PVV: uitzetten die Belg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Ah, het is een Belg. De tegenwoordige hoofdredacteur van de NRC.
Deze man heeft een paar blaadjes gered in België. Kan op zich wel wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Ah, het is een Belg. De tegenwoordige hoofdredacteur van de NRC.
jup.... zoals verwacht eigenlijk wel. media zijn ratten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben dus bepaalde feiten bewust verzwegen.
Zal vast wel. Maar sinds Derk Sauer de NRC gekocht heeft vind ik de vroegere echte kwaliteitskrant wel achteruit gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
Deze man heeft een paar blaadjes gered in België. Kan op zich wel wat.
quote:
Bij het NRC zou je het niet verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jup.... zoals verwacht eigenlijk wel. media zijn ratten.
Ken het NRC niet zo maar geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal vast wel. Maar sinds Derk Sauer de NRC gekocht heeft vind ik de vroegere echte kwaliteitskrant wel achteruit gaan.
NRC ben ik nooit zo'n fan van geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ken het NRC niet zo maar geloof je gelijk.
Touché.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef pberends het volgende:
"er staat niemand bij"
Ehm, 35 camera's van Eyeworks misschien?
Ik had verwacht dat Pauw die opmerking zou makenquote:
Ach welnee, die kan alleen gescripte grapjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Pauw die opmerking zou maken.
Waarom moet de RVD ons alle details vertellen? Dit is een privékwestie, die ons geen reet aan gaat. Tullekens had zich gewoon aan het beroepsgeheim moeten houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef golfer het volgende:
Het werd natuurlijk wel in de hand geholpen door het zwijgzame karakter van de RVD.
En alle zogenaamde deskundigen, inclusief die man die nu praat, kunnen alleen maar speculeren, want zijn geen behandelende arts en kennen de exacte omstandigheden niet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
De schrijver heeft coupe "de dode zeehond".
Inderdaad ja, en die 2 nozems weten ook niet hoe ze moeten kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef pberends het volgende:
Wat een twitterroddelnicht die De Jager.
lol, religiepaupersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Duivelsuitdrijving bij de EO
Waar is dat eik uit? Ik vond het tamelijk amusant.quote:
Sprookjeshuwelijk, nadat Gerrit het hazenpad koosquote:
The Dictator. Komt in mei uit: www.imdb.com/title/tt1645170/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dat eik uit? Ik vond het tamelijk amusant.
Ja. Die man ligt nu ook met hersenbeschadiging in het ziekenhuis.quote:
Ik vraag mij af wie deze primaten heeft weten te klonen. Het ADHD gen is geen vreemde onder de primaten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
/care wie boeit dit item over de homosapiens.. iemand?
Generaal Aladeen bedreigt bestuur Academy Awardsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dat eik uit? Ik vond het tamelijk amusant.
Het is vrijdag man, kom op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pauw & Witteman hadden die gast van de NRC wel het vuur aan de schenen mogen leggen, maar ze blaffen altijd wel maar bijten ho maar. Interviewers van lik-me-vestje. Ze hadden die man van de NRC moet bestoken met vragen totdat ie onder de tafel lag te janken.
Dit interview was een typisch voorbeeld van "Ouwe jongens, krentenbrood"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pauw & Witteman hadden die gast van de NRC wel het vuur aan de schenen mogen leggen, maar ze blaffen altijd wel maar bijten ho maar. Interviewers van lik-me-vestje. Ze hadden die man van de NRC moet bestoken met vragen totdat ie onder de tafel lag te janken.
DWDD, P&W allemaal van die gasten die het niet aandurven hun gasten eens stevig te confronteren met hun gedrag of een spiegel voorhouden qua verantwoordelijkheid.quote:
Het antwoord staat nota bene in de post boven je, mafkees.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef Senor__Chang het volgende:
Waar ging dat stuk van zapservice over die vrouw die gek werd over?
Wat een klootzak die Gerrit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241768
7:00 tot 18:00 zo'n beetje.
3 jaar geleden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben in Frankrijk wel eens in een grot geweest van ee Cro-Magnon. Stond ook een soort beeld van en grottekeningen, was indrukwekkend. Maar ik was toen ook pas 6.
Dat is wel vaker het geval met tafels. Dat die niets zeggen.quote:
Wordt een stille uitzending dan ....quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het geval met tafels. Dat die niets zeggen.
Ach, zolang de gasten aan die tafel praten zal het wel meevallen, toch?quote:
Tof! Ga ik kijken als ik thuiskom.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Maurice de Hond
Opiniepeiler peilt kandidaten voor partijleiderschap PvdA.
Nebahat Albayrak
Tweede Kamerlid stelt zich ook kandidaat voor partijleiderschap PvdA.
Femke Halsema
Oud-politicus naar Congo over het terreur van seksueel geweld.
Mark Rietman en Jeroen Smit
Acteur en journalist over toneelbewerking De Prooi.
Ja, hè? Wat een geweldige spits is dat , hè?quote:
Verkeerde PI.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hè? Wat een geweldige spits is dat , hè?
de PvdA is zelf mee begonnenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Idd Nebahat, dat man/vrouw gezeik, please
lijntje eronder getekend lijkt wel, niet mooi...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met Nebahat's mond gebeurd?
Ook haar tanden lijken 'hersteld'.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
lijntje eronder getekend lijkt wel, niet mooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |