Ik ben al op leeftijd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef kornuitbuffel het volgende:
Jawel, als je je wat meer socialer opstelt en mengt onder de jeugd is het je zo duidelijk.....
Dan wel in grappig variant, dan wel in serieuze variant.
Ja, precies. Dat is hier ook zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Maar als we het in deze regio over een schuurfeest hebben, is dat gewoon een feest in een oude schuur/manege.
neu, da's een sausage festquote:
Daar dacht ik dus ook aan, als ik de OP niet had gelezen had ik wel wat anders gepost. Maar dat het mijn mening over schuurfeesten en boeren niet verandert wil ik toch wel het volgende posten:quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
Ik dacht aan schuurfeesten zoals bij boeren..
Ik ook, leek me al gezellig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
precies, met een flinke laag goedkoop bier op de vloer, nostalgie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef kornuitbuffel het volgende:
Maar als we het in deze regio over een schuurfeest hebben, is dat gewoon een feest in een oude schuur/manege.
Feesten waar alleen kerels op af komen?quote:
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, als ik de OP niet had gelezen had ik wel wat anders gepost. Maar dat het mijn mening over schuurfeesten en boeren niet verandert wil ik toch wel het volgende posten:
boeren
schuurfeesten
boeren met schuurfeesten![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, dan schuurfeesten uit de randstad he?.
!
Ik moest denken aan Normaal die op zo een feest kwam spelen, iedereen ladderzat en met bier gooien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Deetch het volgende:
Schuurfeesten waren vroeger gewoon in een boerderij met goedkope drank, een grote stookoliebrander als ruimteverwarming, brommerskieken en ene d'r op bokk'n.
En dat is nieuw/erg/schokkend, omdat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Quarant het volgende:
http://www.eo.nl/ditisdedag
14.45 Ferry Haan over schuurfeesten
Docent Ferry Haan hoort van zijn leerlingen over 'frisfeesten' waar het ruig aan toe gaat. Jongeren tussen de 12 en 15 jaar houden zich bezig met 'schuren', uitdagend dansen met kruis tegen bil. Scholen maken zich zorgen, tieners vinden het mooi. Is het onschuldig, of is er meer aan de hand? Ferry Haan bespreekt het in de rubriek 'Achter de Voordeur'.
--
Is dit fenomeen bekend op fok? Ik had er nog niet eerder over gehoord.
Ik ben meer dan 25 keer verhuisd. Nationaal en internationaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef Quarant het volgende:
[..]Ik heb het bewezen, Fok! is provinciaals
ik ook !quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Staal het volgende:
Ligt eraan welk kruis tegen welke bil komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:47 schreef Quarant het volgende:
Ontopic, is het onschuldig vermaak voor tieners?
Lijkt me niet ehh...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Staal het volgende:
Maar goed, jongeren tussen de 12 en 15 jaar die dit soort feestjes houden?
Dan zal ik wel hoogst bekrompen zijn maar ik vind dat niet normaal in ieder geval.
Daar zal die schuuronzin toch wel vandaan komen denk ik. Schuren is daggeren oftewel droogneuken op muziek aldus joetoep.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet ehh...
Lol dat filmpje
Dat is toch gewoon precies hetzelfde als bubbling uit de jaren '90? Ik vind het weinig vernieuwend in elk geval.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef Staal het volgende:
Maar goed, jongeren tussen de 12 en 15 jaar die dit soort feestjes houden?
Dan zal ik wel hoogst bekrompen zijn maar ik vind dat niet normaal in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |