?
Nee, maar het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te maken
Heb ik een specifieke regio, provincie of plaats genoemd dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?.
!
Het is ook veel te warm voor die dingen. (Maar ik haat echt broeierige voeten.)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.
Ik volg jullie niet meer !quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm voor die dingen. (Maar ik haat echt broeierige voeten.)
Nu moet je eigenlijk zien dat de herten naar de kliko lopen. Gewoon zomaar vanzelf..
Eentje die de buste goed en aantrekkelijk weet te vormen is altijd wel een pluspunt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alsof de mijnese zich drukt maakt om welke BH ik draag![]()
Eeh niks, ontopic maar weer.quote:
nah... dat doet ie tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eentje die de buste goed en aantrekkelijk weet te vormen is altijd wel een pluspunt natuurlijk.
Je man of..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dat doet ie toch
Ontopic: Geven die AHH BRA's nog een extra dimensie tijdens het schuren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... dat doet ie toch
Goede edit.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
Gaat dat niet vervelen trouwens? Altijd maar op zijn Grieks?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ontopic: Geven die AHH BRA's nog een extra dimensie tijdens het schuren?
Nah.. de grapjes over ''op zijn Grieks'' welquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede edit.![]()
Gaat dat niet vervelen trouwens? Altijd maar op zijn Grieks?
Dat die herten niet motiveren om te gaan schuren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat was er met nou met Herten ??????????? nou wil ik het weten
Excuses. Ik weet hoe het is als iets flauws constant herhaald wordt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. de grapjes over ''op zijn Grieks'' wel![]()
Voor de rest zou ik het niet weten, want ik heb het nog nooit ''op zijn Grieks'' gedaan
ah,,,quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat die herten niet motiveren om te gaan schuren.
ja...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Excuses. Ik weet hoe het is als iets flauws constant herhaald wordt.
Het zijn dus de jongens die hormonenbommetjes zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dit is gewoon sneu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dit is gewoon sneu![]()
[ afbeelding ]
klagen dat je betast wordt als je naar zo'n feestje gaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Het zijn dus de jongens die hormonenbommetjes zijn.
De tienerdisco Alcazar in Puttershoek heeft het seksueel getinte schuren verboden. Volgens de discotheek gaan de feestende tieners (12 tot 15 jaar) in de dans, waarbij de geslachtsdelen tegen elkaar aan worden gewreven, veel te ver.
'Meisjes klaagden bij de beveiligers dat zij tijdens het dansen seksueel betast werden,' zegt eigenaar Leen Streefkerk tegen het AD. 'Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.'
Wie tegen dat verbod ingaat, wordt er direct uitgezet. 'Onze beveiligers houden het scherp in de gaten. Wij willen een correcte disco zijn. Tijdens de speciale feesten voor tieners mag er daarom ook niet worden gerookt en wordt er geen alcohol geschonken. Dit gaat veel te ver. Ik sta zelf nog steeds perplex dat kinderen tussen de 12 en 15 dit willen doen.
bron
Ze oefenen alvast voor in de avond, dat doen de meisjes ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Staal het volgende:
[..]!
Echt serieus, wat denken zulke gastjes nu eigenlijk..
quote:
Nee maar dat was niet zo'n feestje he? Die opgefokte jongetjes deden dat blijkbaar op een gewone disco.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klagen dat je betast wordt als je naar zo'n feestje gaat![]()
ja DUH... wat had je dan gedacht ?
ow... ja dan schrik je je wel kapotquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee maar dat was niet zo'n feestje he? Die opgefokte jongetjes deden dat blijkbaar op een gewone disco.
ow... de agenten doen lekker mee ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Staal het volgende:
http://www.funx.nl/index.(...)eclame-voor-new-york
Volgend jaar carnaval in Nederland.
Ik denk het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als zo'n kerel zo achter me staat kan hij een dreun verwachten denk
Van mij ook hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als zo'n kerel zo achter me staat kan hij een dreun verwachten denk
tering...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mij ook hoor.
Dat meisje heeft het overleefd trouwens. http://www.krimineel.com/te-hard-langs-achter
Jah, en dan met zo'n punt hakquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk het ooken een schop dat kan ik heel hard
Doe mij ook maar een kopjequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een koppie groene thee nodig na al deze schokkende beelden
Zie het als een waarschuwingquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Jeesh, dames, stop er is mee, straks durf ik niet meer te daggeren vanavond op de dansvloer...
Schuifelen.quote:
Grapjasquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga lief zijn en schuifelen dan
Lief zijn is een lekker breed begrip dus daar kan ik wel wat mee
hahahaha oh mijn god.. ga vandaag maar niet de pijp uit nee.,. Ik vrees dat hier nu ook niet in mn geschiedenis bekeken moet worden.. kwam net al op een porno site uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Staal het volgende:
Vandaag heb ik wel een dubieuze internetgeschiedenis. Moet nu echt niet overlijden en dat nabestaanden dit als laatste op mijn PC tegenkomen.
Gezocht op kinderschuurfeestjes, daggeren, droogneuken een brei op youtube etc.
Wat is 'droogneuken een brei'?quote:
Ryan ken het toch effe wissenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Staal het volgende:
Vandaag heb ik wel een dubieuze internetgeschiedenis. Moet nu echt niet overlijden en dat nabestaanden dit als laatste op mijn PC tegenkomen.
Oh, wat erg!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hahahaha oh mijn god.. ga vandaag maar niet de pijp uit nee.,. Ik vrees dat hier nu ook niet in mn geschiedenis bekeken moet worden.. kwam net al op een porno site uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Staal het volgende:
Als dat al erg is. Laat niemand dan mijn geschiedenis vinden. Ze zullen mijn lichaam oplossen in een badkuip met wijwater.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
hahahaha oh mijn god.. ga vandaag maar niet de pijp uit nee.,. Ik vrees dat hier nu ook niet in mn geschiedenis bekeken moet worden.. kwam net al op een porno site uit.
droogneuken, een brei op Youtube.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat is 'droogneuken een brei'?
ow... die staan toch al standaard op de PC dus dat maakt ook geen fuck uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
kwam net al op een porno site uit.
Gij zieke geest. Vertel eens?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Als dat al erg is. Laat niemand dan mijn geschiedenis vinden. Ze zullen mijn lichaam oplossen in een badkuip met wijwater.
Gewenst of ongewenst?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... die staan toch al standaard op de PC dus dat maakt ook geen fuck uit
Jij weet zelf niet hoe je je geschiedenis moet wissen, cache moet legen en dat soort dingen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ryan ken het toch effe wissen![]()
Hopenlijk doet de mijnese dat ook
'brij'quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Staal het volgende:
droogneuken, een brei op Youtube.
Komma.
Mijn oma.. die zou het doen.. denk ik..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Als dat al erg is. Laat niemand dan mijn geschiedenis vinden. Ze zullen mijn lichaam oplossen in een badkuip met wijwater.
Vanzelfsprekend porno, biografieën van seriemoordenaars, sites met martelwerktuigen uit de oudheid, zoekopdrachten over een sekte die handen insmeren met menstruaal bloed, ontstaansgeschiedenis van AIDS, landkaarten met vage statistieken, etc.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend porno, biografieën van seriemoordenaars, sites met martelwerktuigen uit de oudheid, zoekopdrachten over een sekte die handen insmeren met menstruaal bloed, ontstaansgeschiedenis van AIDS, landkaarten met vage statistieken, etc.
Dat je nog vele gezonde jaren mag hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend porno, biografieën van seriemoordenaars, sites met martelwerktuigen uit de oudheid, zoekopdrachten over een sekte die handen insmeren met menstruaal bloed, ontstaansgeschiedenis van AIDS, landkaarten met vage statistieken, etc.
Dank je. Jij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat je nog vele gezonde jaren mag hebben.
Ja, dat was voor een schoolopdracht, ik ging op zoek naar het ontstaan van het celibaat en de mogelijke rol die het speelde in het ontstaan van seksueel misbruik binnen de kerk. St. Epiphanus had kritiek en sloot ze buiten van de kerk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sekte die handen insmeren met menstruaal bloed ????
Bestaan die ?
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
God ik wil niet weten waar jij naar gezocht hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Maar toen ik iemand gevierendeeld zag worden kreeg ik nachtmerries. Niet meer gedaan.
Wat is eigenlijk het gekste dat jij ooit hebt opgezocht?
rotten.com.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
God ik wil niet weten waar jij naar gezocht hebt.
Maar er is toch ooit zo'n site geweest waar allemaal van dat soort dingen op stonden. Dat je dan ook een hoofd had van iemand waar de wormen uit kropen enzo.
Edit: Verwijderd, want misschien staat er wel een ban op het posten van die link.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar er is toch ooit zo'n site geweest waar allemaal van dat soort dingen op stonden. Dat je dan ook een hoofd had van iemand waar de wormen uit kropen enzo.
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Maar toen ik iemand gevierendeeld zag worden kreeg ik nachtmerries. Niet meer gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.Rustig aan.
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingen![]()
of ik lees een woord op FOK waar ik nog nooit van gehoord heb en dan ga ik effe Googelen
Rimmen bijvoorbeeldik had geen idee wat dat was, nu wel
Rimmen is handig voordat je Grieks gaat doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Whehe, die ken ik nog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.
nah. als ik jou was zou ik het effe googelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?
Ik heb het zojuist opgezocht. Maar dat is dus iemands anus bewerken met je tong. Of die tong naar binnen moet durfde ik niet te klikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?
Maar dat is dan hetzelfde als ''baffen'' toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist opgezocht. Maar dat is dus iemand anus bewerken met je tong. Of die tong naar binnen moet durfde ik niet te klikken.
Door FOK! blijven we eeuwig jong en op de hoogte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingen![]()
of ik lees een woord op FOK waar ik nog nooit van gehoord heb en dan ga ik effe Googelen
Dat was wat ik ook dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dan hetzelfde als ''baffen'' toch?
Jeej blijf ik dan voor altijd 22 .. Of nou ja geestelijk gezien 5?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Door FOK! blijven we eeuwig jong en op de hoogte.
Ja, precies hetzelfde. Maar ik wist dus niet eens wat baffen was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bewust opgezocht, maar ik ben wel eens in de duistere hoekjes van het internet terecht gekomen. Een 2girls1cup-achtige video die het best te omschrijven valt als 2girls1dog bijvoorbeeld. Uitwerpselen speelden een grote rol en met name de canine variant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
quote:k zie dat er nogal wat onenigheid bestaat over de termen baffen en rimmen.
Definitie Baffen: Het likken van de anus
Definitie Rimmen: Het likken van de anus PLUS het duwen van de tong IN de anus.
Hieruit blijkt dat Baffen(voor beginners dus)maar een onderdeel is van Rimmen(voor gevorderden dus).
Hoe ver gaan jullie:
Jij moet nog 25 worden. Ouder dan 25 word je innerlijk niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jeej blijf ik dan voor altijd 22 .. Of nou ja geestelijk gezien 5?
Oh bah.. niet aan hondjes komen.. Of welk ander dier dan ook wat er niks op in te brengen heeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet bewust opgezocht, maar ik ben wel eens in de duistere hoekjes van het internet terecht gekomen. Een 2girls1cup-achtige video die het best te omschrijven valt als 2girls1dog bijvoorbeeld.
jeeeejj.. Krijgen we het Peter Pan complexquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij moet nog 25 worden. Ouder dan 25 word je innerlijk niet.
ik ging googelen.. klikte op dit plaatjequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Dat vergeet je wrs. nooit meer ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet bewust opgezocht, maar ik ben wel eens in de duistere hoekjes van het internet terecht gekomen. Een 2girls1cup-achtige video die het best te omschrijven valt als 2girls1dog bijvoorbeeld. Uitwerpselen speelden een grote rol en met name de canine variant.
The interwebsz zit vol verassingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Dat vergeet je wrs. nooit meer ook.
Maar het is wat je zegt, je zoekt er niet bewust op maar je komt het tegen en je klikt door.
me plaatje doet ut nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ging googelen.. klikte op dit plaatje
[ afbeelding ]
en toen kreeg ik deze pagina![]()
Vrouw ontwaakt door likkende vreemdeling
Is misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
me plaatje doet ut niet
Is ook weleens met Google afbeeldingen, zoek ik op "molecular string theory essay" en krijg ik nog twee grote tetten in beeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar het is wat je zegt, je zoekt er niet bewust op maar je komt het tegen en je klikt door.
Inderdaad. Eigenlijk wil je niet kijken maar er is een soort bizarre fascinatie waardoor je alsnog kijkt. Misschien een beetje te vergelijken met mensen die naar horrorfilms kijken terwijl ze weten dat ze hier niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik word niet geil van horrorquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Cognitieve dissonantie, je werd er gewoon geil van.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu we toch in R&P zitten, daar bestaat vast een benaming voor in de psychologie?
Kill it with fire!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wordt niet geil van horror
of ze noemen het ook wel een Fapstengelquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]de benaming is Sapstengel
Heb jij die rel rondom tubgirl meegemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
The interwebsz zit vol verassingen
Het Sapstengel-effect dan graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]de benaming is Sapstengel
Gut wat ben ik weer grappigquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of ze noemen het ook wel een Fapstengel
wacht ffquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb jij die rel rondom tubgirl meegemaakt?
Niet de link posten want is banwaardig. Als ik daar aan denk ben ik zo weer misselijk. Als je het een keer gezien hebt vergeet je het nooit meer.
Serieus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
Cognitieve dissonantie, je werd er gewoon geil van.
Wist je dat echt nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Het werd mij pas onlangs duidelijk dat Sapstengel een metafoor is voor penis. Wanneer ik dat eerder wist had ik wel een minder puberale of penis-obsessed username gekozen.
Alive and kickingquote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Het werd mij pas onlangs duidelijk dat Sapstengel een metafoor is voor penis. Wanneer ik dat eerder wist had ik wel een minder puberale of penis-obsessed username gekozen.
Weet je wat het eerste plaatje is als je op Sapstengel googelt ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het Sapstengel-effect dan graag.
Ja maar ik schop nu in t wilde wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyhey! Je zou pas schoppen als ik je zou daggeren!
Die BH, is dat niks voor die neger?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wat het eerste plaatje is als je op Sapstengel googelt ?
deze...![]()
[ afbeelding ]
Oh daarbij vergeleken ben ik nog best slank..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze...![]()
[ afbeelding ]
Hang een plaatje van hele dikke mensen op je koelkastquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh daarbij vergeleken ben ik nog best slank..
Nee nooit achter gezocht.quote:
Zonder FOK! zou ik een onbedorven ziel hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Staal, ik kan je nooit meer als fatsoenlijke dame zien
Ik kijk iedere dag in de spiegel en dat is genoeg om mijn dieet voort te zettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hang een plaatje van hele dikke mensen op je koelkast
Dat was mijn berichtje.. gromblquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik een onbedorven ziel hebben.
Ja, ja. Ik krijg hier trouwens een DM met de vraag of ik een linkje wil posten naar tubgirl.
Heb teruggepost, zoek zelf maar, ik wil dat nooit meer zien..
Zo komen we weer terug op de AHBRA.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |