abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 maart 2012 @ 04:22:26 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108688124
even zorgen dat ik woensdag later kan beginnen, dat wordt een leuk nachtje CNN
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 maart 2012 @ 04:23:08 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_108688129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef du_ke het volgende:
Iets wat hier ook wel regelmatig voorbij is gekomen
Ronald Reagan is dan ook direct verantwoordelijk voor meer dan 60% van de huidige staatschuld. Hij was de eerste president die het "trickle down" wilde invoeren, en ook meteen liet zien dat het totaal niet werkt..... alleen geloven de echte "Reaganism" supporters dat nog niet. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 4 maart 2012 @ 04:23:40 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_108688134
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Vind jij hem een goeie kandidaat om Amerika uit het slop te trekken. Of kijk je puur naar wie er (populistisch gezien) grote kans zou maken. Zodat je erop kunt gokken?
Ik niet. Geef mij maar nog 4 jaar Obama. :Y
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 4 maart 2012 @ 04:24:44 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688144
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar in de echte wereld waar het uiteindelijk om draait (het halen van stemmen) blijft hij wel weer gigantisch achter. Leuk een aanwezige maar uiteindelijk vrij kleine aanhang (heeft bv de SP ook) maar wat heb je er aan als het op stemmen aankomt?

[..]

Ron Paul kan het nog onmogelijker winnen van Obama. Die lacht zich rot mocht dat de Republikeinse kandidaat worden :D.
Maar waarom. Obahma is nu alweer begonnen met liegen en draaien. Ik snap niet dat je zo' n leugenaar kunt blijven steunen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_108688149
Word eens wakker. ELKE politicus liegt en draait. Allemaal, stuk voor stuk.
  zondag 4 maart 2012 @ 04:25:38 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688150
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:23 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik niet. Geef mij maar nog 4 jaar Obama. :Y
Waar heb jij je hersens gelaten joh, kun jij wel logisch nadenken?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 maart 2012 @ 04:29:59 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688176
Ergens hoop ik ook wel dat het weer Obama wordt. Want de mensen beginnen hem nu al door te krijgen. Het moet gewoon een keer helemaal grandioos en zo klaar als wat fout gaan. Alleen dan zullen de kiezers wijzer worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 maart 2012 @ 04:30:30 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108688179
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ergens hoop ik ook wel dat het weer Obama wordt. Want de mensen beginnen hem nu al door te krijgen. Het moet gewoon een keer helemaal grandioos en zo klaar als wat fout gaan. Alleen dan zullen mensen wijzer worden.
want dan kunnen ze hem over 4 jaar wegstemmen? :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 maart 2012 @ 04:34:29 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688201
Na Clinton, Bush en Obama, zal het volk hopelijk meer het verstand gebruiken. Wat nu niet gebeurt gezien onbetrouwbare figuren (zoals Romney) nogsteeds grote aanhang genieten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 maart 2012 @ 04:36:23 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108688210
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Na Clinton, Bush en Obama, zal het volk hopelijk meer het verstand gebruiken. Wat nu niet gebeurt gezien onbetrouwbare figuren (zoals Romney) nogsteeds grote aanhang genieten.
Welke kandidaten hadden wat betreft jou dan de kans moeten krijgen de afgelopen decennia?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 4 maart 2012 @ 04:39:25 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688219
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Welke kandidaten hadden wat betreft jou dan de kans moeten krijgen de afgelopen decennia?
Er is maar een kandidaat waar je geld op zou kunnen wedden. Ron Paul !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 maart 2012 @ 04:40:31 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108688226
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er is maar een kandidaat waar je geld op kunt wedden. Ron Paul !
aha de aap is zojuist uit de mouw gevallen
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 4 maart 2012 @ 04:41:08 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688234
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

aha de aap is zojuist uit de mouw gevallen
Verklaar nader.
  zondag 4 maart 2012 @ 04:44:46 #264
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108688249
Kijk isse simpel. you ready? yes?

De anderen zijn altijd hetzelfde gebleken Republikein en Democraat. Ron Paul is de enige met een totaal ander beleid. Wat flink tegen al dat andere wat Amerika zo heeft vergalt ingaat. Op wie wil je je geld nu gaan zetten. Meer van hetzelfde, nutteloze kreten als "change" ?. Of gaat Amerika nu haar verstand gebruiken?
  zondag 4 maart 2012 @ 04:48:46 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108688256
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar met donaties van extreem-rechts heeft hij dan weer geen problemen.
Bron?

Obama, Romney en Santorum doen het met megadonaties van superbedrijven. Ik vraag me werkelijk af of dat wel zo goed is. But ok, money talks.

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 01:38 schreef du_ke het volgende:

Ron Paul kan het nog onmogelijker winnen van Obama.
Paul is de enige die het Obama lastig zou kunnen maken. De rest van die gekochte stemmentrekkers stelt weinig voor.

Maar goed, de GOP is niet helemaal gek, die komen pas over vier jaar met een kandidaat. Er valt weinig te winnen nu.

[ Bericht 13% gewijzigd door popolon op 04-03-2012 04:56:45 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 4 maart 2012 @ 05:20:25 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_108688315
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:48 schreef popolon het volgende:
Bron?
http://www.nytimes.com/20(...)_r=1&ref=todayspaper

Hier staat wel e.e.a. aan leuks. Niet specifiek dat er donaties gemaakt worden, maar wel dat enorm veel Stormfronters Ron Paul steunen, dus er zullen van rijke Stormfronters ook wel wat aan donaties binnenkomen. Een kandidaat heeft overigens het RECHT een donatie te weigeren als deze weet dat deze van een bepaalde groep komt, etc.... maar meestal komen de donaties gewoon van personen af, dus dat is allemaal lastig te bewijzen.

Overigens is het helemaal geen geheim trouwens dat Ron Paul contracten heeft met Stormfront leden en leidinggevenden.

quote:
Paul is de enige die het Obama lastig zou kunnen maken. De rest van die gekochte stemmentrekkers stelt weinig voor.
Welnee. En om de reden die je zelf eigenlijk al aangeeft: Zowel de Republikeinen als de Democraten gaan in zee met het bedrijfsleven, en daar komt miljoenen aan support vandaan. Zie de Swift-boat campagne, die geheel door een investeerder is bepaalde, en wel eens de verliezende factor geweest zou kunnen zijn van John Kerry.

Obama heeft dergelijke investeerders in de hand, die ook voor vele miljoenen een campagne kunnen opzetten via moveon.org of iets in die trend, Ron Paul heeft dat niet.... die moet het hebben van individuele donaties, en daar gaat Ron Paul het ECHT NIET mee redden tegen de marketing machine van Obama.
-
  zondag 4 maart 2012 @ 05:23:24 #267
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_108688323
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:44 schreef Schenkstroop het volgende:
De anderen zijn altijd hetzelfde gebleken Republikein en Democraat. Ron Paul is de enige met een totaal ander beleid.
En nauwelijks senatoren of afgevaardigden die dat beleid steunen. Wat heb je aan een totaal ander beleid als je als "puppet president" gaat plaatsnemen in het Witte Huis? Alleen daarom is Ron Paul kansloos. Kijk, als ie nou een kwart van de afgevaardigden aan zijn kan kon krijgen, dan is er ECHTE steun voor zijn beleid.

Vooralsnog blijft Paul een eenling in het congress, met weinig steun van zijn collega's. En dat zal niet magisch veranderen als hij President wordt. Immers, de President kan plannen presenteren, maar als deze plannen presenteerd die NIET door het Congress kunnen komen, dan ben je inderdaad een puppet president die niets gedaan kan krijgen.
-
  zondag 4 maart 2012 @ 05:48:54 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108688362
Och Maartje jij ook al? Rijke stormfronters? Geloof je het zelf wel? :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 4 maart 2012 @ 05:54:59 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108688376
Nou goed, ik weet niet of het past hier maar vooruit.

Obama's nieuwe healthcare plan wist er voor te zorgen dat we nieuwe software moesten aanschaffen. (ik werk in de gezondheidszorg IT), grappig genoeg is GE de enige toen die al aan de nieuwe regels wist te voorzien. GE is een vd grootste donateurs aan Obama.

Zal wel toeval zijn. :Y
  zondag 4 maart 2012 @ 05:58:26 #270
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_108688380
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 05:48 schreef popolon het volgende:
Och Maartje jij ook al? Rijke stormfronters? Geloof je het zelf wel? :D
Misschien zijn ze inderdaad allemaal arm. :P

Maar de connecties zijn nauwelijks te ontkennen verder natuurlijk. Is verder ook niet heel erg, ieder zijn meug..... die denkwijze ligt mij niet zo eigenlijk.
-
  zondag 4 maart 2012 @ 06:12:08 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108688400
Al met al goed, leef je Amerikaanse droom wat een zeepbel is.
pi_108691661
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 02:05 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Maar ook dat zijn burgers die een paar van zijn punten wel steunen bijvoorbeeld de steun naar Israël is voor veel van die extreemrechtse figuren een belangrijk punt. Aangezien hij de enige is die zich daar duidelijk over uitspreekt heeft hij logisch gezien hun stem.
Maar van de Afro-Amerikanen heeft hij ook steun en van de veteranen, kortom het zit in alle lagen van de bevolking.
Ik geloof dat de meeste mensen die op hem stemmen het gelieg en de inperkingen van rechten in Amerika het meer dan beu zijn. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen.
Om ooit echt een groot publiek aan te trekken is het hele pakket wat hij te bieden heeft gewoon kansloos. En aan de ene kant roepen op te komen voor rechten en vrijheden en ze aan de andere kant minstens zo hard willen inperken is niet heel consequent natuurlijk ;)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_108691923
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar waarom. Obahma is nu alweer begonnen met liegen en draaien. Ik snap niet dat je zo' n leugenaar kunt blijven steunen.
je hebt me dit vaker proberen aan te praten maar ik ben bepaald geen Obamafan hoor. Wat ik echter keer op keer aangeef is dat wat de republikeinen er dit jaar tegenover weten te zetten gewoon absoluut wrakhout is. Ze willen gewoon niet winnen lijkt het :).

quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 04:48 schreef popolon het volgende:

[..]

Bron?
Ondermeer hier http://www.msnbc.msn.com/(...)macist/#.T1NQyfFOi8U

Van deze fijne jongen

quote:
Obama, Romney en Santorum doen het met megadonaties van superbedrijven. Ik vraag me werkelijk af of dat wel zo goed is. But ok, money talks.
:'( Zij doen het ook :'( Geen heel sterk verhaal toch?

[..]
quote:
Paul is de enige die het Obama lastig zou kunnen maken.
Is dat niet meer wat je hoopt dan wat daadwerkelijk het geval is? Hij is binnen zijn eigen partij al kansloos en uit verreweg de meeste peilingen blijkt ook dat hij verdomde kansarm is ten opzichte van Obama.

quote:
De rest van die gekochte stemmentrekkers stelt weinig voor.

Maar goed, de GOP is niet helemaal gek, die komen pas over vier jaar met een kandidaat. Er valt weinig te winnen nu.
Dat zeg ik elke keer, het is puur wrakhout wat ze aanbieden dit keer.
pi_108692086
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:29 schreef du_ke het volgende:

Van deze fijne jongen
[ afbeelding ]

Hahahahaha du_ke laat zich weer van zijn slimste kant zien _O-
Dit is waarom ik je al heel vaak heb uitgelachen, omdat je Ron Paul blijkbaar een racist vindt.
En je blijft gewoon stug doorgaan met niet nadenken. Dus dan blijf ik je maar uitlachen :)

Het is eigenlijk heel erg jammer voor een topic als deze dat iemand zoals jou zich zo vaak laat zien hier.
Want keer op keer toon je aan totaal niet na te kunnen denken en geen verstand van zaken te hebben, Erg jammer.
pi_108692208
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hahahahaha du_ke laat zich weer van zijn slimste kant zien _O-
Dit is waarom ik je al heel vaak heb uitgelachen, omdat je Ron Paul blijkbaar een racist vindt.
En je blijft gewoon stug doorgaan met niet nadenken.
Wel weer typisch dat je keer op keer iets op mij probeert te projecteren wat je nooit hard zal kunnen maken. Maar goed dat conspiracydenken past wel mooi natuurlijk ;).
quote:
Dus dan blijf ik je maar uitlachen :)
Dat je held er best trots op is dat Stormfronters aan hem doneren is reden tot lachen?

quote:
Het is eigenlijk heel erg jammer voor een topic als deze dat iemand zoals jou zich zo vaak laat zien hier.
Want keer op keer toon je aan totaal niet na te kunnen denken en geen verstand van zaken te hebben, Erg jammer.
Ik kom zelfs met bronnen aan en weet mijn verhaal te onderbouwen. Jij komt niet verder dan op de man spelen. Tja, dan weten we wel genoeg denk ik ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')