The Dictator. Komt in mei uit: www.imdb.com/title/tt1645170/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dat eik uit? Ik vond het tamelijk amusant.
Ja. Die man ligt nu ook met hersenbeschadiging in het ziekenhuis.quote:
Ik vraag mij af wie deze primaten heeft weten te klonen. Het ADHD gen is geen vreemde onder de primaten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
/care wie boeit dit item over de homosapiens.. iemand?
Generaal Aladeen bedreigt bestuur Academy Awardsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar is dat eik uit? Ik vond het tamelijk amusant.
Het is vrijdag man, kom op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pauw & Witteman hadden die gast van de NRC wel het vuur aan de schenen mogen leggen, maar ze blaffen altijd wel maar bijten ho maar. Interviewers van lik-me-vestje. Ze hadden die man van de NRC moet bestoken met vragen totdat ie onder de tafel lag te janken.
Dit interview was een typisch voorbeeld van "Ouwe jongens, krentenbrood"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pauw & Witteman hadden die gast van de NRC wel het vuur aan de schenen mogen leggen, maar ze blaffen altijd wel maar bijten ho maar. Interviewers van lik-me-vestje. Ze hadden die man van de NRC moet bestoken met vragen totdat ie onder de tafel lag te janken.
DWDD, P&W allemaal van die gasten die het niet aandurven hun gasten eens stevig te confronteren met hun gedrag of een spiegel voorhouden qua verantwoordelijkheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |