Ik vrees dat ik het prima begrijp en weet dat dat spotje van hem is. Echter is er opgeroepen door democraten aan democraten om Santorum te stemmen. Vanochtend op NPR nog een leuk item over.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vrees dat je het niet begrijpt, het spotje is van Santorum's team zélf....
een interessante poll van de Hufington post over de ontwikkeling van de opiniepeilingen iun Michigan:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef maartena het volgende:
Kortom, Paul en Gingrich zijn kansloos, en Romney/Santorum gaan nek aan nek.
per district worden 2 delegates aan de best scorende toegewezen.. uiteindelijk in totaal 28quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:34 schreef rubbereend het volgende:
En is het winner takes all of verdelen de hap naar ratio?
Beide. Arizona is winner takes all, Michigan is onderverdeeld in kiesdistricten, waarbij de winnaar van een district 2 delegates verdient. In theorie kan je dus met lege handen staan als je overal tweede wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:34 schreef rubbereend het volgende:
En is het winner takes all of verdelen de hap naar ratio?
Ik weet het niet, Santorum hoeft niet persé Romney te verslaan denk ik en hij houdt beter stand dan ik verwacht had. Als je vooruitkijkt naar Super Tuesday zie je toch wel een hoop staten aankomen die niet heel erg Romney-vriendelijk zijn momenteel (Ohio, Oklahoma en Tennessee moet hij Santorum eerst nog inhalen en Georgia is nog steeds Gingrich terrein). Tussendoor is er eerst nog weer een caucus en die dingen zijn wat makkelijker te kapen. Ik zie nog wel een weg voor Santorum om het nog wat langer vol te houden. Al neem ik aan dat vroeger of later een Romney nominatie wel onvermijdelijk is ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef RM-rf het volgende:
persoonlijk heb ik een vermoeden dat Romney toch duidelijk dan verwacht Santorum gaat verslaan... mogelijk en verhouding van 35 tegen 40% voor Romney (wat overigens nog steeds een imposante score voor Santroum is, juist michigan is eerder best nog wel 'liberaal' als staat.. wél is Romney als nogal eliteraire upperclass-kandidaat er gewoonweg minder populair, hij staat teveel voor de rijke elite).
Ik denk dat het voor Santroum ook darna langzaam uitdooft... die heft zn momentum gehad en zal nu ook wat mer slechte pers krijgen en vermoedelijk ook in zn algemeenheid door veel kiezers afgewezen worden omdat hij eigenlijk geen kans zal hebben Obama te verslaan én zelfs zn religieuze standpunten zijn voor veel conservatieve amerikanen behoorlijk extreem.
ja een hoekje van Michigan moet nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:06 schreef noruas_ het volgende:
Juich maar niet te vroeg, pas over een uur gaan ze echt cijfers loslaten wrs, om niet de stemmers van het komende uur te beïnvloeden.
quote:De helft van de Democraten heeft op Santorum gestemd
ik kijk gewoon via de tvquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:11 schreef Zapato het volgende:
Kijken jullie online? Kan 't niet vinden op de site.
quote:
voor de herverkiezing van Obama zou dat prima zijn jaquote:
Hij is wel energiekquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:44 schreef noruas_ het volgende:
Kijk toch weer eens wat een aandacht Ron Paul krijgt van de evil media
en Romney is een gladjakker..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de herverkiezing van Obama zou dat prima zijn ja
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
en Romney is een gladjakker..
En afgekapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:44 schreef noruas_ het volgende:
Kijk toch weer eens wat een aandacht Ron Paul krijgt van de evil media
het is ook wel een keer goedquote:
En terecht, same old story wat hij verteld. En Gingrich kwam niet eens veel verder dan z'n boomverhaaltjequote:
Net als alle anderen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:51 schreef noruas_ het volgende:
[..]
En terecht, same old story wat hij verteld.
nou de boom van Newt klonk redelijk nieuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als alle anderen natuurlijk.
Ja die clown flapt er nog wel eens wat uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou de boom van Newt klonk redelijk nieuw
had ook het idee dat de halve zaal geen idee had waar het heen gingquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die clown flapt er nog wel eens wat uit.
De anderen doen iig nog hun best om het op nieuwe manieren te verpakken of de onderwerpen te wisselen (bv Santorum die over social issues gaat praten of Gingrich over benzineprijzen)quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als alle anderen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |