Je aan iedereen voorstellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
http://fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Film? wat heb ik gemist tijdens carnaval?
http://www.fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Film? wat heb ik gemist tijdens carnaval?
Die dingen zie ik allang al niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Waarom niet? Als iedereen zit even netjes de zaal af. "Hoi, ik ben Miranda."quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismaken
Ik zit mobiel. Ik heb alleen een banner voor candyonlinequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
De banner boven is niet te missen
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
Zullen we samen iedereen een handje geven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben er gek genoeg voor
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we samen iedereen een handje geven?
Nee, onttrekkingen gewoon het hele jaar doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?
Nope, ben nu net weer thuis, maar ik wil zo graag gewoon weer gaan. Ik weet alleen echt even niet hoe ik hiermee moet beginnen, mijn moeder wilde me echt zo graag knuffelen enzo.. Maar mijn stiefvader zat al half in der nek te hijgen dat ze streng moest zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, al verder gekomen wat betreft woonruimte?
Ik ga er anoniem heen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die op 6 maart doen alsof ze niet op FOK! komen
Ik ga als blanke, valt niemand op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |