quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten die hebben ook slaafjes... Die doen de deur voor ze open etc.quote:
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.
*flex*
Ik miste je, in mijn bed jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
2002 was het jaar dat ik voor het eerst een account op Fok! hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.
Eh, klik dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Slechte manier om mensen op zn linkje te laten klikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Dat is precies de bedoelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een of andere spamsite
Dat was al toch zeker manquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
faxie meet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
Eind mei ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja soort van.
Heb nog echt geen datum ofzo hoor.
Ergens eind april of begin mei lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eind mei ofzo..Kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dat echt mooi?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
Antwerpen, meisjes met een Vlaams accentDan maakt 't zelfs niet uit hoe ze eruit zien *
I'm in!
* Disclaimer: misschien toch wel, maar dat zien we dan wel weer
Nespressoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Nu je het zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik luister naar wat vrouwen zeggen.
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.
En dat is dan meteen haar leverage als je die zo boeiend vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |