quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Ohja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dubbele prijs is nog steeds gratis..
Ik wil ze alleen als die hete boy mijn wingman me brethren fo life drommel mee gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaartjes fixen om vervolgens met Myr naar de film te gaan
Oh halloquote:
Zo blij dat mijn boekhouder al die dingen doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik mee als iemand wint van jullie?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
tnx voor de info (ook in DM) ...!!
kom er niet zo goed uit en zie dak een hoop moet/wil veranderen dit jaar gezien mn administratie.
faxie als ik er niet uitkom vanavond, dan heb ik er best een date met je over (vuile hoer dat je bent haha) van MKB snap ik nog midner... schrijf 19ct per kilometer die ik in mn prive auto rij voor de zaak... weet niet goed in welk "hokje"m ik dat moet invullen.... ?? --> vaste materiele activa..???
Oh ik dacht dat het een prijsvraag wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn 600 kaarten die je gratis mag bestellen, winnen is niet zo moeilijk.
ok... dus als ik met oud en nieuw pin... alleen dan moet ik t daar invullen...?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Snarf, het is trouwens
vermogensmutatie (dus vermogen 31/12 - vermogen 1/1)
+ privé opnamen
- privé stortingen
Wanneer je geld opneemt onttrek je immers geld uit de onderneming, dit geld wil de belastingmeneer wel als winst zien. Voor stortingen geld dat je het eigen vermogen van de onderneming verhoogt dus haal je dat er weer vanaf
Iedereen gaat dan tegelijk toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
600 mensen is niet echt mini meetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen gaat dan tegelijk toch?
Ik gaat alleen, maar voor de zekerheid bestel ik er 2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Dus we hebben straks een mini-meet![]()
![]()
Ik zit al klaar om 2 kaartjes te bemachtigen, en Snarf gaat met mij mee
Ja met 599 andere naar de filmquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar die ken je niet allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
600 mensen is niet echt mini meet
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, maar 50. Dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zelfs ik ken er hooguit 50. Veel lurkers en partners enzo.
De banner boven is niet te missenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Film? wat heb ik gemist tijdens carnaval?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met 600 fokker kennismakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |