De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelukkig, weg met dat nichterige gedicht!
Het zijn zeker geen MILFsquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig tussen twee gescheiden moeders in. Nooit last van herrie.
Nee man, dan was het fucking gehorig geweest elke nacht.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.. van die rimpelige cougars met hangtieten die heloef even sandwichenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, dan was het fucking gehorig geweest elke nacht.
Je weet ook waarom ze een (weerloze) neger opzoeken he...quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.. van die rimpelige cougars met hangtieten die heloef even sandwichen
Hmmz, I've just lost my appetite.
Once you go black, you never go backquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze een (weerloze) neger opzoeken he...
Al gewend aan je piercing?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben lui, maar heb genoeg te doen
Het is een vaag gevoel, tong is iets dikker nu. Maar niet superdik, ik slis een beetje en kan nog niet eten. Dus lekker shaken. Was wel een kilo kwijtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al gewend aan je piercing?
Ik zou serieus medelijden hebben het kind dan.quote:
waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou serieus medelijden hebben het kind dan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Misschien even afwachten wat de [ afbeelding ] PI inhoudt voordat we het blik aan humorloze grappen opentrekken.
eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Misschien even afwachten wat de [ afbeelding ] PI inhoudt voordat we het blik aan humorloze grappen opentrekken.
Ze vindt zichzelf geen goede moeder.quote:
En dat veranderd op het moment dat je zwanger zou zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf geen goede moeder.
Hou je mond als je niet normaal kunt reageren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Why so fucking serious? Met zo'n post vraag je er gewoon om imo
Net als die posts van "wat ik toch meegemaakt heb! Maar ik zeg lekker niks..". Begin er dan gewoon niet over..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net als die posts van "wat ik toch meegemaakt heb! Maar ik zeg lekker niks..". Begin er dan gewoon niet over..
ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar wat er aan de hand is/was.
Misschien, maar lang niet bij iedereen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat veranderd op het moment dat je zwanger zou zijn
Misschien is er wel helemaal niets aan de hand, maar voor het geval er wel wat is geef ik mensen toch liever eerst even de tijd voordat ik Hans Teeuwen uit ga hangen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is wel klote..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verstoorde hormoonbalans, dus waarschijnlijk verminderde vruchtbaarheid enzo.
Bij de meeste welquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien, maar lang niet bij iedereen natuurlijk.
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel klote..
Krijg je nog meer onderzoeken?
Heeft de dokter ook verteld waar dit aan ligt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je het maar uitzoeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bahquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.
Dit inderdaad, met zulke dingen wil je toch gelijk wat meer gedetailleerd weten over hoe en waarom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je het maar uitzoeken?
Waarom krijg je niet gelijk een doorverwijzing?
Ik zou sowieso gewoon direct een doorverwijzing eisen naar de gynquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een afspraak gemaakt om mijn anticonceptiepil na te bespreken, waar ik volgens haar redelijk ongebruikelijk op reageer, toen ging het over mijn cyclus voor ik eraan begon en stelde ze nog wat vragen en zei dat het paste bij het een aandoening waarbij de ovulatie niet goed verloopt waardoor ik waarschijnlijk later problemen zou kunnen krijgen met natuurlijk zwanger worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft de dokter ook verteld waar dit aan ligt?
Ik heb sowieso volgende week nog een afspraak voor iets anders bij haar, dan krijg ik ook andere anticonceptie en die doorverwijzing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dit inderdaad, met zulke dingen wil je toch gelijk wat meer gedetailleerd weten over hoe en waarom.
Ik snap écht niet waarom je niet gelijk die doorverwijzing krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb sowieso volgende week nog een afspraak voor iets anders bij haar, dan krijg ik ook andere anticonceptie en die doorverwijzing.
Nouja, kijk even aan hoe dit in je hoofd blijft hangen, maar ik kan me zo voorstellen dat - hoe je er ook in staat qua kinderen - je niet nog een week of drie in onzekerheid wilt zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb sowieso volgende week nog een afspraak voor iets anders bij haar, dan krijg ik ook andere anticonceptie en die doorverwijzing.
Goede instelling welquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dit bedoelde ze dus:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polycysteus-ovariumsyndroom
Maar misschien valt het allemaal wel mee hoor. Ik ga me er geen grote zorgen om maken.
Aha PCOSquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dit bedoelde ze dus:
Maar misschien valt het allemaal wel mee hoor. Ik ga me er geen grote zorgen om maken.
Ik herken me in veel te veel dingen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dit bedoelde ze dus:
Ik zag al een beetje Aboriginal in je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik herken me in veel te veel dingen.Waarom hebben ze mij nooit onderzocht maar meteen de pil gegeven.
Of Google.. "binnen 3 klikken ben je dood" zeggen ze altijd op mijn werk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef twi het volgende:
Nouja, zelfdiagnose aan de hand van een wiki is natuurlijk nooit een goed plan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag al een beetje Aboriginal in je.
Nouja, zelfdiagnose aan de hand van een wiki is natuurlijk nooit een goed plan.
Kortom, behalve wat generieke symptomen herken je jezelf er totaal niet inquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Nee, het zal het ook wel niet zijn. Er staat vooral over verminderde ongesteldheid. Ik was juist erg heftig en constant ongesteld voordat ik aan de pil ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij datquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu in mijn stopweek ongeveer anderhalve dag ongesteld en dan heel weinig
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, behalve wat generieke symptomen herken je jezelf er totaal niet in
M'n tweede regel van m'n vorige post staat als een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ging het niet eens om.
Als ik mezelf elke diagnose ga geven waar je dik zijn een symptoom is ben ik nog wel even bezig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, behalve wat generieke symptomen herken je jezelf er totaal niet in
M'n tweede regel van m'n vorige post staat als een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Das wel minder om te horen Loka. Je hebt er ten slotte nooit zelf om gevraagd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dit bedoelde ze dus:
Ik had ook gewoon gevraagd of dat verwijsbriefje niet gewoon meteen kon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij staat in mijn sig, alleen op een iets aantrekkelijkere manier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:48 schreef twi het volgende:
Hij staat nog niet in je signature en FOK!-profiel. Amateur!
Heel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb The Inbetweeners gedownload(serie)
Van het weekend even kijken
Bedoel je smartchecker.nl??quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij staat in mijn sig, alleen op een iets aantrekkelijkere manier.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je 'twi is er ook' bij zet heb je drie keer zoveel hits.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als je 'twi is er ook' bij zet heb je drie keer zoveel hits.
Dankzij jou zat ik net toch zeker een minuut met dat streepje te spelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het streepje under de tabs vind ik wel leuk meebewegen.
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je smartchecker.nl??
Daar is al vaker wat van gezegd dat laat ie expres zo staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert (backspace) ergert aan de eerste ] in ]Hier zei ValHallen?
ik heb het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert (backspace) ergert aan de eerste ] in ]Hier zei ValHallen?
Loefjequote:Het enigste dat u in deze E-mail moet plaatsen is u:
Naam, u eigen E-mailadres en eventueel een kort bericht.
Heloef, ik kan je site promoten.. Gaat je wel kosten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankzij jou zat ik net toch zeker een minuut met dat streepje te spelen
Hier ga ik ook wel een beetje van huilen jaquote:
Ik typ ook wel eens vint of wort omdat ik fucking hard op mijn d moet rammen voor hij eruit komt.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar hebt jij het over Joysa?
Geltige retenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik typ ook wel eens vint of wort omdat ik fucking hard op mijn d moet rammen voor hij eruit komt.
quote:
Ik dacht nog aan je in mijn bedjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Danny moet Joysa inhuren als Editor voor de frontpage.
Kan dit via DM?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik dacht nog aan je in mijn bedje
Redacteur frontpage is een vriend van me irl.. Niet denken dat me dat allang gevraagd isquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Danny moet Joysa inhuren als Editor voor de frontpage.
Jij, vrienden.. Right..quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Redacteur frontpage is een vriend van me irl.. Niet denken dat me dat allang gevraagd is![]()
Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je in mijn bedje
U Jelly?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Redacteur frontpage is een vriend van me irl.. Niet denken dat me dat allang gevraagd is![]()
Je was... Gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?
quote:
Omdat poepwerkquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?
[..]
U Jelly?
[..]Waarom heb je het niet gedaan?
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heb je het niet gedaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.
*flex*
Die is wegquote:Hence m'n ondertitel op het forum:"Het lichtje is uit..."
Pics van mickey?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.
*flex*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten die hebben ook slaafjes... Die doen de deur voor ze open etc.quote:
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
*flex*
Ik miste je, in mijn bed jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
2002 was het jaar dat ik voor het eerst een account op Fok! hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.
Eh, klik dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Slechte manier om mensen op zn linkje te laten klikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Dat is precies de bedoelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een of andere spamsite
Dat was al toch zeker manquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
faxie meet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
Eind mei ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja soort van.
Heb nog echt geen datum ofzo hoor.
Ergens eind april of begin mei lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eind mei ofzo..Kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dat echt mooi?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
Antwerpen, meisjes met een Vlaams accentDan maakt 't zelfs niet uit hoe ze eruit zien *
I'm in!
* Disclaimer: misschien toch wel, maar dat zien we dan wel weer
Nespressoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Nu je het zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik luister naar wat vrouwen zeggen.
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.
En dat is dan meteen haar leverage als je die zo boeiend vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.
Dat ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dat is dan meteen haar leverage als je die zo boeiend vindt.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Ik wel, ze heeft ontzettend gelachen. Ze heeft er de rest van de dag vermoedelijk nog van genoten, dat leuke gesprek met mij. Een vrouwelijke verkoopster ontzettend tevreden op laten hangen terwijl ze mij bedankte, zonder enige toezegging dat ik wat ging kopen. Maarja, die natuurlijke charme van me, die flirterige grapjes, die oprechte interesse en die vriendelijke lach. Jaja, ze zal er thuis de hele avond nog zwijmelend aan hebben gedacht. Totdat ze bij 'r vriend het bed in kroop.
Ik wel, ze heeft ontzettend gelachen. Ze heeft er de rest van de dag vermoedelijk nog van genoten, dat leuke gesprek met mij. Een vrouwelijke verkoopster ontzettend tevreden op laten hangen terwijl ze mij bedankte, zonder enige toezegging dat ik wat ging kopen. Maarja, die natuurlijke charme van me, die flirterige grapjes, die oprechte interesse en die vriendelijke lach. Jaja, ze zal er thuis de hele avond nog zwijmelend aan hebben gedacht. Totdat ze bij 'r vriend het bed in kroop.
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ik toch heb meegemaakt ...
Ik had heul geen natte broek. Waarom zou ik een broek aan houden wanneer ik een Vlaams meisje aan de lijn heb?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?
Doe je dan ook altijd jouw broek uit als je een Vlaams meisje op straat ziet of spreekt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had heul geen natte broek. Waarom zou ik een broek aan houden wanneer ik een Vlaams meisje aan de lijn heb?
Ik durf het niet te vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?
Heb je weer een kickboxster gebatst?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vertellen
Je bent betrapt tijdens het rukken door je moeder?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vertellen
Ja, ik draag altijd zulke broeken:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef LostInSpace het volgende:
Doe je dan ook altijd jouw broek uit als je een Vlaams meisje op straat ziet of spreekt?
twi, scaring Vlaamse meisjes since 1982.
Mensen die een broek dragen.quote:
Heel goed een vrouw met principes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slechte manier om mensen op zn linkje te laten klikken.Ik weiger het gewoon totdat het op een fatsoenlijke normale promotie manier aangeboden word.
Hoe gaat het met je aantal views?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed een vrouw met principes.
Best goed eerste dag waren het er 104 ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je aantal views?
Vakantie is begonnen, uitstekend dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat goed, prima dag.
How are you? Ook een goede dag so far?
Koffie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Al iets bekend over heloef's 2e date?
Ik weet zelf niet eens of die er komt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Al iets bekend over heloef's 2e date?
A nee, dat meen je niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens of die er komt.
Hey Toppie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie!
Wil je met me trouwen?
Ik heb volgens mij aardig wat posts eropzitten vandaag ja, of bedoel je iets anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Toppie!![]()
Ik zag toevallig vandaag dat je in een aantal andere topics ook actief bent. Je bent wel goed bezig als ik dat zo zie
Ik denk niet dat er wat in zit tussen ons, van mijn kant dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A nee, dat meen je niet!
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manierquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij aardig wat posts eropzitten vandaag ja, of bedoel je iets anders?
Goede gedachtengang heloef, en wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er wat in zit tussen ons, van mijn kant dan.
Maar ik wil het ook niet te snel afschrijven.
In het make up topic?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manier
Komt misschien door de pillen, ik voel me wel aantrekkelijk vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manier
En die domme fouten zijn er ook uit gehaald?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
Oh ja Joysa je kan er nu ook mee reizen in Veolia treinen.
Ja er staan nog een berg fouten in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
En die domme fouten zijn er ook uit gehaald?
Nee dus...
Vind het wel een mooie site op zichquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er staan nog een berg fouten in.
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie site op zich
Slimme sigquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.
Was een goed idee van jou.quote:
Ik ben vooral benieuwd naar hoe je die koppeling laat werken met de OV chipkaart. Is dit iets wat al in samenwerking met Trans Link Systems wordt onderzocht of is dit enkel een concept?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.
Helaas is het niet echt, dus het is een nepsite die in opspraak moet komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar hoe je die koppeling laat werken met de OV chipkaart. Is dit iets wat al in samenwerking met Trans Link Systems wordt onderzocht of is dit enkel een concept?
Niet alleen als je klikt. Ook als je er op gaat staan met je muis, op een PC dan he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef arachide. het volgende:
Ooooehh, als je op die dingen klikt, verschuift het zo!
[ afbeelding ]
Dank je voor het verlagen van mijn bouncerate.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
Ja ik heb vanmiddag zeker een minuut met het balkje zitten spelen
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg warenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je voor het verlagen van mijn bouncerate.
Ach so.. hopeloos dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas is het niet echt, dus het is een nepsite die in opspraak moet komen.
Misschien dat ze ooit nog wat doen met het concept.
Mobiel werkt het alleen als ik klik, straks nog even klikken en kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alleen als je klikt. Ook als je er op gaat staan met je muis, op een PC dan he.
Daarom bedankt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg waren
Oh en naar die andere om te kijken of veolia er bij stond
Dan heb ik 'm toch juist verhoogd?quote:
Staat syntus er bij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg waren
Oh en naar die andere om te kijken of veolia er bij stond
Nee de bouncerate is hoeveel mensen blijven hangen op de eerste pagina of meteen wegklikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'm toch juist verhoogd?
Want ik heb wél doorgeklikt
Denk het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mobiel werkt het alleen als ik klik, straks nog even klikken en kijken.
Ben je vanavond op msn?
Ik had eerst alleen NS staan maar door jou moest ik aan Syntus denken.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de bouncerate is hoeveel mensen blijven hangen op de eerste pagina of meteen wegklikken.
Maar jij klikt door dus je verlaagt hem.
Dus.. volgens mij heb ik gelijk..quote:Exit rate as a term used in web site traffic analysis (sometimes confused with bounce rate) essentially represents the percentage of visitors to a site who actively click away to a different site from a specific page, after possibly having visited any other pages on the site.
---------
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site.
Ik weet het, ik ga het morgen allemaal opnieuw nalopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef arachide. het volgende:
Er zit echt een foeilelijke spelfout bij aanmelden
Nee bouncers (inb4 Ode To The Bouncer) zijn mensen die niet door klikken, jij klikt wel door. Kortom je bent een niet bouncer. Dus je verlaagt de bouncerate.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Dus.. volgens mij heb ik gelijk..
Komt goed skatje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef Myraela het volgende:
Okok, ik zal klikken. Maar ik vind wel dat je met een sterkere promotie moet komen.
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same sitequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee bouncers (inb4 Ode To The Bouncer) zijn mensen die niet door klikken, jij klikt wel door. Kortom je bent een niet bouncer. Dus je verlaagt de bouncerate.
Ik leg het nog eens uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site
Laat het percentage bezoekers zien die de site binnenkommen en DE SITE LIEVER VERLATEN dan doorgaan met kijken..
Ik weet niet hoor.. maar dat vertaal ik toch echt zo?
quote:
Seems fair.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
En een meet waar jij een drankje voor me haalt.
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
Die tekst bij aanmelden is nog meer om te huilen dan om die andere teksten.
Lijkt me niet. Tenzij je het met geld hebt betaald van de rekening van je bedrijf dan zou dat een prive opname zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
iemand toevallig verstand van belastingaangifte voor de zzp-er??
Snap echt niets ervan en momenteel kom ik niet eens uit mn ondernemingsvermogen...?!
dit is wat ik gevonden heb:
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Maar valt een gekochte PRIVE auto er ook bij... en de betaalregeling die ik hiervoor getroffen heb..?
mj t probleem is dak echt geen versand heb van belasting en t volgens mij helemaal verkeerd doe... heb namelijk maar 1 rekening... omdat de belasting meneer had gezegd dat zakelijk en prive t zelfde is bij een eenmansbedrijf wanneer t failliet zou gaan.... dus ben al helemaal verkeerd begonnen en alles is kwijt/zoek/spoorloos.... dus heb geen idee hoe ik uberhaupt een balans moet opmaken... handig hoor verhuizen/relatie beeindigen.... denk dak maar bij januari 2011 moet beginnen met opnieuw kasboek schrijven...?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Tenzij je het met geld hebt betaald van de rekening van je bedrijf dan zou dat een prive opname zijn.
DMquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mj t probleem is dak echt geen versand heb van belasting en t volgens mij helemaal verkeerd doe... heb namelijk maar 1 rekening... omdat de belasting meneer had gezegd dat zakelijk en prive t zelfde is bij een eenmansbedrijf wanneer t failliet zou gaan.... dus ben al helemaal verkeerd begonnen en alles is kwijt/zoek/spoorloos.... dus heb geen idee hoe ik uberhaupt een balans moet opmaken... handig hoor verhuizen/relatie beeindigen.... denk dak maar bij januari 2011 moet beginnen met opnieuw kasboek schrijven...?
Nee, weet niet precies meer wat de regeling helemaal is maar de privé auto valt er sowieso niet bij. Heb je wel al gebruik gemaakt van alle vrijstellingen voor het MKB?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
Snap echt niets ervan en momenteel kom ik niet eens uit mn ondernemingsvermogen...?!
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Maar valt een gekochte PRIVE auto er ook bij... en de betaalregeling die ik hiervoor getroffen heb..?
Mijn pa doet al een jaar of 30 belastingen invullen....quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Noteer je 'm, heloefje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef LostInSpace het volgende:
Nieuwere telefoons hebben trouwens een NFC chip onboard, waarmee Trans Link Systems een eigen gecertificeerde app met versleutelde toegang tot hun systeem zouden kunnen maken. Met de NFC chip kunnen ze direct communiceren met de poortjes.
Oftewel: hou je telefoon met app in de buurt van het poortje en de rest wordt automatisch geregeld.
Ik zit al klaar met mijn lans.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog strijden om de kaarten voor de film?
Oh jawel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Permban.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen en daarna te koop aanbieden in het TK topic voor de dubbele prijs
Toevallig wanneer je in de bosjes op je knietjes zit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat hoor ik wel vaker.
GRATIES? IK BESTEL OOKquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dubbele prijs is nog steeds gratis..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Ohja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dubbele prijs is nog steeds gratis..
Ik wil ze alleen als die hete boy mijn wingman me brethren fo life drommel mee gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Oh halloquote:
Zo blij dat mijn boekhouder al die dingen doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik mee als iemand wint van jullie?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Oh ik dacht dat het een prijsvraag wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Snarf, het is trouwens
vermogensmutatie (dus vermogen 31/12 - vermogen 1/1)
+ privé opnamen
- privé stortingen
Wanneer je geld opneemt onttrek je immers geld uit de onderneming, dit geld wil de belastingmeneer wel als winst zien. Voor stortingen geld dat je het eigen vermogen van de onderneming verhoogt dus haal je dat er weer vanaf
Iedereen gaat dan tegelijk toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
600 mensen is niet echt mini meetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen gaat dan tegelijk toch?
Ik gaat alleen, maar voor de zekerheid bestel ik er 2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
Ja met 599 andere naar de filmquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar die ken je niet allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
600 mensen is niet echt mini meet
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, maar 50. Dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.
De banner boven is niet te missenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Film? wat heb ik gemist tijdens carnaval?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je aan iedereen voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
http://fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
http://www.fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Die dingen zie ik allang al niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Waarom niet? Als iedereen zit even netjes de zaal af. "Hoi, ik ben Miranda."quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
Ik zit mobiel. Ik heb alleen een banner voor candyonlinequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
Zullen we samen iedereen een handje geven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen iedereen een handje geven?
Nee, onttrekkingen gewoon het hele jaar doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?
Nope, ben nu net weer thuis, maar ik wil zo graag gewoon weer gaan. Ik weet alleen echt even niet hoe ik hiermee moet beginnen, mijn moeder wilde me echt zo graag knuffelen enzo.. Maar mijn stiefvader zat al half in der nek te hijgen dat ze streng moest zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, al verder gekomen wat betreft woonruimte?
Ik ga er anoniem heen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die op 6 maart doen alsof ze niet op FOK! komen
Ik ga als blanke, valt niemand op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |