Dank je. Jij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat je nog vele gezonde jaren mag hebben.
Ja, dat was voor een schoolopdracht, ik ging op zoek naar het ontstaan van het celibaat en de mogelijke rol die het speelde in het ontstaan van seksueel misbruik binnen de kerk. St. Epiphanus had kritiek en sloot ze buiten van de kerk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sekte die handen insmeren met menstruaal bloed ????
Bestaan die ?
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
God ik wil niet weten waar jij naar gezocht hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Maar toen ik iemand gevierendeeld zag worden kreeg ik nachtmerries. Niet meer gedaan.
Wat is eigenlijk het gekste dat jij ooit hebt opgezocht?
rotten.com.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
God ik wil niet weten waar jij naar gezocht hebt.
Maar er is toch ooit zo'n site geweest waar allemaal van dat soort dingen op stonden. Dat je dan ook een hoofd had van iemand waar de wormen uit kropen enzo.
Edit: Verwijderd, want misschien staat er wel een ban op het posten van die link.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar er is toch ooit zo'n site geweest waar allemaal van dat soort dingen op stonden. Dat je dan ook een hoofd had van iemand waar de wormen uit kropen enzo.
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vreemde dingen opgezocht hoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Maar toen ik iemand gevierendeeld zag worden kreeg ik nachtmerries. Niet meer gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.Rustig aan.
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingen![]()
of ik lees een woord op FOK waar ik nog nooit van gehoord heb en dan ga ik effe Googelen
Rimmen bijvoorbeeldik had geen idee wat dat was, nu wel
Rimmen is handig voordat je Grieks gaat doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Whehe, die ken ik nog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry maar deze is gewoon grappig.
nah. als ik jou was zou ik het effe googelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?
Ik heb het zojuist opgezocht. Maar dat is dus iemands anus bewerken met je tong. Of die tong naar binnen moet durfde ik niet te klikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het iets wat ik op moet zoeken offuh Kan ik het beter niet weten?
Maar dat is dan hetzelfde als ''baffen'' toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist opgezocht. Maar dat is dus iemand anus bewerken met je tong. Of die tong naar binnen moet durfde ik niet te klikken.
Door FOK! blijven we eeuwig jong en op de hoogte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jeetje ik zit serieus te denken, maar ik zoek soms ook best naar rare dingen![]()
of ik lees een woord op FOK waar ik nog nooit van gehoord heb en dan ga ik effe Googelen
Dat was wat ik ook dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dan hetzelfde als ''baffen'' toch?
Jeej blijf ik dan voor altijd 22 .. Of nou ja geestelijk gezien 5?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Door FOK! blijven we eeuwig jong en op de hoogte.
Ja, precies hetzelfde. Maar ik wist dus niet eens wat baffen was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dan hetzelfde als ''baffen'' toch?
Niet bewust opgezocht, maar ik ben wel eens in de duistere hoekjes van het internet terecht gekomen. Een 2girls1cup-achtige video die het best te omschrijven valt als 2girls1dog bijvoorbeeld. Uitwerpselen speelden een grote rol en met name de canine variant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |