quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de bouncerate is hoeveel mensen blijven hangen op de eerste pagina of meteen wegklikken.
Maar jij klikt door dus je verlaagt hem.
Dus.. volgens mij heb ik gelijk..quote:Exit rate as a term used in web site traffic analysis (sometimes confused with bounce rate) essentially represents the percentage of visitors to a site who actively click away to a different site from a specific page, after possibly having visited any other pages on the site.
---------
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site.
Ik weet het, ik ga het morgen allemaal opnieuw nalopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:49 schreef arachide. het volgende:
Er zit echt een foeilelijke spelfout bij aanmelden
Nee bouncers (inb4 Ode To The Bouncer) zijn mensen die niet door klikken, jij klikt wel door. Kortom je bent een niet bouncer. Dus je verlaagt de bouncerate.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Dus.. volgens mij heb ik gelijk..
Komt goed skatje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef Myraela het volgende:
Okok, ik zal klikken. Maar ik vind wel dat je met een sterkere promotie moet komen.
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same sitequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee bouncers (inb4 Ode To The Bouncer) zijn mensen die niet door klikken, jij klikt wel door. Kortom je bent een niet bouncer. Dus je verlaagt de bouncerate.
Ik leg het nog eens uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site
Laat het percentage bezoekers zien die de site binnenkommen en DE SITE LIEVER VERLATEN dan doorgaan met kijken..
Ik weet niet hoor.. maar dat vertaal ik toch echt zo?
quote:
Seems fair.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
En een meet waar jij een drankje voor me haalt.
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
Die tekst bij aanmelden is nog meer om te huilen dan om die andere teksten.
Lijkt me niet. Tenzij je het met geld hebt betaald van de rekening van je bedrijf dan zou dat een prive opname zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
iemand toevallig verstand van belastingaangifte voor de zzp-er??
Snap echt niets ervan en momenteel kom ik niet eens uit mn ondernemingsvermogen...?!
dit is wat ik gevonden heb:
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Maar valt een gekochte PRIVE auto er ook bij... en de betaalregeling die ik hiervoor getroffen heb..?
mj t probleem is dak echt geen versand heb van belasting en t volgens mij helemaal verkeerd doe... heb namelijk maar 1 rekening... omdat de belasting meneer had gezegd dat zakelijk en prive t zelfde is bij een eenmansbedrijf wanneer t failliet zou gaan.... dus ben al helemaal verkeerd begonnen en alles is kwijt/zoek/spoorloos.... dus heb geen idee hoe ik uberhaupt een balans moet opmaken... handig hoor verhuizen/relatie beeindigen.... denk dak maar bij januari 2011 moet beginnen met opnieuw kasboek schrijven...?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Tenzij je het met geld hebt betaald van de rekening van je bedrijf dan zou dat een prive opname zijn.
DMquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mj t probleem is dak echt geen versand heb van belasting en t volgens mij helemaal verkeerd doe... heb namelijk maar 1 rekening... omdat de belasting meneer had gezegd dat zakelijk en prive t zelfde is bij een eenmansbedrijf wanneer t failliet zou gaan.... dus ben al helemaal verkeerd begonnen en alles is kwijt/zoek/spoorloos.... dus heb geen idee hoe ik uberhaupt een balans moet opmaken... handig hoor verhuizen/relatie beeindigen.... denk dak maar bij januari 2011 moet beginnen met opnieuw kasboek schrijven...?
Nee, weet niet precies meer wat de regeling helemaal is maar de privé auto valt er sowieso niet bij. Heb je wel al gebruik gemaakt van alle vrijstellingen voor het MKB?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
Snap echt niets ervan en momenteel kom ik niet eens uit mn ondernemingsvermogen...?!
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Maar valt een gekochte PRIVE auto er ook bij... en de betaalregeling die ik hiervoor getroffen heb..?
Mijn pa doet al een jaar of 30 belastingen invullen....quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
Begin vermogen
+ verlies/winst
- privé opnamen
+ privé strortingen
Noteer je 'm, heloefje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef LostInSpace het volgende:
Nieuwere telefoons hebben trouwens een NFC chip onboard, waarmee Trans Link Systems een eigen gecertificeerde app met versleutelde toegang tot hun systeem zouden kunnen maken. Met de NFC chip kunnen ze direct communiceren met de poortjes.
Oftewel: hou je telefoon met app in de buurt van het poortje en de rest wordt automatisch geregeld.
Ik zit al klaar met mijn lans.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog strijden om de kaarten voor de film?
Oh jawel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Permban.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen en daarna te koop aanbieden in het TK topic voor de dubbele prijs
Toevallig wanneer je in de bosjes op je knietjes zit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat hoor ik wel vaker.
GRATIES? IK BESTEL OOKquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dubbele prijs is nog steeds gratis..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Ohja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dubbele prijs is nog steeds gratis..
Ik wil ze alleen als die hete boy mijn wingman me brethren fo life drommel mee gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Oh halloquote:
Zo blij dat mijn boekhouder al die dingen doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik mee als iemand wint van jullie?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Oh ik dacht dat het een prijsvraag wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Snarf, het is trouwens
vermogensmutatie (dus vermogen 31/12 - vermogen 1/1)
+ privé opnamen
- privé stortingen
Wanneer je geld opneemt onttrek je immers geld uit de onderneming, dit geld wil de belastingmeneer wel als winst zien. Voor stortingen geld dat je het eigen vermogen van de onderneming verhoogt dus haal je dat er weer vanaf
Iedereen gaat dan tegelijk toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
600 mensen is niet echt mini meetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen gaat dan tegelijk toch?
Ik gaat alleen, maar voor de zekerheid bestel ik er 2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
Ja met 599 andere naar de filmquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar die ken je niet allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
600 mensen is niet echt mini meet
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, maar 50. Dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.
De banner boven is niet te missenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Film? wat heb ik gemist tijdens carnaval?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je aan iedereen voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
http://fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
http://www.fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Die dingen zie ik allang al niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Waarom niet? Als iedereen zit even netjes de zaal af. "Hoi, ik ben Miranda."quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
Ik zit mobiel. Ik heb alleen een banner voor candyonlinequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
Zullen we samen iedereen een handje geven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen iedereen een handje geven?
Nee, onttrekkingen gewoon het hele jaar doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?
Nope, ben nu net weer thuis, maar ik wil zo graag gewoon weer gaan. Ik weet alleen echt even niet hoe ik hiermee moet beginnen, mijn moeder wilde me echt zo graag knuffelen enzo.. Maar mijn stiefvader zat al half in der nek te hijgen dat ze streng moest zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, al verder gekomen wat betreft woonruimte?
Ik ga er anoniem heen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die op 6 maart doen alsof ze niet op FOK! komen
Ik ga als blanke, valt niemand op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |