Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je in mijn bedje
U Jelly?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Redacteur frontpage is een vriend van me irl.. Niet denken dat me dat allang gevraagd is![]()
Je was... Gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?
quote:
Omdat poepwerkquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, KingToppie toch. Hoe was ik?
[..]
U Jelly?
[..]Waarom heb je het niet gedaan?
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom heb je het niet gedaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.
*flex*
Die is wegquote:Hence m'n ondertitel op het forum:"Het lichtje is uit..."
Pics van mickey?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuws gepost op de FP. Als er iets is wat hersendodend werk is, dan is het vrijwillig nieuwsberichten herschrijven.
*flex*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten die hebben ook slaafjes... Die doen de deur voor ze open etc.quote:
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook nog geen vrouw heb. Die willen dat pas nadat ze getrouwd zijn, niet ervoor.
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
*flex*
Ik miste je, in mijn bed jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
2002 was het jaar dat ik voor het eerst een account op Fok! hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
2001...Waar was ik toen? Puber aan het zijn, geloof ik.
Eh, klik dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Slechte manier om mensen op zn linkje te laten klikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Faxie het volgende:
Wat is die link bij Heloef in z'n sig? 4 April meet in Utrecht?
Dat is precies de bedoelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg ik een of andere spamsite
Dat was al toch zeker manquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
faxie meet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Faxie het volgende:
Nja het zal wel...
Geen meet dus
Toch maar die Antwerpen en Faxie meet overwegen dan
Eind mei ofzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja soort van.
Heb nog echt geen datum ofzo hoor.
Ergens eind april of begin mei lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eind mei ofzo..Kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dat echt mooi?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
Antwerpen, meisjes met een Vlaams accentDan maakt 't zelfs niet uit hoe ze eruit zien *
I'm in!
* Disclaimer: misschien toch wel, maar dat zien we dan wel weer
Nespressoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Nu je het zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef twi het volgende:
JaIk ben verliefd op het meisje van de Nespresso die me afgelopen week belde
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik luister naar wat vrouwen zeggen.
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, ook jij bent zo'n braaf volgertje.
En dat is dan meteen haar leverage als je die zo boeiend vindt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei je wat? Ik stond naar je tieten te kijken.
Dat ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dat is dan meteen haar leverage als je die zo boeiend vindt.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Ik wel, ze heeft ontzettend gelachen. Ze heeft er de rest van de dag vermoedelijk nog van genoten, dat leuke gesprek met mij. Een vrouwelijke verkoopster ontzettend tevreden op laten hangen terwijl ze mij bedankte, zonder enige toezegging dat ik wat ging kopen. Maarja, die natuurlijke charme van me, die flirterige grapjes, die oprechte interesse en die vriendelijke lach. Jaja, ze zal er thuis de hele avond nog zwijmelend aan hebben gedacht. Totdat ze bij 'r vriend het bed in kroop.
Ik wel, ze heeft ontzettend gelachen. Ze heeft er de rest van de dag vermoedelijk nog van genoten, dat leuke gesprek met mij. Een vrouwelijke verkoopster ontzettend tevreden op laten hangen terwijl ze mij bedankte, zonder enige toezegging dat ik wat ging kopen. Maarja, die natuurlijke charme van me, die flirterige grapjes, die oprechte interesse en die vriendelijke lach. Jaja, ze zal er thuis de hele avond nog zwijmelend aan hebben gedacht. Totdat ze bij 'r vriend het bed in kroop.
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat ik toch heb meegemaakt ...
Ik had heul geen natte broek. Waarom zou ik een broek aan houden wanneer ik een Vlaams meisje aan de lijn heb?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?
Doe je dan ook altijd jouw broek uit als je een Vlaams meisje op straat ziet of spreekt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had heul geen natte broek. Waarom zou ik een broek aan houden wanneer ik een Vlaams meisje aan de lijn heb?
Ik durf het niet te vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt net als twi nog steeds een natte broek van een meisje die jou gebeld heeft?
Heb je weer een kickboxster gebatst?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vertellen
Je bent betrapt tijdens het rukken door je moeder?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vertellen
Ja, ik draag altijd zulke broeken:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef LostInSpace het volgende:
Doe je dan ook altijd jouw broek uit als je een Vlaams meisje op straat ziet of spreekt?
twi, scaring Vlaamse meisjes since 1982.
Mensen die een broek dragen.quote:
Heel goed een vrouw met principes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slechte manier om mensen op zn linkje te laten klikken.Ik weiger het gewoon totdat het op een fatsoenlijke normale promotie manier aangeboden word.
Hoe gaat het met je aantal views?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed een vrouw met principes.
Best goed eerste dag waren het er 104 ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je aantal views?
Vakantie is begonnen, uitstekend dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat goed, prima dag.
How are you? Ook een goede dag so far?
Koffie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Al iets bekend over heloef's 2e date?
Ik weet zelf niet eens of die er komt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Al iets bekend over heloef's 2e date?
A nee, dat meen je niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens of die er komt.
Hey Toppie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie!
Wil je met me trouwen?
Ik heb volgens mij aardig wat posts eropzitten vandaag ja, of bedoel je iets anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Toppie!![]()
Ik zag toevallig vandaag dat je in een aantal andere topics ook actief bent. Je bent wel goed bezig als ik dat zo zie
Ik denk niet dat er wat in zit tussen ons, van mijn kant dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A nee, dat meen je niet!
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manierquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij aardig wat posts eropzitten vandaag ja, of bedoel je iets anders?
Goede gedachtengang heloef, en wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er wat in zit tussen ons, van mijn kant dan.
Maar ik wil het ook niet te snel afschrijven.
In het make up topic?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manier
Komt misschien door de pillen, ik voel me wel aantrekkelijk vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, bedoelde dat je zo te zien bezig bent met jezelf op een constructieve manier
En die domme fouten zijn er ook uit gehaald?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
Oh ja Joysa je kan er nu ook mee reizen in Veolia treinen.
Ja er staan nog een berg fouten in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
En die domme fouten zijn er ook uit gehaald?
Nee dus...
Vind het wel een mooie site op zichquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er staan nog een berg fouten in.
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie site op zich
Slimme sigquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.
Was een goed idee van jou.quote:
Ik ben vooral benieuwd naar hoe je die koppeling laat werken met de OV chipkaart. Is dit iets wat al in samenwerking met Trans Link Systems wordt onderzocht of is dit enkel een concept?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je, mensen schijnen dat dingetje onder de links fascinerend te vinden.
Helaas is het niet echt, dus het is een nepsite die in opspraak moet komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar hoe je die koppeling laat werken met de OV chipkaart. Is dit iets wat al in samenwerking met Trans Link Systems wordt onderzocht of is dit enkel een concept?
Niet alleen als je klikt. Ook als je er op gaat staan met je muis, op een PC dan he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef arachide. het volgende:
Ooooehh, als je op die dingen klikt, verschuift het zo!
[ afbeelding ]
Dank je voor het verlagen van mijn bouncerate.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
Ja ik heb vanmiddag zeker een minuut met het balkje zitten spelen
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg warenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je voor het verlagen van mijn bouncerate.
Ach so.. hopeloos dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas is het niet echt, dus het is een nepsite die in opspraak moet komen.
Misschien dat ze ooit nog wat doen met het concept.
Mobiel werkt het alleen als ik klik, straks nog even klikken en kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alleen als je klikt. Ook als je er op gaat staan met je muis, op een PC dan he.
Daarom bedankt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg waren
Oh en naar die andere om te kijken of veolia er bij stond
Dan heb ik 'm toch juist verhoogd?quote:
Staat syntus er bij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ook doorgeklikt naar aanmelden om te kijken of de fouten weg waren
Oh en naar die andere om te kijken of veolia er bij stond
Nee de bouncerate is hoeveel mensen blijven hangen op de eerste pagina of meteen wegklikken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb ik 'm toch juist verhoogd?
Want ik heb wél doorgeklikt
Denk het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mobiel werkt het alleen als ik klik, straks nog even klikken en kijken.
Ben je vanavond op msn?
Ik had eerst alleen NS staan maar door jou moest ik aan Syntus denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |