1. Waarom wil je ze in alle kleuren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee hoor drukt niks plat, en die prijzen die ze vragen zijn achterlijk je kan ze geoon
hier bestellen voor 10 euro per stuk
http://link.marktplaats.nl/1000046035
ik zie nog een paar kleuren die ik NIET heb trouwens
Bookmark. Ik wil weleens zo'n BH proberen. Denk dat ze heel lekker zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor drukt niks plat, en die prijzen die ze vragen zijn achterlijk je kan ze geoon
hier bestellen voor 10 euro per stuk
http://link.marktplaats.nl/1000046035
ik zie nog een paar kleuren die ik NIET heb trouwens
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Waarom wil je ze in alle kleuren?
2a. Heb jij een man/vriend?
2b. Wíl jij een man/vriend?
Ik heb een echtgenoot, al jaaaaaaaaaaaren en hij vind mijn braatje mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Waarom wil je ze in alle kleuren?
2a. Heb jij een man/vriend?
2b. Wíl jij een man/vriend?
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?
Hij is zo weer uit ook hoor, geen gezeik met hakies enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te maken
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef Staal het volgende:
Jij zit echt nog in de fase van net een nieuw liefje he?
Nee, maar het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik woon nu anderhalf jaar samen., Maar vind het ook niet echt een BH om m'n vent blij mee te maken
Heb ik een specifieke regio, provincie of plaats genoemd dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?.
!
Het is ook veel te warm voor die dingen. (Maar ik haat echt broeierige voeten.)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De herten staan alweer een hele tijd ongebruikt in de gang.
Ik volg jullie niet meer !quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm voor die dingen. (Maar ik haat echt broeierige voeten.)
Nu moet je eigenlijk zien dat de herten naar de kliko lopen. Gewoon zomaar vanzelf..
Eentje die de buste goed en aantrekkelijk weet te vormen is altijd wel een pluspunt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alsof de mijnese zich drukt maakt om welke BH ik draag![]()
Eeh niks, ontopic maar weer.quote:
nah... dat doet ie tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eentje die de buste goed en aantrekkelijk weet te vormen is altijd wel een pluspunt natuurlijk.
Je man of..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dat doet ie toch
Ontopic: Geven die AHH BRA's nog een extra dimensie tijdens het schuren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... dat doet ie toch
Goede edit.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
Gaat dat niet vervelen trouwens? Altijd maar op zijn Grieks?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ontopic: Geven die AHH BRA's nog een extra dimensie tijdens het schuren?
Nah.. de grapjes over ''op zijn Grieks'' welquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goede edit.![]()
Gaat dat niet vervelen trouwens? Altijd maar op zijn Grieks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |