De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gelukkig, weg met dat nichterige gedicht!
Het zijn zeker geen MILFsquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig tussen twee gescheiden moeders in. Nooit last van herrie.
Nee man, dan was het fucking gehorig geweest elke nacht.quote:
Ik zie het al helemaal voor me.. van die rimpelige cougars met hangtieten die heloef even sandwichenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, dan was het fucking gehorig geweest elke nacht.
Je weet ook waarom ze een (weerloze) neger opzoeken he...quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.. van die rimpelige cougars met hangtieten die heloef even sandwichen
Hmmz, I've just lost my appetite.
Once you go black, you never go backquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze een (weerloze) neger opzoeken he...
Al gewend aan je piercing?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben lui, maar heb genoeg te doen
Het is een vaag gevoel, tong is iets dikker nu. Maar niet superdik, ik slis een beetje en kan nog niet eten. Dus lekker shaken. Was wel een kilo kwijtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al gewend aan je piercing?
Ik zou serieus medelijden hebben het kind dan.quote:
waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou serieus medelijden hebben het kind dan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Misschien even afwachten wat de [ afbeelding ] PI inhoudt voordat we het blik aan humorloze grappen opentrekken.
eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef twi het volgende:
Misschien even afwachten wat de [ afbeelding ] PI inhoudt voordat we het blik aan humorloze grappen opentrekken.
Ze vindt zichzelf geen goede moeder.quote:
En dat veranderd op het moment dat je zwanger zou zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf geen goede moeder.
Hou je mond als je niet normaal kunt reageren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Why so fucking serious? Met zo'n post vraag je er gewoon om imo
Net als die posts van "wat ik toch meegemaakt heb! Maar ik zeg lekker niks..". Begin er dan gewoon niet over..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net als die posts van "wat ik toch meegemaakt heb! Maar ik zeg lekker niks..". Begin er dan gewoon niet over..
ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar wat er aan de hand is/was.
Misschien, maar lang niet bij iedereen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat veranderd op het moment dat je zwanger zou zijn
Misschien is er wel helemaal niets aan de hand, maar voor het geval er wel wat is geef ik mensen toch liever eerst even de tijd voordat ik Hans Teeuwen uit ga hangen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is wel klote..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verstoorde hormoonbalans, dus waarschijnlijk verminderde vruchtbaarheid enzo.
Bij de meeste welquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien, maar lang niet bij iedereen natuurlijk.
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel klote..
Krijg je nog meer onderzoeken?
Heeft de dokter ook verteld waar dit aan ligt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je het maar uitzoeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bahquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog een keer terugkomen en misschien dan een doorverwijzing naar de gynaecoloog om te kijken of het aan de eierstokken ligt.
Dit inderdaad, met zulke dingen wil je toch gelijk wat meer gedetailleerd weten over hoe en waarom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je het maar uitzoeken?
Waarom krijg je niet gelijk een doorverwijzing?
Ik zou sowieso gewoon direct een doorverwijzing eisen naar de gynquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een afspraak gemaakt om mijn anticonceptiepil na te bespreken, waar ik volgens haar redelijk ongebruikelijk op reageer, toen ging het over mijn cyclus voor ik eraan begon en stelde ze nog wat vragen en zei dat het paste bij het een aandoening waarbij de ovulatie niet goed verloopt waardoor ik waarschijnlijk later problemen zou kunnen krijgen met natuurlijk zwanger worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft de dokter ook verteld waar dit aan ligt?
Ik heb sowieso volgende week nog een afspraak voor iets anders bij haar, dan krijg ik ook andere anticonceptie en die doorverwijzing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dit inderdaad, met zulke dingen wil je toch gelijk wat meer gedetailleerd weten over hoe en waarom.
Ik snap écht niet waarom je niet gelijk die doorverwijzing krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb sowieso volgende week nog een afspraak voor iets anders bij haar, dan krijg ik ook andere anticonceptie en die doorverwijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |