Hardstyle SC, zo zouden we het topic op zich best kunnen noemen jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Hey deze SC kende ik nog niet! Hardstyle
Nou ik woon in Amsterdam en helaas heb ik maar één vriend die ook van hardstyle houd dus helaas nooit naar festivals als defqon etc. geweest hoewel ik dat wel heel graag wil. Ik luister veel Alpha Twins en Headhunterz maar ook random hardstyle mixenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef StM het volgende:
Schande!
Stel je bijvoorbeeld ook eens voor, waar hou je van etc.
Pas op bij het posten van nummers die je leuk vindt, de fok!hardstyle-hipsters zijn nogal kieskeurigquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik woon in Amsterdam en helaas heb ik maar één vriend die ook van hardstyle houd dus helaas nooit naar festivals als defqon etc. geweest hoewel ik dat wel heel graag wil. Ik luister veel Alpha Twins en Headhunterz maar ook random hardstyle mixen
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Pas op bij het posten van nummers die je leuk vindt, de fok!hardstyle-hipsters zijn nogal kieskeurig
Noem eens wat? M'n collectie mag wel uitgebreid worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef StM het volgende:
Valt wel mee, we hebben gewoon een voorkeur voor de wat oudere Hardstyle
Qlubtempo 2001-2007 cd kan ik aanradenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem eens wat? M'n collectie mag wel uitgebreid worden.
Je koopt namen van dj's?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik koop nooit CD's, gewoon namen van DJ's
In de OP staan er genoeg denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik koop nooit CD's, gewoon namen van DJ's
1 van de beste tracks van 2011 imoquote:
Ja uiteraard, maar ik had het over 'oudere' hardstyle. Welke DJ's en/of nummers.. Gewoon om op youtube te luisteren nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
In de OP staan er genoeg denk ik. Zoek vooral een aantal tracks op youtube zou ik dan zeggen
.
En deze van 2010quote:
Het hele oeuvre van Brennan Heart is zeer de moeite waardquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik had het over 'oudere' hardstyle. Welke DJ's en/of nummers.. Gewoon om op youtube te luisteren nu.
Een hoop DJ's draaien al eventjes mee. Wat misschien een tip is deze lijst: http://www.youtube.com/pl(...)2358D97&feature=plcpquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik had het over 'oudere' hardstyle. Welke DJ's en/of nummers.. Gewoon om op youtube te luisteren nu.
Oh boy, here we go...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het hele oeuvre van Brennan Heart is zeer de moeite waard
quote:
Klinkt niet slecht!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Een hoop DJ's draaien al eventjes mee. Wat misschien een tip is deze lijst: http://www.youtube.com/pl(...)2358D97&feature=plcp
Deze bevat 2002-2005 tracks van 1 label in de Hardstyle, Fusion. Hier zitten Headhunterz en Alpha Twins overigens niet op. Schrik niet, klinkt wel een stukje anders dan nu. Maar kijk vooral rond naar andere artiesten.
Take the blue pill, take the red pill!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef ElDani het volgende:
http://www.youtube.com/pl(...)2358D97&feature=plcp
Het is wat.. minder melodisch denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht!Wel heel anders dan die van nu inderdaad, minder autotune geluidjes ofzo. Geen idee hoe ik het moet noemen
quote:
Staat inderdaad genoeg gaaf materiaal op!quote:
The First Cutquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is wat.. minder melodisch denk ik.
Vanaf hier staat alles vanaf 2008 bij Scantraxx. (label van oa die twee die je al kende)
Zo. Nu kun je weer een paar dagen voor uit haha.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij de playlist mee zou nemen van Scantraxx. Alle tracks vanaf The First Cut staan erop, best een end luisteren dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
The First Cut!
Bitch is live aardig gek.
Ik zal je de Fok Hardstyle #250 mix even sturen, alleen maar dingen uit 2004-2008quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kon er zo gauw even geen playlist van vinden. Anders stonden ze er zeker tussenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef mstx het volgende:
Italiaanse hardstyle wordt op deze pagina een beetje ondervertegenwoordigd.![]()
Heuj!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef DjThera het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!!! Afgelopen dagen gigantisch druk bezig in de studio geweest, zo ben ik voor Therabyte bezig met nieuwe collab tracks met Mark EG ennnnn hebben Rik en ik zojuist zo ongeveer onze nieuwe Thera vs Geck-o track afgerond met de diepzinnige poetische titel "Troll Face"
Zin in zaterdag Hard Definition![]()
Nope dat was een andere boef, ik was in zwart/witquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef haakon het volgende:
@ Megapost van Bert:
Star Creatorz - Killzone (hunter remix)
[..]
Heuj!
Tim gespot voor de dansende banaan! Toch?
Wie was die fruitige verkleder dan?
yesssquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef StM het volgende:
Activator zn set is vrijgegeven!
linkje ooooh
bazennummer, 1 van m'n favoriete oldiesquote:
Ik ga helaas naar beatbusters xl, anders was ik er misschien ook wel bij geweest. De eerste keer overigens naar sans souci. Ik zag dat je daar binnenkort ook ging draaien. Als sans souci bevalt, dan de volgende keer ook maar weer heen. Vanuit Friesland is het allemaal zo ver weg, maar moet nog altijd een keer een setje van Dj Thera meemaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef DjThera het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties!!! Afgelopen dagen gigantisch druk bezig in de studio geweest, zo ben ik voor Therabyte bezig met nieuwe collab tracks met Mark EG ennnnn hebben Rik en ik zojuist zo ongeveer onze nieuwe Thera vs Geck-o track afgerond met de diepzinnige poetische titel "Troll Face"
Zin in zaterdag Hard Definition![]()
quote:Catatonic Overload Decides To Quit
We are very sorry to inform you that the formation Catatonic Overload will no longer exist. Due to personal differences Marc and Tim have pulled the plug out of this successfull project. Next Saturday (25 February 2012) will be the last Catatonic Overload performance at Hard Definition, De Loft XL, Hengelo.
With their first release Heavyweight, Catatonic Overload made an incredible first impression. The Sexual Thrill became a huge raw hardstyle classic and Catatonic Overload became the first Theracords artists to have a #1 chart hit with their first release. In fact, every single release from Catatonic Overload reached the #1 spot in the charts. Bookingwise CO2 have performed at numerous parties like Loudness, XXlerator RAW, Quake Dance, Ground Zero Festival and Indicator to name a few.
We would like to thank all the fans for their amazing support of Catatonic Overload and we hope to see you next Saturday at Hard Definition where you can catch the final Catatonic Overload performance.
Gemengde gevoelens. Ik weet niet hoe ze live zijn. Maar heb 'warme' herinneringen aan "Sexual Thrill". Toch een van de weinige raw hardstyle tracks die mij echt blijft boeien.quote:
Dat is wel heel snel zeg! Ik vond de meeste tracks van hun erg lekker. Zou ze zelf niet snel draaien, maar iedere keer als die twee een setje draaiden waar ik bij was, ging ik compleet los. Toch wel jammer...quote:
Baasquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Levitas het volgende:
Damn, dat zijn een hoop youtueb filmpjes lol. En zo te zien mis ik nog niet erg veel.
Oh ja.. Alphaverb komt naar Sydney! En ik ben er dan hoooogstwaarschijnlijk nog![]()
![]()
Las het net. Ze hebben wel aardig wat bekende tracks achtergelaten. The Sexual Thrill en Goddamn natuurlijk als grootste hits.quote:
Dit, ik vind het wel jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Las het net. Ze hebben wel aardig wat bekende tracks achtergelaten. The Sexual Thrill en Goddamn natuurlijk als grootste hits.
Toch apart, hij zit al zo'n 15 jaar in de internationale scene, en nog steeds praat hij vrij 'Nederlands'-Engels. Niet storend slecht ofzo, maar meestal zie je toch wel dat mensen hun accent automatisch aanpassen zodra ze de taal vaker moeten spreken. Misschien praat hij meer andere talen ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geen hardstyle, ook geen trance, maar wel leuk om te zien
hijs volgens mij best een toffe kerel (no homo)
Goddaaaaaaamnquote:
Ik vind die ook lekker ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef ElDani het volgende:
12 maart komt deze plaat. Ik vind hem heerlijk!
Misschien tot zaterdag...quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik ga helaas naar beatbusters xl, anders was ik er misschien ook wel bij geweest. De eerste keer overigens naar sans souci. Ik zag dat je daar binnenkort ook ging draaien. Als sans souci bevalt, dan de volgende keer ook maar weer heen. Vanuit Friesland is het allemaal zo ver weg, maar moet nog altijd een keer een setje van Dj Thera meemaken.
Volgens mij is hij inderdaad gewoon een prima gozer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
geen hardstyle, ook geen trance, maar wel leuk om te zien
hijs volgens mij best een toffe kerel (no homo)
Er gaan altijd een handjevol Nederlanders met hem mee die alles voor hem regelen, veel Engels hoeft hij niet te pratenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Toch apart, hij zit al zo'n 15 jaar in de internationale scene, en nog steeds praat hij vrij 'Nederlands'-Engels. Niet storend slecht ofzo, maar meestal zie je toch wel dat mensen hun accent automatisch aanpassen zodra ze de taal vaker moeten spreken. Misschien praat hij meer andere talen ofzo?
[..]
Goddaaaaaaamn
zal ik hem straks pm'en of zit er te weinig rawstyle in?quote:trentemoller - miss you
jurgen vries - the theme
deadmau5 - clockwork
lucy - beautiful people
virgil enzinger & submerge - black blade
joseph capriati - the gallery
arne l ii - rip
dana - back in time
donkey rollers - ruff
ophidian - butterfly vip
lenny dee - forgotten moments (ophidian remix)
Ik ben erg nieuwsgierig, mag ik 'm?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:Ik ben nu bezig met een mix waarvan nog maar moet blijken of het werkt, tis namelijk een beetje van alles wat (wel de bekendere dingen):
[..]
zal ik hem straks pm'en of zit er te weinig rawstyle in?
Lukte dit om te mixen? de verschillen tussen de platen zijn wel heel groot...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog niet klaar maar die van Clockwork naar Beautiful People vind ik stiekem best gaafquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lukte dit om te mixen? de verschillen tussen de platen zijn wel heel groot...
Ik denk dat ik een loudness shirtje aan heb, dus als je zo iemand ziet lopen. Tik maar even aan.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig, mag ik 'm?
Benieuwd! Zet hem op soundcloud andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben nu bezig met een mix waarvan nog maar moet blijken of het werkt, tis namelijk een beetje van alles wat (wel de bekendere dingen):
[..]
Even hierop inhaken, volgens mij zijn de meeste mensen in dit topic wel vrij open minded, dus zou niet heel veel boeieng :pquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gewoon komen joh!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef StM het volgende:
Dat gedoe met CO2 is zowat een reden om zaterdag naar Harddefinition te gaan. Ze hebben een aantal geniale tracks gemaakt maar ik heb ze nog nooit live gezien...
Eens over nadenken
bedankt, niet echt hélemaal mijn stijltje maar wel mooi dat ie ook zo'n dingen maaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef haakon het volgende:
Sander, wel leuke mix! Alleen vind ik het house-achtige snel vervelen, misschien moet je die wat sneller inmixen? En butterfly VIP komt het vette stukje niet in voor
Verder moet je hier even Nr. 4 van luisteren:
http://meta4recordings.bandcamp.com/album/secret-places
Belletjes
Het houseachtige? bedoel je de technoplaten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef haakon het volgende:
Sander, wel leuke mix! Alleen vind ik het house-achtige snel vervelen
Ook goed. Het 'wat meer rustigere' vind ik nogal snel vervelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het houseachtige? bedoel je de technoplaten?
En wat moeten wij doen voor deze kaarten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als er nog iemand toevallig 3 maart naar Penoze willen. Geef 2 VIP tickets weg... zie https://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Uuhmm... wat dacht je van het bericht ff lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
En wat moeten wij doen voor deze kaarten?
Sommige Raw Hardstylequote:
2 Siodez - Nomanslandquote:
er gaat niks boven het origineelquote:
zo hé, Jones leeft dus nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef StM het volgende:
Mja, les zoveel hoe verneuk ik een klassieker?
Ik misschien!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Wat een saai anthem, vond ik deze beter, overigens zeer ondergewaardeerd:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Levitas het volgende:
HardKoncept anthem by Thoneshifterz. Nog nooit van dat feest gehoord
Meer vocals/verhaal dan muziek;
Qlimax vocal;
dat Hard.....Koncept lijkt teveel op Hard....Bass;
Melodie komt me heel bekend voor.
Tot zover mijn gezeik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
FUCK YEEEAAAHHHH!!!!
Heb m eindelijk gedeeltelijk gevonden. Die Drowning Pool remix. Zonde van de brakke kwaliteit, maar deze knapte m toch bij Loudness afgelopen december.
Is voor mij echt te ver weg zonder autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef mstx het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes over voor harddefinition, iemand?
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.quote:
Stand-Downs zijn ook veel leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat ik zo om de paar weken eens op youtube ging kijken of er niets op stond. Zo ook gisteren toen ik dit filmpje tegenkwam.
Wij hadden hier met carnaval trouwens een nieuwe trend: sit down's. Net zoals op HS feesten weigerde ik om mee te doen.
Off een Stand-Offquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stand-Downs zijn ook veel leuker
dubstep geluiden in de introquote:
Feestje dat weinig indruk maakt .....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef T_Killer het volgende:
Isaac zit voortaan bij Dirty Workz. Een DJ die geen indruk (meer) maakt naar een label wat weinig indruk maakt.![]()
Nog Fokkers die morgen hierheen gaan?
https://partyflock.nl/party/211865:Dreamcatchers.html
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef T_Killer het volgende:
![]()
Mja...thuiswedstrijdje voor mij dus vandaar dat ik t vroeg.
1 kan ook hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:24 schreef haakon het volgende:
Bert!
Ik hoef eigenlijk maar 1 kaart..
Of moet je ze per se beide kwijt?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Geef eens een pitch waarom wij moeten komen!
Ik twijfel nog of het me voor de 4e keer in 5 weken tijd 80+ euro waard is
Ik heb nog 1 kaartje over voor maar ¤10quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Ik nietquote:
Omdat ik er niet bij kan zijn!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef StM het volgende:
Aparte redenatiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Omdat ik er niet bij kan zijn!
Rotjongquote:
Heuj! Early Hardstyle & Italiaanse knallers van 2005-2008 gegarandeerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Jeu vervoer geregeld, ben er ook bij vanavond
T-force, jij moest openen toch?
Vanaf waar?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:39 schreef StM het volgende:
OV is trouwens helemaal geen optie, OV9292 wil niet eens een route berekenen
[..]
Aparte redenatie
Bij welk label zat Isaac eerst eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef T_Killer het volgende:
Isaac zit voortaan bij Dirty Workz. Een DJ die geen indruk (meer) maakt naar een label wat weinig indruk maakt.![]()
Nog Fokkers die morgen hierheen gaan?
https://partyflock.nl/party/211865:Dreamcatchers.html
Boerengat tegen Brabant links onder Utrechtquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:17 schreef StM het volgende:
Boerengat tegen Brabant links onder UtrechtProbleem is de snelwegbus rijd niet in het weekend en de boemel (Arriva *kuch*) ook maar beperkt. Normaal pak ik altijd de auto maar omdat het niet helemaal naast de deur is, overwoog ik opzich wel het OV. Maar dan zou ik eerst naar Utrecht moeten met de auto en dan verder met de trein. Dan rij ik wel gewoon, ALS ik ga
And whoever controls Zanza.. Will control.. YOUR MIND.quote:
Ik heb (toevallig) Dikke Bleek op staan atm, wat is je punt?quote:
Jou overhalen, gekkiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:22 schreef StM het volgende:
Ik heb (toevallig) Dikke Bleek op staan atm, wat is je punt?
Tot vanavondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:46 schreef StM het volgende:
Goed ik ga er vandoor en wie weet tot soon. De meesten gingen ook naar Rebirth hé?
Ik weet nooit zo goed wanneer jij sarcastisch bent?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Tot vanavond
Hey mister Oerlemans, make my body mooohoove
Edit:
Weet je waarom ik dat liedje zo vet vind? Dat zou ik jullie eens even uitleggen:
Door dit filmpje, wat tevens een geweldig leuk feest was!
Veel plezier vnaaf Tomquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jou overhalen, gekkie
Oohja, Dikke Bleek![]()
zorg dat ze je set opnemen aub! in 320'!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Rotjong
[..]
Heuj! Early Hardstyle & Italiaanse knallers van 2005-2008 gegarandeerd
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zorg dat ze je set opnemen aub! in 320'!
Sst, niet verder vertellen, maar ik heb geruchten gehoordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zorg dat ze je set opnemen aub! in 320'!
x2quote:
daar zit geen sfeer in...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sst, niet verder vertellen, maar ik heb geruchten gehoord
dat er een re-run komt..![]()
is er iets te doen in arnhem dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef T_Killer het volgende:
[..]
x2
En jij veel plijzier in Arnhem Niels
En de rest btw ook veel plezier met waar jullie ook heengaan.
Machielquote:
Freshtival was een super feestje, heerlijk staan beuken in de Superbashquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:39 schreef haakon het volgende:
Freshtival was gewoon een superfeestje
Toch ReMcOrE
Hahahaha ik weet nog dat we gigantisch hebben staan lachen, ik weet alleen mijn god niet meer waaromquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
MachielGruwelijk met je gelachen jongen weer
Top dat je dr was!
Aan alle FOK!ers, wat krijg je enorm veel energie als je op het podium staat en fijne Italiaanse klappers draait. BESTE 90 MINUTEN EVER![]()
![]()
![]()
Ook al was het maar voor een man 100 ofzo uiteindelijk.
Wat ik (volgens mij) gedraaid heb:
01. Ricky Fobis - No Regular (Sensation Black 2003 Anthem)
02. Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy Mix)
03. Mauro Picotto - Komodo (Megavoices Claxixx Mix)
04. Public Domain - Operation Blade (2006 Remix)
05. Pila, Jorn & The Scientist - Like This
06. Hunter - The Beauty and The Beat (Technoboy Remix)
07. Timescape - Superstyle (Cut Mix)
08. Hardstyle Guru - Nasty (Fuck Mix)
09. The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
10. Showtek vs. Gizmo - 3 The Hard Way
11 2-Motion - Early Zany Minimash (P.L.O.R.K. + Shutterspeed + Xpander + Freakz)
12. Psy Man - Backbiter
13 TNT - Second Match (TNT's Hard Treatment)
14. Wildstylez - Missin'
15. Zanza Labs - Control The Mind
16. Activator & Zatox - Freedom
Kan zijn dat ik hier en daar nog wat tracks mis
Ah balen dat ik het heb moeten missen, kwam net aan het begin van tartaros zijn set binnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Top dat je dr was!
Aan alle FOK!ers, wat krijg je enorm veel energie als je op het podium staat en fijne Italiaanse klappers draait. BESTE 90 MINUTEN EVER![]()
![]()
![]()
11 2-Motion - Early Zany Minimash (P.L.O.R.K. + Shutterspeed + Xpander + Freakz)
12. Psy Man - Backbiter
14. Wildstylez - Missin'
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Top dat je dr was!
![]()
![]()
12. Psy Man - Backbiter
14. Wildstylez - Missin'
I remember this!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
FUCK YEEEAAAHHHH!!!!
Heb m eindelijk gedeeltelijk gevonden. Die Drowning Pool remix. Zonde van de brakke kwaliteit, maar deze knapte m toch bij Loudness afgelopen december.
Haha, nicequote:
Iets met "tipje" en "sluier"?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha, nice
En de volgende 'gig' is trouwens ook weer binnen voor 'm
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:42 schreef T-Force het volgende:
Ultieme momentje op de vloer was trouwens toen Soul Train gedraaid werd. Die plaat is zo magischVolgens mij had iedereen kippenvel om me heen!
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef haakon het volgende:
Absoluut! Kippenvel all over! Iedereen was opeens gefocust op het nummer, en iedereen ging HE-LE-MAAL los! Wat een sfeer!
relaxed, luistert lekker wegquote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef StM het volgende:
Kippenvel niet, maar het is wel een heerlijke plaat
Vertel!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha, nice
En de volgende 'gig' is trouwens ook weer binnen voor 'm
Misschien nog een High Energy Events iets? Want die hebben binnenkort weer een feestje (volgens mij de 24e)quote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ja Tom, vertel eens wat meer! toevallig weer in het Oosten?![]()
deze dus;quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Misschien nog een High Energy Events iets? Want die hebben binnenkort weer een feestje (volgens mij de 24e)
Typische Zany/Duro geluidjes van 2006quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en luister eens naar de laatste 8 seconden van dit nummer;
doet mij sterk denken aan het begin van;![]()
daar dacht ik dus ook aan toen ik het hoordequote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Typische Zany/Duro geluidjes van 2006
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:28 schreef T_Killer het volgende:
Ik kende Tom al voordat hij beroemd werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Noouuuuu dat is tegelijk met Schranz Anders en ik werd net gevraagd of ik op een frenchcoreparty wil draaien!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
Strangerz in Eindhoven op 6 aprilMoet jij dan ook draaien M.I.?
En vanaf 7 maart draai ik wekelijks een setje op Fear.FM
Nopes... Toevallig net mailtje gehad dat ze voor de aankomende 3 edities in ieder geval geen plek voor me hadden. Ook prima!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
Congrats! Hoe kom je aan die Fear.fm spot dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
heeft hij daar ooit gestaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef 16meter het volgende:
ik kende tom al toen hij nog in achterafzaaltjes in brabantse boerengehuchten draaide
precies, gas met die bassquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Voornamelijk voor dance muziek in alle soorten en maten, ben wel een basshead, dus niet te zuinig met het laag.
Nice! Schranz Anders is trouwens ook dik leip zo te zien. Welk feestje wordt dat dan? Die frenchcoreparty?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef haakon het volgende:
Noouuuuu dat is tegelijk met Schranz Anders en ik werd net gevraagd of ik op een frenchcoreparty wil draaien!
Beats by dre zyn egt vet goeden koptelefoons, kheb ze zelf ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Wie weet een goede headphone voor onder de 100 euro?
Voornamelijk voor dance muziek in alle soorten en maten, ben wel een basshead, dus niet te zuinig met het laag.
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' stationquote:Op maandag 27 februari 2012 20:45 schreef ElDani het volgende:
Congrats! Hoe kom je aan die Fear.fm spot dan?
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horenquote:
dat was het echte begin van je carrière?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horen
Wss ben je opgevallen door je set zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' station
[..]
Decibel afterparty & Krullie's afscheidsparty/mijn verjaardagsfeest heeft 16meter mij mogen horen
hoogtepunt jongequote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was het echte begin van je carrière?
het begin was gelijk het hoogtepunt? had je daarna dan niet moeten stoppen?quote:
Leuk voor je man!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben benaderd door de Stream Manager van het 'Harder' station
[..]
Word georganiseerd door een jongen uit Eindhoven die ik ken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nice! Schranz Anders is trouwens ook dik leip zo te zien. Welk feestje wordt dat dan? Die frenchcoreparty?
Ik ben bang dat het hier ongeveer wel strand, wantja. Ik produceer niet. Ik zou echt willen dat er een scheiding was (net zoals vroeger) tussen de DJ's en producers. Ik ben gewoon meer een DJ. Zet mij maar op het podium neer en ik zorg wel dat de mensen bewegen. Produceren is me nog niet echt geweldig gelukt, maar dat komt mede doordat ik het geduld niet heb om die programma's te leren!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef ElDani het volgende:
Leuk voor je man!
Erg beniewd wat er voor de rest nog gaat komen dan!
ow jah, domme vraag van mequote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Beats by dre zyn egt vet goeden koptelefoons, kheb ze zelf ook!![]()
![]()
Sennheiser HD 205quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
ow jah, domme vraag van me![]()
btr dan beats kan niet
wil je per se een koptelefoon? ik ben al lange tijd heel blij met mijn cx-500 oordopjesquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef 16meter het volgende:
Wie weet een goede headphone voor onder de 100 euro?
bij mij is het juist andersom, geen zin om een uur achter een tafel te staanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier ongeveer wel strand, wantja. Ik produceer niet. Ik zou echt willen dat er een scheiding was (net zoals vroeger) tussen de DJ's en producers. Ik ben gewoon meer een DJ. Zet mij maar op het podium neer en ik zorg wel dat de mensen bewegen. Produceren is me nog niet echt geweldig gelukt, maar dat komt mede doordat ik het geduld niet heb om die programma's te leren!
samen een projectje beginnen wellicht?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1bij mij is het juist andersom, geen zin om een uur achter een tafel te staan
Soort van Michel Pollen // The Pitcher!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
samen een projectje beginnen wellicht?![]()
jij produceert, Tom is meneer de DJ
Komt omdat ik die plaats heb ingepikt door Tom een gig kado te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nopes... Toevallig net mailtje gehad dat ze voor de aankomende 3 edities in ieder geval geen plek voor me hadden
Anders zou het niet 'on the beach zijn'quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkeme, waarom is Hard Classics on the Beach zo ver weg?!
Goeie zaakwaarneemsterquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Komt omdat ik die plaats heb ingepikt door Tom een gig kado te doen
HardClassics Op't Platt'nland?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Anders zou het niet 'on the beach zijn'
Daar kan ik misschien wel voor zorgen! Maar toch, zo'n mesthoop is minder sfeervol dan een strandquote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
HardClassics Op't Platt'nland?
zolang je dezelfde lineup regelt...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Daar kan ik misschien wel voor zorgen! Maar toch, zo'n mesthoop is minder sfeervol dan een strand
Gewoon komen dan!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal leuk en aardig dat on the Beach, maar ik wil ook eens een Hard Classics meemaken
Gewoon wat harder rijden dan!quote:
Tsjah, je moet er iets voor over hebben hequote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doelde meer op 's nachts dan nog ruim 2 uur terug moeten rijden
hey, net stond er een andere tekstquote:
Ik verplicht je om te komen Remcoquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef ReMcOrE het volgende:
hey, net stond er een andere tekst
maar goed, zie dat het van 13.00 tot 00.00 is, dacht pas vanaf 22.00 ofzo
quote:
Dankjewel Timquote:
Blijft mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dankjewel Tim![]()
Verjaardagsliedje opzetten doet:
Damn nice Tom! Gave foto's ook, like a prof! Haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:25 schreef T-Force het volgende:
quote:
Ook vanuit een grijsachtig Amersfoort... Gefeliciteerd Nielsje!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ook vanuit het (op dit moment) regenachtige Sydney!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vanuit mijn luie stoel, gefeliciteerd.
Uhu das ook een bazen plaatquote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
we zeggen altijd dat Like Thiz zo heerlijk is vanwege de 'drive', maar deze plaat kan er ook wat van![]()
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Damn nice Tom! Gave foto's ook, like a prof! Haha.![]()
Die fotoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308
Deze?
quote:
x2!quote:
als het dezelfde treklijst wordt ga ik wel even luisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.fear.fm/radio/program/2-motion/308
Deze?
Leuke outfit om iedere keer mee op te tredenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef T-Force het volgende:
Stelletje flippo's bij Fear.FM kiezen ook echt DIE fotohahahaha, nouja boeien
Waar Zatox zijn petje heeft, heeft Tom zijn tirol outfit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke outfit om iedere keer mee op te treden
x2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke outfit om iedere keer mee op te treden
Doggystylequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
lekkere track
En daar sta je dan met je bellenblaas lekker de boel nat te maken
Dit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Eerstvolgende feestje bij Krullie zal ik zo gaan draaienWaarschijnlijk afterparty van Decibel dus! Hopen op dit jaar meer volk en zeker meer FOK!ers. Als het goed weer is, gaan we het proberen voor mekaar te krijgen om het buiten te doen met veuuuuul partytenten enzo
![]()
![]()
![]()
Decibel de boer'nschuur-outdoor editie-after
Brain Ovulation - Kicks & Bassquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:57 schreef Monopoly het volgende:
Leuke vraag voor jullie:
Was zaterdagnacht op een klein feestje. Veel early hardstyle tot beukende hardcore.
Hoorde tussendoor een nummer waar het geluid van Q-dance vandaan komt.
Weet iemand hoe dat nummer heet ?
Dat geluidje dus, komt van een nummer af, maar weet niet hoe die heet
quote:
Klinkt vet. Ik ben dabei.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
Eerstvolgende feestje bij Krullie zal ik zo gaan draaienWaarschijnlijk afterparty van Decibel dus! Hopen op dit jaar meer volk en zeker meer FOK!ers. Als het goed weer is, gaan we het proberen voor mekaar te krijgen om het buiten te doen met veuuuuul partytenten enzo
![]()
![]()
![]()
Check.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit!
En mensen dat is dan dus 18 augustus 2012! Hou deze dag (en de dag erna) VRIJ!![]()
x2quote:
Haha, nice!quote:
Klinkt zeker vet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens mij werd Eternalize ingezetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Kriebelhoest het volgende:
Verdomme ben ik nou de enige die echt graag wilt weten hoe dat laatste nummer van a2 all stars klinkt, dat vanwege technische problemen niet afgespeeld werd op Hardbass?
Volgens mij is het echt een episch nummer
Nee titel van het nummer is al wel bekend!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij werd Eternalize ingezet
godverdomme, ook dit jaar is Decibel weer tegelijk met de zomerfeesten in Buursequote:Op
dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit!
En mensen dat is dan dus 18 augustus 2012! Hou deze dag (en de dag erna) VRIJ!![]()
Had ik het verkeerd in m'n geheugen zitten, kon me al zo weinig herinneren van hun nieuwe plaatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:48 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Nee titel van het nummer is al wel bekend!
Hier een rip van de liveset:
Frequencerz zijn laatste tijd echt goed bezig trouwens! Met attention, revolution en Bitch hebben ze echt 3 pareltjes gemaakt.
Ach, dat ene jaartje iets anders doen kan toch wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ga ze niet allemaal af hoor, maar bijvoorbeeld Rietmolen en Buurse zijn elk jaar standaard
wellichtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ach, dat ene jaartje iets anders doen kan toch wel?
Maar dat is meerdaags, Remco.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ga ze niet allemaal af hoor, maar bijvoorbeeld Rietmolen en Buurse zijn elk jaar standaard
het mag dan wel meerdaags zijn, betekent niet dat elke dag leuk isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Maar dat is meerdaags, Remco.
Dus je kan best een dagje skippen!
kerel stukje spelen; he, cool ha? it's Zombie Nation... really?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |