Ik vrees dat ik het prima begrijp en weet dat dat spotje van hem is. Echter is er opgeroepen door democraten aan democraten om Santorum te stemmen. Vanochtend op NPR nog een leuk item over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vrees dat je het niet begrijpt, het spotje is van Santorum's team zélf....
een interessante poll van de Hufington post over de ontwikkeling van de opiniepeilingen iun Michigan:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef maartena het volgende:
Kortom, Paul en Gingrich zijn kansloos, en Romney/Santorum gaan nek aan nek.
per district worden 2 delegates aan de best scorende toegewezen.. uiteindelijk in totaal 28quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:34 schreef rubbereend het volgende:
En is het winner takes all of verdelen de hap naar ratio?
Beide. Arizona is winner takes all, Michigan is onderverdeeld in kiesdistricten, waarbij de winnaar van een district 2 delegates verdient. In theorie kan je dus met lege handen staan als je overal tweede wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:34 schreef rubbereend het volgende:
En is het winner takes all of verdelen de hap naar ratio?
Ik weet het niet, Santorum hoeft niet persé Romney te verslaan denk ik en hij houdt beter stand dan ik verwacht had. Als je vooruitkijkt naar Super Tuesday zie je toch wel een hoop staten aankomen die niet heel erg Romney-vriendelijk zijn momenteel (Ohio, Oklahoma en Tennessee moet hij Santorum eerst nog inhalen en Georgia is nog steeds Gingrich terrein). Tussendoor is er eerst nog weer een caucus en die dingen zijn wat makkelijker te kapen. Ik zie nog wel een weg voor Santorum om het nog wat langer vol te houden. Al neem ik aan dat vroeger of later een Romney nominatie wel onvermijdelijk is ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef RM-rf het volgende:
persoonlijk heb ik een vermoeden dat Romney toch duidelijk dan verwacht Santorum gaat verslaan... mogelijk en verhouding van 35 tegen 40% voor Romney (wat overigens nog steeds een imposante score voor Santroum is, juist michigan is eerder best nog wel 'liberaal' als staat.. wél is Romney als nogal eliteraire upperclass-kandidaat er gewoonweg minder populair, hij staat teveel voor de rijke elite).
Ik denk dat het voor Santroum ook darna langzaam uitdooft... die heft zn momentum gehad en zal nu ook wat mer slechte pers krijgen en vermoedelijk ook in zn algemeenheid door veel kiezers afgewezen worden omdat hij eigenlijk geen kans zal hebben Obama te verslaan én zelfs zn religieuze standpunten zijn voor veel conservatieve amerikanen behoorlijk extreem.
ja een hoekje van Michigan moet nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef noruas_ het volgende:
Juich maar niet te vroeg, pas over een uur gaan ze echt cijfers loslaten wrs, om niet de stemmers van het komende uur te beïnvloeden.
quote:De helft van de Democraten heeft op Santorum gestemd
ik kijk gewoon via de tvquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:11 schreef Zapato het volgende:
Kijken jullie online? Kan 't niet vinden op de site.
quote:
voor de herverkiezing van Obama zou dat prima zijn jaquote:
Hij is wel energiekquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:44 schreef noruas_ het volgende:
Kijk toch weer eens wat een aandacht Ron Paul krijgt van de evil media
en Romney is een gladjakker..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de herverkiezing van Obama zou dat prima zijn ja
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
en Romney is een gladjakker..
En afgekapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:44 schreef noruas_ het volgende:
Kijk toch weer eens wat een aandacht Ron Paul krijgt van de evil media
het is ook wel een keer goedquote:
En terecht, same old story wat hij verteld. En Gingrich kwam niet eens veel verder dan z'n boomverhaaltjequote:
Net als alle anderen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:51 schreef noruas_ het volgende:
[..]
En terecht, same old story wat hij verteld.
nou de boom van Newt klonk redelijk nieuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als alle anderen natuurlijk.
Ja die clown flapt er nog wel eens wat uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de boom van Newt klonk redelijk nieuw
had ook het idee dat de halve zaal geen idee had waar het heen gingquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die clown flapt er nog wel eens wat uit.
De anderen doen iig nog hun best om het op nieuwe manieren te verpakken of de onderwerpen te wisselen (bv Santorum die over social issues gaat praten of Gingrich over benzineprijzen)quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als alle anderen natuurlijk.
Zo'n beetje de helft van die districten zit daar rechtsonder op de kaart waar de grote steden zitten, dus waarschijnlijk zal het niet heel ongelijk lopen met de popular vote. Sowieso zijn die districten natuurlijk ongeveer verdeeld op hoeveelheid kiezers.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:07 schreef rubbereend het volgende:
Romney loopt uit maar aan de popular vote heb je opzich niet heel veel
Dat doen ze elke dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:06 schreef noruas_ het volgende:
[..]
De anderen doen iig nog hun best om het op nieuwe manieren te verpakken of de onderwerpen te wisselen (bv Santorum die over social issues gaat praten of Gingrich over benzineprijzen)
Eigenlijk het eerste moment dat Romney een beetje een 'succesvolle' uitstraling heeft... zelfs als de uitslag best nog wel krap is, denk ik dat hij nu ook werkelijk een soort van 'momentum' kan krijgen én vermoedelijk uitnutten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 05:35 schreef maartena het volgende:
Home Run voor Romney dus.
Romney neemt 29 (heel Arizona) + 9 = 38 delegates in beslag, Santorum heeft er in Michigan 7 weten te veroveren.
Geen delegates voor Paul en Gingrich in Michigan.
't Blijft me verbazen dat je dit niet ziet bij FOX/CNN/MSNBC, dit zijn juist dingen die er echt toe doen. Dit zouden verkiezingsissues moeten zijn.quote:Under the act, the government is also given the power to bring charges against Americans engaged in political protest anywhere in the country.
zou je niet gewoon eerst de tekst van dat wetsvoorstel zélf lezen, voordat je schijnbaar op voorhand een heel lang artikel vol met wat vage beweringen wàt dat wetsvoorstel zou doen, voor 100% gelooftquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef popolon het volgende:
Zal me benieuwen wat Obama met deze bill gaat doen die er gisteranavond even snel doorgeramt is, het einde van the first amendent is wel heel dichtbij.
[..]
't Blijft me verbazen dat je dit niet ziet bij FOX/CNN/MSNBC, dit zijn juist dingen die er echt toe doen. Dit zouden verkiezingsissues moeten zijn.
de wet beschermd gewoon tegen demonstranten die zonder toestemming het terrein van het witte huis willen betreden of een raid willen veroorzaken op een persoon die onder bescherming van de secret service staat (president, vice-president of officiele presidentskandidaten)..quote:This Act may be cited as the `Federal Restricted Buildings and Grounds Improvement Act of 2011'.
SEC. 2. RESTRICTED BUILDING OR GROUNDS.
Section 1752 of title 18, United States Code, is amended to read as follows:
-`Sec. 1752. Restricted building or grounds
`(a) Whoever--
`(1) knowingly enters or remains in any restricted building or grounds without lawful authority to do so;
`(2) knowingly, and with intent to impede or disrupt the orderly conduct of Government business or official functions, engages in disorderly or disruptive conduct in, or within such proximity to, any restricted building or grounds when, or so that, such conduct, in fact, impedes or disrupts the orderly conduct of Government business or official functions;
`(3) knowingly, and with the intent to impede or disrupt the orderly conduct of Government business or official functions, obstructs or impedes ingress or egress to or from any restricted building or grounds; or
`(4) knowingly engages in any act of physical violence against any person or property in any restricted building or grounds;
or attempts or conspires to do so, shall be punished as provided in subsection (b).
`(b) The punishment for a violation of subsection (a) is--
`(1) a fine under this title or imprisonment for not more than 10 years, or both, if--
`(A) the person, during and in relation to the offense, uses or carries a deadly or dangerous weapon or firearm; or
`(B) the offense results in significant bodily injury as defined by section 2118(e)(3); and
`(2) a fine under this title or imprisonment for not more than one year, or both, in any other case.
`(c) In this section--
`(1) the term `restricted buildings or grounds' means any posted, cordoned off, or otherwise restricted area--
`(A) of the White House or its grounds, or the Vice President's official residence or its grounds;
`(B) of a building or grounds where the President or other person protected by the Secret Service is or will be temporarily visiting; or
`(C) of a building or grounds so restricted in conjunction with an event designated as a special event of national significance; and
`(2) the term `other person protected by the Secret Service' means any person whom the United States Secret Service is authorized to protect under section 3056 of this title or by Presidential memorandum, when such person has not declined such protection.'.
Dit kun je natuurlijk ruim opvatten, ik vind het nogal wat. Weer een afgenomen recht. En hou op met je crywolf, beetje bij beetje worden rechten afgepakt of beperkt. De nieuwe patriot act on steroids is zeker ook maar een kleine zaak? Nafta en Sopa komen er straks weer aan in een nieuwe vorm.quote:`(B) of a building or grounds where the President or other person protected by the Secret Service is or will be temporarily visiting; or
`(C) of a building or grounds so restricted in conjunction with an event designated as a special event of national significance;
quote:the term `other person protected by the Secret Service' means any person whom the United States Secret Service is authorized to protect under section 3056 of this title
Klopt toch?quote:The House of Representatives approved a bill on Monday that outlaws protests in instances where some government officials are nearby, whether or not you even know it.
je kunt alles wel ruim opvatten... als je erg goedgelovig bent...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef popolon het volgende:
Dit kun je natuurlijk ruim opvatten, ik vind het nogal wat. Weer een afgenomen recht.
nope, het gaat niet om 'some gouvernement officials' maar enkel om specifiek personen die onder bescherming van de secret service staan via dat artikel..quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:28 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
Klopt toch?
Het is weer een uitbreiding van bevoegdheden die men op zeker gaat gebruiken om 'ongewenste demostraties' op te breken. Ze gebruiken alles. Dus zeker zoiets.
Het zijn allemaal gladjakkers. Het is al lang en breed duidelijk dat Perry/Romney/Santorum stuk voor stuk hun kiezers gaan verraden. Zij zijn gewoon niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
en Romney is een gladjakker..
Hoho als je iets weet te onderbouwen zal ik er nooit boos over worden. Volgens mij heb ik in deze reeks over de VS-verkiezingen ook weinig of niet ingegrepen. Ga gerust je gang dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef popolon het volgende:
RM, wij gaan het nooit eens worden. Ik zie wel degelijk dingen om me heen in rap tempo veranderen, zeker als ik het lijstje wetsvoorstellen vd laatste tijd erbij pak.
Maar goed, ik zal er over ophouden voordat ome du_ke boos wordt. Terug naar de poppenkast verkiezingen.
Ik heb wel wat vraagtekens bij de Amerikaanse overheid en de dubieuze praktijken die ze er op weet na te houden: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Gewoon een paar recente.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoho als je iets weet te onderbouwen zal ik er nooit boos over worden. Volgens mij heb ik in deze reeks over de VS-verkiezingen ook weinig of niet ingegrepen. Ga gerust je gang dus.
Bovendien weet een beetje kenner ook wel dat je zo'n ionizer echt niet hoeft op te voeren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vraagtekens bij de Amerikaanse overheid en de dubieuze praktijken die ze er op weet na te houden: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 Gewoon een paar recente.
Maar alléz, is misschien wel een eigen topic waardig in POL want ik heb ook geen zin in reacties over buitenaardse entiteiten die via de vijfde dimensie onze politici bestralen met een opgevoerde ionizer.
quote:Dear Friends--
Many of you are not happy with the cancellation of FreedomWatch, and you have sent emails to my Fox colleagues expressing that unhappiness. In television, shows are cancelled all the time. Two of my former shows have been cancelled, and after each cancellation, Fox has rewarded me with more and better work. This cancellation--along with others that accompanied it--was the result of a business judgment here, and is completely unrelated to the FreedomWatch message. It would make a world of a difference for all of us, if you would KINDLY STOP SENDING EMAILS TO FOX.
I am well. Your values are strong. I will continue to articulate those values here at Fox. But the emails many of you are sending are unfairly interfering with my work and that of my colleagues here. The emails even violate our values because they interfere with the use of private property. I have accepted the cancellation decision with good cheer and a sense of gearing up for the future. You should as well.
As a favor to me, and as I have asked this past weekend, PLEASE STOP SENDING EMAILS TO MY COLLEAGUES AT FOX ABOUT THE CANCELLATION OF FreedomWatch; and please stop NOW.
All the best, apn.
't ging mij om het delen wat hij zei over republikein vs democraat. En niet om de titel van het filmpje!quote:
D:quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:59 schreef Montov het volgende:
Jon Stewart over de hypocrisie van Romney mbt overhalen Democraten te stemmen in Republikeinse voorverkiezing:
http://www.thedailyshow.c(...)s-michigan-campaigns
Smackdown!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |